Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Єфименко, О.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
Шифр: ПШ-2/2018/10
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2018г. N 10
Содержание:
Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3.
Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5.
Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9.
Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви.
Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18.
Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20.
Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22.
Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24.
Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26.
Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29.
Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви.
Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37.
Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39.
Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42.
Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44.
Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47.
Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв.
Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55.
Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв.
Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
373.3.015.31:502/504](477)
Z99


    Єфименко, О.
    Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / Олена Єфименко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 29–30. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Екологічне виховання--екологічні методи--початкова школа
фывфывфыв:
екологічне виховання -- екологічні методи -- мислення -- ігрова діяльність -- екологічне письмо -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про застосування екологічних методів навчання в початковій школі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
Шифр: ПШ-2/2018/12
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2018г. N 12
Содержание:
Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1–3. - Бібліогр.: 5 назв.
Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4–6.
Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 7 назв.
Каракоз, С. Борис Олійник : (1935–2017) / С. Каракоз. - С.9–13.
Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14–17. - Бібліогр.: 11 назв.
Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17–19.
Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19–23. - Бібліогр.: 7 назв.
Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24–27.
Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27–32. - Бібліогр.: 2 назви.
Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33–35.
Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35–37.
Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38.
Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39–40. - Бібліогр.: 9 назв.
Ґолибард, Є. Очищуюча сила сорому / Є. Ґолибард. - С.41–42.
Третяк, З. Щаслива родина – щаслива дитина / З. Третяк. - С.43–49. - Бібліогр.: 5 назв.
Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50–51.
Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52–54.
Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54–55.
Кострицька, З. До Дня Соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56–57.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
373.3.091.2(477)
Z99


    Єфименко, О.
    Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / Олена Єфименко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 39–40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітній простір--екологічний підхід
фывфывфыв:
освітній процес -- екологічний підхід -- сенсорні системи -- екологічний освітній простір -- дитиноцентровае середовище -- активізація сенсорних систем -- екологічне середовище -- екологічні методи -- початкова школа
Аннотация: У статті особливу увагу приділено якості складових екологічного середовища, які впливають на роботу сенсорних систем. Екологічний підхід в організації освітнього простору допомагає дітям вільно взаємодіяти з навчальним середовищем, встановлювати соціальні зв’язки – забезпечує формування унікальної особистості.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 04.07.2024
Число запросов 2517
Число посетителей 318
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя