Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ірза, Валерія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 83.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Електронні підручники
Технології навчання-- мультимедійні
Самостійна робота-- студенти
Реформування освіти --Україна
підготовка педагогів дошкільної освіти
Підготовка майбутніх вчителів
підготовка соціальних працівників
вища освіта-- внз
Педагогіка України-- історія освіти
дослідницька діяльність учнів
Педагогічна майстерність-- вища освіта
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
США-- освіта та педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна освіта
Зміст : Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників/ О. Ю. Балалаєва. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою/ О. О. Безносюк. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий/ М. Закариашвили, И. Чичашвили. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи/ К. К. Краснолуцький. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів/ А. О. Кучерявий. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності/ О. О. Мосіюк. Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)/ В. М. Оржеховська (та ін.); Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти/ Н. А. Пасько. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи/ О. В. Плахотнік. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів/ Т. В. Потапчук. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі/ В. В. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів/ В. І. Ірза. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років/ Я. А. Малихіна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ/ Г. В. Попова. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики/ А. М. Слюта, О. В. Лукаш. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків/ І. П. Стаднійчук. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти/ Т. В. Тарнавська. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей/ Л. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів/ Л. Г. Гаврілова. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу/ Т. Р. Гуменникова. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації/ І. А. Катушенок. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки/ А. О. Кришталь. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. А. Овчаренко. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти/ Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету/ Я. М. Рудик. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Вороний в історії української культури/ Є. І. Коваленко. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.)/ С. М. Куліш. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки)/ В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. Методи навчання у юридичних коледжах США/ О. В. Михайленко. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)/ Ю. В. Мінкіна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри"/ О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах/ В. Є. Робак. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність/ Л. М. Рубан. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст./ О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН/ Т. В. Сидоренко. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід/ В. В. Смелянська. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ С. В. Шарапа.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Історико-педагогічний альманах -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Кочубей Т. Внесок Феофана Прокоповича у розвиток української педагогічної думки XVIII ст./ Т. Кочубей (стр.4-11.)
Янченко Т. Міжнародні зв’язки української педології (20-ті - початок 30-х років XX ст.)/ Т. Янченко (стр.11-16.)
Ірза В. Методика організації дослідної роботи учнів (за матеріалами вітчизняної педагогічної теорії 1945-1991 рр.)/ В. Ірза (стр.16-21.)
Побірченко Н. Феномен О. Захаренка в оцінці дослідників його творчості/ Н. Побірченко (стр.21-28.)
Проскура О. Життя Януша Корчака і його доля/ О. Проскура (стр.28-39.)
Процай Л. Просвітницька діяльність Василя Андріановича Євтушевського (1836-1888)/ Л. Процай (стр.39-43.)
Шипарьова О. Розвиток мережі закладів професійно-технічної освіти Сумської області (1959-1991роки)/ О. Шипарьова (стр.43-49.)
Арешонков В. Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975-1986 рр.)/ В. Арешонков (стр.49-55.)
Біліченко В. Співацька освіта в Україні як основна складова розвитку загальної музичної освіти (XVII-XVIII ст.) / В. Біліченко (стр.55-59.)
Корж-Усенко Л. Історіографічний вимір становлення вищої освіти в Україні/ Л. Корж-Усенко (стр.59-64.)
Кравчек Л. Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст./ Л. Кравчек (стр.64-68.)
Кушнір В. Впровадження політехнічного навчання у загальноосвітній школі у 1952-1958 роках/ В. Кушнір (стр.68-73.)
Фроленкова Н. Детермінація соціально-економічного та нормативно-законодавчого регулювання змісту дошкільної освіти Української РСР (друга половина XX століття)/ Н. Фроленкова (стр.73-78.)
Дічек Н. До джерел вивчення психолого-педагогічного забезпечення процесу диференціації у середній школі України (кінець 1950-х рр.)/ публікація Н. Дічек
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Z99
Автор(и) : Ірза, Валерія
Назва : Методика організації дослідної роботи учнів (за матеріалами вітчизняної педагогічної теорії 1945-1991 рр.)
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2014. - N 2. - С. 16-21. (Шифр ІПА-1/2014/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки України, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільськогосподарське дослідництво--польовий дослід--дослідна робота--навчально-дослідна ділянка
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 95554
Кількість відвідувачів 1353
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя