Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Лещенко, М. П.@<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ГРНТИ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
371
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 4 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка. - К. : Міленіум, 2006. - 337 с. - 4.00 грн.
    Содержание:
Білецька, С. В. Ідеї педоцентризму в сімейному вихованні США та Японії (60-ті роки XX - початок XXI століття) / С. В. Білецька. - С .44-55
Білобровко, Т. І. Шляхи реалізації духовної спадщини Григорія Сковороди в освіті дорослих / Т. І. Білобровко. - С .55-60
Василенко, О. В. Проблеми дистанційної підготовки фахівців в системі неперервної освіти / О. В. Василенко. - С .60-68
Гончар, Л. К. Аналіз зарубіжного досвіду професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / Л. К. Гончар. - С .68-76
Гончаренко, Н. В. Підготовка вчителя у контексті неперервної професійної освіти / Н. В. Гончаренко. - С .76-85
Давидова, В. Д. Формування екологічної культури дорослих у навчальних гуртках у Швеції / В. Д. Давидова. - С .93-101
Драніщев, Г. В. Система виховання дітей з особливими потребами в Угорщині / Г. В. Драніщев. - С .101-108
Жижко, О. А. Ретроспективний аналіз становлення і розвитку педагогічної освіти в Мексиці / О. А. Жижко. - С .117-129
Зель, І. О. Комунікативна грамотність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів / І. О. Зель. - С .129-136
Коженьовскі, Л. Ф. Проблеми безпеки життєдіяльності в Євросоюзі / Л. Ф. Коженьовскі. - С .136-155
Лещенко, М. П. Педагогічні ідеї Володимира Вернадського в контексті модернізації сучасної вищої школи / М. П. Лещенко. - С .163-173
Мартіросян, О. І. Видатні українські жінки та їх роль у розвитку культури та освіти України / О. І. Мартіросян. - С .173-180
Огієнко, О. І. Розвиток освіти дорослих у Данії: організаційно-педагогічний аспект / О. І. Огієнко. - С .180-191
Сігаєва, Л. Є. Форми навчання освіти дорослих / Л. Є. Сігаєва. - С .206-217
Скульська, В. Є. Розвиток особистості дорослої людини в процесі професійної підготовки / В. Є. Скульська. - С .217-223
Смірнова, В. А. Поняття "модерація" у контексті підвищення кваліфікації фахівців / В. А. Смірнова. - С .223-231
Суховірський, О. В. Філософія навчання студентів інформаційним технологіям у вищих педагогічних навчальних закладах / О. В. Суховірський;
Шульга, Н. В. Розвиток професійної освіти в Західній Європі / Н. В. Шульга. - С .262-270
Русова, В. В. Розвиток здатності до самоактуалізації в учнівської молоді / В. В. Русова. - С .303-312
Черкасова, Т. М. Розвиток естетичного компоненту пізнання світу в сучасному психолого-педагогічному процесі / Т. М. Черкасова. - С .312-320
ГРНТИ
ББК 74.00я43
РУБ 371
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
   Діти з особливими потребами



Доп.точки доступа:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

3.
378(4Укр)
Д 44


   
    Діагностика і розвиток педагогічної майстерності у професійних навчальних закладах [Текст] : колективна монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 262 с. - ISBN 978-966-644-064-1 : 7.00 грн.
    Содержание:
Зязюн, І. А. Концептуально-методологічні та дидактичні підходи до наукового дослідження педагогічної освітньо-виховної проблематики / І. А. Зязюн. - С .3-77
Помиткін, Е. О. Діагностика, розвиток і реалізація педагогічної майстерності викладача як психологічна проблема / Е. О. Помиткін. - С .77-88
Іванова, Т. В. Діагностика культурологічної підготовленості майбутнього вчителя / Т. В. Іванова. - С .88-107
Семеног, О. М. Мовна культура - невід’ємна складова педагогічної майстерності / О. М. Семеног. - С .107-133
Кузьмінський, А. І. Педагогічні засади оптимізації спілкування / А. І. Кузьмінський. - С .133-158
Пилипчук, В. В. Розвиток педагогічної майстерності в різних формах навчання / В. В. Пилипчук. - С .158-177
Лещенко, М. П. Майстерність вчителя в контексті віртуальних характеристик педагогічної реальності / М. П. Лещенко. - С .177-193
Солдатенков, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність як засіб розвитку педагогічної майстерності у закладах професійної освіти / М. М. Солдатенков. - С .193-211
Падалка, О. С. Роль інноваційної технології у фаховій підготовці вчителя / О. С. Падалка. - С .211-228
Грищенко, О. А. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя / О. А. Грищенко. - С .228-244
Абашкіна, Н. В. Розвиток професіоналізму німецьких учителів в умовах європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .244-260
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)6 + 74.204.2
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Педагогічна майстерність


Доп.точки доступа:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти
Экземпляры всего: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5)
Найти похожие

4.
Шифр: ОД1/2008/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 3
Содержание:
Рибалка, В. В. Педагогічні роздуми І. А. Зязюна пор культуру та інтелігентність / В. В. Рибалка. - С.5-7
Лещенко, М. П. Європейський вимір і його значення для розвитку національних освітніх систем / М. П. Лещенко. - С.8-14
Павленко, О. П. Інтеграційні зв’язки загальноосвітніх та вищих навчальних закладів м. Києва у роботі з обдарованою молоддю / О. П. Павленко, С. П. Юрченко. - С.15-25
Хоменко, З. І. Психологвчні особливості роботи вчителя з обдарованими дітьми / З. І. Хоменко. - С.26-30
Сівакова, І. В. Пізнавальна діяльність школярів на уроках музики: Методична розробка уроків музики / І. В. Сівакова. - С.30-42
Полякова, А. С. Первые шаги внедрения психологии в школьное обучение / А. С. Полякова. - С.50-53
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Лещенко, М. П.
    Європейський вимір і його значення для розвитку національних освітніх систем [Текстььь] / М. П. Лещенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N3. - С. 8-14
Рубрики: педагогіка порівняльна
фывфывфыв:
порівняльно-педагогічні дослідження


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
Р2
К 59


    Козлов, В. Ф.
    Президент Кам’яного острова [Текст] : повість. для серед. шкільного віку / В. Ф. Козлов; пер. з рос. М. П. Лещенко . - К. : Веселка, 1982. - 239 с. : іл. - (Библиотека юношества). - 0.45 крб.
РУБ Р2


Доп.точки доступа:
Лещенко, М. П. \пер.\
Экземпляры всего: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)
Найти похожие

7.
Шифр: КШС-2/2015/8
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Выходит 8 раз в год
2015г. N 8
Содержание:
Тридцять років звершень і здобутків. - С.3-5.
Гуржій, А. М. Взаємозв’язок інформатизації суспільства й системи освіти / А. М. Гуржій, В. В. Лапінський. - С.5-10.
Лещенко, М. П. Роль наукової школи академіка НАПН України В. Ю. Бикова в інформатизації освіти і науки України / М. П. Лещенко, А. В. Яцишин. - С.10-18.
Застело, О. В. Аналіз методів визначення узгодженості думки групи експертів під час оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів / О. В. Застело. - С.18-23.
Петрович, С. Д. Дослідження тренду "Інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.23-26.
Пручинська, М. В. Використання мультимедійних технологій на уроках ритміки в санаторній школі для дітей з особливими потребами / М. В. Пручинська. - С.26-30.
Єрмак, І. О. Навчання майбутніх дизайнерів використання цифрових технологій / І. О. Єрмак. - С.30-33.
Войченко, О. П. Мобільні технології в навчанні дорослих на прикладі подкастингу / О. П. Войченко. - С.33-36.
Кученьова, Т. В. Підвищення пізнавальної активності учнів у навчання інформатики шляхом застосування нестандартних уроків / Т. В. Кученьова. - С.36-40.
Тарара, А. М. Сучасні вимоги до навчання учнів технічному моделюванню / А. М. Тарара, С. В. Лапінський. - С.40-45.
Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія створення робототехнічних систем" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.45-47.
Мельник, О. М. Основи визначення ефективності використання електронних освітніх ресурсів і планшетів у навчально-виховному процесі початкової школи / О. М. Мельник. - С.47-52.
Носенко, Ю. Г. Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі / Ю. Г. Носенко, А. С. Сухіх. - С.52-56.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
73.43(4Укр)
Л 54


    Лещенко, М. П.
    Роль наукової школи академіка НАПН України В. Ю. Бикова в інформатизації освіти і науки України [Текст] / М. П. Лещенко, А. В. Яцишин // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 73.43(4Укр)
Рубрики: Наука в Україні--персоналії українських вчених
   Інформатизація освіти

фывфывфыв:
науково-інформаційна діяльність -- наукова школа -- інформаційно-комунікаційні технології
Аннотация: У статті описано етепи становлення В. Ю. Бикова як ученого, проаналізовано діяльність академіка як засновника і лідера наукової школи з проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті і науці України


Доп.точки доступа:
Яцишин, А. В.; Биков, Валерій Юхимович (укр. вчений, академік, педагог ; 1945) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 92223
Число посетителей 1037
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя