Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Лохвицька, Л.@<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. и.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ГРНТИ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Доп.точки доступа:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Содержание:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

3.
Шифр: ПШ-2/2003/4
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2003г. N 4
Содержание:
Волошина, В. До школи зі стійкими пізнавальними інтересами: Психолого-педагогічний практикум / В. Волошина, Л. Лохвицька. - С.5-7.
фывфыв: пізнавальні психічні процеси, інтерес до навчання, психологія навчання
Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-12.
Дубчак, О. Дитина йде до школи. Радощі й турботи / О. Дубчак. - С.52-55.
фывфыв: психологія навчання, дитяча психологія, адаптація в школі
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Волошина, В.
    До школи зі стійкими пізнавальними інтересами: Психолого-педагогічний практикум [Текстььь] / В. Волошина, Л. Лохвицька // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 5-7. . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 88.840 + 88.8
Рубрики: психологія навчання
   дитяча психологія

фывфывфыв:
пізнавальні психічні процеси -- інтерес до навчання -- НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧОК


Доп.точки доступа:
Лохвицька, Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Лохвицька, Л.
    Правову культуру - старшим дошкільнятам [Текстььь] / Л. Лохвицька, С. Макаренко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2006. - N6. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Правова культура
   дошкільне виховання



Доп.точки доступа:
Макаренко, С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

6.
Шифр: ВМДЗ/2009/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 6
Содержание:
Гавриш, Н. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе: Методична робота з вихователями / Н. Гавриш, В. Желанова. - С.7-13
Корнєєва, О. Використання інтерактивних технологій у методичній роботі / О. Корнєєва. - С.14-22
Лохвицька, Л. "Пізнайки" навколо нас: розвиток пізнавальної активності у дошкільників / Л. Лохвицька. - С.27-34
Герасименко, Л. Навчаємося читати з "Кубиками Зайцева": Переваги методика Миколи Зайцева / Л. Герасименко. - С.35-39
Джемула, Г. Наступність у формуванні навчальних умінь / Г. Джемула. - С.40-45
Адаменко, Л. Портфоліо дошкільника як інструмент комплексної діагностики / Л. Адаменко. - С.46-49
Неменуща, О. Театралізація англійських казок для дошкільників / О. Неменуща. - С.50-58
Лещенко, С. Використання народної казки в музичному вихованні дошкільників / С. Лещенко. - С.59-65
Горбатих, В. Готуємося до школи...з конструктором / В. Горбатих. - С.66-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Лохвицька, Л.
    "Пізнайки" навколо нас: розвиток пізнавальної активності у дошкільників [Текстььь] / Л. Лохвицька // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N6. - С. 27-34
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
   пізнавальна активність дошкільників



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
Шифр: Д199251/2011/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2011г. N 5
Содержание:
Лохвицька, Л. Історія "ДВ" : шляхи становлення / Л. Лохвицька. - С.3-6
Низковська, О. Не натаскувати, а розвивати : до школи готуємо змалку / О. Низковська. - С.8-12
Скворцова, С. Логіко-математична компетентність дитини: наступність дошкілля і школи / С. Скворцова. - С.13-17
Пахальчук, Н. Місточок до прекрасного : збагачення естетичного досвіду старших дошкільників засобами мистецтва / Н. Пахальчук. - С.18-22
Зарезіна, І. Калейдоскоп природи / І. Зарезіна. - С.32-33
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
74.1
Л 81


    Лохвицька, Л.
    Історія "ДВ" : шляхи становлення [Текст] / Л. Лохвицька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 5. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1 + 76
Рубрики: Періодичні видання України--журнали
   Періодичні видання України--педагогічні видання

   Дошкільна освіта

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
"Дошкільне виховання", журнал -- журнал "Дошкільне виховання" -- педагогічні журнали


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.100.53
Л 81


    Лохвицька, Л.
    Моральне виховання: нові чи старі проблеми? [Текст] / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 12-16.
ББК 74.100.53
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
фывфывфыв:
виховання дошкільників -- моральне становлення дитини -- завдання морального виховання -- методи і прийоми реалізації
Аннотация: У статті висвітлено проблему духовно-морального становлення дітей, зокрема дошкільного віку, визначено основні цілі та завдання морального виховання, а також шляхи їх реалізації. Зроблено акцент на новому підході до використання методів, давно усталених у практиці дошкільної освіти.

Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2

Найти похожие

11.
Шифр: Д199251/2015/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2015г. N 5
Содержание:
Кузьменко, В. Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят / В. Кузьменко; Віра Кузьменко. - С.2-7
Лохвицька, Л. Зарубіжні колеги про моральне виховання / Л. Лохвицька; Любов Лохвицька. - С.8-11
Скрипник, Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми / Т. Скрипник; Тетяна Скрипник. - С.12-15
Стеценко, І. Обдарованість дитини: вчасно помітити і розвинути : репортаж зі Всеукраїнської науково-практичної конференції / І. Стеценко; Ірина Стеценко. - С.16
Стеценко, І. Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару / І. Стеценко; Ірина Стеценко. - С.17
Остапенко, Г. "Джміль" до школи підготує! / Г. Остапенко; Ганна Остапенко. - С.18-19
Бобир, В. Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу / В. Бобир; Валентина Бобир. - С.20-23
Мельніченко, Ю. Пластик-шоу-атлетико / Ю. Мельніченко; Юлія Мельниченко. - С.24-28
Україна., М-во освіти і науки Щодо посади інструктора з фізкультури в дошкільних навчальних закладах : лист МОН України № 1/9-179 від 07.04.2015 р. / М-во освіти і науки Україна. - С.28
Ставицька, О. Водний світ : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років / О. Ставицька; Ольга Ставицька. - С.29
Самошкіна, Л. Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Л. Самошкіна; Лариса Самошкіна. - С.30-31
Гусєва, О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття / О. Гусєва; Ольга Гусєва. - С.32-33
Стежками літа : музичний фестиваль до Міжнародного дня захисту дітей . - С.34-39
Зелена оаза : ландшафтний дизайн. - С.4 обкладинки
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Лохвицька, Л.
    Зарубіжні колеги про моральне виховання [Текст] / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--виховання

   США--дошкільна освіта
    Австралія--дошкільна освіта

фывфывфыв:
моральне виховання
Аннотация: Представлено досвід педагогів США та Австралії щодо морального виховання дітей. Виокремлюється теорія інтегрованого морального виховання доктора Дарсі Нарваеса, професора психології Університету Нотр-Дам (США). Суть її зводиться до об'єднання розвитку моральних почуттів, моральних суджень, моральної мотивації й здатності до моральних дій у формуванні особистості. Серед сучасних практичних розробок висвітлено дослідження доктора Аріні Бомаріс, професора Ньюкаслського університету з Австралії. Головним результатом виховання, на її думку, має бути накопичення дитиною морального досвіду.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

13.
74.100.5
Л 81


    Лохвицька, Л.
    Зарубіжні колеги про моральне виховання [Текст] / Л. Лохвицька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
фывфывфыв:
моральне виховання дошкільнят -- інтегроване моральне виховання -- моральна чутливість -- моральні судження -- моральні дії -- моральна мотивація дитини


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
Шифр: ВМДЗ/2017/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2017г. N 5
Содержание:
Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8.
Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14.
Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23.
Другие авторы: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л.
Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31.
Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39.
Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48.
Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53.
Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54.
День родини. - С.56–57.
Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63.
Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65.
Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67.
Особливості організації тренінгу. - С.68–69.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
373.2.034:373.216.95](477)
Z99


   
    Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька [та ін.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 15–23. - Зміст: Методичні рекомендації щодо використання ; Принципи використання ; Дод. 1 : Мама – найдорожча в світі людина : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Наталочка) ; Дод. 2 : Що таке совість : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. дошк. віку : (морал. путівник – лялька Тарасик).
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільна освіта--ігри--навчання грою

фывфывфыв:
моральне виховання -- ляльки -- моральні путівники -- методичні рекомендації -- конспекти занять -- старший дошкільний вік -- мама -- совість
Аннотация: У статті йдеться про використання ляльок, як путівників дошкільників у світі моральних якостей і добрих вчинків.


Доп.точки доступа:
Лохвицька, Л.; Михайленко, О.; Гнатенко, Т.; Єфіменко, Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
Шифр: ВМДЗ/2018/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 3
Содержание:
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10.
Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17.
Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24.
Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33.
Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35].
Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42.
Як поліпшити апетит дитини. - С.43.
Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44.
Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47.
Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53.
Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55.
Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60.
Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68.
Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
373.2.034(477)
Л 81


    Лохвицька, Л.
    Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 25–33. - Зміст: Путівник засадами добра ; Казка – вигадка, проте... ; Використання казок в морально-етичних бесідах з дітьми ; Додаток : Методичний супровід реалізації завдань програми "Скарбниця моралі".
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
фывфывфыв:
дошкільне виховання -- моральне виховання -- морально-етичне виховання -- казки -- моральна поведінка -- опанування -- морально-етичні бесіди -- Скарбниця моралі, програма -- методичний супровід
Аннотация: У статті йдеться про парціальну програму з морального виховання для дітей дошкільного віку "Скарбниця моралі" (автор Л. Лохвицька) та про казку, як засіб морально-етичного виховання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
Шифр: ВМДЗ/2019/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 9
Содержание:
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16.
Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19.
Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20].
Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26.
Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30].
Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34.
Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36.
Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39.
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40].
Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44.
Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48.
Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52.
Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56.
Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58.
Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62.
Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64.
Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
373.2.015.31:17](477)
Л 81


    Лохвицька, Л.
    Тематичний проєкт як засіб морального виховання [Текст] / Любов Лохвицька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 53–56. - Зміст: Моральні цінності ; Моральна діяльність ; Додаток : Програма тематичних днів у ЗДО № 3 "Смородинка", м. Лубни, Полтавська обл.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
фывфывфыв:
дошкільне виховання -- моральне виховання -- тематичні проєкти -- моральні цінності -- моральна діяльність -- моральна свідомість -- моральні правила -- тематичні дні
Аннотация: У статті йдеться про формування моралі у дошкільників за допомогою тематичних проєктів. Описано досвід роботи закладу дошкільної освіти № 3 "Смородинка" міста Лубен Полтавської області щодо використання зазначеної форми освітньої роботи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 13566
Число посетителей 226
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя