Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Березка, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Кобильченко В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору/ В. Кобильченко (стр.7–16)
Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/ К. Довгопола (стр.17–24)
Кравець Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Н. Кравець (стр.25–35)
Соколова Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях/ Г. Соколова (стр.36–44)
Недозим І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра/ І. Недозим (стр.45–54)
Березка С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку/ С. Березка (стр.55–64)
Каплієнко А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах/ А. Каплієнко (стр.65–75)
Федоренко О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами/ О. Федоренко (стр.76–86)
Журовська Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії/ Б. Журовська (стр.87–95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Березка С.
Назва : Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 55–64. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 376-056.313:159.942.5]-053.4(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- інтелектуальні порушення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з інтелектуальними порушеннями--агресивна поведінка--дошкільники--агресивність--емоційність--емоційно-вольовий розвиток--поведінкові реакції--проблемні ситуації--негативні переживання
Анотація: На основі аналізу психолого-педагогічної та спеціальної літератури висвітлено специфіку проявів агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Детально розглянуто біологічні, соціальні та психологічні чинники, що обумовлюють появу агресивних реакцій у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено взаємозв’язок цих чинників.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.09.2024
Кількість запитів 8976
Кількість відвідувачів 366
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя