Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Радул, В.@<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ГРНТИ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
301(03)
С 69


   
    Соціолого-педагогічний словник [Текст] : словарь / За ред. В.В. Радула. - К. : ЕксОб, 2004. - 304 с. - Библиогр.: с. 304. - ISBN 966-7769-33-X : 36.30 грн., 36.00 грн.
ГРНТИ
ББК 60.5я2 + 74я2
РУБ 301(03)


Доп.точки доступа:
Радул, В. В. \ред.\
Экземпляры всего: 4
фб (1), ІБв (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

3.
    (Свободных экземпляров нет)
Шифр: ШО1/2006/2
   Журнал

Шлях освіти [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2006г. N 2
Содержание:
Радул, В. Соціалізація й розвиток особистості / В. Радул. - С.7-13
Операйло, С. Принципи добору змісту культурологічної педагогічної освіти / С. Операйло. - С.13-16
Лавриченко, Н. Методологічні аспекти порівняльно-педагогічних досліджень / Н. Лавриченко. - С.17-23
Степашко, В. Організація науково-дослідних робіт у вищих закладах освіти США / В. Степашко. - С.23-27
Вєтрова, І. Становлення освітніх альтернатив у середній школі США / І. Вєтрова. - С.28-30
Паламарчук, В. Місце діагностики якості знань в екологічній освіті / В. Паламарчук, О. Савченко. - С.36-39
Березівська, Л. Реформа шкільної освіти в добу Центральної Ради як перший національний досвід / Л. Березівська. - С.40-46
Лаврова, О. До питання авторства книги І.О.Сікорського "Душа дитини" / О. Лаврова. - С.47-51
Благова, Т. Мистецькі дисципліни в навчальних закладах (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / Т. Благова. - С.51-56
Кузь, В. Інтернаціоналізація діяльності Уманського державного педагогічного університету / В. Кузь. - С.31-36
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Радул, В.
    Соціалізація й розвиток особистості [Текстььь] / В. Радул // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 7-13
Рубрики: розвиток особистості


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

5.
Шифр: РШ/2007/4
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2007г. N 4
Содержание:
Радул, В. Соціальна зрілість особистості / В. Радул. - С.3-6
Завіна, В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів / В. Завіна. - С.6-9
Краснощок, І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / І. Краснощок. - С.9-11
Мазур, Н. Зміст професійної культури викладача вищої школи / Н. Мазур. - С.12-14
Монарьов, Р. Особливості вивчення категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя" / Р. Монарьов. - С.14-17
Лебедик, І. Соціально-професійна комунікація як фактор розвитку професійної самореалізації студента / І. Лебедик. - С.17-20
Квас, В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас. - С.20-23
Бабенко, Т. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії / Т. Бабенко. - С.23-26
Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу / В. Кушнір. - С.27-30
Наумець, О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів / О. Наумець. - С.30-32
Дубінка, М. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності міжособистісного спілкування / М. Дубінка. - С.33-36
Ткаченко, О. Зміст етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.36-38
Кравцов, В. Теоретичні засади визначення сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С.39-41
Галета, Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.47-50
Рацул, А. Порівняльна характеристика технологій навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття / А. Рацул. - С.50-52
Рацул, А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей / А. Рацул. - С.53-56
Савченко, Н. Українське мистецтво в полікультурному просторі / Н. Савченко. - С.56-58
Таран, І. Вплив та християнських цінностей на становлення особистості молодшого школяра / І. Таран. - С.59-61
Ликов, В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / В. Ликов. - С.62-64
Філоненко, О. РОль позакласної роботи в системі трудового виховання І. Г. Ткаченка / О. Філоненко. - С.64-67
Радул, О. Залучення дітей підліткового віку до праці у давніх слов’ян VI-XIII ст. / О. Радул. - С.68-71
Кравцова, Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кравцова. - С.74-75
Дяченко, Т. Історія становлення та розвитку професії педагога вищої школи / Т. Дяченко. - С.76-78
Гур’янова, О. У пошуках школи майбутнього / О. Гур’янова. - С.79-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Радул, В.
    Соціальна зрілість особистості [Текстььь] / В. Радул // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N4. - С. 3-6 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: соціальна зрілість


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

7.
74.200.5
Р 15


    Радул, В.
    Розвиток та формування якісних характеристик особистості / Валерій Радул // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 8-12. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання особистості
   Особистість--розвиток особистості--соціально-професійний розвиток

фывфывфыв:
професійна підготовка -- соціальний досвід
Аннотация: У статті здійснено аналіз особливостей соціально-професійного розвитку особистості на основі формування її якісних характеристик. Пропонується розглядати професійну діяльність як особливу диференційовану соціально значущу діяльність, яка потребує від людини відповідних знань, умінь та навичок й певних особистісних якостей.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
Шифр: ШО1/2012/3
   Журнал

Шлях освіти [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 3
Содержание:
Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул. - С.2-6. - Бібліогр.: 17 назв.
Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова. - С.7-11. - Бібліогр.: 10 назв.
Першукова, О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії / О. О. Першукова. - С.12-16. - Бібліогр.: 14 назв.
Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Р. Чернишова. - С.17-23. - Бібліогр.: 24 назв.
Онаць, О. М. Самореалізація інноваційного управлінського потенціалу керівника ЗНЗ / О. М. Онаць. - С.24-29. - Бібліогр.: 28 назв.
Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народж. / М. В. Богуславський. - С.30-34. - Бібліогр.: 12 назв.
Бойко, А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко. - С.35-39. - Бібліогр.: 8 назв.
Дічек, Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек. - С.40-46. - Бібліогр.: 27 назв.
Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського : історія педагогіки : інформ. бібліогр. список : січень-березень 2012 р., квітень-червень 2012 р. / уклад. Н. В. Лисиця. - С.47.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
74.204.2
Р 15


    Радул, В. В.
    Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--професійна підготовка
фывфывфыв:
соціалізація вчителя -- професійний розвиток
Аннотация: У статті пропонується аналіз особливостей професійної соціалізації вчителя.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
373.001
Р 15


    Радул, В. В.
    Соціальна зрілість молодого вчителя [Текст] / В. В. Радул. - К. : Вища школа, 1997. - 269 с. - Б. ц.
ББК 74.204.2
РУБ 373.001


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

11.
Шифр: РШ/2018/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2018г. N 1/2
Содержание:
Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко. - С.3–7. - Бібліогр.: 5 назв.
Радул, В. Культура та соціалізація особистості / Валерій Радул. - С.8–12. - Бібліогр.: 21 назва.
Деркач, В. Василь Сухомлинський про управлінську діяльність керівника школи / Валентина Деркач. - С.13–16. - Бібліогр.: 9 назв.
Хайруліна, В. Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / Василина Хайруліна. - С.17–20.
Бойко, А. Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / Алла Бойко. - С.21–28. - Бібліогр.: 21 назва.
Лук’янова, Л. Потенціал літніх людей на ринку праці України / Лариса Лук’янова. - С.29–38. - Бібліогр.: 23 назви.
Клачко, В. Педагогічна система підготовки управлінських кадрів у закладах вищої освіти МВС України / Володимир Клачко. - С.39–43. - Бібліогр.: 11 назв.
Шнюкова, І. Сучасний стандарт професійної освіти – основа підготовки професійно мобільного робітника / Ірина Шнюкова. - С.44–48. - Бібліогр.: 13 назв.
Коворкінг: співпраця науковців і освітян-практиків з питань виховання особистості. - С.48.
Кайтановська, О. Навчання за дуальною системою у закладах професійної освіти Німеччини / О. Кайтановська. - С.49–52. - Бібліогр.: 10 назв.
Сліпухіна, І. Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок ХХІ століття / І. Сліпухіна, В. Щєлко. - С.53–57. - Бібліогр.: 19 назв.
Митник, О. Становлення конкурентноздатного психолога у позааудиторній діяльності закладу вищої освіти / О. Митник, О. Затворнюк. - С.58–61. - Бібліогр.: 7 назв.
Момот, О. Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот. - С.62–66. - Бібліогр.: 10 назв.
Філіпчук, Н. Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття) / Н. Філіпчук. - С.67–71. - Бібліогр.: 4 назви.
Постаті. Події. Анонси / рубрику веде Олександр Міхно. - С.72–75.
Олійник, Є. З нуля – до музичного Олімпу / Є. Олійник. - С.76–77.
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації. - С.78.
Діти зі Сходу та Заходу України разом вивчають природу Закарпаття. - С.79.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
373.5.035:316.614](477)
Р 15


    Радул, В.
    Культура та соціалізація особистості / Валерій Радул // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 8–12. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Соціальне виховання--соціалізація особистості--культура
фывфывфыв:
соціальне виховання -- особистість -- культура -- соціалізація -- соціальне культурне середовище -- розвиток особистості -- виховання особистості -- самоорганізація особистості -- самореалізація -- особистісне самовизначення -- загальнолюдські цінності
Аннотация: У статті репрезентовано різні підходи до розуміння поняття "культура", узагальнено тлумаченя соціального змісту культури на соціалізацію особистості. Основним контекстом розвитку особистості при цьому обрано інтеграцію в соціальне культурне середовище.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 05.07.2024
Число запросов 14582
Число посетителей 471
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя