Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Безсонова, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
74.104
Б 40


    Безсонова, Ольга.
    Авторська творча майстерня для педагогів [Текст] / О. Безсонова, Л. Дудинська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 45-51.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника
   Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів

Кл.слова (ненормовані):
педагоги дошкільних закладів -- творча майстерня -- професійна компетентність -- навчально-тематичний план -- громадянська активність дитини -- соціально-психологічний тренінг


Дод.точки доступу:
Дудинська, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Гавриш, Наталя
    Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи
Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.


Дод.точки доступу:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2020/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 3
Зміст:
Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8.
Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11.
Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16.
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20.
Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24.
Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27.
Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31.
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35.
Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39.
5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41.
Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44.
Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49.
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51.
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52.
Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57.
Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58.
Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61.
Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65.
Що відзначити у квітні. - С.66-67.
Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ВМДЗ/2020/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 1
Зміст:
Кононко, Олена. Дитяча агресія – насильство чи самозахист / О. Кононко. - С.1-13
Кесьян, Тетяна. Педагогічна магія: навчаємо тих, хто навчає / Т. Кесьян. - С.14-17
Кіндрат, Інна. Онлайн-освіта: переваги та користь / І. Кіндрат. - С.23-26
Савченко, Анна. Професійний календар як інструмент тайм-менеджменту / А. Савченко. - С.32-34
Стаєнна, Олена. Методичні шпаргалки на кожен день / О. Стаєнна. - С.35-39
Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-750 від 09 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.40-41
Щодо організації медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти : лист № 1/9-765 від 12 грудня 2019 року / Міністерство освіти і науки України. - С.43-48
Безсонова, Ольга. Що спочатку – знання чи діяльність? або Діємо практично / О. Безсонова, С. Алексюк. - С.49-53
Джемула, Галина. На свято до батарейок : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня батарейки / Г. Джемула. - С.64-68
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2016/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 8
Зміст:
Піроженко, Тамара. Навчитися довіряти дитині / Т. Піроженко. - С.4-6.
Гавриш, Наталя. Соціо-ігрова педагогіка як особливе перехрестя поколінь, або Роздуми напередодні нового навчального року / Н. Гавриш. - С.7-11.
Кузь, Ганна. Моніторинг як інструмент забезпечення якості освіти: індивідуальні освітні маршрути / Г. Кузь. - С.12-18.
Цапкалова-Старченко, Юлія. Діагностична гра для дітей старшого дошкільного віку / Ю. Цапкалова-Старченко, І. Погорєлова. - С.19-26.
Долганова, Ольга. Плекаємо обдарованість / О. Долганова. - С.27-39.
Самсонова, Олена. Корпоративний імідж дошкільного закладу як чинник фахового зростання педагогів / О. Самсонова, З. Каржова, Л. Логвінова. - С.40-44.
Безсонова, Ольга. Авторська творча майстерня для педагогів / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.45-51.
Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : лист...від 25 липня 2016 р. № 1/9-396. - С.52-57.
Кулинич, Людмила. Козаками хочемо ми стати, рідну Україну захищати! : патріотичне свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Л. Кулинич. - С.58-63.
Міжнародний день музики. - С.66-67.
Кирильчук, Наталія. Подорож на Планету барвистої музики : сценарій музичної розваги до Міжнародного дня музики / Н. Кирильчук. - С.68-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2022/3/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 3/4
Зміст:
Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9.
Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13.
Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16.
Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18.
План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20.
Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22.
Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23.
Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24.
Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25.
Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30.
Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32.
Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35.
Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39.
Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44.
Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51.
Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54.
Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58.
Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59.
Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60.
Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2012/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 12
Зміст:
Шевчук, Антоніна. Творче освоєння дитиною світу культури / А. Шевчук. - С.4-10.
Закамська, Тетяна. Полікультурна педагогіка / Т. Закамська, А. Таржиманова. - С.11-15.
Долинна, Ольга. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників / О. Долинна, О. Низковська. - С.16-27.
Сидоренко, Ганна. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку / Г. Сидоренко, В. Карачук, В. Сосенкова. - С.28-36.
Вовчик-Блакитна, Леся. Малюнок як візерунок дитячої душі / Л. Вовчик-Блакитна. - С.37-43.
Переживання у фарбах. - С.44-45.
Фактор, Людмила. Розмаїття засобів музейної педагогіки в роботі з дошкільниками / Л. Фактор. - С.46-59.
Безсонова, Ольга. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова. - С.60-68.
Свята та цікаві події лютого. - С.69-70.
Клименко, Антоніна. Прийняття на посаду вихователя методиста двох осіб / А. Клименко. - С.71-72.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2022/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 2
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10.
Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15.
Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16.
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18.
Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21.
Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25.
Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26.
Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28.
Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31.
Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36.
Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41.
Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47.
Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54.
Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58.
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60.
Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2013/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 9
Зміст:
Гавриш, Наталія. Методичний конструктор у журналі "Методична скарбничка вихователя" / Н. Гавриш, О. Безсонова, І. Вишневська. - С.4-14 : фотогр.
Сиротич, Наталія. Попередження синдрому "соціокультурного споживача" засобами театралізованої гри / Н. Сиротич. - С.15-19 : фотогр.
Олійник, Олена. Удосконалення акторської майстерності педагогів / О. Олійник. - С.20-26 : фотогр.
Методичні поради щодо організації театрально-ігрової діяльності дошкільників. - С.27.
Технологія виготовлення театральних іграшок із солоного тіста. - С.28-29.
Театрально-ігрова діяльність у дошкільному навчальному закладі. - С.30.
Туженкова, Юлія. Духовно-моральне виховання дошкільників / Ю. Туженкова. - С.31-36 : фотогр.
Михайліченко, Тетяна. Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу / Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна. - С.37-45 : фотогр.
Пилипенко, Тетяна. Музей просто неба "Батьківське дворище" / Т. Пилипенко, Л. Резнік. - С.46-50 : фотогр.
Віншуємо переможців конкурсу!. - С.52-53.
Крутій, Катерина. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників / К. Крутій. - С.54-64 : фотогр.
Кравченко, Тетяна. Соціально-розвивальний відеопроект "Я сам" / Т. Кравченко, Ольга Каракулова, О. Андрійчук. - С.65-72 : фотогр.
Джемула, Галина. Усмішка дарує радість : розвага для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.73-77.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2020/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 5
Зміст:
Стаєнна, Олена. Карантин - не перешкода! або Як налагодити методичну роботу віддалено / О. Стаєнна. - С.4-8.
Як перевірити правдивість джерела інформації. - С.9.
Віддалена робота педагога: 9 порад для самоорганізації. - С.12-13.
Мій рівень паніки : експрес-тест. - С.14-15.
Сергєєва, Світлана. Експрес-курс проти паніки. Як залишатись урівноваженим під час пандемії / С. Сергєєва. - С.16-20.
Карабаева, Ірина. Що таке справедливість і як її сформувати в дошкільників / І. Карабаева. - С.21-23.
Бернацька, Олена. Діти і батьки на карантині - як вижити в режимі 24/7 / О. Бернацька. - С.24-27.
Безсонова, Ольга. Чим зайняти чомучку вдома / О. Безсонова, Т. Горох. - С.28-30.
Леус, Ірина. Дистанційна робота дитячого садка: перевірено практиками / І. Леус, О. Смаль. - С.31-36.
Терновецька, Христина. Методична картотека по-новому: бліцпошук з Microsoft Access / Х. Терновецька. - С.37-40.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на червень. - С.41-43.
Лиса, Любов. Без зайвих рухів, або Східна фізкультура в дитячому садку / Л. Лиса, Л. Проводнюк. - С.44-49.
Хатха-йога з дітьми : рекомендації педагогам. - С.50.
Що потрібно для успішного старту першокласника : рекомендації батькам. - С.51-53.
Біла, Ірина. Підготовка дитини до шкільного життя у запитаннях і відповідях / І. Біла. - С.54-57.
Що відзначити у червні. - С.58-59.
Джемула, Галина. Подякуймо молоку! : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня молока / Г. Джемула. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 193610
Кількість відвідувачів 1209
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя