Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Ткаченко, Л. І.@<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
016:37
К 79


   
    Василь Григорович Кремень - філософ, учений, освітянин, державний діяч [Текст] : біобібліографічний покажчик / Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського ; упоряд. Л. О. Пономаренко, Л. І. Ніколюк, І. П. Моїсєєва; вступ. ст. Л. І. Ткаченко; наук. ред. П. І. Рогова. - К. : Знання України, 2006. - 140 с. - (Академіки АПН України ; вип. 6). - : Кремень Василь Григорович - філософ, учений, освітянин, державний діяч. - ISBN 966-618-218-1 : 3.50 грн.
ГРНТИ
ББК 91.9:74 + 74.03(4Укр)6-8
РУБ 016:37


Доп.точки доступа:
Пономаренко, Л. О. \сост.\; Ніколюк, Л. І. \сост.\; Моїсєєва, І. П. \сост.\; Ткаченко, Л. І. \авт. предисл.\; Рогова, П. І. \ред.\; Кремень, Василь Григорович \о нем\; Академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
016:37
К 79


   
    Василь Григорович Кремень - філософ, учений, освітянин, державний діяч [Текст] : біобібліографічний покажчик / Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського ; упоряд. Л. О. Пономаренко, Л. І. Ніколюк, І. П. Моїсєєва; вступ. ст. Л. І. Ткаченко; наук. ред. П. І. Рогова. - 2-е вид., доп. - К. : Знання України, 2008. - 168 с. - (Академіки АПН України ; вип. 12). - : Кремень Василь Григорович - філософ, учений, освітянин, державний діяч. - ISBN 978-966-618-252-7 : 4.60 грн.
ГРНТИ
ББК 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1
РУБ 016:37


Доп.точки доступа:
Пономаренко, Л. О. \сост.\; Ніколюк, Л. І. \сост.\; Моїсєєва, І. П. \сост.\; Ткаченко, Л. І. \авт. предисл.\; Рогова, П. І. \ред.\; Кремень, Василь Григорович \о нем\; Академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

3.
Шифр: ПП1/2010/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2010г. N 4
Содержание:
Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей / О. І. Ляшенко. - С.5-10
Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський. - С.11-15
Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець. - С.15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба. - С.25-30
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 16 назв.
Галів, М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів. - С.40-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Зубалій, М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки / М. Д. Зубалій. - С.51-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Лосєва, Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт. - С.57-65. - Бібліогр.: 7 назв.
Єгорова, Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова. - С.66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
Добровська, Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська. - С.74-86. - Бібліогр.: 8 назв.
Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб. - С.86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
Пам’ятка авторові. - С.92
Мітрясова, О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання / О. П. Мітрясова. - С.93-99. - Бібліогр.: 9 назв.
Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї. - С.99-110. - Бібліогр.: 17 назв.
Курбатов, С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі / С. В. Курбатов. - С.111-121. - Бібліогр.: 21 назв.
Пам’ятка авторові. - С.122
Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина. - С.123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
Бондар, Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.130-142. - Бібліогр.: 16 назв.
Павленко, Тетяна Степанівна. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко. - С.143-147. - Бібліогр.: 4 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
37.032(091)(477)
Т 48


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 31-40. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
особистість -- розвиток особистості -- історія філософії


Доп.точки доступа:
Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
Шифр: ШО1/2011/2
   Журнал

Шлях освіти [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 2
Содержание:
Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-4
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-10
Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-14
Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19
Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-25
Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33
Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37
Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40
Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) / О. П. Міхно. - С.41-43
Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
74.03(4УКР)
Z99


    Ільїн, В. В.
    Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи [Текст] / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 44-47
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   педагоги України

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Доп.точки доступа:
Ткаченко, Л. І.; Сковорода, Григорій Савич (1722-1794) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
Шифр: ПП1/2012/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 2
Содержание:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18. - Бібліогр.: 11 назв.
Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26. - Бібліогр.: 13 назв.
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков. - С.27-35. - Бібліогр.: 13 назв.
Вакуленко, Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв.
Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко. - С.40-48. - Бібліогр.: 15 назв.
Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох. - С.48-52
Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59. - Бібліогр.: 4 назв.
Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64. - Бібліогр.: 18 назв.
Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69. - Бібліогр.: 2 назв.
Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко. - С.70-77. - Бібліогр.: 9 назв.
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83. - Бібліогр.: 7 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.83-87
Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко. - С.88-93. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич. - С.94-95
Соломаха, С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха. - С.95-96
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
74.03(4УКР)
Т 48


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 77-83. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   історія педагогіки України(1917-

   Розвиток особистості

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
особистість -- розвиток особистості -- гуманізм -- гуманістична педагогічна думка
Аннотация: Зіставлено погляди видатних українських педагогів Г. С. Сковороди та В. О. Сухомлинського на особистість та розвиток особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педагогічну традицію розвитку особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педгогічну традицію розвитку особистості в українській освітньо-педагогічній думці.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог. ; 1722-1794) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
016:37
К 79


   
    Василь Григорович Кремень - філософ, учений, освітянин, державний діяч [Текст] : біобібліографічний покажчик / Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського ; упоряд.: Л. О. Пономаренко, Л. І. Ніколюк, І. П. Моїсєєва ; вступ. ст. Л. І. Ткаченко ; наук. ред. П. І. Рогова. - 3-е вид., доп. - К. : Знання України, 2012. - 296 с. - (Академіки АПН України ; вип. 20). - : Кремень Василь Григорович - філософ, учений, освітянин, державний діяч. - ISBN 978-966-618-269-5 : 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1
РУБ 016:37


Доп.точки доступа:
Пономаренко, Л. О. \сост.\; Ніколюк, Л. І. \сост.\; Моїсєєва, І. П. \сост.\; Ткаченко, Л. І. \авт. предисл.\; Рогова, П. І. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

10.
1М7
С 38


   
    Синергетика і освіта [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 348 с. - Бібліогр.: с. 343-345. - ISBN 978-966-2633-33-7 : 59.26 грн
ГРНТИ
ББК 87.251 + 74в
РУБ 1М7
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Синергетика

   Філософія освіти

фывфывфыв:
синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Войнаровська, Л. І.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Пролеєв, С. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Найти похожие

11.
1М7
С 38


   
    Синергетика і творчість [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 314 с. - Бібліогр.: с. 309-311. - ISBN 978-966-2633-31-3 : 59.26 грн
ГРНТИ
ББК 87.251 + 74в + 88.37
РУБ 1М7
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

   Синергетика

   Філософія освіти

   Психологія особистості

   Творчість

фывфывфыв:
синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Найти похожие

12.
373.001
П 24


   
    Педагогічна майстерність як система професійно-мистецьких компетентностей [Текст] : Матеріали звітної наукової конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України за 2009 рік / НАПН України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Вінниця : Планер, 2010. - 308 с. - 21.00 грн.
    Содержание:
Оптич, Олена Миколаївна. Сутність і складові технології розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання засобами мистецтва / О. М. Оптич. - С .18-20
Бугасова, Наталя Вікторівна. Дослідження домінуючих стилів педагогічного спілкування / Н. В. Бугасова. - С .20-22
Грищенко, Юлія Валеріївна. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики засобами сакрального мистецтва / Ю. В. Грищенко. - С .27-28
Кутова, Ольга Миколаївна. Сучасний стан підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів / О. М. Кутова. - С .32-33
Лисакова, Ірина Василівна. Формування емоційно-ціннісного ставлення до професії музиканта-педагога / І. В. Лисакова. - С .33-36
Філіпчук, Наталія Олександрівна. Культурно-історичні передумови розвитку музичної освіти в Західній України першої половини ХХ століття / Н. О. Філіпчук. - С .45-46
Ходаківська, Сніжана Вікторівна. Естетичні почуття студентів вищих педагогічних навчальних закладів як чинник активізації пізнавального інтересу / С. В. Ходаківська. - С .48-50
Шевченко, Олена Миколаївна. Музичне краєзнавство як засіб реалізації культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх музикантів-педагогів / О. М. Шевченко. - С .52-54
Штома, Людмила Наумівна. Особистісний розвиток педагога засобами мистецтва / Л. Н. Штома. - С .54-58
Сисоєва, С. О. / С. О. Сисоєва. - С .58-60
Артеменко, І. Е. Використання інформаційної технологій у навчальному процесі / І. Е. Артеменко. - С .60-62
Базиль, Людмила. Педагогічні умови розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників / Л. Базиль. - С .62-65
Мороз, О. О. Самовиховання у процесі формування педагогічної мастерності майбутнього соціального педагога / О. О. Мороз. - С .71-74
Сігаєва, Л. Є. Педагогічна майстерність педагога вищої школи: андрагогічний аспект / Л. Є. Сігаєва. - С .74-77
Ткаченко, Л. І. Погляди Г. С. Сковороди на місію педагога / Л. І. Ткаченко. - С .77-79
Авраменко, О. О. Особливості професійного мислення вчителя / О. О. Авраменко. - С .83-83
Вінник, Н. Д. Розвиток творчих якостей педагога у професійній діяльності / Н. Д. Вінник. - С .85-86
Ігнатович, О. М. Розвиток інноваційної культури педагогічних працівників / О. М. Ігнатович. - С .91-93
Романовська, Д. Д. Особистісні стратегії професійної діяльності практичного психолога / Д. Д. Романовська. - С .109-110
Панченко, В. І. Інтелектуальна культура майбутнього учителя як невід’ємний компонент його педагогічної мастерності / В. І. Панченко. - С .130-132
Бугаєнко, Н. В. Психологічне благополуччя особистості педагога у професійній сфері / Н. В. Бугаєнко. - С .148-151
Герасіна, С. В. Освітньо-виховні технології в підготовці майбутьного вчителя / С. В. Герасіна. - С .151-153
Моськін, С. І. Особливості професійного становлення майбутніх викладачів / С. І. Моськін. - С .175-177
Татаурова-Осика, Галина Петрівна. Дослідження професійно-важливих якостей майбутнього педагога / Г. П. Татаурова-Осика. - С .183-185
Бердник, М. Я. Педагогічна майстерність і творчість вчителя / М. Я. Бердник. - С .190-191
Голуб, Л. І. Професійна компетентність учителя: теоретичний конспект / Л. І. Голуб. - С .192-194
Солдатенко, М. М. Проблеми розвитку педагогічної мастерності викладача в сучасних умовах / М. М. Солдатенко. - С .215-217
Тринус, О. В. Розвиток творчої особистості учня в педагогічній спадщині О. Ф. Музиченко / О. В. Тринус. - С .243-244
Фастовець, О. О. Місце викладача в системі курсової підготовки фахівців сфери туризму / О. О. Фастовець. - С .286-288
ББК 74.204.2я43
РУБ 373.001
Рубрики: Кафедра педагогіки
   Педагогічна майстерність

   Підготовка вчителів

   Підготовка педагога вищої школи--вища школа

   Професійна діяльність педагога

   Педагогічна майстерність--вища освіта

   Освіта вища педагогічна--за кордоном

   Методи навчання--вища школа

   Форми навчання у вищій школі

   андрагогіка

фывфывфыв:
педагогічна якість -- андрагогічний підхід


Доп.точки доступа:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 22.07.2024
Число запросов 107733
Число посетителей 1097
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя