Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Таланова, Ж. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-25 
1.
Шифр: ПП1/2009/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2009г. N 3
Содержание:
Сяо, Су. В.О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо. - С.5-13
Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова. - С.22-31
Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко. - С.32-42
Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко. - С.42-46
Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.47-55
Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава. - С.56-66
Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю / Н. І. Демченко. - С.66-74
М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд. - С.75-89
Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід / Ж. В. Таланова. - С.90-98
Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська. - С.99-110
Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов. - С.111-120
Безлюдний, О. І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний. - С.121-131
Сапожников, С. В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці / С. В. Сапожников. - С.131-141
Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна / Л. С. Бондар. - С.142-150
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
74.58
Т 16


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід [Текст] / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 3. - С. 90-98
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--наукові ступені--кандидат наук--доктор наук
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
докторська підготовка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 58. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка ; за ред.: М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 164 с. - 12.00 грн.
    Содержание:
Козлакова, Г. О. Науково-педагогічна складова дослідницького університету: перспективи експериментальної роботи з педагогіки вищої школи / Г. О. Козлакова. - С .3-6
Смирнова-Трибульска, Є. М. Про ієрархію ролей в дистанційному навчанні та інформатичні компетентності вчителя дистанційного навчання / Є. М. Смирнова-Трибульска. - С .7-16
Давиденко, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання фізики / А. А. Давиденко. - С .17-19
Костюченко, О. А. Вимоги до педагогічних програмних засобів / О. А. Костюченко. - С .39-42
Горошко, Ю. В. Інформаційне моделювання у вивченні інформатики і математики / Ю. В. Горошко. - С .23-26
Кондратенко, І. І. Основні етапи розвитку підготовки майбутніх вчителів математики в умовах інформатизації / І. І. Кондратенко. - С .53-56
Шкардибарда, М. І. Елементи професійної готовності майбутніх вчителів до використання електронних навчальних посібників / М. І. Шкардибарда. - С .43-48
Пеньковець, О. В. Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на розширення можливостей освіти / О. В. Пеньковець. - С .57-61
Костюченко, А. О. Комп’ютерне тестування, як засіб контролю знань / А. О. Костюченко, К. М. Дубіна. - С .65-69
Стеценко, Г. В. Використання інструментального програмного засобу "EXE" для створення освітніх ВЕБ-Ресурсів / Г. В. Стеценко. - С .73-79
Дягло, Н. В. ВІКІ-технології у сучасній освіті / Н. В. Дягло. - С .86-90
Цибуля, В. В. Використання багаторівневих тестових завдань при залученні комп’ютерних методів для навчання та контролю знань учнівз фізики / В. В. Цибуля. - С .70-72
Рибалко, О. О. Використання електронних навчальних ресурсів на уроках математики в початкових класах / О. О. Рибалко. - С .113-118
Таланова, Ж. В. Трициклова вища освіта в Словацькій Республіці / Ж. В. Таланова. - С .132-137
Денисенко, Ю. Ю. Група ікосаедра / Ю. Ю. Денисенко, М. М. Мурач. - С .142-143
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Дистанційне навчання

   компетентність вчителя

   викладання фізики в школі

   Початкова школа--уроки математики

   Початкова школа--уроки інформатики

   Підготовка вчителів математики

   Тестування комп’ютерне

   Електронні підручники--математика

   Електронні підручники--Валеологія

   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--математика

   Контроль знань



Доп.точки доступа:
Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

4.
Шифр: ПП1/2012/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 1
Содержание:
Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29
Пам’ятка авторові. - С.29
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв.
Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв.
Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв.
Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв.
Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв.
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв.
Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв.
Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96
Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99
Автори номера. - С.99-100
Реферативний огляд статей номера. - С.100-103
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
74.04
Л 83


    Луговий, В. І.
    Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--фінансування
фывфывфыв:
інституційні потенціали -- конкурентоспроможність -- професійна освіта -- фінансування освіти -- економічно-організаційні засади
Аннотация: Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітних систем України та провідних країн світу. Доведено, що, маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна освіта взагалі, професійна та вища освіта, зокрема характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю.


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
Шифр: ПП1/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 1
Содержание:
Кремень, В. Г. Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах / В. Г. Кремень. - С.5-14.
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25. - Бібліогр.: 21 назв. : табл.
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28. - Бібліогр.: 4 назви. : рис.
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., рис.
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 4 назви. : табл.
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук’яненко. - С.49-53 : рис.
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
Рекомендації методологічного семінару. - С.60-62.
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66. - Бібліогр.: 6 назв.
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73. - Бібліогр.: 10 назв.
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91. - Бібліогр.: 6 назв.
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96. - Бібліогр.: 22 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Луговий, В. І.
    Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 15-25 : табл. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти
фывфывфыв:
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- національні стандартні класифікації освіти -- концептуальні засади
Аннотация: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
Шифр: ПП1/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 4
Содержание:
Кокерилл, Алан. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Бібліогр.: 12 назв.
Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Бібліогр.: 27 назв.
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Бібліогр.: 7 назв.
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв.
Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41. - Бібліогр.: 11 назв.
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Бібліогр.: 10 назв.
Луговий, В. І. Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Бібліогр.: 31 назв.
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.58-64. - Бібліогр.: 3 назв.
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Бібліогр.: 13 назв.
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Бібліогр.: 12 назв.
Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Бібліогр.: 11 назв.
Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.90-96. - Бібліогр.: 22 назв.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.97-100.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр.: 31 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--система освіти
   Освітні програми--складність

фывфывфыв:
освітні кваліфікації -- рівні освіти -- кваліфікаційні рівні
Аннотация: У статті розкрито педагогічний закон зв’язку складності й самостійності в сучасній освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій.


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В. (д-р пед. наук, доц., зав. відділу Ін-ту вищ. освіти НАПН України)

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
Шифр: ПП1/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2014г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14.
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41.
Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47.
Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57.
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Луговий, В. І.
    Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 14-25.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--компетентнісний підхід
фывфывфыв:
компетентнісний підхід -- особистісно орієнтована результативна парадигма -- навчальні результати -- кваліфікація


Доп.точки доступа:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
Шифр: ПП1/2014/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2014г. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв) : табл.
Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (8 назв) : табл.
Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви)
Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв)
Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Бібліогр.: с. 47-49 (17 назв)
Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (11 назв)
Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (8 назв)
Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (6 назв)
Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (12 назв)
Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Бібліогр.: с. 84-87 (33 назви)
Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжевська. - С.88-100. - Бібліогр.: с. 96-100 (30 назв)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 11-20 : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: освіта професійна
фывфывфыв:
професійна освіта -- професіоналізм -- галузі освіти -- міжнародна класифікація освіти
Аннотация: Аргументовано, що професійна орієнтація освітніх програм і досягнень (кваліфікацій, ступенів) не має твердої прив'язки до окремих рівнів освіти, натомість характеризує більшість (2-8-й) з них за МСКО-2011 і проектом НСКО. Водночас на 2-4-му освітніх рівнях програми та кваліфікації найбільше відрізняються за орієнтацією - загальною чи професійною. Сутнісна теоретична основа вищої освіти (6-8-й рівні), порівняно з нижчими освітніми рівнями, зближує академічну та професійну орієнтації програм і ступенів вищої школи. Для досягнення розуміння та визнання набутих кваліфікацій в освіті важливо науково обґрунтовано скласти переліки галузей знань і спеціальностей, сумісних із "МСКО: галузі освіти та підготовки" версії 2013 р.


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
Шифр: ПП1/2016/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2016г. N 1
Содержание:
Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14.
Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24.
Святокум, О. Є. Визначення поняття "Мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав/не склав” / О. Є. Святокум. - С.25-31.
Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40.
Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45.
Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50.
Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57.
Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65.
Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69.
Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76.
Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
74.584(7США)
Л 83


    Луговий, В. І.
    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 51-57.
ББК 74.584(7США)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--викладачі--оплата праці
   США--вища освіта--університети
    США--викладачі вищої школи--оплата праці

фывфывфыв:
вища освіта -- провідні університети -- заробітна плата -- професорсько-викладацький склад -- модель оплати праці -- рейтинг “Шанхайський” -- досвід США


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
378
П 78


    Проблеми освіти [Текстььь] : науковий збірник / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - К. : [б. и.], 1996 - .
   Вип. 70, Ч.1 / гол. ред. Є. М. Суліма. - 2012. - 276 с. - ). - 35.00 грн.
    Содержание:
Луговий, В. І. Якість викладання, досліджень, публікацій-ключовий фактор у досягненні вищими навчальними закладами світового класу та критерії оцінювання діяльності науково-педагогічних кадрів вищої школи / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С .3-11
Степко, М. Ф. Інтернаціоналізація вищої освіти України в контексті кадрового та організаційного забезпечення реформ / М. Ф. Степко. - С .11-16
Тхоржевська, Т. Д. Про можливість поєднання наукових і навчально-виховних фукцій викладача ВНЗ / Т. Д. Тхоржевська. - С .32-36
Петрук, В. А. Управлінська компетентність як необхідна складова професійної компетентності майбутнього випускника ВНЗ / В. А. Петрук. - С .49-53
Драч, І. І. Компетентнісний підхід у підготовці магістрантів з педагогіки вищої школи / І. І. Драч. - С .140-146
Різник, Л. М. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього соціального педагога / Л. М. Різник. - С .146-151
Махиня, Т. А. Особливості організації самостійної роботи студентів заочної форми навчання в сучасних умовах / Т. А. Махиня. - С .198-203
Філіпчук, Н. О. Актуалізація музично-педагогічного досвіду В. Барвінського у змісті підготовки майбутніх музикантів-педагогів у вищих навчальних закладах / Н. О. Філіпчук. - С .217-222
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Управління освітою

   Дистанційна освіта

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка вчителів

   підготовка майбутніх вихователів

   Освіта дорослих

   Навчання студентів

   Історія педагогіки

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
університетська демократія -- школа Монтесорі


Доп.точки доступа:
Суліма, Є. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут інноваційних технологій і змісту освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

17.
Шифр: ПП1/2016/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2016г. N 4
Содержание:
Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-11.
Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-14.
Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-16.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти / О. М. Топузов. - С.16-19.
Засенко, В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-24.
Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-32.
Луговий, В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-41.
Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-47.
Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-55.
Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість” / І. В. Музиченко. - С.55-61.
Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-65.
Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-72.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
74.04(Укр)
Л 83


    Луговий, В. І.
    Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 32-41.
ББК 74.04(Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти
фывфывфыв:
якість освіти -- оцінювання якості освіти


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
Шифр: ПП1/2017/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2017г. N 1
Содержание:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Библиогр. в конце ст.
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26.
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32.
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38.
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистого досвіду в контексті самопроектування особистості / Ю. Гуцол С. - С.39-43.
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48.
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55.
Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63.
Лук’янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людинив умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук’янова. - С.64-69.
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
74.5
Л 83


    Луговий, В. І.
    Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 1. - С. 5-20. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.5
Рубрики: Освіта--професійна освіта--стандарти освіти
фывфывфыв:
професійна невища освіта -- вища професійна освіта -- стандарти освіти -- кредити -- кваліфікації


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-25 
 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 12455
Число посетителей 606
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя