Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бак, Мирослав@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Б 19
Автор(и) : Бак, Мирослав
Назва : Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2014. - № 2. - С. 88-93 (Шифр ВОУ1/2014/2)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
УДК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- інформатизація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): а--реформування освіти--інформатизація освіти--освітній інформаційний простір--інформаційно-комунікаційні технології--інноваційні методи навчання
Анотація: Сучасна освіта може бути успішною лише за умови активного використання засобів комунікацій, інформаційних технологій та їх мережних додатків. Інформатизація освіти є вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти, оскільки модернізує зміст навчання, його засоби, методи і форми організації навчального процесу, забезпечує високий науковий та методичний рівень викладання, індивідуальний підхід до навчання, стимулює тих, хто навчається, до самостійної роботи, підвищує ефективність, доступність і якість надання освітніх послуг.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.245/Б 19
Автор(и) : Бак, Мирослав
Назва : Неперервність інформаційного супроводу освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 3. - С. 50-57 (Шифр ВОУ1/2014/3)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74.202.245
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- технології навчання
Навчання-- інформаційно-комунікаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--інформаційний простір--інформаційний супровід учнів--інформаційна взаємодія--ікт-компетентність педагога
Анотація: Аналізується природа та завдання інформаційного супроводу освіти, прослідковується його спадкоємність на всіх стадіях освітнього процесу; підкреслюється, що інформаційний супровід має ґрунтуватися на розмаїтих інформаційно-комунікаційних технологіях, ефективність застосування яких значною мірою залежить від інформаційної компетентності педагога та наявних технічних можливостей; інформаційний супровід освіти передбачає не тільки використання зазначених технологій у навчальному процесі, але й розробку необхідних навчально-методичних матеріалів, створення особливої взаємодії освітнього призначення. Остання, зокрема, спрямована на збір, обробку, застосування і передачу інформації та здійснюється суб'єктами освітнього процесу з огляду на мету і зміст інформаційного супроводу освіти. Доведено, що інформаційний супровід має бути процесом неперервним і спадкоємним.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Герменевтика освіти/ Віктор Андрущенко (стр.5-9)
Корсак К. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України/ Костянтин Корсак (стр.10-15)
Рябченко В. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект/ Володимир Рябченко (стр.16-22)
Похресник А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє/ Анатолій Похресник (стр.23-28)
Нестерова М. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти/ Марія Нестерова (стр.29-34)
Колос К. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ Катерина Колос (стр.35-43)
Береза В. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві/ Вадим Береза (стр.44-49)
Козлов Д. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід/ Дмитро Козлов (стр.50-58)
Федоров О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів/ Олександр Федоров (стр.59-70)
Шелюк Л. Світовий досвід демократизації освітньої політики/ Людмила Шелюк (стр.71-76)
Бак М. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти/ Мирослав Бак (стр.77-84)
Онкович Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія/ Ганна Онкович (стр.85-93)
Козієвська О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції)/ Олена Козієвська (стр.94-100)
Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/ Наталія Колесниченко (стр.101-108)
Ланських О. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики/ Оксана Ланських (стр.109-113)
Покажчик публікацій журналу за 2014 рік (стр.114-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4/8)/Б 19
Автор(и) : Бак, Мирослав
Назва : Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 77-84 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
ББК : 74.03(4/8)
Предметні рубрики (Галузі знань): вища освіта в зарубіжних країнах
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринкова економіка--глобалізація--освітні послуги--експорт освітніх послуг
Анотація: Сьогодні навіть провідні університети світу дедалі більше потрапляють під вплив жорсткої конкуренції в умовах ринку. Тому їх інституційне життя визначається радше швидкістю змін, аніж дотриманням звичаїв і традицій. Про це свідчить насамперед той загальний поспіх, з яким останніми роками університетами запроваджуються закордонні програми та організовуються філії. Але навіть об'єднання найстаріших університетів північного сходу США, зокрема, Гарварду, Єлю, Прінстону, Колумбії, Корнелу тощо, не дає підстав стверджувати, що воно здобуло статус глобального на зразок глобальних корпорацій. Водночас такі об'єднання вносять істотні зміни у вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти в умовах розвитку глобальної економіки.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.580.25/Б 19
Автор(и) : Бак, Мирослав
Назва : Основні технології мультимедійної освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2015. - № 2. - С. 49-57 (Шифр ВОУ1/2015/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 3 назв.
ББК : 74.580.25
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- мультимедійна освіта
Навчання-- мультимимедійні засоби навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--комп’ютерні технології--мультимедійні технології--мультимедійні засоби навчання
Анотація: Стаття присвячена розгляду основних технологій мультимедійної освіти та мультимедійних засобів навчання.
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 79931
Кількість відвідувачів 907
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя