Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Безсонова, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.
373.2.033(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    День народження Мухи-Цокотухи : сценарій екорозваги для дошкільників / Ольга Безсонова, Вікторія Афоніна, Вікторія Семенова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 66–68.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
   Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- екорозваги -- сценарій екорозваги для дошкільників


Дод.точки доступу:
Афоніна, В.; Семенова, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.018.262(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 57–61.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам
   Дошкільне виховання--економічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- робота з батьками -- школи для батьків -- освіта батьків -- основи раціонального споживання -- раціональне споживання -- електроенергія -- види -- джерела -- збереження -- заощадження -- економія -- тренінги -- економічне виховання
Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 67 міста Краматорська Донецької області щодо створення та діяльності Школи для батьків "Основи раціонального споживання". Подано розробку тренінгу для батьків з теми "Економія електроенергії –справа всіх і кожного".


Дод.точки доступу:
Дудинська, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.211.21(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 16–21.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагогічний колектив -- соціально-психологічний мікроклімат -- тренінги
Анотація: В статті представлено розробку тренінгу для педагогів дошкільної освіти "Соціально-психологічний мікроклімат у колективі: шляхи оптимізації".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ВМДЗ/2017/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 12
Зміст:
Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8.
Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15.
Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21.
Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26.
Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28.
Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34.
Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38.
Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40].
Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46.
Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50.
Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52].
Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55.
Масниця. - С.56–57.
Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2017/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 8
Зміст:
Коваль, В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко. - С.4–9.
Романюк, І. Діяльність науково-методичного центру: відповідальність, партнерство, відкритість інноваціям / Ірина Романюк. - С.10–15.
За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст. - С.[16–19].
Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[20–23].
Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році : лист ... від 13 черв. 2017 р. № 1/9-322. - С.24–30.
Пометун, О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун. - С.31–39.
Гавриш, Н. Доброму всюди добре, або Як допомогти дітям зростати доброзичливими / Н. Гавриш. - С.40–45.
Ринчковська, Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк. - С.46–52.
Іванченко, Н. У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталя Іванченко, Оксана Крамаренко. - С.53–56.
Безсонова, О. Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків / Оксана Безсонова, Лариса Дудинська. - С.57–61.
Правила ощадливого користування електроприладами : [пам’ятка для батьків]. - С.[62].
5 методів заощадження електроенергії : [пам’ятка для батьків]. - С.[63].
Міжнародний день заощадження. - С.64–65.
Безсонова, О. День народження Мухи-Цокотухи : сценарій екорозваги для дошкільників / Ольга Безсонова, Вікторія Афоніна, Вікторія Семенова. - С.66–68.
Морєва. У дошкільному навчальному закладі ремонт: як оплачувати роботу вихователя-методиста / Олена Морєва. - С.69–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
373.2.018.262(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Копійка гривню береже, або Споживча освіта для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 17–22. - Із змісту: Дод. 1: План проведення тренінгів Школи для батьків "Основи раціонального споживання" ; Дод. 2 : Формування споживчої культури : тренінг для батьків.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
   Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- економічне виховання -- освіта батьків -- раціональне споживання -- споживча культура -- тренінги для батьків -- споживча освіта
Анотація: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу № 67 міста Краматорська, Донецької області, щодо створення та діяльності Школи для батьків "Основи раціонального споживання".


Дод.точки доступу:
Дудинська, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: ВМДЗ/2017/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 3
Зміст:
Сосновенко, Н. Наступність дитячого садка і школи: налагоджуємо взаємодію / Наталія Сосновенко. - С.4–7.
Коваль, В. Готуємо до школи не лише дітей, а й батьків / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко. - С.8–15.
6 порад для батьків майбутніх першокласників : [пам’ятка для батьків]. - С.16.
Безсонова, О. Копійка гривню береже, або Споживча освіта для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.17–22.
Як ви витрачаєте гроші? : [анкета для батьків]. - С.23–24.
Черешнюк, О. За лаштунками театру образів "Афлатот" / Олена Черешнюк, Оксана Артоуз, Наталія Оцалюк [та ін.]. - С.25–28.
Інші автори: Артоуз О., Оцалюк Н., Ратушна Л., Довгань Л., Верхова Л., Журовель Н.
Целік, О. Як батьки збирали копійчинки для облаштування дитячого майданчика / Оксана Целік, Раїса Трикалюк, Вікторія Куляс. - С.29–31.
Принципи відповідального ставлення до покупок. - С.32–35.
Баластрік, Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Ганна Баластрік. - С.36–44.
Баластрік, Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік. - С.45–50.
Батьківські збори: коротко про головне : [рек. для батьків]. - С.51–52.
Шкідливі поради, або Уникаємо типових помилок під час батьківських зборів : [пам’ятка для вихователя]. - С.53.
Підготовка та проведення батьківських зборів: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя]. - С.54–55.
Положення про конкурс "Інноваційні форми роботи з батьками". - С.56–58.
Морєва, О. Обіцяного 8 місяців чекають? або Підвищення посадового окладу педагогів-"дошкільників" / Олена Морєва. - С.59–61.
День науки в Україні. - С.62–63.
Василенко, Р. Незнайко-дослідник : розвага з пошуково-дослідн. діяльності для дітей серед. та ст. дошк. віку / Раїса Василенко. - С.64–67.
Тесленко, О. Дитинства щасливого миті : [сценарій випуск. свята] / Олена Тесленко, Лілія Тищенко. - С.68–71/
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
373.211.21(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 42–46. - Зміст: Добираємо матеріали ; Групуємо дібрані матеріали за розділами ; Викоритовуємо в освітньому процесі ;
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги дошкільних закладів -- цифрові технології -- кейс-технології -- матеріали -- систематизація -- освітній процес
Анотація: У статті йдеться про використання кейс-технології у роботі педагога дошкільного навчального закладу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ВМДЗ/2017/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
Гавриш, Н. Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман, Оксана Корнєєва. - С.4–12.
Інші автори: Піроженко Т., Хартман О., Корнєєва О.
Чинні освітні та комплексні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[13].
Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[14–15].
Організація роботи вихователя-методиста. - С.16–17.
Вихователю-методисту до нового навчального року: витяг із нормативних документів : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[18–21].
Коваленко, О. Обов’язкова документація вихователя: яка і скільки / Олена Коваленко. - С.22–26.
Терещенко, І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина / Ірина Терещенко. - С.27–32.
Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк. - С.33–41.
Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова. - С.42–46.
Аман, І. Колаж за допомогою інтернет-сервісу Loupe: крок за кроком / Ірина Аман. - С.47–51.
10 правил успішної презентації. - С.[52–54].
Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми. - С.[55–57].
Усесвітній день дитини. - С.58–59.
Бенько, Н. Відкриваємо таланти : вистава за участі дітей ст. дошк. віку / Наталія Бенько, Вікторія Токар. - С.60–63.
Косенко, С. Як маленький Гарбузик шукав друзів : осін. розвага для дітей серед. дошк. віку / Світлана Косенко. - С.64–67.
Клименко, А. Чи може вихователь-методист виконувати обов’язки діловода : [консультація] / Антоніна Клименко. - С.68–69.
Морєва, О. Підвищення посадового окладу вихователя-методиста ДНЗ комбінованого типу / Олена Морєва. - С.70–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
373.211.21(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 18–24. - Зміст: Додаток 1 : Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства : тренінг-лабораторія для педагогів ; Додаток 2 : Нові форми та методи роботи з дітьми.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- тренінг-лабораторія -- інтерактивні методичні заходи -- самовизначення -- свобода самовизначення -- моральні цінності -- форми -- методи -- робота з дітьми -- халабудна педагогіка
Анотація: У статті вміщено розробку тренінг-лабораторії для вихователів з теми "Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства". Подано перелік нових форм та методів роботи з дітьми, згупованих за такими компонентами: середовищний, мотиваційний, діяльнісний, результативний, рефлексивний.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: ВМДЗ/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10.
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17.
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19].
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25.
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31.
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37.
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33].
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41.
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви.
Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53.
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60.
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 61–71. - Зміст: Додаток 1 : Теорія особистості : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 2 : Теорія розвитку : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 3 : Теорія лідерства : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 4 : Матеріали для учасників семінарів-тренінгів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- навчання наставників -- педагоги-наставники
Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 67 "Сонячний" міста Краматорськ Донецької області щодо організації навчання для педагогів-наставників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: ВМДЗ/2018/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15.
Як виховати чесну дитину. - С.[16].
Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22.
Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31.
Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37.
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40].
Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46.
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47].
Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50.
Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57.
Міжнародний день води. - С.58–59.
Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64.
Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
373.211.21(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 32–37. - Зміст: Додаток : Як організувати полілог : тренінг для педагогів закл. дошк. освіти
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- висловлювання -- полілог -- тренінги -- запитання -- власна думка
Анотація: У статті подано розробку тренінга для педагогів закладів дошкільної освіти, який допоможе педагогам організовувати та проводити полілоги в дитячому садочку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: ВМДЗ/2018/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10.
Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17.
Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24.
Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33.
Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35].
Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42.
Як поліпшити апетит дитини. - С.43.
Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44.
Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47.
Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53.
Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55.
Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60.
Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68.
Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
373.2.091.12.011.3-051(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 50–53. - Зміст: Як зробити батьків союзниками ; Як бути, якщо батьки телефонують пізно ввечері ; Які правила спілкування в соцмережі ; Як розповісти батькам про негативну поведінку дитини ; Про що запитати у батьків зранку ; Про що розповісти батькам увечері.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- молоді вихователі -- молоді педагоги -- батьки -- робота з батьками -- авторитет -- спілкування -- телефон -- соцмережі -- негативна поведінка дитини
Анотація: У статті йдеться про те, як молодому педагогу завоювати авторитет у батьків вихованців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: ВМДЗ/2019/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10.
Інші автори: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13.
Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19.
Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21.
Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24].
Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28.
Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33.
Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35].
Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40.
Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41].
Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45].
Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49].
Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53.
Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55.
Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60.
Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: ВМДЗ/2019/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 9
Зміст:
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16.
Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19.
Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20].
Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26.
Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30].
Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34.
Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36.
Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39.
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40].
Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44.
Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48.
Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52.
Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56.
Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58.
Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62.
Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64.
Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
373.2.091.12:005.336.5](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Тайм-менеджмент для молодого педагога [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 35–36. - Зміст: Як швидко підготуватися до занять ; Як навчитися підкорювати час ; Як правильно розподілити час у режимі дня.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- вихователі -- педагоги -- професійна компетентність -- тайм-менеджмент -- режим дня -- організація діяльності -- керування часом
Анотація: У статті вміщно поради педагогам-початківцям щодо організації робочого часу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 8034
Кількість відвідувачів 590
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя