Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ілляшенко, Тамара@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Бібліотека Шкільного світу -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Обухівська А. Г. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі/ А. Г., Ілляшенко Т. Д., Жук Т. В. Обухівська А. Г.
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Щербакова Л. Дмитро Табачник: розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності Міністерства/ Л. Щербакова (стр.1-3)
Гаврилюк Ю. Урок-диспут за казкою А. Дімарова "Для чого людині серце"/ Ю. Гаврилюк (стр.4-6)
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.6-8)
Пушкарьова Т. Ігрові комп’ютерні програми на уроках математики/ Т. Пушкарьова (стр.9-13)
Базарницька І. Урок інформатики у 2 класі/ І. Базарницька (стр.13-16)
Хлєбникова Л. Особливості навчання музичного мистецтва за новими прорамами у 1 класі (ІІ семестр)/ Л. Хлєбникова (стр.16-19)
Мартиненко О. Формування дружних взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва/ О. Мартиненко (стр.19-23)
Петрук О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання/ О. Петрук (стр.24-28)
Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/ С. Ткаченко (стр.29-30)
Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/ В. Прокопенко (стр.30-32)
Галаган І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах/ І. Галаган (стр.33-34)
Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/ С. Чорний (стр.35-36)
Тетеріна О. Народний підручник для маленького українця/ О. Тетеріна (стр.37-39)
Скворцова С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар/ С. Скворцова, О. Онопрієнко (стр.39-43)
Ілляшенко Т. Як допомогти дитині з гіперактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.44-46)
Таранченко О. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади/ О. Таранченко (стр.47-50)
Вашуленко М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.51-54)
Вашуленко М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.55-59)
Павленко Т. Нові надходження до Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського/ Т. Павленко (стр.32, 63)
Пушкарьова Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти/ Т. Пушкарьова (стр.60-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Z99
Автор(и) : Ілляшенко, Тамара
Назва : Як допомогти дитині з гіперактивним розладом
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал. - К.: Преса України, 2013. - N 2. - С. 44-46. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2013/2). - ISSN 0131-5358
ББК : 88.4 + 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): гіперактивні діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперактивні розлади--робота з гіперактивними дітьми
Анотація: Саме у початковій школі зусиллями батьків і педагогів може впорядковуватися навчання і поведінка дитини з гіперактивним розладом. Про індивідуальне навчання може йти мова тільки у тих досить нечастих випадках, коли гіперактивний розлад різко виражений, обтяжений іншими хворобливими проявами. Тут могло б допомогти спеціальне медикаментозне лікування, яке створює сприятливий грунт для педагогічного впливу. На жаль, у нашій країні воно тільки починає впроваджуватись і наразі маолодоступне. Втім, яким би не було медикаментозне лікування, пріоритет завжди залишається за педагогічними заходами. Завдяки їм більшість дітей з гіперактивним розладом може успішно навчатися в школі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/О-64
Автор(и) : Гаркавенко, Зоя Олександрівна, Гобот, Ірина Юріївна, Жук, Тетяна Василівна, Ілляшенко, Тамара Дмитрівна
Назва : Організація та науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби і ПМПК . 2-ге вид., випр. . -2-е вид., випр.
Вихідні дані : К.: Ніка-Центр, 2014
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Всеукраїнська асоціація практикуючих психологів
ISBN, Ціна 978-966-7067-05-2: 80.16 грн.
ББК : 88.840 + 74.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогічна психологія
Соціальна педагогіка
Психологічна служба системи освіти
Консультативна робота
Примірники : всього : ав(1), фб(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(3)
Вільні : ав(1), фб(1), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(3)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Початкова школа -2016р.,N 8
Цікаві статті :
Мелешко В. Початкова школа сільської місцевості: реалії сьогодення/ В. Мелешко (стр.2-5.)
Ілляшенко Т. Гіперактивний розлад/ Т. Ілляшенко (стр.6-9.)
Савченко О. Розвиток творчої діяльності учнів на уроках літературного читання/ О. Савченко (стр.10-15.)
Лісович О. Йдемо Франковими стежками/ О. Лісович (стр.23-25.)
Кацубо Я. "Що я знаю про Батьківщину?"/ Я. Кацубо (стр.28-30.)
Мудрик С. Краєзнавча вікторина "Що? Де? Коли?"/ С. Мудрик (стр.30-33.)
Баран Г. Розмноження квіткових та кімнатних рослин різними способами/ Г. Баран (стр.33-38.)
Заєць В. Соняшник у золотім брилі/ В. Заєць (стр.36-38.)
Сердюк О. Методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів/ О. Сердюк (стр.38-42.)
Хорошковська О. Планування уроків українського читання у 4 класі шкіл з угорською мовою навчання/ О. Хорошковська (стр.43.)
Лісовець О. Школа - наш другий дім/ О. Лісовець (стр.44-45.)
Лахманюк Т. В. Моя рідна школа/ Т. В. Лахманюк (стр.46-47.)
Осколок Л. Позашкільний клуб "Маленький інтелектуал"/ Л. Осколок, Г. Шуставецька (стр.51-55.)
Луковка Л. М. Фізичне покарання неприпустиме/ Л. М. Луковка (стр.55-56.)
Скробова О. Чарівна краса вишиванки/ О. Скробова (стр.57-62.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242/Z99
Автор(и) : Ілляшенко, Тамара
Назва : Гіперактивний розлад : (єдиний вихід - індивідуальна форма навчання?)
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2016. - N 8. - С. 6-9. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2016/8). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- психолого-педагогічні аспекти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперактивні розлади--дефіцит уваги у дітей--індивідуальна форма навчання
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 45372
Кількість відвідувачів 2076
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя