Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бондар, Л. С.@<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.
Шифр: ПП1/2006/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2006г. N 3
Содержание:
Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського / А.М. Богуш. - С.5-12
Бондар, Л. С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / Л.С. Бондар. - С.13-18
Печенко, І. П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І.П. Печенко. - С.19-29
Піддячий, М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів / М.І. Піддячий. - С.29-36
Атаманчук, П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.37-48
Коваленко, О. М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи / О.М. Коваленко, В.О. Коваленко. - С.55-64
Туркот, Т. І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров’я ( з досвіду роботи) / Т.І. Туркот, і.В. Осадчук. - С.65-73
Завгородня, О. В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження / О.В. Завгородня. - С.87-94
Мисечко, О. Є. Професійна підготовка вчителів іноземних мов для класичних гімназій з середини XIXст. до 1917р. / О.Є. Мисечко. - С.95-104
Кочубей, Т. Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір / Т.Д. Кочубей. - С.105-115
Шевчук, О. М. Колегія Павла Галагана-джерело формування інтелектуальної еліти українського народу / О.М. Шевчук. - С.116-123
Шевченко, С. М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження) / С.М. Шевченко. - С.129-134
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Бондар, Л. С.
    Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського [Текстььь] / Л.С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N3. - С. 13-18
Рубрики: Педагогічна культура


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

3.
Шифр: ПП1/2007/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2007г. N 3
Содержание:
Бондар, Л. С. Громадське виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. С. Бондар. - С.5-19
Скульська, В. Є. Науково-методичне забеспечення професійного навчання кваліфікованих робітників на виробництві: сучасний стан та проблеми / В. Є. Скульська. - С.20-32
Астахова, В. І. Про стан і завдання вдосконалення наукової роботи у приватних ВНЗ України / В. І. Астахова. - С.33-41
Чибісова, Н. Г. Самоврядування студентів як умова становлення їхньої громадянської свідомості / Н. Г. Чибісова. - С.42-47
Дідук, І. А. Соціально-нормативні настанови сучасних студентів / І. А. Дідук. - С.48-56
Скнар, О. М. Соціальні уявлення студентів про психічні особливості сучасних типових Українців / О. М. Скнар. - С.57-63
Агадуллін, Р. Р. Позанавчальна виховна робота у ВНЗ: досвід формування полікультурної компетентності сучасного вчителя / Р. Р. Агадуллін. - С.64-79
Виговська, О. І. Сучасна діяльність учителя основної школи як дидактична категорія / О. І. Виговська. - С.80-88
Чорноус, О. В. Формування навчально-організаційних умінь і навичок у молодших школярів засобами відеоінформації: проблеми і завдання / О. В. Чорноус. - С.89-94
Гаєвська, Л. А. Механізми оцінювання підготовки фахівців державно-громадського управління освітою / Л. А. Гаєвська. - С.95-106
Короткова, Ю. М. Особливості професійної підготовки вчителів початкових класів у педагогічних академіях Греції (1934-1991) / Ю. М. Короткова. - С.107-113
Мисечко, О. Є. Значення державних курсів іноземних мов у підготовці педагогічних кадрів в Україні у 20-х рр. ХІХ ст. / О. Є. Мисечко. - С.114-130
Добровольська, В. А. Навчання мистецтва і естетичне виховання в освітніх закладах Півдня України на початку ХХ ст. / В. А. Добровольська. - С.131-140
Замашкіна, О. Д. Ідеї розвивального навчання в історико-педагогічному доробку вітчизняних дослідників першої третини ХХст. / О. Д. Замашкіна. - С.140-150
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Бондар, Л. С.
    Громадське виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Текстььь] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N3. - С. 5-19
Рубрики: Виховання громадянське


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
Шифр: ПП1/2009/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2009г. N 2
Содержание:
Бондар, Л. С. Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар; Л. С. Юондар. - С.5-12.
Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий. - С.13-25.
Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех. - С.26-31.
Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня. - С.87-96.
Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка. - С. 96-104.
Мітрясова, О. Л. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. Л. Мітрясова. - С.104-111.
Янко. Проблема якості в управлінні дошкільною освітою. / Янко. - С.113-117.
Абібуллаєва, Е. Е. "Рехбер муалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл / Е. Е. Абібуллаєва. - С.118-123.
Рогова, П. І. Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження / П. І. Рогова. - С.141-149.
Кожуховська, А. І. Від національного до загальнолюдського: національна гідність у педагогічних поглядах О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С.131-140.
Гоштанар, І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й. Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар. - С.124-130.
Велитченко, Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні / Л. К. Велитченко. - С.72-79.
Бабин, І. І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої школи / І. І. Бабин. - С.61-71.
Глузман, О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман. - С.51-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Бондар, Л. С.
    Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) [Текстььь] / Л. С. Бондар; Л. С. Юондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N2. - С. 5-12.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: педагоги України


Доп.точки доступа:
Короф, микола Олександрович (1834-1883) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
Шифр: ПП1/2009/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2009г. N 3
Содержание:
Сяо, Су. В.О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо. - С.5-13
Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова. - С.22-31
Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко. - С.32-42
Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко. - С.42-46
Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.47-55
Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава. - С.56-66
Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю / Н. І. Демченко. - С.66-74
М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд. - С.75-89
Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід / Ж. В. Таланова. - С.90-98
Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська. - С.99-110
Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов. - С.111-120
Безлюдний, О. І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний. - С.121-131
Сапожников, С. В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці / С. В. Сапожников. - С.131-141
Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна / Л. С. Бондар. - С.142-150
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 3. - С. 142-150
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Аннотация: Досвід роботи сільської початкової школи с. Липці Харківської обл. ( кін.XIX- поч.XXст.) П.В. Щепкін - перший укр. рад. вчитель, який був удостоєний звання "Заслужений учитель УРСР"


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Содержание:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

10.
Шифр: ПП1/2010/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2010г. N 2
Содержание:
Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз. - С.5-78.
Бондар, Л. С. Питання співдружності школи і сім’ї у творчій спадщині В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка / Л. С. Бондар. - С.79-87.
Матвієнко, О. В. Інформаційна освіта: теоретико-методологічні проблеми / О. В. Матвієнко. - С.88-95.
Марценюк, В. П. Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба. - С.96-104.
Євтух, Микола Борисович. Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух, О. В. Кузьміна. - С.106-114.
Загірняк, М. Запровадження національного індексу цитування як важливий елемент ранхування вищих навчальних закладів на шляху до якості та їх визнання у світі / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.120-189.
Коляда, Н. М. Дитячий рух кінця XIX - початку XX ст.: зарубіжний досвід / Н. М. Коляда. - С.130-140.
Кравченко, О. О. Погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання / О. О. Кравченко. - С.141-149.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Питання співдружності школи і сім’ї у творчій спадщині В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - N 2. - С. 79-87.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: педагоги України
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   методична допомога вчителям Ніжина



Доп.точки доступа:
Сухомлинський В.О., \о нем\; Захаренко, Олександр Антонович (1937-2002) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
Шифр: ПП1/2010/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2010г. N 4
Содержание:
Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей / О. І. Ляшенко. - С.5-10
Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський. - С.11-15
Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець. - С.15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба. - С.25-30
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 16 назв.
Галів, М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів. - С.40-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Зубалій, М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки / М. Д. Зубалій. - С.51-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Лосєва, Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт. - С.57-65. - Бібліогр.: 7 назв.
Єгорова, Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова. - С.66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
Добровська, Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська. - С.74-86. - Бібліогр.: 8 назв.
Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб. - С.86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
Пам’ятка авторові. - С.92
Мітрясова, О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання / О. П. Мітрясова. - С.93-99. - Бібліогр.: 9 назв.
Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї. - С.99-110. - Бібліогр.: 17 назв.
Курбатов, С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі / С. В. Курбатов. - С.111-121. - Бібліогр.: 21 назв.
Пам’ятка авторові. - С.122
Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина. - С.123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
Бондар, Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.130-142. - Бібліогр.: 16 назв.
Павленко, Тетяна Степанівна. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко. - С.143-147. - Бібліогр.: 4 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
373.54(091)(477)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 130-142. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Навчальний процес

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
державні гімназії -- навчальний процес -- навчальні плани -- реформа освітньої системи
Аннотация: Розкрито диференційований підхід до педагогічного процесу у різних типах чоловічих і жіночих середніх навчальних закладах Міністерства народної просвіти Росії кінця ХІХ ст. до 1917 року.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
Шифр: ПП1/2011/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 3
Содержание:
Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-16
Приходченко, К. І. Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко. - С.17-31
Добровська, Л. М. Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська. - С.32-41
Романенко, Ю. А. Еталон знань як елемент моніторингу вищої освіти / Ю. А. Романенко. - С.42-50
Поліщук, В. М. Вікові кризи у віковому розвитку / В. М. Поліщук. - С.51-59
Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський [и др.]. - С.60-74
Другие авторы: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Кузьміна, О. В. Моральний сві та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна. - С.75-84
Стецюк, К. В. Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища / К. В. Стецюк. - С.85-92
Бенніч-Бьоркман, Лі. Інтернаціоналізація вищої освіти: пошук ефективної моделі в контексті україно-шведського співробітництва / Лі Бенніч-Бьоркман, С. В. Курбатов. - С.93-100
Першукова, О. О. Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С.102-111
Сулима, О. В. Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима. - С.112-120
Бондар, Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар. - С.121-127
Фещенко, Г. Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутнього вчителя (20 - 30-ті рр. XX ст.) / Г. Фещенко. - С.128-135
Ничкало, Н. Г. Символ надії на ліпше майбутнє для людства / Н. Г. Ничкало. - С.136-140
Аніщенко, О. В. Гуманітарна аура українсько-польської науково-педагогічної співпраці / О. В. Аніщенко. - С.141-144
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
74.03(2)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 121-127
ББК 74.03(2)
Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- недільні школи -- школи грамоти -- земські школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
Издание в обработке. Не выдается
016:371
Ч-12


   
    Сава Христофорович Чавдаров : (до 120-річчя від дня народження) [Текст] : Біобібліографічний покажчик / Упоряд.: Л. О. Пономаренко, С. П. Пєєва, Л. М. Айвазова ; авт. вступ. ст.: Л. Д. Березівська, Л. С. Бондар ; наук. ред. П. І. Рогова ; Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського. - К. : Нілан-ЛТД, 2012. - 130 с. - (Видатні педагоги світу ; вип. 8). - 55.94 грн.
ББК 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1
РУБ 016:371
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагоги України

   Бібліографічні покажчики



Доп.точки доступа:
Пономаренко, Л. О.; Пєєва, С. П.; Айвазова, Л. М.; Березівська, Л. Д. \авт. вступ. ст.\; Бондар, Л.С. \авт. вступ. ст.\; Рогова, П. І. \ред.\; Чавдаров, Сава Христофорович (укр.педагог, лінгводидактик, методист, мовознавець ; 09.08.1892-20.09.1962) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського
Экземпляры всего: 3
фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

17.
Шифр: ПП1/2013/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 3
Содержание:
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр.: 3 назви.
Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16.
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр.: 4 назви.
Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр.: 11 назв.
Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-51. - Бібліогр.: 23 назви.
Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр.: 15 назв.
Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.76-84. - Бібліогр.: 19 назв.
Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр.: 5 назв.
Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр.: 16 назв.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.99-100.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
74.202.242(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202.242(4УКР)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
початкова школа -- зміст початкової освіти -- навчальні плани -- програми -- навчальні предмети
Аннотация: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.
Шифр: ПП1/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2014г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14.
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41.
Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47.
Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57.
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 84-91.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки--підручники та посібники для школи
фывфывфыв:
підручникотворення -- підручник для початкової школи -- створення підручника для початкової школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.07.2024
Число запросов 56592
Число посетителей 1220
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя