Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Павлова, Т.@<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
901
К 83


    Кроче, Бенедетто.
    Теория и история историографии [Текст] / Б. Кроче; пер. с ит. И. М. Заславской; послесл. Т. В. Павловой. - М. : Школа "Языки русской культуры", 1998. - 192 с. - ISBN 5-7859-0066-1 : 13.00 грн.
ГРНТИ
ББК 63.1(0)
РУБ 901
Рубрики: Псевдоистории
   философия истории

   Гуманизм--истории

   Историография--Греко-римская, Средневековая

   Историография , Возрождения Просвещения романтизма позитивизма новая



Доп.точки доступа:
Заславская, И. М. \пер.\; Павлова, Т. В. \авт. послесл.\
Экземпляры всего: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)
Найти похожие

2.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 45. Болонський процес в Україні. Ч. 1 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 192 с. - ISBN 966-346-126-8 : 30.00 грн., 30.00 грн.
    Содержание:
Васильєва, О. О. Шляхи реалізації основних принципів Болонської декларації / О. О. Васильєва, С. Ф. Горбань, В. О. Толок. - С .3-9
Зінченко, Т. В. Болонський процес і модернізація вищої професійної освіти Австрії / Т. В. Зінченко. - С .9-17
Ляшенко, Л. М. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво" / Л. М. Ляшенко. - С .17-25
Похресник, А. К. Участь молоді Західної Європи в Болонському процесі та її громадянська позиція / А. К. Похресник. - С .25-32
Яковець, Н. І. Педагогічна освіта, Болонський процес і вектори модернізації системи освіти / Н. І. Яковець. - С .32-39
Мельник, С. В. Гармонізація державного стандарту вищої освіти із професійно-класифікаційними стандартами: міфи і реальність / С. В. Мельник. - С .39-66
Петренко, В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (До 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в Україні) / В. Л. Петренко. - С .66-107
Грущенко, Л. М. Роль психолого-педагогічної компетентності в майбутньому і шляхи підвищення мотивації до її формування у студентів-економістів / Л. М. Грущенко. - С .114-120
Дьяков, С. І. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації / С. І. Дьяков. - С .120-125
Присенко, М. О. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку / М. О. Присенко. - С .125-139
Черних, В. П. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки / В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .139-144
Лисенко, М. М. Проблеми організаційно-економічного механізму комп’ютеризації системи освіти України / М. М. Лисенко. - С .148-153
Манако, А. Ф. Педагогічні інновації та трансформація ролі викладача / А. Ф. Манако, В. В. Манако, Т. П. Павлова. - С .153-164
Назаренко, Н. В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н. В. Назаренко. - С .164-168
Розновець, О. І. Можливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань / О. І. Розновець, В. О. Сперанський, Л. А. Волощук. - С .179-184
ГРНТИ
ББК 74.58 + 74.584(4Укр)я43
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Болонський процес



Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Экземпляры всего: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Найти похожие

3.
Шифр: ДШУ1/2007/3
   Журнал

Директор школи. Україна [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Выходит 8 раз в год
2007г. N 3
Содержание:
Соловйов, Ю. Профільне навчання: стан і перспективи / Ю. Соловйов, О. Чернишов. - С.6-11
Мерзлякова, О. Профілактика культового впливу в освіті / О. Мерзлякова, В. Пєтухов. - С.12-22
Шихова, Т. Профільне навчання у школі модульного типу / Т. Шихова, В. Ночовка, О. Тимощук. - С.29-35
Страцинська, І. Психологічний супровід і гуманізація освіти / І. Страцинська. - С.43-50
Соломонюк, О. Превентивна освіта витісняє класичну / О. Соломонюк. - С.52-57
Павлова, Т. Традиції та реформи сучасної японської школи / Т. Павлова. - С.68-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Павлова, Т.
    Традиції та реформи сучасної японської школи [Текстььь] / Т. Павлова // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 68-71
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
293
К 16


   
    Как была крещена Русь [Текст] : сборник. - 2-е изд. - М. : Политиздат, 1989. - 318 с. : ил. - ISBN 5-250-00973-5 (в пер.) : 2.50 руб.
    Содержание:
Прошин, Г. Второе крещение / Г. Прошин. - С .9-160
Вот повести минувших лет, откуда пошла русская земля, кто в Киеве стал первым княжить и как возникла русская земля . - С .161-169
Раушенбах, Б. В. Сквозь глубь веков / А. Поппэ; Й. Херрман. - С .188-201
Поппэ, А. Политический фон крещения Руси (русско-византийские отношения в 986-989 годах) / Й. Херрман. - С .202-223
Херрман, Й. Славяне и норманны в ранней истории Балтийского региона / Г. Г. Литаврин. - С .241-253
Литаврин, Г. Г. Формирование и развитие болгарского раннефеодального государства (конец VII-начало ХI в.) / З. В. Удальцова. - С .260-268
Удальцова, З. В. Киев и Константинополь - культурные связи до ХІІІ в. / Б. А. Рыбаков. - С .272-287
Рыбаков, Б. А. Культура средневекового Новгорода / Ю. В. Крянев, Т. П. Павлова. - С .288-303
Крянев, Ю. В. Двоеверие на Руси / Ю. В. Крянев, Т. П. Павлова. - С .304-314
ГРНТИ
ББК 86.372
РУБ 293
Рубрики: Крещение Руси

Экземпляры всего: 3
аб (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: аб (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Найти похожие

6.
29
Р36


   
    Религии мира: История и современность [Текст] : ежегодник 1984 / Отв. ред. Л. Р. Полонская ; Академия Наук СССР, Институт Востоковедения Ордена Трудового Красного Знамени, Институт этнографии им. Н. Н. Миклухо-Маклая Ордена Дружбы народов. - М. : Наука, 1984. - 277 с. - Библиогр. в конце глав. - 1.70 руб.
    Содержание:
Никольский, Л. Б. Религия и язык в странах зарубежного Востока / Л. Б. Никольский. - С .18-31
Мор, Г. Ордены и аналогичные сообщества в современном католицизме / Г. Мор. - С .31-50
Гуляев, В. И. Культ предков у древних майя / В. И. Гуляев. - С .56-81
Румянцева, В. С. Ересь Капитона и православная церковь в 40-80-е годы XVII в. / В. С. Румянцева. - С .95-114
Павлова, Т. А. Роберт Оуэн о религии / Т. А. Павлова. - С .130-150
Бурин, С. Н. Сказкин С. Д. как историк христианства / С. Н. Бурин. - С .219-236
Ионова, А. И. Изучение советскими учеными ислама на зарубежном Востоке / А. И. Ионова. - С .256-260
Пищик, Ю. Б. Проблемы религиоведения на страницах "Вопросах научного атеизма" / Ю. Б. Пищик. - С .245-256
ГРНТИ
ББК 86.26
РУБ 29


Доп.точки доступа:
Полонская, Л. Р. \ред.\; Академия Наук СССРИнститут Востоковедения Ордена Трудового Красного Знамени; Институт этнографии им. Н. Н. Миклухо-Маклая Ордена Дружбы народов
Экземпляры всего: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)
Найти похожие

7.
26
Р36


   
    Религии мира: История и современность [Текст] : Ежегодник 1982 / Академия Наук СССР, Институт Востоковедения Ордена Трудового Красного Знамени ; Отв. ред. И. Р. Григулевич. - М. : Наука, 1982. - 285 с. - Библиогр. в конце глав. - 1.50 руб.
    Содержание:
Мчедлов, М. П. Религия: модернизация позиции в изиеняющемся мире / М. П. Мчедлов. - С .10-30
Примаков, Е. М. Ислам и общественное развитие зарубежного Востока / Е. М. Примаков. - С .30-46
Ковальский, Н. А. Религиозные силы и борьба за мир и разоружение / Н. А. Ковальский. - С .46-60
Тихонова, Т. П. Место ислама в нерелигиозной концепции арабизма Саты аль-Хусри / Т. П. Тихонова. - С .72-86
Кобищанов, Ю. М. Националистические религиозно-идеологические системы в Африке / Ю. М. Кобищанов. - С .120-141
Семенов, С. И. Сальвадор: церковь и революция / С. И. Семенов. - С .141-159
Павлова, Т. А. Квакерское движение в Англии (вторая половина XVII - начало XVIII в.) / Т. А. Павлова. - С .184-206
Шаревская, Б. И. Африканские ученые о религиозных верованиях в Тропической Африке / Б. И. Шаревская. - С .227-243
Уколова, В. И. Боэций и христианство / В. И. Уколова. - С .243-247
Логашова, Б. Р. Русское народное свободомыслие в трудах А. И. Клибанова / Б. Р. Логашова. - С .256-263
ГРНТИ
ББК 86.26
РУБ 26


Доп.точки доступа:
Григулевич, И. Р. \ред.\; Академия Наук СССРИнститут Востоковедения Ордена Трудового Красного Знамени
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Содержание:
Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Найти похожие

9.
615
М 42


    Медкова, И. Л.
    Пища, которая лечит [Текст] / И. Л. Медкова, Т. Н. Павлова. - М. : МСП, 1995. - 512 с. - 5.00 грн.
ББК 51.23
РУБ 615


Доп.точки доступа:
Павлова, Т. Н.
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

10.
9(М4)(Вел)
П 12


    Павлова, Т. А.
    Вторая английская республика. 1659 - 1660 [Текст] / Т. А. Павлова ; АН СССР, Институт всеобщей истории. - М. : Наука, 1974. - 224 с. - Б. ц.
РУБ 9(М4)(Вел)


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 109867
Число посетителей 1300
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя