Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бех, Іван@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бех, Іван.
    Як формувати особистісну зрілість дошкільника [Текст] / І. Бех // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 4-5.
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
Кл.слова (ненормовані):
успішна особистість -- особистісна зрілість дошкільника


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.1
Б 55


    Бех, Іван.
    Що головне у вихованні? [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 11. - С. 2-4. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток дитини -- ціннісні орієнтири дошкільнят


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74
З-91


    Зубалій, М. Д.
    Учений - розробник нової філософії освіти [Текст] / М. Д. Зубалій // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 16-19.
ББК 74 + 88
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   педагоги України



Дод.точки доступу:
Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
156(075.3)
Р 49


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці [Текст] : Навчальний посібник / В. В. Рибалка ; Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Одесса : Букаєв В. В., 2009. - 575 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2070-19-4 : 150.00 грн.
    Зміст:
Історична лінія становлення категорії особистості та методологічні засади побудови і презентації теорій особистості у вітчизняній та зарубіжній психології . - С .11-18
Вчення П. П. Вікторова про особистість, її настрої і почуття у зв’язку з питаннями вдосконалення і виродження людини . - С .19-42
Грот М. Я.: теоретичні питання філософії і психології особистості . - С .43-55
Теоретичне уявлення про особистість в об’єктивній психології та рефлексології В. М. Бехтерєва . - С .56-64
Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості у наукових працях О. Ф. Лазурського . - С .65-73
Виготський Л. С.: культурно-історична теорія розвитку вищих психічних функцій та учення про особистість . - С .74-82
Теорія і практика виховання особистості у колективі колонії та комуни А. С.Макаренка
Учення про особистість у християнській антропології В. В. Зеньківського . - С .107-127
Теоретичні погляди В. І. Вернадського на особистість вченого та її роль у перебудові біосфери в ноосферу . - С .128-141
Особистість у психологічній теорії відношень В. М. Мясищева . - С .142-152
Концепція українського персоналізму О. Ш. Кульчицького . - С .153-168
Особистість у філософсько-психологічній концепції С. Л. Рубінштейна . - С .169-173
Теорія особистості у системі синтетичного людинознавства Б. Г. Ананьєва . - С .174-184
Концепція формування особистості у дитячому віці в дослідженнях Л. І. Божович . - С .185-192
Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О. М. Леотьєва . - С .193-201
Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В. О. Сухомлинського . - С .202-226
Теорія особистості у наукових творах Г. С. Костюка . - С .227-231
Динамічна функціональна психологічна теорія особистості за К. К. Платоновим . - С .232-241
Соціально-психологічна теорія особистості у працях А. В. Петровського . - С .242-251
Роменець В. А.: теоретичне історико-психологічне дослідження становлення поняття особистості у працях видатних мислителів людства . - С .252-280
Теоретико-методологічне визначення особистості О. М. Ткаченком через систему принципів і категорій вітчизняної психології . - С .281-291
Теорія особистості у системі філософсько-психологічного та біолого-кібернетичного світогляду М. М. Амосова . - С .292-312
Дусавицький О. К.: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності . - С .313-327
Моляко В. О.: теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу . - С .328-351
Моністична теорія багатовимірного розвитку особистості у працях В. Ф. Моргуна . - С .352-369
Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова . - С .370-392
Теорія особистості у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна . - С .393-407
Теорія і методологія особистості орієнтованого виховання дитини у дослідженнях І. Д. Беха . - С .408-434
Максименко С. Д.: генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості . - С .435-462
Концептуально-ієрархічна концепція особистості професіонала у дослідженнях О. П. Саннікової . - С .463-472
Концепція особистості у раціогуманістичній психології Г. О. Балла . - С .473-484
Культурно-психологічна концепція особистості як спроба синтезу вітчизняних і зарубіжних теорій особистості . - С .485-550
Перспективи розвитку теорій особистості та міждисциплінарна наукова програма "Особистість XXI століття" . - С .558-562
ББК 88.37я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Теорії особистості
   Особистість

   Психологія--персоналії українських психологів

   педагоги України

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
Програма "Особистість XXI століття"


Дод.точки доступу:
Вікторов, Петро Петрович (російський психіатр) \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Бехтерєв, Володимир Михайлович (видатний російський невропатолог, психіатр і психолог ; 1857-1927) \о нем\; Лазурський, Олександр Федорович (12.04.1874 - 13.03.1917) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Зеньківський, Василь Васильович (1881-1962) \о нем\; Вернадський, Володимир Іванович (природознавець, філософ, біогеохімік, громад.діяч ; 1863-1945) \о нем\; Мясищев, Володимир Миколайович (вітчизняний психолог і психотерапевт ; 1893-1973) \о нем\; Кульчицький, Олександр Юліанович (психолог, педагог ; 1895-1980) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович (російський психолог і філософ ; 1889-1960) \о нем\; Ананьєв, Борис Герасимович (вітчизняний психолог ; 1907-1972) \о нем\; Божович, Лідія Іллівна (1908-1981) \о ней\; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог ; 1918-1970) \о нем\; Костюк, Григорій Силович (укр.психолог ; 1899-1982) \о нем\; Платонов, Костянтин Костянтинович (1906-1985) \о нем\; Петровський, Артур Володимирович (психолог ; 1924-2006) \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович (1926-1998) \о нем\; Ткаченко, Олександр Миколайович (вчений-психолог ; 1939-1985) \о нем\; Амосов, Микола Михайлович (лікар, вчений ; 1913-2002) \о нем\; Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна ; 1928) \о нем\; Моляко, Валентин Олексійович (1937) \о нем\; Моргун, Володимир Федорович (1947) \о нем\; Цуканов, Борис Йосипович (психолог, біолог ; 18.10.1946-25.12.2007) \о нем\; Зязюн, Іван Андрійович (педагог, вчений, філософ ; 1938 р. н.) \о нем\; Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\; Максименко, Сергій Дмитрович (д-р психол. наук, директор Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка ; 1941 р. н.) \о нем\; Саннікова, Ольга Павлівна (доктор психологічних наук ; 1948) \о ней\; Балл, Георгій Олексійович (вчений психолог ; 1936) \о нем\; Рибалка, Валентин Васильович (вчений-психолог ; 1947) \о нем\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.


    Бех, Іван.
    Сучасна освіта на шляху досконалості [Текст] / І. Бех // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 32-37. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
людиноцентрований вплив -- почуття повноцінності -- розвивальне навчання -- розвивальне виховання -- цінності -- виховання
Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми творення сучасної освіти, що відповідає гуманістичним запитам нашого суспільства. Обґрунтовано, що сучасний освітньо-виховний процес своїм змістом і технологіями має забезпечити перетворення основних цінностей життя і культури на власні цінності зростаючої особистості. Лейтмотивом виховного процесу перебачається зміщення акцентів ініціативи від вихователя через партнерство до виховання, коли набуває дієвості його власна активність і творчість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74
Б 55


    Бех, Іван.
    Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: виховання духовне
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
совість -- самоповага -- духовні цінності -- цілеспрямоване виховання -- теорія виховання
Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу виокремлено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульоване авторське ставлення. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

7.
88
Б 55


    Бех, Іван.
    Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88 + 74.2
Рубрики: "Я-концепція"
   Зміст освіти

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- особистісний розвиток -- емоційні переживання -- породжувальна функція -- самоутверджувальна функція -- самозахисна функція -- функція самоцінності -- консолідуюча функція -- функція душевного умиротворення -- духовно-розвивальні орієнтири -- породжувальна фунція -- акмецентрована функція
Анотація: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

8.
Шифр: РШ/2016/2/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 2/3
Зміст:
Кириленко, Світлана. Мала гуманітарна академія: поступ у майбутнє / С. Кириленко. - С.3–4
Овдієнко, Людмила. Управління Школою відкритої освіти: сучасні виміри і тенденції / Л. Овдієнко. - С.5–11
Хіврич, Валентина Володимирівна. Освіта Запоріжжя: на шляху до створення відкритого освітнього простору : інтерв’ю із заст. начальника упр. дошк, заг. серд., позашк. та проф. освіти Департаменту освіти і науки Запоріз. облдержадмін. Валентиною Хіврич [про розвиток мережі закладів освіти Запорізької області в контексті модернізації галузі освіти на сучасному етапі] / В. В. Хіврич ; матеріал підгот. Олена Левчишена. - С.12–14.
Бех, Іван. Педагогічна наука у контексті експериментально-виховних стратегій / І. Бех. - С.15–20. - Бібліогр.: 4 назв.
Ястребова, Валентина. Концепція моделі Школи відкритої освіти / В. Ястребова [и др.]. - С.21–25
Інші автори: Овдієнко Л., Сібіль О., Тягушева О.
Ястребова, Валентина . Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова. - С.26–31. - Бібліогр.: 9 назв.
Сібіль, Олена. Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія"- модель Школи відкритої освіти / О. Сібіль. - С.32–37. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Горбань, Олександр. Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету як форма державно-громадського управління на регіональному рівні / О. Горбань, О. Тягушева : схеми
Біла, Олена. Управління процесом інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти / О. Біла. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Левчишена, Олена. Система науково-методичної роботи в контексті упровадження моделі Школи відкритої освіти / О. Левчишена. - С.49–53 : табл.
Дишлова, Олена. Виховна система колегіуму в умовах розбудови громадянського суспільства / О. Дишлова [та ін.]. - С.54–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Інші автори: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С.
Синьогіна, Ольга. Шкільна правова освіта як складова відкритого освітнього простору / О. Синьогіна. - С.61–64. - Бібліогр.: 5 назв.
Нікітіна, Галина. Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна. - С.65–67
Радченко, Оксана. Сценарій інтелектуально-розважального шоу "Я люблю Україну" для учнів 8-9-х класів / О. Радченко. - С.68–70. - Бібліогр.: 8 назв.
Романенко, Олена. Патріотична гра "Україна понад усе!" для учнів 4-х класів / О. Романенко. - С.71–73. - Бібліогр.: 6 назв.
Синьогіна, Ольга. Засідання дискусійного клубу старшокласників "Тероризм - найбрудніша зброя сильних проти слабких" / О. Синьогіна, О. Савєльєва. - С.73–74. - Бібліогр.: 5 назв.
Дишлова, Олена. Сценарій проведення дискусійного клубу "Все починається з 8 градусів", або Профілактика пивного алкоголізму / О. Дишлова [та ін.]. - С.75–77. - Бібліогр.: 8 назв.
Інші автори: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С.
Положення про координаційну раду Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.78–79
Положення про рейтингове оцінювання діяльності педагогів Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.79–80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: РШ/2012/12
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 12
Зміст:
Бех, Іван. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Сисоєва, Світлана. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Бібліогр.: 15 назв.
Редько, Валерій. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20.
Пасічник, Олександр. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Бібліогр.: 20 назв.
Онопрієнко, Володимир. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Бібліогр.: 15 назв.
Цвєткова, Ганна. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Шапран, Юрій. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Бібліогр.: 14 назв.
Прокоф’єва, Марина. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва ; М. Прокоф’єва. - С.44-48. - Бібліогр.: 9 назв.
Набока, Ольга. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Бібліогр.: 8 назв.
Кравченко, Олена. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Бібліогр.: 7 назв.
Піддубна, Олена. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : (кінець XVIII - перша половина XX ст.) / О. Піддубна. - С.57-61. - Бібліогр.: 15 назв.
Практичний педагогічний марафон : V Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту". - С.62-64.
Дубасенюк, Олександр. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71.
ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри". - С.72.
Корпанюк, Микола. Гідне продовження вітчизняної сковородіани : презентація посібника "Наш першорозум: Вивчення творчості Г. Сковороди в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах" / М. Корпанюк, О. Волочай. - С.73-74.
Брижак, Петро. Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах / П. Брижак. - С.75.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: РШ/2012/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 8/9
Зміст:
Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3.
Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв.
Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр.
Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв.
Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв.
Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв.
Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв.
Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63.
Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв.
Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв.
Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 24239
Кількість відвідувачів 1420
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя