Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бех, І. Д.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д. ( Ін-т проблем виховання НАПН України)
Назва : Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України/ Нац. акад. пед. наук України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 4. - С. 42-49. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2013/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- ідентифікація
Анотація: У статті міститься огляд процесу ідентифікації як одного з центральних механізмів особистісного становлення суб’єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2014. - N 1. - С. 12-17 (Шифр ПП1/2014/1)
ББК : 74.200
Предметні рубрики (Галузі знань): Інноваційні технології виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--інноваційна виховна технологія--я-духовне--духовно-моральна цінність--духовно-моральна зрілість
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.5/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016. - N 2. - С. 14-21. (Шифр ПП1/2016/2)
ББК : 74.200.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання-- гуманістичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховна парадигма--смислова цінність--особистісна рефлексія--рефлексивна техніка--емоційні переживання--гуманістичний діалог--духовне самовдосконалення
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І.Д.
Назва : Гідність як духовний геном особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009. - N1. - С. 76-89 (Шифр ПП1/2009/1)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): виховання моральне
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Духовний пошук: сучасні наукові межі
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016. - N 1. - С. 5-14. (Шифр ПП1/2016/1)
ББК : 74.200 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості-- духовний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природа духовного--духовна цінність--духовний дискурс--духовний розвиток--виховання особистості--рефлексія--довольна спонука--вчинкова інтеграція--я-духовне
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 63-66 (Шифр ПП1/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.200.5
Предметні рубрики (Галузі знань): виховання духовне
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Б 55
Автор(и) : Бех І.Д.
Назва : Життя особистості як шлях до духовної далини
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2010. - N 3. - С. 15-32 (Шифр ПП1/2010/3)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Морально-духовне виховання
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поступки
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.33)/З-14
Автор(и) : Скрипченко, Олександр Васильович, Долинська, Любов Василівна, Огороднійчук, Зоя Василівна, Лисянська, Таїсія Миколаївна, Зелінська, Тетяна Миколаївна, Зінченко, Людмила Миколаївна, Булах, Ірина Сергіївна, Співак, Ніна Василівна, Артемчук, Ольга Григорівна, Абрамян, Наталія Дмитрівна, Гоголь, Оксана Василівна, Ставицька, Світлана Олексіївна, Андріяшина, Наталія Володимирівна, Волошина, Валентина Віталіївна, Строяновська, Олена Василівна, Темрук, Олена Василівна
Назва : Загальна психологія : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Каравела, 2007
Кільк.характеристики :640 с
ISBN, Ціна 966-8019-84-9: 60.00 грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88.3я73-3
Зміст : ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ; Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання/ А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії/ О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ ; Проблемы развития психики/ Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. Решение проблем животными/ С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. Предыстория общества/ П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. Самосознание личности и ее жизненный путь/ Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. Зміст і основні форми прояву самосвідомості/ Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки)/ О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ ; ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ ; Психология чувственного познания/ Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир/ А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. ПАМ’ЯТЬ ; Человеческая память: система памяти и процессы управления/ С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. Память и ее развитие в детском возрасте/ А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. Память и антиципация/ Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. Маленькая книжка о большой памяти/ Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. Системы большой памяти/ А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. Память/ В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. Произвольное и непроизвольное запоминание/ О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. Память/ О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. МИСЛЕННЯ ; Проблеми психології мислення/ Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. Психологія розуміння творчих задач/ А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. Вчись мислити логічно/ Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. Психология мышления. Виды мышления/ В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. Психология мышления. Субъект мышления/ А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. Психология интеллекта: парадоксы исследования/ В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. УЯВА ; Уява в житті дитини/ Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. Воображение и познание/ С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. Воображение как отражение действительности/ А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. Психология творческой деятельности/ К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. УВАГА ; Внимание и память/ Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. Психологические исследования внимания/ Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. Об организованности внимания/ С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ ; Психология душевных волнений/ В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. Эмоции/ В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. Потребности, мотивы и эмоции/ В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью/ В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы/ І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. Искусство любить: исследование природы любви/ К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. ВОЛЯ ; Овладение собственным поведением/ А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. Природа воли/ В. А. Роменець; А. А. Бодалев. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния/ С. Д. Максименко; И. П. Павлов. Критерии воли/ С. Д. Максименко; Я. Стреляу. Волевая регуляция поведения/ Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие/ Т. М. Титаренко; К. Леонгард. Классификация волевых качеств/ В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. Модель рефлексії як складника вольового процесу/ Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ ; ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ ; Личность в процессе деятельности и общения/ Б. Ф. Ломов. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии/ В. А. Кан-Калик. Личность в психологии: парадигма субъективности/ С. Л. Рубинштейн. ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ ; Вчинок і постання канонічної психології/ А. А. Бодалев. Метод дослідження особистості/ И. П. Павлов. Особистість починається з любові/ Я. Стреляу. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики/ А. Е. Личко. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця/ К. Леонгард. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології/ Н. Д. Левитов. Простір життєвого світу і його типи/ Ф. Н. Гоноболин. Заклики духовності ХХІ століття/ Г. С. Костюк. ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ ; Восприятие человека человеком/ А. А. Бодалев. Проблема общения в психологии/ Б. Ф. Ломов. Технология профессионально-педагогического общения/ В. А. Кан-Калик. Речь и общение. Функции речи/ С. Л. Рубинштейн. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Личность и общение/ А. А. Бодалев. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ; Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных/ И. П. Павлов. Роль темперамента в психическом развитии/ Я. Стреляу. Психопатии и акцентуации характера у подростков/ А. Е. Личко. Акцентуированные личности/ К. Леонгард. Проблема компенсации в психологии/ Н. Д. Левитов. Психологический анализ педагогических способностей/ Ф. Н. Гоноболин. Здібності та їх розвиток у дітей/ Г. С. Костюк.
Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.
Примірники : всього 95: фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 1. - С. 33-42 (Шифр ПП1/2011/1)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Совість-- психологія
Кафедра психології
Анотація: На основі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінованих версій почуття совісті, розкрито їх зміст і сформульоване авторське відношення. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену і концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.011/К 82
Назва : Критерії моральної вихованості молодих школярів : книга для вчителя
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1989
Кільк.характеристики :96 с
Ціна : 0.15 руб.
ББК : 74.200.533
Примірники : всього : ав(2), фб(1), Ч.З.№2(3), аб(4)
Вільні : ав(2), фб(1), Ч.З.№2(3), аб(4)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 70002
Кількість відвідувачів 1839
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя