Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Євсєєва, Ольга Вадимівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57.02(073.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Гістологія та основи ембріології : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету зі спеціальності "біологія і хімія"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :13 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 12-13
Ціна : 1.10, 1.10, грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.06р30-211
Примірники : всього 51: Ч.З.№2(10), фб(1), аб(39)
Вільні : Ч.З.№2(10), фб(1), аб(39)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57.029(073.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Гістологія та основи ембріології : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету заочного відділення
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 10-11
Ціна : 1.00 грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.0р30-211
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57.02(073.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Гістологія та основи ембріології : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету зі спеціальності "географія і біологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :14 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 12-13
Ціна : 1.10 грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.06р30-211
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(10), аб(38)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), аб(38)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57(070.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Теоретичні засади використання системи навчальних завдань з усвідомленням діяльнісного і результативного компонентів : навчальний посібник для студентів і викладачів природничо-географічного факультету
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :41 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літер.: с. 39-41
Ціна : 1.80 грн.
ДРНТІ : 34.01.45
ББК : 28.0р30
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(070.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Робочий зошит з гістології та основ ембріології для студентів природничо-географічного факультету : практикум
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :54 с
Примітки : Літер.: с. 53-54
Ціна : 2.60 грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.8р30
Примірники : всього 9: фб(1), Ч.З.№2(1), аб(7)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), аб(7)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(070.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Робочий зошит з вікової фізіології і валеології : для студентів філологічного факультету
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.00 грн.
ДРНТІ : 34.39.51
ББК : 28.9р30
Примірники : всього 2: Ч.З.№2(1), аб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), аб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу/ О. М. Акімова. Использование программ администрирования в процессе обучения/ О. Н. Гончарова. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників/ К. В. Кравченко. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій/ В. С. Лунькова. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми/ О. В. Євсєєва. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Формування у студентів організаторських здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів/ О. Й. Фізеші. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя/ І. М. Кириченко. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів/ Т. І. Сватенкова. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки/ Г. Розлуцька. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу/ О. О. Бодрих. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів/ В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога/ К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості/ Н. С. Останіна. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова, О. М. Нечваль. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси/ І. А. Колодій. Дослідницька робота учнів/ І. П. Нікітіна. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі/ Л. В. Дояр. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано/ В. В. Ревенчук. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. М. Щербініна. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця/ Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури/ С. Д. Булавенко. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії/ В. М. Кирилюк. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Р. А. Дудка. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ/ С. Д. Підлипська. Использование метода проектов во время обучения в вузе/ Н. В. Грохольська. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки/ С. М. Симан. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії/ Л. М. Мицик. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині/ О. М. Зубко. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ/ А. А. Каленський, О. С. Корняков. Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес/ К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна; Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі/ П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки/ В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування/ І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков; Екологічна освіта та виховання сучасної молоді/ О. О. Федосій. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів/ В. О. Долженко. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України/ М. В. Долженко. Виховний потенціал курсу "Країнознавство"/ В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів/ С. Мартиненко. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін/ Ю. Г. Новгородська. Значення, що панує над змістом/ Л. П. Бойко. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників/ С. О. Борисюк. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста/ П. О. Падун. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников/ Н. Н. Юрченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 51991
Кількість відвідувачів 1575
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя