Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Євсєєва, Ольга Вадимівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57.02(073.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Гістологія та основи ембріології : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету зі спеціальності "біологія і хімія"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :13 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 12-13
Ціна : 1.10, 1.10, грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.06р30-211
Примірники : всього 51: Ч.З.№2(10), фб(1), аб(39)
Вільні : Ч.З.№2(10), фб(1), аб(39)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57.029(073.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Гістологія та основи ембріології : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету заочного відділення
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 10-11
Ціна : 1.00 грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.0р30-211
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57.02(073.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Гістологія та основи ембріології : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету зі спеціальності "географія і біологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :14 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 12-13
Ціна : 1.10 грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.06р30-211
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(10), аб(38)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), аб(38)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 57(070.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Теоретичні засади використання системи навчальних завдань з усвідомленням діяльнісного і результативного компонентів : навчальний посібник для студентів і викладачів природничо-географічного факультету
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :41 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літер.: с. 39-41
Ціна : 1.80 грн.
ДРНТІ : 34.01.45
ББК : 28.0р30
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), аб(39)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(070.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Робочий зошит з гістології та основ ембріології для студентів природничо-географічного факультету : практикум
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :54 с
Примітки : Літер.: с. 53-54
Ціна : 2.60 грн.
ДРНТІ : 34.41.15
ББК : 28.8р30
Примірники : всього 9: фб(1), Ч.З.№2(1), аб(7)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), аб(7)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(070.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Робочий зошит з вікової фізіології і валеології : для студентів філологічного факультету
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.00 грн.
ДРНТІ : 34.39.51
ББК : 28.9р30
Примірники : всього 2: Ч.З.№2(1), аб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), аб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу/ О. М. Акімова. Использование программ администрирования в процессе обучения/ О. Н. Гончарова. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників/ К. В. Кравченко. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій/ В. С. Лунькова. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми/ О. В. Євсєєва. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Формування у студентів організаторських здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів/ О. Й. Фізеші. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя/ І. М. Кириченко. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів/ Т. І. Сватенкова. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки/ Г. Розлуцька. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу/ О. О. Бодрих. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів/ В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога/ К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості/ Н. С. Останіна. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова, О. М. Нечваль. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси/ І. А. Колодій. Дослідницька робота учнів/ І. П. Нікітіна. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі/ Л. В. Дояр. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано/ В. В. Ревенчук. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. М. Щербініна. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця/ Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури/ С. Д. Булавенко. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії/ В. М. Кирилюк. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Р. А. Дудка. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ/ С. Д. Підлипська. Использование метода проектов во время обучения в вузе/ Н. В. Грохольська. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки/ С. М. Симан. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії/ Л. М. Мицик. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині/ О. М. Зубко. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ/ А. А. Каленський, О. С. Корняков. Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес/ К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна; Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі/ П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки/ В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування/ І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков; Екологічна освіта та виховання сучасної молоді/ О. О. Федосій. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів/ В. О. Долженко. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України/ М. В. Долженко. Виховний потенціал курсу "Країнознавство"/ В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів/ С. Мартиненко. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін/ Ю. Г. Новгородська. Значення, що панує над змістом/ Л. П. Бойко. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників/ С. О. Борисюк. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста/ П. О. Падун. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников/ Н. Н. Юрченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(070.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Тематичні завдання для самостійних індивідуальних робіт з вікової фізіології та валеології : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.20 грн.
ДРНТІ : 34.39
ББК : 28.9р30-267
Примірники : всього 100: фб(1), Ч.З.№2(20), аб(79)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(20), аб(79)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(075.35)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Вікова фізіологія та валеологія : практикум для студентів не біологічних факультетів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.00 грн.
ДРНТІ : 34.39
ББК : 28.9я73-5
Примірники : всього 98: фб(1), Ч.З.№2(20), аб(73)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(20), аб(73)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(075.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Вікова фізіологія та валеологія : навчальний посібник. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.00 грн.
ДРНТІ : 34.39
ББК : 28.9я73
Примірники : всього 100: фб(1), Ч.З.№2(20), аб(78)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(20), аб(78)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення/ Г. М. Лактіонова. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники/ Т. Ф. Алексєєнко. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді/ О. В. Плахотнік. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід/ О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук/ В. М. Оржеховська. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя/ В. І. Костів. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки/ Н. М. Суховєєва. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків/ І. А. Гайдамашко. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя/ Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів/ О. О. Федій. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти/ Г. М. Тимошко. Проблеми психічного здоров’я старшокласників/ О. Тур. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я/ О. І. Максак. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника/ В. М. Гусак. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини/ П. Д. Марущак. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ/ М. О. Колесник. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія/ І. Д. Звєрєва. Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді/ О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці/ І. Лисенко. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я/ В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики/ Н. И. Приходько. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії)/ Л. М. Завацька. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя/ В. М. Приходько. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя/ Л. В. Тарасюк. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів/ І. М. Палько. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх/ Л. В. Рень. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді/ Л. Сливка. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів/ Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору/ Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя/ О. Євсєєва. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії)/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя/ О. М. Полякова, Н. О. Штика. Соціально-просвітницька робота з діабетиками/ І. Кравченко, Є. Головченко. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині/ О. М. Зубко. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків/ С. М. Сергієчко. Умови формування способу життя сучасних школярів/ Н. В. Сисоєнко. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів/ С. М. Соболєва. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект/ М. О. Семенова. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів/ В. Г. Грановський. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя/ О. К. Книш. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді/ А. О. Ільїнський. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості/ І. Богданцева. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів/ О. В. Мельничук. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності/ Т. Г. Веретенко. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів/ С. О. Омельченко. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект/ Т. В. Янченко. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді/ І. І. Чернишенко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема/ Ю. Возна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи/ О. В. Євсєєва. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості/ О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці/ Н. О. Падун. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва/ С. М. Жуков. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці/ В. М. Благінін. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму/ М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи/ Н. М. Суховєєва. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів/ С. Г. Прокопенко. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу/ А. А. Харківська. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект/ Н. І. Лукашова. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи/ А. С. Шевчук. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі/ К. В. Кабриль. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкіна. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ А. В. Шкодин. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді/ О. В. Передера. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту/ В. В. Ревенчук. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання/ О. О. Чепела. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Організація самостійної роботи учнів початкової школи/ Г. С. Адамів. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови/ Л. П. Помігуєва. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності/ Н. М. Стрельнікова. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов/ О. Н. Гончарова. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов/ О. Н. Коваленко, І. Данильченко. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст./ Н. М. Баленко. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування/ О. В. Самойленко. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка/ Н. О. Ярмак. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект)/ О. М. Павленко. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя/ Н. О. Постригач. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США)/ Т. В. Ларіна. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США)/ В. П. Сливка. Морально-естетичне виховання: історичний аспект/ Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті/ М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США/ О. В. Пономаренко. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(075.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Фізіолого-валеологічні особливості роботи аналізаторів : навчальний посібник для курсу вікової фізіології та валеології
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :88 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.70 грн.
ДРНТІ : 34.39
ББК : 28.9я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Фізіологія людини-- підручники
Примірники : всього 75: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(15), аб(64)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(15), аб(64)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 55.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта в Україні
Музичне виховання-- методика
Виховання-- підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби multimedia
Зміст : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Фомування студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровськи, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(075.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Душевне і духовне здоров’я людини : навчальний посібник з курсу вікової фізіології та валеології
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :35 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.30, 5.30, грн.
ДРНТІ : 34.39
ББК : 28.9я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Духовність особистості
Мораль
Здоров’я людини
Примірники : всього 81: аб(63), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(15)
Вільні : аб(63), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(15)
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Шлях освіти -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Павленко А. Культурологічна система координат розвитку сучасної фізичної освіти України/ А. Павленко, Т. Попова (стр.7-12.)
Локшина О. Розвиток компетентності підходу в освіті Європейського Союзу/ О. Локшина (стр.16-21.)
Сороко Н. Сучасні підходи до формування інформаційної та комунікаційної компетентності учителі у країнах Східної Європи/ Н. Сороко (стр.21-24.)
Степашко В. Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів/ В. Степашко (стр.24-29.)
Власов В. Контроль навчальних досягнень учнів на уроках історії/ В. Власов (стр.34-38.)
Євсєєва О. В. До психічного здоров’я через навчальны заклади/ О. Євсєєва (стр.38-41.)
Ваховський Л. Наратив у історико-педагогічному дослідженні: методологічний аналіз/ Л. Ваховський (стр.42-45.)
Сявавко Є. Творча лабораторія Федора Івановича Науменка/ Є. Сявавко (стр.50-54.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : До психічного здоров’я через навчальні заклади
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2007. - N1. - С. 38-41. (Шифр ШО1/2007/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 59233
Кількість відвідувачів 1368
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя