Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Барановська, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Біологія і хімія в школі -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Величко Л. Предметні компетенції з хімії: перше наближення/ Л. Величко (стр.10-13.)
Ващенко Л. Про оцінювання метапредметних результатів навчання учнів/ Л. Ващенко (стр.13-16.)
Козленко О. Настільні ігри з науковою основою/ О. Козленко (стр.20-22.)
Барановська О. Варіативність форм диференційованого навчання/ О. Барановська (стр.26-29.)
Волочаєва Т. "Вода просить допомоги" : спільне засідання біологічного і фізичного гуртків/ Т. Волочаєва, І. Чеботар (стр.29-32.)
Буринська Н. Оновлення методичної системи навчання хімії у старшій школі/ Н. Буринська (стр.35-36.)
Перешивана Л. Зарубіжний досвід вивчення методів ідентифікації речовин/ Л. Перешивана (стр.36-39.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Б 24
Автор(и) : Барановська, Олена
Назва : Варіативність форм диференційованого навчання
Місце публікування : Біологія і хімія в школі: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К.: "Педагогічна преса", 2011. - N 4. - С. 26-29. (Шифр БіХШ-2/2011/4)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання диференційоване
Навчання-- групове навчання
навчання-- колективна форма
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм/ Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова (стр.2-7)
Кучеренко І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти/ Ірина Кучеренко (стр.7-13)
Нищета Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності/ Володимир Нищета (стр.13-18)
Голуб Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі/ Ніна Голуб (стр.18-23)
Шевченко З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу/ Зоя Шевченко (стр.24-30)
Братко В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко (стр.30-34)
Бондаренко Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального/ Юрій Бондаренко (стр.35-38)
Дригула Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні")/ Марія Дригула (стр.39-42)
Підмурняк Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас)/ Марія Підмурняк (стр.42-44) Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика
Плахотник Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях/ Василь Плахотник (стр.45-48)
Трубачева Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу/ Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса (стр.48-51)
Барановська О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу/ Олена Барановська (стр.51-54)
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України)/ Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко (стр.55-61)
Міхно Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202/Б 24
Автор(и) : Барановська Олена
Назва : Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54 (Шифр Умлш-1/2013/7)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- гуманітарна освіта
Освіта-- компетентнісний підхід у навчанні-- наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фундаменталізація навчання--гуманітаризація навчання--гуманітарна освіта--компетентнісний підхід--компетентність (визначення)--компетенція (визначення)--українські науковці про компетентність
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5/Ф 79
Автор(и) : Васьківська, Галина Олексіївна, Кизенко, Василь Іванович, Косянчук, Сергій Володимирович, Барановська, Олена Володимирівна, Трубачева, Світлана Едуардівна, Чорноус, Оксана Володимирівна, Кравчук, Ольга Павлівна, Доброскок, Ірина Іванівна
Назва : Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Конві Прінт, 2018
Кільк.характеристики :260 с.: іл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Бібліогр.: с. 233-258
ISBN, Ціна 978-617-7724-02-4: 126.00 грн.
УДК : 373.5.011.33-044.227
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання-- старшокласники
Зміст освіти
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст навчання--старша школа--соціалізація старшокласників
Примірники : всього : фб(2), НМК ф-т ПСР(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(2), НМК ф-т ПСР(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Ш67
Назва : Школа першого ступеня: Теорія і практика : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький; Київ: СПД "Самойлова І. П.", 2004
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ISBN, Ціна 966-308-021-3: 35.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74.20я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Диференційоване навчання
Педагогічні технології
Початкова школа
Учнівське самоврядування
Підготовка вчителів
Сучасний педагог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференціація освіти--молодші школярі--учні початкових класів--сільські школи--конкурентоспроможні педагоги--комунікативна компетентність--самовдосконалення вчителя--дидактична діяльність вчителя
Зміст : Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку)/ В. П. Коцур. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів/ Н. М. Бібік. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування/ С. П. Бондар. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки/ Л. А. Липова, С. М. Ренський. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання/ О. В. Барановська. Профільне навчання в умовах сільської школи/ Г. О. Васьківська. Особливості організації повторення в початкових класах/ О. В. Вашуленко. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів/ Н. В. Ігнатенко. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва/ О. С. Монастирська. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів/ Р. І. Осадчук. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах/ А. В. Лопухівська. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема/ Н. І. Коцур. Психічне здоров’я молодших школярів/ Л. С. Гармаш. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти/ О. Я. Савченко. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ/ В. І. Бондар. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки/ Л. Я. Бірюк. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя/ Л. Л. Хоружа. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму/ Д. С. Мазоха. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації/ О. Г. Коханко. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології/ Ю. М. Криворучко. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект/ А. П. Лозенко. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ О. Д. Замашкіна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів/ Н. І. Опанасенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 73303
Кількість відвідувачів 1248
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя