Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Биконь, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-90/Б 60
Автор(и) : Биконь Т.
Назва : Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 45-49 (Шифр Умлш/2013/6)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки української мови-- морфологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб’єктивний досвід--стилістичне дослідження--випереджувальні завдання--оцінювання--самооцінювання--рефлексивна діяльність--самонавчання--саморозвиток--активна життєва позиція--морфологія
Анотація: У статті пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі. У методичних розробках конкретизуються методичні підходи використання розвивальних можливостей узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності шестикласників як ефективного засобу формування їхньої морфологічної компетентності, активної життєвої позиції.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році/ Таранік -Ткачук К. В., Шелехова Г. Т. (стр.2-12)
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році/ Таранік-Ткачук К. В. (стр.12-19)
Кучерук О. Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики/ О. Кучерук; Оксана Кучерук (стр.20-24)
Шляхова В. Розповідь учителя як метод навчання української мови/ В. Шляхова; Валентина Шляхова (стр.24-29)
Савченко І. Способи реалізації функціонально-стилістичного принципу української пунктуації/ І. Савченко; Ірина Савченко (стр.30-32)
Голуб Н. Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови (результати аналітико-конструктивного етапу експериментальної роботи)/ Н. Голуб; Ніна Голуб (стр.33-36)
Галаєвська Л. Функції діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках і в позаурочний час/ Л. Галаєвська; Людмила Галаєвська (стр.36-39)
Канарейцева А. Знову в школі. Лелечий шлях :/ А. Канарейцева; Ада Канарейцева (стр. )
Яценко Т. Етапний характер становлення методичної думки/ Т. Яценко; Таміла Яценко (стр.40-44)
Биконь Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти/ Т. Биконь; Тетяна Биконь (стр.45-49)
Білокінь Н. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти/ Н. Білокінь; Наталія Білокінь (стр.50-52)
Стрілько В. Світлиця рідного слова: нова й ефективна форма українського національного виховання/ В. Стрілько; Валентина Стрілько (стр.53-56)
Потапенко О. Лінгвокультурологічна, ноосферна парадигма навчання мови у внз/ О. Потапенко; Олександр Потапенко (стр.57-60)
Задорожний В. Мовознавчі мініатюри/ В. Задорожний; Василь Задорожний (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 58125
Кількість відвідувачів 700
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя