Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Безсонова, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 61–71. - Зміст: Додаток 1 : Теорія особистості : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 2 : Теорія розвитку : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 3 : Теорія лідерства : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 4 : Матеріали для учасників семінарів-тренінгів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- навчання наставників -- педагоги-наставники
Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 67 "Сонячний" міста Краматорськ Донецької області щодо організації навчання для педагогів-наставників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: ВМДЗ/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12.
Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20.
Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29.
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31.
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33].
Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34].
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37.
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40.
Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45.
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47].
Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51.
Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57.
Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63.
Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66.
Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71].
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ВМДЗ/2018/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10.
Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17.
Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24.
Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33.
Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35].
Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42.
Як поліпшити апетит дитини. - С.43.
Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44.
Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47.
Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53.
Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55.
Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60.
Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68.
Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ВМДЗ/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10.
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17.
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19].
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25.
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31.
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37.
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33].
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41.
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви.
Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53.
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60.
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2019/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 7
Зміст:
Резніченко, І. STEM-освіта для дошкільників / Ірина Резніченко. - С.4–9.
Резніченко, І. STEM-педагоги розкривають секрети / Ірина Резніченко. - С.10–15.
Лайфаки для STEM-педагога / розробила Ірина Резніченко. - С.16.
Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи / Алла Коваленко. - С.17–19.
Грицишина, Т. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу / Таїсія Грицишина. - С.20–23.
Зеніч, Т. Плекаємо любов до України: квест-технології / Тетяна Зеніч, Ірина Яковенко. - С.24–28.
Левінець, Н. Оптимальна рухова активність дітей протягом дня – в трьох таблицях / Наталія Левінець. - С.29–31.
Медико-педагогічний контроль: хто за що відповідає. - С.32–34.
Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя / Ольга Безсонова. - С.35–38.
Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми. - С.39–43.
Освіта для сталого розвитку: поради педагогам. - С.44.
Модель світу без відходів від Coca-Cola: екошпаргалка для дорослих і дітей. - С.45–47.
Завгородня, Т. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду / Тетяна Завгородня, Олена Личана, Наталія Холод. - С.48–56.
Як зберегти воду : побут. хитрощі / [буклет]. - С.[55–56].
Я розумію тебе: до Міжнародного дня миру. - С.57–58.
Головіченко, О. Все починається з добра : сценарій муз. розваги за мотивами творів Василя Сухомлинського для дітей серед. групи / Ольга Головіченко, Лариса Омельченко, Оксана Хижа. - С.59–62.
Коротіна, Л. Новий правопис: з проєкту в життя / Людмила Коротіна, Ганна Степанець. - С.63–69.
Новий правопис. Перевірте себе. - С.70–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2019/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 9
Зміст:
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16.
Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19.
Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20].
Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26.
Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30].
Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34.
Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36.
Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39.
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40].
Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44.
Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48.
Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52.
Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56.
Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58.
Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62.
Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64.
Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВМДЗ/2020/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 12 (145)
Зміст:
Косенчук, О. ЕСЕRS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому / Ольга Косенчук, Ірина Новик. - С.4-10.
Романюк, І. Внутрішній контроль у запитаннях і відповідях / Ірина Романюк. - С.11-15.
Кіндрат, І. Що поліпшить методичну роботу? Інтерактив! / Інна Кіндрат. - С.16-24.
Карлюга, А. Челендж у дитячому садку. Приймаєте виклик? / Аліна Карлюга. - С.25-27
Лобуренко, Л. Аукціон педагогічних ідей / Любов Лобуренко. - С.28-30.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на січень. - С.31-33.
Кондратюк, С. Дистанційні ігри дошкільників: види й організація / Світлана Кондратюк, Марина Середюк. - С.34-37.
Безсонова, О. Лідер живе в кожному: перевірено педагогами / Ольга Безсонова. - С.38-44.
Васильєва, С. Як поліпшити рухову активність дітей раннього віку / Світлана Васильєва. - С.45-48.
Рагозіна, В. Перші кроки до мистецтва, або Як організувати художню діяльність дітей раннього віку / Вікторія Рагозіна. - С.49-53.
Не дай собі "згоріти", або Як уникнути професійного вигорання. - С.58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ВМДЗ/2019/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Надія Гавриш. - С.4–1.
Кляшторна, Г. Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти / Ганна Кляшторна, Тетяна Амбражевич. - С.11–15.
Афанасьєва, О. Як працюють "знайки": дослідна лаб. в дитячому садку / Олена Афанасьєва, Ольга Чаюн. - С.16–21.
Кононко, О. Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко. - С.22–26.
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь : [чек-ліст]. - С.[27–29].
Швидка методична допомога в літній період. - С.[30].
Бойко, Н. Дистанційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google Classroom за 10 років / Наталія Бойко. - С.31–38.
Лахненко, І. Lightshot: зробіть скриншот без зайвих рухів / Ірина Лахненко. - С.39–42.
Уникаємо ознак "комп’ютерного обличчя". - С.[43].
Емоційне вигорання педагогів. - С.[44–45].
Як позбутися темних кіл під очима. - С.[46].
Безсонова, О. Вчимося діяти у конфліктах із батьками / Ольга Безсонова. - С.47–50.
Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька. - С.51–55.
Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко. - С.56–58.
Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко. - С.59–64.
Хто ховається в слоні? : до Міжнар. дня шахів. - С.65–66.
Джемула, Г. Пригода у Шаховому королівстві / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2019/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10.
Інші автори: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13.
Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19.
Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21.
Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24].
Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28.
Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33.
Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35].
Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40.
Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41].
Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45].
Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49].
Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53.
Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55.
Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60.
Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ВМДЗ/2018/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15.
Як виховати чесну дитину. - С.[16].
Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22.
Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31.
Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37.
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40].
Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46.
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47].
Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50.
Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57.
Міжнародний день води. - С.58–59.
Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64.
Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 37131
Кількість відвідувачів 1543
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя