Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Сівак, С.@<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текстььь] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Выходит ежеквартально
2002г. N 3/4
Содержание:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
фывфыв: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
фывфыв: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
фывфыв: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
фывфыв: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
фывфыв: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
фывфыв: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
фывфыв: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
фывфыв: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
фывфыв: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
фывфыв: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Сівак, С.
    Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи [Текстььь] / С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 242-262. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Практичні психологи
   Модульно-розвивальне навчання

   Психологічне консультування

фывфывфыв:
психопрактика -- МОНИТОРИНГ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
158
С 34


    Сівак, С. С.
    Педагогічна атестація в школі: Методика психодіагностичного забезпечення [Текст] : методический материал / С. С. Сівак, О. О. Сівак. - Тернопіль : Підручники і посібники, 1997. - 16 с. - (Бібліотека директора і шкільного психолога). - Бібліогр.: с. 15. - ISBN 966-562-093-2 : 1.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.840
РУБ 158
Рубрики: особистість--професійні якості
   професійна діяльність

   педагогічна атестація

   Психодіагностика



Доп.точки доступа:
Сівак, О. О.
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 78498
Число посетителей 1488
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя