Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Федоренко, О.@<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.
902.7(4Укр)
З-41


   
    Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. IV / за ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 446 с. - 11.00 грн.
    Содержание:
Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-23
Токар, Л. К. Зміст українознавства: системно-функціональний підхід до структурування знань / Л. К. Токар. - С .24-31
Усатенко, Т. П. українознавство: міфологічний аспект / Т. П. Усатенко. - С .32-39
Гринів, О. І. Українська нація в історичному вимірі: постановка проблеми з погляду націології / О. І. Гринів. - С .40-58
Мельник, І. А. Національне відродження в процесі утвердження суверенітету України / І. А. Мельник. - С .59-73
Онищук, В. М. Етнонаціональна політика як чинник формування української політичної нації / В. М. Онищук. - С .74-77
Журба, М. А. Про комуністичні громадські об’єднання у поліетнічному селі України (20-30 рр. ХХ ст.) / М. А. Журба. - С .78-88
Плясецький, О. В. Громадянське суспільство і державні структури з регулювання нацональних відносин в Україні у 20-30- рр. ХХ ст. / О. В. Плясецький. - С .89-91
Ходанович, О. Л. До питання еволюції ідейно-політичних засад ОУН у роки німецької окупації України (1941-1944 рр.) / О. Л. Ходанович. - С .92-99
Гонтар, Т. М. Переселенці на своїй землі (до драматичних подій переселення українців з Посяння, Підляшшя та Холмщини) / Т. М. Гонтар. - С .100-105
Деревінський, В. Ф. Висвітлення становища українців у СРСР у статтях шістдесятників / В. Ф. Деревінський. - С .106-111
Архипенко, Л. М. Роль етнонаціональних чинників у формуванні громадянської свідомості (на матералах Дніпропетровщини) / Л. М. Архипенко. - С .112-119
Євсюкова, Н. В. Профспілки і страйковий рух України у політичному вимірі (1991-2000 рр.) / Н. В. Євсюкова. - С .120-129
Васютинський, В. О. Партійно-ідеологічні ніші в політико-семантичному просторі сучасного українського суспільства / В. О. Васютинський, Л. М. Калачнікова. - С .130-136
Сахань, О. М. Проблеми прав людини в умовах трасформації політичної системи сучасної України / О. М. Сахань. - С .137-143
Буяшенко, В. В. Національна самсосвідомість українців: проблема самоідентифікації / В. В. Буяшенко. - С .144-150
Горова, О. О. Етнічна ідентичність підлітків / О. О. Горова. - С .151-158
Чуйко, І. С. Участь Євгена Олесницького у кооперативному русі / І. С. Чуйко. - С .159-171
Гриб, О. І. Видавнича діяльність Олександра Барвінського / О. І. Гриб. - С .172-181
Береза, Р. П. Християнська мораль у системі погялдів Памфіла Юркевича / Р. П. Береза. - С .182-188
Волос, О. В. Господарська діяльність Миколи Аркаса - одна з малодосліджених сторін його життя / О. В. Волос. - С .189-193
Нагірняк, О. Р. Українознавчий доробок Івана Каманіна у структурі Історичного Товариства Нестора Літописця (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Р. Нагірняк. - С .194-198
Кліш, А. Б. Роль Кирила Студинського в дослідженні національного відродження на західно-українських землях / А. Б. Кліш. - С .199-208
Бойко, Н. Р. Сергій Єфремов про самопізнання особистості в процесі становлення української державності / Н. Р. Бойко. - С .209-214
Бондаренко, Г. Б. Формування світогляду майбутнього хорунжого УПА (Романа Шухевича - Тараса Чупринки) / Г. Б. Бондаренко. - С .215-223
Мазур, Л. О. Ціннісні орієнтації в освіті тва їх вплив на умови виживання українського етносу / Л. О. Мазур. - С .224-243
Чешков, О. А. Витоки кризи в українській освіті та її зміст / О. А. Чешков. - С .244-255
Кузенко, О. Й. Соціально-історичні умови розвитку українського шкільництва в Галичині кінця ХІХ - початку ХХ ст. / О. Й. Кузенко. - С .256-268
Іванський, Р. Д. Виховний ідеал як чинник формування цілісної системи особи громадянина України (за матеріалами дослідження з проблем виховання молоді професора Григорія Ващенка) / Р. Д. Іванський. - С .269-274
Дояр, Л. В. Освіта УСРР та її роль у денаціоналізаціцї українського народу (на матеріалах першої половини 20-х рр. ХХ ст.) / Л. В. Дояр. - С .275-280
Котелевський, П. М. Військово-патріотичне виховання особового складу Збройних Сил України на бойових традиціях армії та народу / П. М. Котелевський. - С .281-285
Розвозчик, П. І. Розвиток творчих здібностей школярів як складової формування цілісної особи громадянина України / П. І. Розвозчик. - С .286-293
Святокум, О. Є. Наступність у правовійосвіті учнів як чинник формування правової держави в Україні / О. Є. Святокум. - С .294-298
Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Миргородського полку: 1848-11111782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .299-305
Баранівський, В. Ф. Українознавство в системі політичної культури / В. Ф. Баранівський. - С .306-308
Линник, І. В. Національна культура як фактор соціально-економічних перетворень в Україні / І. В. Линник. - С .309-320
Фігурний, Ю. С. Відображення українських козацьких традицій у народних прислів’ях і приказках / Ю. С. Фігурний. - С .321-323
Ярошинський, О. Б. Регіональні риси та особливості першої Національної революції і доби Руїни у "Літописці..." Ю. Єрлича / О. Б. Ярошинський. - С .324-330
Петриченко, К. В. До питання про другий зимовий похід Ю. Тютюнника (жовтень-грудень 1921 р.) / К. В. Петриченко. - С .331-337
Федотова, О. О. Цензура друкованих видань в Україні у 80-х роках ХХ століття (За матеріалами Центрального архуву громадських об’єднань України у місті Києві) / О. О. Федотова. - С .338-349
Грицюк, В. М. Значення дослідження прадавньої історії України для самопізнання українського народу / В. М. Грицюк. - С .350-354
Кононенко, Т. П. Ідейні настанови Григорія Сковороди в методологічній культурі нової філософії (до джерел історіографії філософських методологій) / Т. П. Кононенко. - С .355-365
Цибуленко, Г. В. Реалії спііввідношення законодавства і правового поля в умовах українського державотворення ХХ-ХХІ столітт / Г. В. Цибуленко. - С .366-371
Ніколаєва, Н. Б. Пенсійне законодаство в контексті державної соціальної політики України на початку ХХІ століття / Н. Б. Ніколаєва. - С .372-382
Маршавін, Ю. М. Особливості зародження та еволюції ринку праці вукраїні / Ю. М. Маршавін. - С .385-393
Гай-Нижник, П. П. Приватні банківські та кридитові установи України 1917-1918 рр. / П. П. Гай-Нижник. - С .394-404
Лісовська, В. С. Забезпечення національних інтересів України в процесі інтеграції в глобалізовану світову економіку: еколого-правові аспекти / В. С. Лісовська. - С .405-412
Федоренко, О. А. Базисні засади геополітичної ідентичності Українства / О. А. Федоренко. - С .413-419
Донченко, Є. В. Стан україни в глобальних процесах сучасності / Є. В. Донченко. - С .420-425
Горбань, Т. Ю. Українознавчі дослідження в системі наукових закладів України. 1918-1928 рр. / Т. Ю. Горбань. - С .426-439
ГРНТИ
ББК 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Українознавство
   Українці у світі

фывфывфыв:
українці у світі


Доп.точки доступа:
Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Олесницький, Євген \о нем\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\; Барвінський, Олександр Григорович (1847-1927) \о нем\; Аркас, Микола \о нем\; Каманін, Іван \о нем\; Студинський, Кирило \о нем\; Єфремов, Сергій Олександрович (1876-1939) \о нем\; Шухневич, Роман \о нем\; Чупринка, Григорій (укр. поет ; 1879-1921) \о нем\; Єрлич, Ю. \о нем\; Тютюнник, Юрко Йосипович (Генерал-хорунжий Армії УНР); Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
902.7(4Укр)
З-41


   
    Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. V / за заг. ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 438 с. - 11.00 грн.
    Содержание:
Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-33
Радевич-Винницький, Я. К. Про методологію українознавства і методологічний статус української мови / Я. К. Радевич-Винницький. - С .34-42
Люріна, Т. І. Національні засади мовної стратегії вищої освіти: філософсько-світоглядні аспекти / Т. І. Люріна. - С .43-46
Щербан, Т. Д. Психологічні особливості структури підготовки педагога / Т. Д. Щербан. - С .47-55
Дубина, Л. Г. Актуалізація ідей українських театральних педагогів у професійній підготовці вчителя / Л. Г. Дубина. - С .56-64
Данилова, Г. С. Шкільна акмеологічна освіта як чинник формування самосвідомості українського народу / Г. С. Данилова. - С .65-76
Дух, Л. І. Громадянська освіта та виховання учнівської молоді / Л. І. Дух. - С .77-81
Корчова, Г. Л. Проблема статевого виховання в системі формування цілісної особи громадянина України / Г. Л. Корчова. - С .82-87
Приставська, О. І. Християнська мораль як основний засіб виховання сучасного покоління / О. І. Приставська. - С .88-95
Чаус, І. В. Екологічна освіта як складова цілісної системи гуманістичного виховання студентської молоді / І. В. Чаус. - С .96-100
Поп'юк, І. І. Формування особистості в сфері української мистецької освіти / І. І. Поп'юк. - С .101-105
Борейко, О. М. Просвітницько-педагогічна діяльність громадських товариств Волині (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / О. М. Борейко. - С .106-116
Філіпов, В. К. Особовий склад армії УНР періоду Директорії як об’єкт національно-патріотичного виховання (1918-1920 рр.) / В. К. Філіпов, А. О. Науменко. - С .117-123
Рожнатовський, Б. Н. Українська етнопедагогііка як основа патріотичного виховання воїнів Збройних Сил України / Б. Н. Рожнатовський. - С .124-128
фывфыв: Збройні Сили України
Попович, О. І. Військове виховання як чинник формування цілісної особи громадянина України / О. І. Попович. - С .129-135
Безбах, В. Г. Підвищення якості підготовки фахівців для структур з гуманітарних питань Збройних Сил України як фактор ефективності процесу формування цілісної особистості військовослужбовця / В. Г. Безбах, Є. Ю. Литвиновський. - С .136-141
фывфыв: Збройні Сили України
Слюсаренко, Н. В. Проблеми трудової підготовки молоді в творчій спадщині В. О. Сухомлинського / Н. В. Слюсаренко. - С .142-148
Фігурний, Ю. С. Роль української козацької культури в сучасній системі виховання молоді / Ю. С. Фігурний. - С .149-154
Дьолог, О. С. Культура української мови в системі загального українознавства / О. С. Дьолог. - С .155-161
Паламар, Л. М. Лінгводидактичні засади викладання української мови в діаспорі / Л. М. Паламар. - С .162-168
Груба, Т. Л. Інтегративний характер шляхів реалізації етнокультурознавчого (соціокультурного) компонента нового змісту навчання уукраїнської мови / Т. Л. Груба, Г. П. Лещенко. - С .169-174
Науменко, Н. В. Мотиви мови та мовлення в українській дитячій літературі / Н. В. Науменко. - С .175-184
Гончаренко, О. М. Інтерпретація постатей Богдана Хмельницького та Івана Мазепи в українському козацькому фольклорі / О. М. Гончаренко. - С .185-200
Карпова, С. А. Поетика і мова творів В. Підмогильного як відображення його епохи / С. А. Карпова. - С .201-206
Шевченко, С. І. Письменники - уродженці Центральної України в еміграції у західнослов’янських країнах / С. І. Шевченко. - С .207-211
Чепурна, О. В. "Загублена" українська людина у творчості письменників-шістдесятників (на матералі прози Г. Тютюнника) / О. В. Чепурна. - С .212-221
Ятченко, В. Ф. Історичні форми суспільної самосвідомості в історії української культури / В. Ф. Ятченко, А. М. Черній. - С .222-227
Скалецький, М. П. Етнотворча й етнозахисна функції культури / М. П. Скалецький. - С .228-235
Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Прилуцького полку: 1648-1782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .236-240
Пономаревська, О. І. Народний іконопис північно-східного Полісся ХІХ ст. як один з аспектів вивчення духовної культури / О. І. Пономаревська. - С .241-247
Міщенко, І. І. Буковинська книжка кінця ХІХ - І пол. ХХ ст. (до 1940 р.) / І. І. Міщенко. - С .248-254
Маключенко, В. І. Відображення культурного життя в Україні в І пол. ХХ ст. у романі У. Самчука "На білому коні" / В. І. Маключенко. - С .255-258
Лоліна, Н. А. Естетичний аналіз питання зв’язку орнаменту з народним мистецтвом на терені сучасної України / Н. А. Лоліна. - С .259-263
Андріяшко, В. Д. Формування та розвиток київської школи художнього текстилю в контксті європейської художньої традиції ХХ ст. / В. Д. Андріяшко. - С .264-270
Юдова-Романова, К. В. Український театр та його системні зв’язки з етнонаціональними цінностями (за матеріалами соціологічного аналізу публіки театру) / К. В. Юдова-Романова. - С .271-274
Ярошинський, О. Б. Деякі нотатки до питання про хронологічні межі та динаміку розвитку Української національної революції в західноукраїнському регіоні / О. Б. Ярошинський. - С .275-282
Губицький, Л. В. Права українців Східної Галичини: декларації та реальність (за матерілами польських військово-польових судів 1919-1925 рр.) / Л. В. Губицький, Г. М. Мельник. - С .283-286
Макушинська, Г. П. Форми і засоби детермінації мудрості українського народу як феномена його пізнавального способу життя і духовної єдності / Г. П. Макушинська. - С .295-310
Кірдан, О. П. Дослідження проблем відносин колективної власності в економіці України та формування функцій відповідного власника, господаря, працівника / О. П. Кірдан. - С .311-320
Фісун, А. О. Проблеми підготовки фахівців і використання їх потенціалу в інноваційній діяльності / А. О. Фісун. - С .321-326
Клімагіна, І. І. Правове регулювання видатків місцевих бюджетів на цоіальне забезпечення / І. І. Клімагіна. - С .327-333
Дементьєва, В. В. Українська православна церква: розкол доби межичасся / В. В. Дементьєва. - С .334-340
Баранівський, В. Ф. Релігія, церква та Збройні Сили України / В. Ф. Баранівський. - С .341-350
Бухнієва, О. А. Українське козацтво - це минуле, сьогодення і майбутнє української нації / О. А. Бухнієва. - С .351-356
Шаглі, В. О. Зростання ролі політичної відповідальності в забезпеченні національних інтересів України / В. О. Шаглі. - С .357-36-
Федоренко, О. А. Етнонаціональний ідеал української геостратегії / О. А. Федоренко. - С .361-367
Шульга, І. І. Чумаки з нижньоволзьких берегів / І. І. Шульга. - С .368-378
Соколовська, К. М. Особливості формування української діаспори в історико-соціальному контексті / К. М. Соколовська. - С .379-384
Саранча, Г. В. Третя хвиля української еміграції у Сполучених Штатах Америки та внесок її представників у розвиток та збереження української національної культури / Г. В. Саранча. - С .385-391
Мамонтов, І. О. Діяльність Антибільшовицького блоку народів у міжнародному / І. О. Мамонтов. - С .392-399
Головацька, О. Я. Культурна діяльність українців Канади як чинни національної десиміляції в 50-ті рр. ХХ ст. / О. Я. Головацька. - С .400-406
Мафтин, Л. В. Українознавчий контекст діяльності Ліги Українських католицьких жінок Канади (кінець ХХ - поч. ХХІ ст.) / Л. В. Мафтин, Я. М. Лапко. - С .407-419
Офіцинський, Р. А. Лазаренківщина (1996-1997) та її міжнародний відгомін / Р. А. Офіцинський. - С .420-430
ГРНТИ
ББК 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Українознавство
   Діаспора українська--зарубіжні країни

   Збройні Сили України

   Канада--діаспора українська
фывфывфыв:
українці у світі


Доп.точки доступа:
Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Хмельницький, Богдан (Зиновій) Михайлович (гетьман України ; 1595-1657) \о нем\; Мазепа, Іван Степанович \о нем\; Підмогильний, Валер’ян \о нем\; Тютюнник, Григір \о нем\; Самчук, Улас \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

3.
902.7(4Укр)
З-41


   
    Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. VI / за заг. ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 440 с. - 11.00 грн.
    Содержание:
Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-26
Шевченко, В. І. Українознавство як методологія національного самопізнання / В. І. Шевченко. - С .27-38
Баранівський, В. Ф. Релігійні чинники в системі українознавства та вищої школи України / В. Ф. Баранівський. - С .39-43
Філіпчук, Г. Г. Скрізь, там де існує життя, є вічне: діти і педагогіка (деякі аспекти філософії української освіти) / Г. Г. Філіпчук. - С .44-48
Зембінська, Т. М. Виховна роль українознавства у формуванні свідомого українського громадянина / Т. М. Зембінська, І. В. Стремоухова. - С .49-52
Молчанова, А. О. професійна культура як чинник формування цілісної особи громадянина України / А. О. Молчанова, Л. М. Сергєєва, О. І. Зайченко. - С .53-64
Намакштанська, І. Є. Компаративне вивчення студентами ДонНАБА української національної культури / І. Є. Намакштанська, Ю. М. Новикова. - С .65-70
Никифоренко, А. Р. Опредмечування абстрактних понять при викладанні дисциплін соціально-гуманітарного циклу в вищій школі (на матеріалах навчальних посібників) / А. Р. Никифоренко. - С .71-77
Плівачук, К. В. Роль учителя у формуванні цілісної особи громадянина України у процесі викладання українознавства / К. В. Плівачук
Вечерок, Т. В. Зміст і технологія використання сімейних традицій у моральному вихованні старшокласників / Т. В. Вечерок. - С .84-89
Ільїна, Н. О. Психолого-педагогічний супровід дітей-сиріт і дітей, позбавлених баттьківського піклування, на уроках української літератури / Н. О. Ільїна. - С .90-99
Клименко, В. С. Проблема гуманістичних засад вйськового виховання: політологічний аспект / В. С. Клименко. - С .100-106
Ротань, М. П. Військово-патріотичне виховання захисників Вітчизни: проблеми та шляхи їх вирішення / М. П. Ротань. - С .107-114
Мороз, В. В. Педагогічні умови духовного розвитку та соціалізації особистості в установах культури / В. В. Мороз. - С .115-119
Лавриш, І. М. Українознавчий аспект у формуванні морально-етичних цінностей засобами циркового мистецтва / І. М. Лавриш. - С .120-127
Погрібний, А. Г. Мова і голос майдану / А. Г. Погрібний. - С .128-141
Пономаренко, А. Ю. Українознавчі напрями сучасної мовної освіти / А. Ю. Пономаренко. - С .142-145
Сележан, Й. Ю. Мова як духовна цінність молоді: питання політики / Й. Ю. Сележан. - С .156-159
Білик, Б. І. Проблеми державної мови в Україні (1989-2004 рр.) / Б. І. Білик. - С .160-164
Савойська, С. В. Законодавчо-нормативні проблеми впровадження української мови як державної у сферу освіти України (на матеріалах вищих навчальних закладів. 90-ті роки ХХ ст. - початок ХХІ ст.) / С. В. Савойська. - С .165-170
Федунь, М. Р. Національний струмінь у щоденникових записах та спогадах Марка Черемшини про І. Франка як вияв самобутності письменника / М. Р. Федунь. - С .171-175
Мафтин, Н. В. Антеїзм як світоглядна основа новелістичного мислення Василя Стефаника та Григорія Косинки / Н. В. Мафтин. - С .176-185
Погребенник, В. Ф. Українське письменництво у "портретній" есеїстиці Р. Олійника-Рахманного / В. Ф. Погребенник. - С .186-199
Завадська-Пономаренко, В. В. Образ Дунаю у міфологічному хронотопі українців / В. В. Завадська-Пономаренко. - С .200-205
Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини XVII-XVIII ст. (на прикладі Гадяцького полку: 1648-1782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .206-214
Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії та сьогодення мистецького Ніжина / О. А. Кавунник. - С .215-119
Годенко-Наконечна, О. П. Роль сталих образотворчих знакових систем у формуванні колективної свідомості носіїв національної традиції у сучасному українському суспільстві / О. П. Годенко-Наконечна. - С .220-223
Романовський, Я. Я. Культурологічне забезпечення Збройних сил України як чинник формування цілісної особистості військослужбовця / Я. Я. Романовський. - С .224-230
Ідзьо, В. С. Українська держава в час правління Великого київського князі святослава Ігоревича через призму візантійських джерел у 60-70 роки Х століття / В. С. Ідзьо. - С .231-236
Ярошинський, О. Б. Спрямованість і характер визвольної боротьби середини ХVII ст. на західноукраїнських землях (за матеріалами Волинського воєводства) / О. Б. Ярошинський. - С .237-254
Матейко, Р. М. Роль товариства "Просвіта" у становленні та розвитку української молочарської кооперації Східної Галичини (1904-1914 рр.) / Р. М. Матейко. - С .255-263
Сало, А. Я. Бойові дії козачих кавалерійських з’єднань у Корсунь-Шевченквській операції 1944 р. (до 60-річчя визволення україни) / А. Я. Сало. - С .264-274
Кононенко, Т. П. Застосування принципу "цілісної людини" Г. Сковороди в історико-філософській концепції В. Соловйова / Т. П. Кононенко. - С .275-286
Чирков, О. А. Явище російщення України у системі термінів українознавства / О. А. Чирков. - С .287-296
Гомотюк, О. Є. Українське наукове товариство в Києві - провідний центр українознавства (1907-1921) / О. Є. Гомотюк. - С .297-309
Сушко, В. А. Взаємодія народних і догматичн-правослвних вірувань (за матеріалами поховальної обрядовості українців Слобожанщини) / В. А. Сушко. - С .310-317
Лобанова, Н. П. До питання про причини вступу жінок до монастирів Київської єпархії в ХІХ - початку ХХ ст. (чисельність, соціальний стан, віковий ценз і освітній рівень) / Н. П. Лобанова. - С .318-325
Дзюба, М. Т. Релігійний чинник в системі загальнолюдських цінностей особистості військовослужбовця Збройних сил України / М. Т. Дзюба. - С .326-330
Топальский, В. Л. Можливі шляхи пересування давньоруського війська / В. Л. Топальский. - С .331-339
Мараєва, В. В. Повітряні сполучення між україною і Західною Європою у 1918-1919 рр. / В. В. Мараєва. - С .340-345
Фігурний, Ю. С. Ставлення Митрополита Андрея Шептицького до розбудови українських збройних сил / Ю. С. Фігурний. - С .346-349
Вилко, В. М. Можливості використання досвіду інформаційно-психологічного забезпечення діяльності Збройних сил США у локальних війнах і збройних конфліктах у Збройних силах України / В. М. Вилко. - С .350-355
Федоренко, О. А. Геополітична проблематика в українознавстві / О. А. Федоренко. - С .356-365
Глущенко, К. В. Деякі аспекти забезпечення прав національних меншин у період відродження української державності в 1917-1918 рр. (Центральна Рада) / К. В. Глущенко. - С .366-371
Доценко, В. О. Громадська ініціатива українського єврейства чи витвір більшовицького режиму? До питання діяльності Товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст. / В. О. Доценко. - С .372-384
Гулай, В. В. Екстремізація етнічної самосвідомості українського та польського населення Волині під час конфлікту 1943-1944 рр. / В. В. Гулай. - С .385-392
Пилипенко, В. Ю. Нпціональні меншини Півдня України: становище та перспективи розвитку / В. Ю. Пилипенко. - С .393-403
Бабіч, О. І. права національних меншин на сучасному етапі розвитку Української держави / О. І. Бабіч. - С .404-411
Семко, В. Л. Проблема етнічних росіян України у програмах українських політичних партій постраданської доби: методологія вивчення питання / В. Л. Семко. - С .412-419
Козанкевич, А. М. Стеретип поляка, росянина і єврея у студентів Західної України / А. М. Козанкевич. - С .420-426
Лучканин, А. М. Українські студії в університеті імені Бабеша-Боляй міста Клуж-Напока (Румунія) / А. М. Лучканин. - С .427-431
фывфыв: українознавчі центри
Єлісовенко, Ю. П. Українознавчий підхід до виховання / Ю. П. Єлісовенко. - С .432-435
ГРНТИ
ББК 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Українознавство
   моральне виховання

   Військово-патріотичне виховання

   Українська мова

   Державна мова--Україна

   Ніжин, місто--історія
фывфывфыв:
національні меншини -- міжетнічні взаємини -- релігія -- військо українське -- Збройні Сили України


Доп.точки доступа:
Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Франко, Іван Якович \о нем\; Черемшина, Марко \о нем\; Стефаник, Василь Семенович (укр. письменник ; 1871-1936) \о нем\; Косинка, Григорій \о нем\; Олійник-Рахманний, Роман \о нем\; Святослав I (Ігоревич ; Завойовник ; Хоробрий ; князь ; 942-972) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Соловйов, Володимир Сергійович \о нем\; Шептицький, Андрій \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

4.
Шифр: Ук/2005/3 Ук/2005/3
   Журнал

Українознавство [Текстььь] : Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - К. : Науково-дослідний інститут українознавства, 2001 - . - Выходит ежеквартально
2005г. N 3
Содержание:
Кононенко, П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. Кононенко. - С.6-50
Сніжко, В. Повітря із синього скла / В. Сніжко. - С.52-54
Погрібний, А. Образ, увиразнений листами (штрихи до сильветки Докії Гуменної) / А. Погрібний. - С.54-59
Мінченко, Т. Іван Бажанський - українознавець / Т. Мінченко. - С.60-64
Калакура, О. Поляки - сусіди українців і давні жителі на їх етнічних землях / О. Калакура. - С.80-87
Васильчук, В. Інтеграція етнічних німців в український соціум. Історіографія проблеми / В. Васильчук. - С.88-94
Васильчук, Г. Діяльність органів по українізації вищих ланок державного апарату УРСР (20-ті роки ХХ ст.) / Г. Васильчук. - С.95-99
Доценко, В. Загальносоюзні кампанії щодо українського єврейства у 20-30 роках ХХ ст. та участь у них товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих УРСР / В. Доценко. - С.99-102
Хоменко, І. Радіомистецтво як відповідь нації на виклики часу: лінгвістичний аспект феномена / І. Хоменко. - С.103-105
Шервашидзе, Г. К некоторым вопросам эстетики Жана Поля Сартра / Г. Шервашидзе. - С.106-107
Крижанівська, В. Українознавство в загальноосвітніх навчальних закладах (на допомогу вчителю українознавства) / В. Крижанівська. - С.114-115
Федоренко, О. Геополітичні дослідження в українознавстві / О. Федоренко. - С.116-119
Гомотюк, О. Університети як осередки українознавчих досліджень / О. Гомотюк. - С.119-128
Пеньковець, О. Національна освіта і державна політика в українознавчо-філософському вченні С.Русової / О. Пеньковець. - С.128-132
Пригоровська, Л. До питання про співпрацю О.П.Довженка з подвижниками дефектології / Л. Пригоровська. - С.133-136
Несторяк, М. Відображення лексичних особливостей гуцульських говірок у повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків" / М. Несторяк. - С.136-144
Філіпчук, Г. Мовна освітня політика - проблема України / Г. Філіпчук. - С.149-151
Зіневич, Л. Мовна ситуація Чернігова (за результатами соціолінгвістичного дослідження) / Л. Зіневич, В. Демченко. - С.155-157
Яременко, С. Українська мова в сучасному інформаційному просторі / С. Яременко. - С.158-160
Костянтинова, С. Аргентинські українці або українські аргентинці: про дві батьківщини / С. Костянтинова. - С.161-164
Недюха, М. Українське суспільство у пошуках шляхів національної єдності (з історії української духовної культури ХVІІ ст.) / М. Недюха, Н. Петрук. - С.170-173
Карпенко, В. Інформаційний простір як чинник національної безпеки України / В. Карпенко. - С.182-192
Полякова, А. Українська аристократія ХІХ ст. (за мемуарами П.Ламсдорфа-Галагана) / А. Полякова. - С.219-224
Ярошинський, О. Українська національна революція середини ХVІІ ст. - історичний феномен / О. Ярошинський. - С.240-242
Ятченко, В. Філософські аспекти вивчення духовної спадщини українського Полісся / В. Ятченко. - С.244-247
Завадська, В. Ложка як відповідник людської душі у фольклорі та матеріальній культурі українців / В. Завадська. - С.247-252
Донченко, Є. Історична спадщина українсько-французьких відносин / Є. Донченко. - С.265-270
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Федоренко, О.
    Геополітичні дослідження в українознавстві [Текстььь] / О. Федоренко // Українознавство : Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2005. - N3. - С. 116-119
Рубрики: українознавство


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
Шифр: РШ/2006/12
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2006г. N 12
Содержание:
Мамчур, Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні / Л. Мамчур. - С.3-5.
Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / Т. Саєнко. - С.5-8.
Савельєва, Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано) / Г. Савельєва. - С.12-15.
Скрябіна, Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії / Т. Скрябіна. - С.15-17.
Демченко, С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ / С. Демченко. - С.17-20.
Пахомова, О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.21-23.
Дорохова, С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля / С. Дорохова. - С.24-26.
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.27-30.
Довбиш, С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах / С. Довбиш. - С.72-73.
Кукавська, І. Проектна діяльність на уроках англійської мови / І. Кукавська. - С.71-72.
Бондаренко, Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики / Т. Бондаренко. - С.66.
Князська, Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів / Л. Князська. - С.64-65.
Прокопенко, В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах / В. Прокопенко. - С.60-61.
Степаненко, Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов / Т. Степаненко. - С.61-64.
Прокопенко, В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання / В. Прокопенко, Н. Ситенко. - С.52-58.
Єрмаков, І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади / І. Єрмаков. - С.49-51.
Галів, М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття) / М. Галів. - С.37-39.
Мадзігон, В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80! / В. Мадзігон. - С.35-37.
Федоренко, О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект" / О. Федоренко. - С.48-47.
Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Федоренко, О.
    Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект" [Текстььь] / О. Федоренко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 48-47. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: освіта шкільна
фывфывфыв:
інтелект


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие

8.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Содержание:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
інтернет-технології


Доп.точки доступа:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

9.
02(05)
Н 34


   
    Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 41 / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України ; Ред. кол.: В. Попик, Г. Боряк, В. Горовий та ін. - К. : НБУВ, 2015. - 624 с. - Бібліогр.: с. 616-622. - ISSN 2224-9516. - 89.82 грн.
    Содержание:
Національний інформаційний простір: ресурси, трансформації, управління . - С .9-236
Пестрецова, О. М. Доступ громадян до офіційної інформації у діяльності сучасних бібліотек / О. М. Пестрецова. - С .180-188
Шлапак, Ю. Електронний підручник як інструмент роботи з інформацією: функціональний аспект / Ю. Шлапак. - С .209-222
Інформаційно-комунікаційні аспекти розвитку наукової сфери . - С .237-438
Іванова, Н. Розвиток національного інформаційного простору: сучасні виклики / Н. Іванова. - С .239-246
Жабін, О. Технологічні трансформації в бібліотеці: від бібліографування до наукометрії / О. Жабін. - С .346-360
Булахова, Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті / Г. Булахова. - С .396-405
Федоренко, О. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у бібліотеках України / О. Федоренко. - С .406-415
Бібліотека в електронному середовищі: ресурси, сервіси, технології . - С .439-616
Постельжук, О. "Віртуальна довідкова служба" як інструмент задоволення інформаційних потреб користувачів / О. Постельжук. - С .455-466
Бондаренко, В. Віртуальні виставки як дистантна бібліотечна послуга / В. Бондаренко. - С .467-478
Медведєва, В. Сучасна бібліотека в розвитку суспільної інформатизації / В. Медведєва. - С .512-520
ГРНТИ
ББК 78.3я54
РУБ 02(05)
Рубрики: Інформаційні ресурси бібліотек
   Бібліотечно-інформаційне обслуговування

   Електронні інформаційні ресурси

   Електронна бібліотека

   Інформаційне забезпечення бібліотек

   Інформаційна діяльність бібліотек

   Інформаційний простір України

   Виставкова діяльність

   Бібліометрія

фывфывфыв:
інтернет-інформація -- віртуальні виставки -- електронні бібліотеки


Доп.точки доступа:
Попик, В. \ред.\; Боряк, Г. \ред.\; Горовий, В. \ред.\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України
Экземпляры всего: 2
фб (1), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1)
Найти похожие

10.
Шифр: ОДнв/2018/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2018г. N 2
Содержание:
Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко. - С.7–16. - Бібліогр.: 6 назв.
Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. Довгопола. - С.17–24. - Бібліогр.: 6 назв.
Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Н. Кравець. - С.25–35. - Бібліогр.: 9 назв.
Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Г. Соколова. - С.36–44. - Бібліогр.: 6 назв.
Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.45–54. - Бібліогр.: 9 назв.
Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / С. Березка. - С.55–64. - Бібліогр.: 12 назв.
Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / А. Каплієнко. - С.65–75. - Бібліогр.: 5 назв.
Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / О. Федоренко. - С.76–86. - Бібліогр.: 16 назв.
Журовська, Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії / Б. Журовська. - С.87–95. - Бібліогр.: 8 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Аннотация: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 1
Содержание:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
фывфыв: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
фывфыв: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
фывфыв: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
фывфыв: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Другие авторы: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
фывфыв: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
фывфыв: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
фывфыв: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


   
    Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху [Текст] : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Н. Адамюк [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 35–41 : фото. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Сурдопедагогіка--жестова мова
фывфывфыв:
білінгвальний підхід -- бімодальний білінгвізм -- жестове мовлення -- порушення слуху -- сурдопедагогіка


Доп.точки доступа:
Адамюк, Н.; Дробот, О.; Замша, А.; Федоренко, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 05.07.2024
Число запросов 25232
Число посетителей 565
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя