Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бадер, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Бадер, Світлана.
    Від трьох до семи, або Як організувати освітній процес у різновіковій групі [Текст] / С. Бадер // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 11. - С. 4-9.
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес у різновіковій групі -- праця з вихователями -- різновікова група -- робота з вихователями -- методична робота в ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Бадер, Світлана.
    Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей [Текст] / С. Бадер // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 11. - С. 4-7.
Рубрики: Дошкільна освіта--соціалізація дітей
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація дітей -- соціальні навички дошкільнят -- формування соціальних навичок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2021/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6.
Плекаємо особистість дошкільника. - С.7.
Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Наталія Левінець. - С.8-12.
Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15.
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19.
Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22.
Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28.
Типові професійні деформації педагогів. - С.29.
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30.
Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36.
Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37.
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41.
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43.
Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46.
Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47.
Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51.
Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53.
Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57.
П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. - С.58-59.
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ВМДЗ/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 2
Зміст:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова. - С.4-8.
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги. - С.14-15.
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25.
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось / Є. Шкарупа. - С.26-29.
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Г. Лисенко, О. Цетковська. - С.30-33.
Середенко, Олена. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37.
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41.
Дроб’язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб’язко. - С.42-44.
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47.
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51.
Види тестових завдань. - С.52-53.
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.54.
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58.
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2022/5/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 5/6
Зміст:
Гавриш, Наталія. Виховуємо патріотів змалечку / Н. Гавриш. - С.4-8.
План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом освітнього процесу. - С.8-10.
Навчаємо дітей спостерігати: два прийоми. - С.10-12.
Бадер, Світлана. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку / С. Бадер. - С.12-16.
Байєр, Ольга. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.16-21.
Діти й квіти, або Організовуємо роботу з дошкільниками у квітнику. - С.21-25.
Бадер, Світлана. Організовуємо літні прогулянки з дітьми / С. Бадер. - С.25-29.
Проводимо тематичні прогулянки в дитячому садку: три пам’ятки для педагогів. - С.29-32.
Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів. - С.32-35.
Сварковська, Ліна. Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою / Л. Сварковська. - С.35-38.
Сварковська, Ліна. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі / Л. Сварковська. - С.38-42.
Що врахувати під час добору рухливих ігор. - С.42-43.
Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам / Т. Гурковська. - С.43-46.
Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу. - С.46-48.
Лісіна, Дар’я. Методична робота на власному сайті / Д. Лісіна. - С.48-52.
Дистанційні заняття з дошкільниками: дев’ять нових ідей. - С.52-56.
Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми. - С.56-57.
Савінова, Наталія. Навчаємо дітей безпеки в побуті / Н. Савінова. - С.57-61.
Губрій, Інна. Щенячий патруль в гостях у малят / І. Губрій. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2022/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 2
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10.
Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15.
Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16.
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18.
Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21.
Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25.
Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26.
Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28.
Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31.
Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36.
Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41.
Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47.
Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54.
Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58.
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60.
Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2023/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2023р. N 11
Зміст:
Бадер, Світлана. Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей / С. Бадер. - С.4-7.
Литвин, Інна. Соціалізація малюків: на що звернути увагу під час спостереження / І. Литвин. - С.10-12.
Літвінова, Наталія. Культура добросусідства в дитячому садку: готуємо педагогів до впровадження / Н. Літвінова. - С.14-18.
Нерянова, Світлана. Позачергова атестація педагогів: що зробити до 20 грудня / С. Нерянова. - С.19-21.
Літіченко, Олена. Вирушаємо на Марс, або Віртуальна екскурсія в дитячому садку / О. Літіченко. - С.27-31.
Гавриш, Наталія. Три технології для розвитку монологічного мовлення дошкільників / Н. Гавриш. - С.32-37.
Гречишкіна, Ірина. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа. - С.38-41.
Бушанова, Тетяна. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок / Т. Бушанова, С. Зарва. - С.43-46.
Ільченко, Тамара. Як налагодити ефективну взаємодію в педагогічному колективі / Т. Ільченко. - С.48-53.
Гурковська, Тетяна. П’ять методів самоменеджменту для планування роботи / Т. Гурковська. - С.54-56.
Кляпець, Ольга. Когнітивний потенціал педагогів під час війни / О. Кляпець. - С.57-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2023/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2023р. N 12
Зміст:
Бадер, Світлана. Як оцінити рівень професійної компетентності вихователів / С. Бадер, Т. Коваленко. - С.4-7.
Стаєнна, Олена. Як провести методичний захід у формі професійної майстерності / О. Стаєнна. - С.13-18.
Савінова, Наталія. Формуємо уміння застосовувати активне слухання під час конфлікту / Н. Савінова. - С.19-25.
Гречишкіна, Ірина. Реагуємо на претензії батьків: п’ять типових ситуацій / І. Гречишкіна. - С.29-32.
Борисенко, Карина. Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей / К. Борисенко. - С.33-37.
Кіндрат, Інна. Реалізовуємо педагогіку партнерства через роботу в мікрогрупах / І. Кіндрат. - С.38-43.
Гавриш, Наталія. Що допоможе перетворити п’ятницю на особливий день у дитячому садку / Н. Гавриш. - С.48-53.
Хох, Тетяна. Як підготувати інтерактивну розвагу для дітей без репетицій / Т. Хох, Н. Вишинська. - С.54-58.
Кулішко, Тетяна. Святкові форс-мажори, або Рятуємо новорічні ранки / Т. Кулішко. - С.59-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5.
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10.
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16.
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26.
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31.
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35.
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41.
Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48.
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52.
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55.
Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2020/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 9
Зміст:
Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9.
Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12.
Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17.
Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19.
Термінологічне поле EduScrum. - С.20.
Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25.
Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27.
Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31
Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35.
Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39.
Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43.
Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47.
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53.
Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 84255
Кількість відвідувачів 1455
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя