Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Халимон, Ірина Йосипівна@<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.
4И(АНГЛ)(075.3)
А 64


   
    Англійська мова [Text] : навчальний посібник для студентів 4 курсу філологічного факультету (друга спеціальність) / укл.: Г. Ф. Антонюк , Ю. В. Козієнко, І. Й. Халимон ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 123 p. - 3.90 грн.
ГРНТИ
ББК 81.43.21-923
РУБ 4И(АНГЛ)(075.3)
Рубрики: Англійська мова--граматика


Доп.точки доступа:
Антонюк, Григорій Федорович; Козієнко, Юлія Вікторівна; Халимон, Ірина Йосипівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 66
Ч.З.№2 (5), аб (50), НМК іноз. мов (9), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (50), НМК іноз. мов (9), ав (1), фб (1)
Найти похожие

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 108 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.50 грн.
    Содержание:
Мірошниченко, Е. В. Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи / Е. В. Мірошниченко. - С .5-8
Мордовченков, Е. В. Обучение студентов распознаванию и переводу / Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. - С .8-11
Мороз, В. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ / В. Мороз. - С .11-14
Морська, Л. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов / Л. Морська. - С .14-17
Москалець, О. О. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ / О. О. Москалець. - С .17-21
М’ясоїд, Г. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет / Г. М’ясоїд. - С .21-25
Новак, С. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови / С. Новак. - С .25-29
Новоселов, Є. Комунікативне навчання студентів іноземній мові / Є. Новоселов. - С .29-32
Pavlova, T. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation / T. Pavlova, O. Pavlova. - С .32-35
Палій, О. А. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ : 35-38
Панов, С. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів / С. Панов. - С .38-41
Плотніков, Є. О. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання / Є. О. Плотніков. - С .41-44
Поляков, В. М. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor" / В. М. Поляков. - С .44-48
Полякова, А. А. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема / А. А. Полякова. - С .51-54
Редько, В. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Редько, Н. Басай. - С .54-59
Реутов, Н. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag" / Н. Реутов. - С .59-62
Ролік, А. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу / А. Ролік. - С .62-65
Рудакова, М. В. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности / М. В. Рудакова. - С .65-68
Скляренко, Н. К. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи / Н. К. Скляренко. - С .68-71
Стойко, С. В. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови / С. В. Стойко. - С .71-74
Сторожук, С. Д. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування / С. Д. Сторожук. - С .74-76
Стрілець, В. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В. Стрілець. - С .76-79
Танана, С. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови / С. Танана. - С .79-83
Трибуханчик, А. М. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання / А. М. Трибуханчик. - С .83-86
Фоканова, Л. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов / Л. Фоканова. - С .88-89
Халимон, Ірина Йосипівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю / И. Халимон. - С .89-93
Хоменко, Т. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови / Т. Хоменко. - С .93-97
Чувакова, Т. Г. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців / Т. Г. Чувакова. - С .97-100
Широких, О. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі / О. Широких. - С .100-104
Ягельська, Н. В. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі / Н. В. Ягельська. - С .104-107
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 6
фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), нмк іноз. мов (1)
Найти похожие

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Содержание:
Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9
Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12
Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17
Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20
Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25
Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28
Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31
Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34
Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37
Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41
Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44
Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47
Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50
Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53
Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63
Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67
Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73
Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79
Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82
Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85
Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89
Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92
Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95
Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98
Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100
Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103
Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106
Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109
Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114
Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117
Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120
Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123
Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125
Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128
Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133
Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136
Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139
Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142
Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147
Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150
Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154
Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157
Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163
Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167
Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169
Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171
Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175
Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Содержание:
Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Найти похожие

5.
4И(Англ)(075.3)
К 59


    Козієнко, Юлія Вікторівна.
    Англійська мова як друга спеціальність (перший рік навчання) [Text] : навчальний посібник для студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність / Ю. В. Козієнко, І. Й. Халимон ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 192 p. - 12.50 грн., 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 81.43.21-923
РУБ 4И(Англ)(075.3)
Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання
   Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ



Доп.точки доступа:
Халимон, Ірина Йосипівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 66
фб (1), нмк іноз. мов (2), Ч.З.№2 (2), каф. прикл. лінгв. (2), аб (59)
Свободны: фб (1), нмк іноз. мов (2), Ч.З.№2 (2), каф. прикл. лінгв. (2), аб (59)
Найти похожие

6.
4И(07)
Х 17


    Халимон, Ірина Йосипівна.
    Формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" [Текст] : Монографія / І. Й. Халимон ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 199 с. - ISBN 978-966-7391-96-6 : 20.42 грн., 20.42 грн.
    Содержание:
Загальна характеристика стану підготовки майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
Професійна компетентність майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" як наукова проблема
Критерії і рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
Модель як засіб реалізації педагогічної технології
Педагогічні умови реалізації моделі процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
Засоби реалізації моделі в інтегративному курсі "Теоретичний курс англійської мови"
Зміст і структура курсу "Теоретичний курс англійської мови"
Форми і методи впровадження курсу"Теоретичний курс англійської мови"
Хід і аналіз результатів формувального етапу експерименту
Рекомендації щодо вдосконалення процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
ББК 81.2-9 + 74.584(4УКр)6
РУБ 4И(07)
Рубрики: Кафедра іноземних мов
   Підготовка вчителів іноземної мови

   компетентність вчителя іноземної мови



Доп.точки доступа:
Редька, В. Г. \ред.\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 11
аб (4), фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (3), каф. прикл. лінгв. (1)
Свободны: аб (4), фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (3), каф. прикл. лінгв. (1)
Найти похожие

7.

З-41


   
    Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов [Текст] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. кол.: Т. Г. Чувакова [та ін.]. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 203 с. - 19.08 грн.
    Содержание:
Шевченко, С. І. Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах / С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. - С .10-13
Халимон, Ірина Йосипівна. Проблеми вступного корективного курсу / І. Й. Халимон, А. П. Штепура. - С .14-22
Абрамович, Антоніна Миколаївна. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення / А. М. Абрамович, О. М. Таран. - С .23-28
Грицай, Антоніна Модестівна. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови / А. М. Грицай, І. І. Колесник. - С .29-33
Заєць, Галина Дмитрівна. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності / Г. Д. Заєць. - С .34-38
Бойко, Л. П. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні / Л. П. Бойко. - С .39-44
Давиденко, О. В. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів / О. В. Давиденко. - С .45-54
Іващенко, Н. І. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів / Н. І. Іващенко. - С .55-59
Думенко, Л. Г. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов / Л. Г. Думенко. - С .60-69
Євтушик, Лариса Петрівна. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови / Л. П. Євтушик. - С .70-75
Козієнко, Ю. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання) / Ю. В. Козієнко. - С .76-81
Копенкіна, Л. О. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси / Л. О. Копенкіна. - С .82-90
Майстренко, О. М. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання / О. М. Майстренко. - С .99-103
Сальніков, А. С. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі / А. С. Сальніков. - С .113-117
Терещенко, В. Я. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі / В. Я. Терещенко. - С .118-123
Тонкогон, Л. М. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу / Л. М. Тонкогон. - С .124-132
Федоренко, І. С. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення / І. С. Федоренко. - С .140-146
Данильченко, Н. В. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови / Н. В. Данильченко. - С .147-154
Черней, О. І. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / О. І. Черней. - С .155-158
Богдан, І. І. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі / І. І. Богдан. - С .159-166
Козаченко, А. В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США / А. В. Козаченко. - С .180-187
ББК 81.2я43
РУБ
Рубрики: Кафедра іноземних мов
   Викладання англійської мови в школі

   Підготовка вчителів іноземної мови

   викладання іноземної мови в школі

фывфывфыв:
факультет іноземних мов НДУ -- праці викладачів НДУ


Доп.точки доступа:
Чувакова, Тетяна Григорівна \ред.\; Тезікова, Світлана Володимирівна \ред.\; Потапенко, Сергій Іванович \ред.\; Чекаль, Галина Степанівна \ред.\; Долматова, Марина Петрівна \ред.\; Палій, Олександр Анатолійович \ред.\; Таран, Олена Миколаївна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 10
фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3)
Найти похожие

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 8 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 216 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.50 грн.
    Содержание:
Дегтярьова, Юлія Володимирівна. Теоретичні основи конструктивістського підходу до навчання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах / Ю. В. Дегтярьова. - С .7-10
Виговська, Світлана Володимирівна. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів: теоретичний аспект / С. В. Виговська, О. В. Примак, Т. О. Івасик. - С .11-14
Ткаченко, Людмила Іванівна. Феномен критичного мислення у вітчизняних та зарубіжних наукових працях / Л. І. Ткаченко. - С .15-19
Тарнопольський, Олег Борисович. О некоторых особенностях экспериментальных исследований в области обучения иностранным языкам / О. Б. Тарнопольський. - С .20-23
Ключка, Світлана Іванівна. Роль природоохоронної діяльності у формуванні екологічної компетентності студентів технологічного університету / С. І. Ключка. - С .24-27
Корнєва, Зоя Михайлівна. Концептуальні засади організації експеренційного навчання іноземної мови професійного спрямування на І-ІІ курсах ВНЗ немовного профілю / З. М. Корнєва. - С .28-30
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Проблема обдарованості у світлі ідей вітчизняних психологів і педагогів / О. Д. Вєтрова. - С .31-34
Спірина, Тетяна Петрівна. Соціальний захист безпритульних дітей як соціально-педагогічна проблема / Т. П. Спірина. - С .35-37
Потапчук, Т. В. Ідентичність у сучасних дослідженнях / Т. В. Потапчук. - С .38-41
Виселко, Андрій Дмитрович. Особливості навчання професійно орієнтованої лексики при повному англомовному зануренні в економічному ВНЗ / А. Д. Виселко. - С .42-45
Жилко, Нонна Миколаївна. Использование компьютерных технологий в учебном процессе по иностранному языку (из опыта преподавания на языковом факультете) / Н. М. Жилко, Г. С. Чекаль. - С .46-50
Павлюк, Лариса Миколаївна. Проектна технологія як засіб розвитку творчої діяльності учнів ліцею у процесі навчання англійської мови / Л. М. Павлюк. - С .51-53
Липська, Інна Іванівна. Навчання студентів-економістів професійно орієнтованої преси англійською мовою / І. І. Липська. - С .54-56
Халимон, Ірина Йосипівна. Методи організації навчальної діяльності студентів у курсі країнознавства англомовних країн / І. Й. Халимон. - С .57-60
Давиденко, Юлія Євгенівна. Організація самостійної роботи студентів при роботі з тісе-технологіями / Ю. Є. Давиденко. - С .61-64
Трикашна, Ю. І. Використання автентичних художніх фільмів у процесі формування соціокультурної компетенції у майбутніх філологів / Ю. І. Трикашна. - С .65-67
Кривець, Світлана Василівна. Формування професійних умінь пошуку інформації в системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .68-70
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .71-73
Нестеренко, Олег Афанасійович. До питання відбору і систематизації інтернет-ресурсів для навчання іспанської мови як другої іноземної після англійської / О. А. Нестеренко. - С .74-77
Гальонка, Олексій Анатолійович. Творча реалізація ідей С. Русової в практиці освітян Чернігівщини / О. А. Гальонка, Н. О. Ланько. - С .78-83
Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічна спадщина Софії Русової в історико-педагогічному дискурсі / Є. І. Коваленко. - С .84-89
Рогова, Павла Іванівна. Софія Русова в українській бібліографії / П. І. Рогова. - С .90-94
Андреєва, Тамара Титівна. Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі Софії Русової / Т. Т. Андреєва. - С .95-98
Антонець, Наталія Борисівна. Права людини - наскрізна ідея громадсько-просвітницької і творчої спадщини Софії Русової / Н. Б. Антонець. - С .99-102
Богданець-Білоскаленко, Наталія іванівна. Роль рідної мови в національному вихованні дитини у поглядах Софії Русової та Якова Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .103-105
Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до особистості вчителя в спадщині Софії Русової / Н. М. Демченко. - С .106-109
Дем’яненко, Світлана Дмитрівна. Ідеї С. Ф. Русової про навчанн дітей рідної мови / С. Д. Дем’яненко. - С .110-113
Дьоміна, Олена Василівна. З досвіду використання ідей Софії Русової про моральне виховання в роботі Київського професійного ліцею транспорту / О. В. Дьоміна. - С .114-117
Зайцева, Лариса Іванівна. Особливості процесуальних уявлень дітей дошкільного віку в контексті ідей С. Русової / Л. І. Зайцева. - С .118-121
Єськова, Т. Л. Ідеї Софії Русової про використання ручної праці у вихованні працелюбності дітей дошкільного віку / Т. Л. Єськова. - С .122-125
Коваленко, Олена Володимирівна. Видавнича і громадська діяльність С. Ф. Русової в умовах Російської імперії / О. В. Коваленко. - С .126-130
Кот, Надія Андріївна. Використання здоров’яформуючих технологій у світлі ідей С. Русової / Н. А. Кот, П. В. Баранова. - С .131-133
Кочерга, Ольга Миколаївна. Аналіз поглядів Софії Русової на проблему відповідальності вчителя / О. М. Кочерга. - С .134-138
Мартиненко, Олена Володимирівна. Використання ідей С. Русової у розвитку дитячої танцювальної творчості засобами народної хореографії / О. В. Мартиненко. - С .139-142
Міленіна, Галина Сергіївна. Педагогічні ідеї в спадщині С. Русової та М. Монтессорі / Г. С. Міленіна. - С .143-145
Лопатіна, Галина Олександрівна. Роль художнього слова в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / Г. О. Лопатіна. - С .146-149
Лохвицька, Любов Василівна. Софія Русова про організацію середовища для дітей дошкільного віку / Л. В. Лохвицька. - С .150-152
Наконечна, Марія Миколаївна. Гуманізм Софії Русової та сучасні виклики психології / М. М. Наконечна. - С .153-155
Омеляненко, Алла Володимирівна. Використання лінгводидактичних ідей С. Русової в процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .156-159
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Внесок Софії Русової у виховний процес сьогодення / Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. - С .160-163
Примушко, Наталія Миколаївна. Хата радості за Софією Русовою / Н. М. Примушко. - С .164-168
Скомороха, Ганна Олексіївна. "Сіємо добре, вічне в душі найменших" (з досвіду практичної реалізації педагогічних ідей С. Русової про виховання в дитини моральності і духовності" / Г. О. Скомороха. - С .169-173
Тельчарова, Олена Опанасівна. Софія Русова про організацію сюжетних ігор дітей дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .174-177
Харченко, Наталія Володимирівна. Проблема психологічного розвитку дитини в педагогічній спадщині С. Ф. Русової / Н. М. Харченко. - С .178-181
Химич, Нінель Євгенівна. Християнські ідеї Софії Русової та духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку / Н. Є. Химич. - С .182-185
Цина, В. І. Софія Русова і українська національна система освіти / В. І. Цина. - С .186-189
Ярмак, Наталія Олександрівна. Софія Русова та Олександр Музиченко: співставлення поглядів на підготовку вчителя початкової школи / Н. О. Ярмак. - С .190-193
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Особливості розвитку приватної освіти на Волині (ХІХ-ХХ ст.) / Т. О. Шахрай. - С .194-197
Дубровська, Лариса Олександрівна. Впровадження індивідуального підходу в навчально-виховний процес освітніх закладів другої половини ХІХ ст. / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .198-200
Фарбак, Тетяна Миколаївна. Лавровський М. О. про Гімназію вищих наук князя Безбородька у Ніжині (1820-1832) / Т. М. Фарбак. - С .201-205
Лещенко, Марія Петрівна. Перспективи впровадження прогресивного досвіду Швеції у професійній підготовці майбутніх вихователів в Україні / М. П. Лещенко, Н. М. Карпенко. - С .206-209
Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Становлення і розвиток професії працівника податкової служби у США / Т. В. Пілюгіна. - С .210-213
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

9.
4И(Англ)(075.33)
Х 17


    Халимон, Ірина Йосипівна.
    English-speaking Countries [Текст] : Навчальний посібник з країнознавства для студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність / І. Й. Халимон ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 179 с. - [Англомовні країни] . - 14.79 грн.
ББК 81.43.21-923-3
РУБ 4И(Англ)(075.33)
Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання
   Кафедра прикладної лінгвістики

   Англійська мова--книги для читання

   Країнознавство--Англійська мова

   англійська мова--Країнознавство

   Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ



Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 10
фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (8)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (8)
Найти похожие

10.
4И(Англ)(075.3)
К 59


    Козієнко, Юлія Вікторівна.
    Англійська мова як друга спеціальність (перший рік навчання) [Text] : навчальний посібник для студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність / Ю. В. Козієнко, І. Й. Халимон ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 193 p. - 18.33 грн.
ГРНТИ
ББК 81.43.21-923
РУБ 4И(Англ)(075.3)
Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання
   Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ



Доп.точки доступа:
Халимон, Ірина Йосипівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 10
фб (1), аб (9)
Свободны: фб (1), аб (9)
Найти похожие

11.
4И(Англ)(075.3)
Х 17


    Халимон, Ірина Йосипівна.
    Англійська мова як друга спеціальність (перший рік навчання) [Текст] : Навчальний посібник для студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність / І. Й. Халимон, В. Я. Терещенко, А. П. Штепура ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 263 с. - 38.92 грн., 38.92 грн., 70.00 грн.
ББК 81.43.21-923
РУБ 4И(Англ)(075.3)
Рубрики: Кафедра прикладної лінгвістики
   Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ



Доп.точки доступа:
Терещенко, Валентина Яківна; Штепура, Алла Павлівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 33
аб (27), каф. прикл. лінгв. (5), НМК іноз. мов (1)
Свободны: аб (27), каф. прикл. лінгв. (5), НМК іноз. мов (1)
Найти похожие

12.
4И(Англ)(075.3)
Х 17


    Халимон, Ірина Йосипівна.
    Англійська мова як друга спеціальність (четвертий рік навчання) [Текст] : Навчальний посібник для студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність / І. Й. Халимон ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 242 с. - 30.83 грн.
ББК 81.43.21-923
РУБ 4И(Англ)(075.3)
Рубрики: Кафедра прикладної лінгвістики
   Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ



Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 19
аб (14), НМК іноз. мов (5)
Свободны: аб (14), НМК іноз. мов (5)
Найти похожие

13.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 92.58 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Асоянц, Поліна Григорівна. Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. - С .7-13
Благинин, Валерий Михайлович. Вопросы эстетики труда в марксистской теории / В. М. Благинин. - С .14-17
Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" / А. А. Бобро. - С .18-21
Бойко, Надія Іванівна. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .22-29
Вовк, Оксана Романівна. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз / О. Р. Вовк. - С .30-34
Гордієнко, Ніна Василівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. - С .35-39
Кудря, Микола Миколайович. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України / М. М. Кудря. - С .40-46
Мороз, Лілія Миколаївна. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов / Л. М. Мороз. - С .47-52
Мрачковська, Марина Миколаївна. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці / М. М. Мрачковська. - С .53-58
Примачок, Людмила Леонтіївна. Особливості виховання особистості студента-медика / Л. Л. Примачок. - С .59-65
Рябокінь, Сергій Іванович. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / С. І. Рябокінь. - С .66-69
Смолінська, Олеся Євгенівна. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська. - С .70-76
Суховєєва, Наталія Миколаївна. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності / Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. - С .77-82
Харицька, Світлана Василівна. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей / С. В. Харицька. - С .83-86
Шевчук, Марина Олександрівна. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування / М. О. Шевчук. - С .87-93
Ярослав, Людмила Олександрівна. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів / Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. - С .94-97
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .98-101
Бичек, О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва / О. А. Бичек. - С .102-106
Боднарчук, Олеся Василівна. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. - С .107-110
Груша, Ляля Олександрівна. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах / Л. О. Груша. - С .111-114
Мельник, Дмитро Олександрович. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник. - С .115-119
Палій, Олександр Анатолійович. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ / О. А. Палій. - С .120-124
Плотніков, Євген Олександрович. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов / Є. О. Плотніков. - С .125-130
Ревенчук, Валентина Василівна. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі / В. В. Ревенчук. - С .131-135
Шарейко, Ірина Вячеславівна. Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови / І. В. Шарейко. - С .136-140
Якимчук, Світлана Никанорівна. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики / С. Н. Якимчук. - С .141-145
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бережок, Владислава Юріївна. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії) / В. Ю. Бережок. - С .146-150
Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .151-157
Коваль, Тамара Іванівна. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / Т. І. Коваль, А. О. Коваль. - С .158-164
Лашук, Наталія Миколаївна. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво" / Н. М. Лашук. - С .165-169
Лукашова, Ніна Іванівна. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. І. Лукашова. - С .170-174
Майєр, Наталія Василівна. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр. - С .175-180
Матвієнко, Світлана Іванівна. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" / С. І. Матвієнко. - С .181-185
Окопна, Яна Володимирівна. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів / Я. В. Окопна. - С .186-192
Окопна, Яна Володимирівна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери / Я. В. Окопна, К. М. Чала. - С .193-197
Павленко, Олексій Миколайович. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .198-202
Петров, Андрій Олександрович. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / А. О. Петров. - С .203-207
Халимон, Ірина Йосипівна. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. Й. Халимон. - С .208-214
Яковенко-Глушенкова Є., Єлизавета Валентинівна. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання / В. Яковенко-Глушенкова Є. - С .115-220
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Абрамович, Вероніка Євгеніївна. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції / В. Є. Абрамович. - С .221-225
Віннікова, Лілія Федорівна. Значущі аспекти британської системи вищої освіти / Л. Ф. Віннікова. - С .226-229
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини / Л. О. Дубровська. - С .230-232
Киричок, Інна Іванівна. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст. / І. І. Киричок. - С .233-238
Клунко, Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки / Р. Ю. Клунко. - С .239-243
Коваленко, Євгенія Іванівна. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. / Є. І. Коваленко. - С .244-249
Ковнер, Віра Володимирівна. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.) / В. В. Ковнер. - С .250-253
Паламаренко, Інна Олексіївна. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії / І. О. Паламаренко. - С .254-259
Пилипенко, Вадим Валерійович. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині / В. В. Пилипенко. - С .260-265
Щука, Галина Петрівна. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації / Г. П. Щука. - С .266-271
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Педагогічні конфлікти

   методика навчання

   Виховання учнів

   Викладання хімії в школі

   професійна підготовка вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів

   Туризм--менеджмент

   історія освіти в зарубіжних країнах

   Історія освіти--Україна

   Дошкільне виховання

   Україна--Освіта
    Франція--освіта

    Великобританія--освіта--історія



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Стронін, Олександр Іванович \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

14.
4И(Англ)(075.33)
Х 17


    Халимон, Ірина Йосипівна.
    English-speaking Countries [Текст] : Навчальний посібник з країнознавства для студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність / І. Й. Халимон ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 179 с. - [Англомовні країни] . - 15.00 грн.
ББК 81.43.21-923-3
РУБ 4И(Англ)(075.33)
Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання
   Кафедра прикладної лінгвістики

   Англійська мова--книги для читання

   Країнознавство--Англійська мова

   англійська мова--Країнознавство

   Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ



Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)
Найти похожие

15.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 132.50 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .7-11
Ворона, Наталія Олександрівна. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України / Н. О. Ворона. - С .12-17
Липовецька, Євгенія Юріївна. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді / Є. Ю. Липовецька. - С .18-25
Падун, Ніна Олексіївна. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .26-31
Рожнова, Анна Ігорівна. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі / А. І. Рожнова. - С .32-39
Сагадіна, Оксана Юріївна. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи / О. Ю. Сагадіна. - С .40-46
Тестова, Ірина Юріївна. Проблема готовності дитини до школи / І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. - С .47-49
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .50-53
Барило, Олена Андріївна. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти / О. А. Барило. - С .54-58
Бобро, Лілія Вікторівна. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх / Л. В. Бобро. - С .59-64
Волкова, Людмила Вікторівна. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .65-69
Гавій, Валентина Миколаївна. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. - С .70-76
Голованенко, Євгенія Олександрівна. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі / Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. - С .77-82
Долгорук, Олеся Павлівна. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. - С .83-85
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. - С .86-89
Дубровська, Лариса Олександрівна. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. - С .90-94
Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів / Л. О. Дубровська [та ін.] ; Катерина Вадимівна. - С .95-98
Другие авторы: Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В.
Дубровський, Валерій Леонідович. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра / В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. - С .99-102
Конончук, Данило Іванович. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків / Д. І. Конончук. - С .103-108
Кузьменко, Петро Іванович. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз / П. І. Кузьменко. - С .109-112
Мелешко, Лілія Володимирівна. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів / Л. В. Мелешко. - С .113-118
Толочко, Світлана Вікторівна. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах / С. В. Толочко, В. І. Хомич. - С .119-125
Шевченко, Світлана Іванівна. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .132-138
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Горпініч, Тетяна Ігорівна. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України / Т. І. Горпініч. - С .139-144
Новгородська, Юлія Григорівна. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .145-151
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вилка, Лідія Яківна. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи / Л. Я. Вилка. - С .152-156
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд / Т. В. Гордієнко. - С .157-161
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .162-168
Романовський, Сергій Васильович. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект") / С. В. Романовський. - С .169-175
Федорчук, Ірина Володимирівна. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія) / І. В. Федорчук. - С .176-181
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єрмак, Катерина Вадимівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

16.
15
Н 34


    Шевченко, Світлана Іванівна.
    Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов [Текст] / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 126-131
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Молодші школярі--психофізіологія
   Психологія молодшого школяра

   Викладання іноземної мови

   Інтелект--психологія

фывфывфыв:
множинний інтелект -- типи інтелекту -- психічні особливості молодших школярів


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Халимон, Ірина Йосипівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

17.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 220 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 210.00 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .7-77
Артеменко, Інна Едуардівна. Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку / І. Е. Артеменко. - С .7-10
Булавенко, Світлана Дмитрівна. Вплив учнівського менеджменту на формування соціальної активності особистості / С. Д. Булавенко. - С .11-17
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи / Т. В. Гордієнко, М. П. Долматова. - С .18-22
Дубровська, Лариса Олександрівна. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .23-27
Лісовець, Оксана Вікторівна. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці / О. В. Лісовець. - С .28-34
Качалова, Тетяна Василівна. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти / Т. В. Качалова. - С .35-44
Кирилюк, Валерій Михайлович. Теоретико-методичні засади роботи з хореографічним колективом / В. М. Кирилюк. - С .45-49
Новгородська, Юлія Григорівна. Теоретичні основи формування конкурентоспроможного менеджера освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Г. Новгородська. - С .50-53
Падун, Ніна Олексіївна. Деякі аспекти розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів / Н. О. Падун, І. В. Стельмашенко. - С .54-58
Самаріна, Світлана Іванівна. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору / С. І. Самаріна. - С .59-63
Шумська, Людмила Юріївна. Методологічні підходи до формування професійної майстерності хорових диригентів у процесі магістерської підготовки / Л. Ю. Шумська. - С .64-70
Ющенко, Катерина Олександрівна. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема / К. О. Ющенко. - С .71-77
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .78-160
Бобро, Артур Анатолійович. Дидактичні умови організації самостійної роботи молодших школярів / А. А. Бобро, Т. В. Коваль. - С .78-82
Бугаєць, Наталія Олександрівна. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики / Н. О. Бугаєць. - С .83-89
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Система корекційно-профілактичних заходів з подолання девіантної поведінки підлітків / О. Д. Замашкіна. - С .90-95
Івашньова, Світлана Володимирівна. Супервізія в діяльності освітнього тренера / С. В. Івашньова. - С .96-107
Корсунська, Надія Овсіївна. Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ / Н. О. Корсунська [и др.]. - С .108-116
Другие авторы: Мельничук Л. Ю., Мельничук О. В., Хоменкова Л. Ю.
Кузів, Марія Зіновіївна. Застосування медіації для врегулювання конфліктів / М. З. Кузів. - С .117-121
Кьон, Наталія Георгіївна. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку / Н. Г. Кьон, Л. Ліцюань. - С .122-127
Липовецька, Євгенія Юріївна. Зміст професійної діяльності екрівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .128-132
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор / Н. П. Пихтіна. - С .133-139
Пісоцький, Олександр Петрович. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .140-146
Шевченко, Світлана Іванівна. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .147-151
Яблоков, Сергій Володимирович. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови / С. В. Яблоков, Г. О. Адамова. - С .152-160
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .161-198
Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації / Н. М. Голуб. - С .161-167
Завидівська, Ольга Ігорівна. Готовність до створення здоров’яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів / О. І. Завидівська. - С .168-173
Кьон, Наталія Георгіївна. Про питання про подолання виконавсько-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності / Н. Г. Кьон, Чжу Юньжуй. - С .174-181
Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до ефективної партнерської взаємодії / Н. А. Перхайло. - С .182-186
Самойленко, Олена Валентинівна. Педагогічні умови формування корпоративної культури майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки / О. В. Самойленко, А. Г. Мостовенко. - С .187-194
Ян Сяохан Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу / Ян Сяохан. - С .195-198
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .199-217
Ельбрехт, Ольга Михайлівна. Історія шкільного підручника США / О. М. Ельбрехт. - С .199-206
Матвійчук, Мар’яна Ігорівна. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика / М. І. Матвійчук. - С .207-211
Фурдуй, Світлана Борисівна. Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні / С. Б. Фурдуй. - С .212-217
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Хоменкова, Л. Ю.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

18.
   159.9(06)
   Н 34


    Шевченко, Світлана Іванівна.
    Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень [Текст] / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 147-151
УДК
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--розвиток критичного мислення
фывфывфыв:
аудіювання -- таксономія Блума -- критичне мислення


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Халимон, Ірина Йосипівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 4040
Число посетителей 368
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя