Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бех, Іван Дмитрович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості: Навч.-метод. посібник: У 2-х кн./ І. Д. Бех. Кн. 1: Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003 - 2003
Кільк.характеристики :280 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-06-0297-9: 11.20 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Я - теория (психол.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості: Навч.-метод. посібник: У 2-х кн./ І. Д. Бех. Кн. 2: Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003 - 2003
Кільк.характеристики :344 с
Примітки : Список літ.: с. 338-340
ISBN (в пер.), Ціна 966-06-0298-7: 11.20 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.5я73
Зміст : ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2008
Кільк.характеристики :848 с.: іл
ISBN, Ціна 978-966-06-0490-2: 79.50 грн.
ББК : 88.5я73 + 74.200я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості
Дошкільний вік-- психологія
Молодші школярі-- психологія
Підлітки-- психологія
Старшокласники-- виховання
Рання юність-- психологія
Я - теорія (психол.)
Особистісно-орієнтоване виховання
Фізичне виховання дітей
Виховання миролюбності
Виховання студентів
Воля (психологія)
Відповідальність
Сенс життя
Майстерність вчителя
Вчинок (псих.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач ; ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ ; Вікові особливості вольового розвитку особистості ; Характеристика особистісної рефлексії ; ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ ; Формування мотиву до рефлексії ; Модель рефлексії як складника вольового процесу ; Психологічні умови довільного прийняття рішення ; Особливості поведінки особистості ; МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ; Генетичні перетворення мовлення ; Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки ; ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ ; Відповідальність як виховна мета ; Відчуття провини в розвитку особистості ; МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ; Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні ; Законосфера інноваційного виховання ; Психологічні резерви виховання особистості ; Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості ; Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості ; Почуття успіху у вихованні особистості ; Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках ; СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Спадкове й набуте як наукова проблема ; Природна емоційна основа виховання особистості ; Темперамент в особистісному розвитку людини ; ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ; Молодший школяр ; Підліток ; Старшокласник ; КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ ; Вихованець у контексті моральної культури людства ; Педагогічне регулювання виховної ситуації ; Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" ; Майстерність педагога у виховній взаємодії ; Таємниці виховання поступливої особистості ; ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ ; ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ; Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського ; Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського ; Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського ; Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/З-91
Автор(и) : Зубалій М. Д.
Назва : Учений - розробник нової філософії освіти
Місце публікування : Культура безпеки,екології та здоров’я: Всеукраїнський науково-популярний журнал. - київ: ПП"Редакція журналу"Культура безпеки,екології та здоров’яя", 2010. - N 9. - С. 16-19. (Шифр К730824/2010/9)
ББК : 74 + 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
педагоги України
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Рідна школа -2012р.,N 1/2
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір/ В. П. Андрущенко, І. Гамерська (стр.3-8)
Бех І. Д. Духовні цінності як надбання особистості/ І. Д. Бех (стр.9-12)
Топузов О. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу/ О. Топузов (стр.13-17)
Стрілець С. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення/ С. Стрілець (стр.17-22)
Абсалямова Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації/ Я. Абсалямова (стр.23-26)
Флегонтова Н. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів/ Н. Флегонтова (стр.27-32)
Шахрай В. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання/ В. Шахрай (стр.33-38)
Турчин Т. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі/ Т. Турчин (стр.39-43)
Бережна Т. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров’я'я учнів/ Т. Бережна (стр.44-47)
Ананьєва Н. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії/ Н. Ананьєва (стр.48-55)
Цимбал-Слатвінська С. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки)/ С. Цимбал-Слатвінська (стр.56-60)
Куліш Т. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець/ Т. Куліш (стр.61-65)
Веремюк Л. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая/ Л. Веремюк (стр.66-70)
Визначні дати 2012 року (стр.71-74.)
Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини (1842-1919) (стр.75-77.)
Кух Л. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні/ Л. Кух (стр.78.)
Панасенко Е. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..."/ Е. Панасенко (стр.С. 79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.51/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Духовні цінності як надбання особистості
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 1/2. - С. 9-12. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
ББК : 74.200.51
Предметні рубрики (Галузі знань): виховання духовності
Анотація: У статті розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У зв'язку з цим виділено типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну, створювальну.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.3)/Р 49
Автор(и) : Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці : Навчальний посібник
Вихідні дані : Одесса: Букаєв В. В., 2009
Кільк.характеристики :575 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2070-19-4: 150.00 грн.
ББК : 88.37я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Теорії особистості
Особистість
Психологія-- персоналії українських психологів
педагоги України
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма "особистість xxi століття"
Зміст : Історична лінія становлення категорії особистості та методологічні засади побудови і презентації теорій особистості у вітчизняній та зарубіжній психології ; Вчення П. П. Вікторова про особистість, її настрої і почуття у зв’язку з питаннями вдосконалення і виродження людини ; Грот М. Я.: теоретичні питання філософії і психології особистості ; Теоретичне уявлення про особистість в об’єктивній психології та рефлексології В. М. Бехтерєва ; Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості у наукових працях О. Ф. Лазурського ; Виготський Л. С.: культурно-історична теорія розвитку вищих психічних функцій та учення про особистість ; Теорія і практика виховання особистості у колективі колонії та комуни А. С.Макаренка ; Учення про особистість у християнській антропології В. В. Зеньківського ; Теоретичні погляди В. І. Вернадського на особистість вченого та її роль у перебудові біосфери в ноосферу ; Особистість у психологічній теорії відношень В. М. Мясищева ; Концепція українського персоналізму О. Ш. Кульчицького ; Особистість у філософсько-психологічній концепції С. Л. Рубінштейна ; Теорія особистості у системі синтетичного людинознавства Б. Г. Ананьєва ; Концепція формування особистості у дитячому віці в дослідженнях Л. І. Божович ; Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О. М. Леотьєва ; Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В. О. Сухомлинського ; Теорія особистості у наукових творах Г. С. Костюка ; Динамічна функціональна психологічна теорія особистості за К. К. Платоновим ; Соціально-психологічна теорія особистості у працях А. В. Петровського ; Роменець В. А.: теоретичне історико-психологічне дослідження становлення поняття особистості у працях видатних мислителів людства ; Теоретико-методологічне визначення особистості О. М. Ткаченком через систему принципів і категорій вітчизняної психології ; Теорія особистості у системі філософсько-психологічного та біолого-кібернетичного світогляду М. М. Амосова ; Дусавицький О. К.: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності ; Моляко В. О.: теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу ; Моністична теорія багатовимірного розвитку особистості у працях В. Ф. Моргуна ; Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова ; Теорія особистості у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна ; Теорія і методологія особистості орієнтованого виховання дитини у дослідженнях І. Д. Беха ; Максименко С. Д.: генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості ; Концептуально-ієрархічна концепція особистості професіонала у дослідженнях О. П. Саннікової ; Концепція особистості у раціогуманістичній психології Г. О. Балла ; Культурно-психологічна концепція особистості як спроба синтезу вітчизняних і зарубіжних теорій особистості ; Перспективи розвитку теорій особистості та міждисциплінарна наукова програма "Особистість XXI століття"
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Особистість у просторі духовного розвитку : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :256 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр.: с. 250-254
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2: 55.00 грн.
ISBN, Ціна 978-617-572-044-8: Б.ц.
ББК : 88.37я73 + 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Психологія особистості-- підручники та посібники для ВНЗ
Особистість-- духовний розвиток
Виховання особистості
Духовні цінності
Зміст : Освітньо-виховні домінанти в концептуальному осмисленні ; Категорія "совість" у посткласичному психологічному осягненні ; Рефлексія і духовність особистості ; Виховний простір як чинник розвитку особистості ; Підростаюча особистість на життєвому шляху ; Грані доброчинного життя особистості ; Етюди про духовні обереги
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613(075.2)/О-75
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович, Воронцова, Тетяна Володимирівна, Пономаренко, Володимир Степанович, Страшко, Станіслав Васильович
Назва : Основи здоров’я. 5 клас : Підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Алатон, 2013
Кільк.характеристики :180 с
ISBN, Ціна 978-966-2663--07-5: 13.05 грн.
ББК : 51.204.0я721
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра фізвиховання та валеології
Основи здоров’я-- підручники та посібники для школи
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(9)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(9)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2012
Кільк.характеристики :642 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 61269
Кількість відвідувачів 1575
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя