Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондар, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Назва журналу :Бібліотечний форум України -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Бондар Л. Обмінно-резервні фонди у мережі освітянських бібліотек/ Л. Бондар, Т. Васьковська (стр.16-19.)
Кравчук Н. Політика зберігання фондів наукової бібліотеки як засіб якісного інформаційного забезпечення науки та освіти/ Н. Кравчук (стр.26-28.)
Романюк О. Система підвищення фахового рівня працівників публічних бібліотек Києва/ О. Романюк (стр.37-40.)
Карягина Н. Библиотеки Швеции и их роль в развитии национальной культуры и образования/ Н. Карягина (стр.41-42.)
Пашкова В. Найдемократичніші бібліотеки - у ... королівстві/ В. Пашкова (стр.43-48.)
Ярошенко Т. Колекція ресурсів вільного доступу - складова сучасного бібліотечного фонду/ Т. Ярошенко (стр.49-51.)
Рогова П. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського та її роль в інноваційному розвитку Вітчизняної науки і техніки/ П. Рогова (стр.55-60.)
Кушнаренко Н. Відомий український дослідник, педагог, бібліограф/ Н. Кушнаренко, А. Соляник (стр.61-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Початкова школа -2011р.,N 10
Цікаві статті :
Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів (стр.1-5)
Бондар Л. Сухомлинський В. О.: дитинство - найважливіший період людського життя/ Л. Бондар (стр.6-8)
Логачевська С. Використання різних типів пам’яті для розв’язування задач/ С. Логачевська, Т. Логачевська (стр.23-26)
Степаненко Н. Дієвість внутрішньошкільного контролю на сучасному етапі роботи школи/ Н. Степаненко (стр.40-43)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 8/9
Цікаві статті :
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік" (стр.3.)
Савченко О. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти/ О. Савченко (стр.4-8)
Бех І. Рефлексія у духовному "Я" особистості/ І. Бех (стр.9-14)
Бойко А. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики/ А. Бойко (стр.15-22)
Пометун О. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо?/ О. Пометун (стр.23-27)
Редько В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови/ В. Редько (стр.28-36)
Трухан О. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії/ О. Трухан (стр.36-40)
Скиба М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас)/ М. Скиба (стр.41-44)
Червінська Л. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ/ Л. Червінська (стр.45-47)
Петрова А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки/ А. Петрова (стр.48-52)
Лукашів В. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку/ В. Лукашів (стр.53-57)
Кабан Л. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області/ Л. Кабан (стр.58-64)
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" (стр.65-66.)
Горлач Т. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує/ Т. Горлач, Г. Назаренко (стр.66-68)
Бондар Л. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.)/ Л. Бондар (стр.69-74)
Березівська Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки)/ Л. Березівська (стр.75-80)
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу (стр.27)
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті" (стр.75)
Відкриття пам’ятника видатному українцю (стр.3-а с. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.)
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 8/9. - С. 69-74: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України до 1917 р.
Диференційоване навчання
навчання диференційоване
Початкова освіта в Україні-- історія, кінець 19 ст.- до 1917 р.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ століття та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 78/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила, Васьковська, Тетяна
Назва : Обмінно-резервні фонди у мережі освітянських бібліотек
Місце публікування : Бібліотечний форум України: Інформаційний щоквартальний журнал. - Донецк: Ідея, 2011. - N 1. - С. 16-19. (Шифр Б007476/2011/1)
ББК : 78
Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліотечна справа в Україні
Бібліотечні фонди
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : Сухомлинський В. О.: дитинство - найважливіший період людського життя
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2011. - N 10. - С. 6-8. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2011/10). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.200
Предметні рубрики (Галузі знань): педагоги України
Початкова освіта в Україні-- історія, 20 ст. 2 пол.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Рідна школа -2012р.,N 6
Цікаві статті :
Кушнір В. Інноваційність освіти як дидактичний принцип/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова (стр.3-8)
Уваркіна О. Базова модель новітньої української освіти/ О. Уваркіна (стр.9-12)
Пастовенський О. Мережева модель управління загальною середньою освітою/ О. Пастовенський (стр.13-18)
Щекатунова Г. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ/ Г. Щекатунова (стр.19-26)
Островерхова Н. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ/ Н. Островерхова (стр.27-32)
Бондар Л. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів/ Л. Бондар (стр.33-36)
Столяренко О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини/ О. Столяренко (стр.37-43)
Матяш Н. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту/ Н. Матяш (стр.44-48)
Петрова А. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі/ А. Петрова (стр.48-52)
Назаренко К. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови/ К. Назаренко (стр.53-57)
Вернидуб Р. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів/ Р. Вернидуб (стр.58-62)
Турчин Т. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти/ Т. Турчин (стр.63-67)
Антонець М. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти"/ М. Антонець (стр.68-72)
Паньків Л. Мальовничий світ на полотні/ Л. Паньків (стр.72-73.)
Ткаченко Л. На чолі цивілізаційних перетворень України/ Л. Ткаченко (стр.74-76.)
Корольов Б. Вона прийшла у світ не для корид/ Б. Корольов (стр.77-78.)
Дічек Н. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу/ Н. Дічек (стр.79-80.)
Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу (стр.3-тя с. обкл.)
Варшавські зустрічі науковців України та Польщі (стр.2-га с. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Історико-педагогічний альманах -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Сухомлинська О. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики/ О. Сухомлинська (стр.6-12.)
Побірченко Н. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років/ Н. Побірченко (стр.13-17.)
Троцко А. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття)/ А. Троцко, Л. Штефан (стр.18-21.)
Кузьміна С. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках/ С. Кузьміна (стр.22-26.)
Петренко О. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.)/ О. Петренко (стр.27-35.)
Завгородня Т. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки/ Т. Завгородня, І. Стражнікова (стр.36-39.)
Кочубей Т. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст./ Т. Кочубей, О. Штик (стр.40-43.)
Кузь В. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення/ В. Кузь (стр.44-47.)
Богуславский М. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения/ М. Богуславский (стр.48-54.)
Калініченко Н. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів/ Н. Калініченко (стр.55-59.)
Зайченко І. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967)/ І. Зайченко (стр.60-64.)
Фадєєва В. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952)/ В. Фадєєва (стр.65-67.)
Шоробура І. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років/ І. Шоробура, А. Качур (стр.68-70.)
Бондар Л. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження)/ Л. Бондар (стр.71-74.)
Половка С. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження)/ С. Половка, О. Осадчий (стр.75-79.)
Дічек Н. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст./ Н. Дічек (стр.80-86.)
Радул О. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть/ О. Радул (стр.87-93.)
Роєнко С. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття)/ С. Роєнко (стр.98-102.)
Місечко О. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.)/ О. Місечко (стр.104-108.)
Адаменко О. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття/ О. Адаменко (стр.109-113.)
Регейло І. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.)/ І. Регейло (стр.114-120.)
Мельничук С. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів/ С. Мельничук, А. Рацул (стр.121-124.)
Пироженко Л. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст./ Л. Пироженко (стр.125-128.)
Бричок С. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст./ С. Бричок (стр.129-132.)
Гавриленко Т. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках/ Т. Гавриленко (стр.133-136.)
Степанович А. К вопросу о положении частной средней школы/ А. Степанович (стр.137-139.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Рідна школа -2012р.,N 10
Цікаві статті :
Топузов О. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи/ О. Топузов, Т. Назаренко (стр.3-7)
Муранова Н. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей/ Н. Муранова (стр.7-12)
Митник О. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу/ О. Митник (стр.13-17)
Міхненко Г. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко (стр.17-22)
Жирна О. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії/ О. Жирна, Н. Титаренко (стр.23-27)
Горбачова О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників/ О. Горбачова (стр.28-31)
Семененко А. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів/ А. Семененко (стр.31-34.)
Ткаченко В. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників/ В. Ткаченко (стр.35-39)
Сухарев Д. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів/ Д. Сухарев (стр.40-42.)
Мартинюк Л. Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти/ Л. Мартинюк (стр.43-46)
Ткачук О. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики/ О. Ткачук (стр.47-49)
Дзюба І. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики/ І. Дзюба (стр.49-52)
Гупан Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції/ Н. Гупан (стр.53-57)
Олексій Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі/ Ю. Олексій (стр.57-61)
Бондар Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства/ Л. Бондар (стр.62-67)
Панасенко Е. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях/ Е. Панасенко (стр.68-74)
Литвиненко Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів/ Г. Литвиненко (стр.75-78)
Савченко О. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики/ О. Савченко (стр.79-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження)
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2012. - N 2. - С. 71-74. (Шифр ІПА-1/2012/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України(1917-
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Рідна школа -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Кузьмінський А. "Науковий дебют" - спільні наукові студії українського і польського студентства у Варшаві/ А. Кузьмінський (стр.3-6)
Радул В. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості/ В. Радул (стр.7-12)
Абсалямова Я. Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації/ Я. Абсалямова (стр.13-16)
Завалевський Ю. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя/ Ю. Завалевський (стр.17-19)
Набок М. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону/ М. Набок (стр.20-24)
Островерхова Н. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації/ Н. Островерхова (стр.25-30)
Митник О. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці/ О. Митник (стр.31-35)
Захаренко С. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка/ С. Захаренко, О. Коваленко (стр.36-40)
Васьківська Г. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи/ Г. Васьківська (стр.41-46)
VІ Всеукраїнська виставка-фестиваль "Обдаровані діти України" (стр.46.)
Майорський В. Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства/ В. Майорський (стр.47-51)
Люшин М. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах/ М. Люшин (стр.52-56)
Литвиненко Г. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування/ Г. Литвиненко (стр.57-63)
Бондар Л. Розвиток змісту початкової освіти/ Л. Бондар (стр.64-68)
Шевченко Н. Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників/ Н. Шевченко (стр.69-73)
Поліщук О. Хай світлий вогник в серці гріє і людям віддає тепло/ О. Поліщук, К. Плівачук (стр.74-75.)
Цокол О. "Діти+літо"/ О. Цокол (стр.76.)
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського інформує (стр.77-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття)
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 6. - С. 64-68: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки України, 20 ст.
Анотація: У статті охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст., зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Рідна школа -2013р.,N 8/9
Цікаві статті :
Колегія МОН (стр.3.)
Кремень В. Проект сучасної освіти: інноваційна людина/ В. Кремень (стр.4-8)
Бех І. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського/ І. Бех (стр.9-11)
Богуш А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського/ А. Богуш (стр.12-15)
Калініченко Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів/ Н. Калініченко (стр.16-19)
Завгородня Т. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання/ Т. Завгородня (стр.20-24)
Бондар Л. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи/ Л. Бондар (стр.25-28)
Омельчук В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму/ В. Омельчук (стр.28-30)
Пустовіт Г. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика/ Г. Пустовіт (стр.31-38)
Гавриш І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі/ І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков (стр.39-43)
Кравченко Т. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя/ Т. Кравченко (стр.44-49)
Редько В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі/ В. Редько (стр.50-53.)
Чернишова Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів/ Є. Чернишова (стр.54-59)
Цвєткова Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології/ Г. Цвєткова (стр.60-66)
Семінар-практикум "Сімейні цінності" (стр.66.)
Гупан Н. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації/ Н. Гупан (стр.67-70)
Шевченко С. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні/ С. Шевченко (стр.71-76)
Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі" (стр.76.)
Бондар В. "Філософія сердечності" для особливої дитини/ В. Бондар (стр.77-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Творчі здібності-- розвиток-- учні початкової школи
Анотація: У статті висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Рідна школа -2014р.,N 4/5
Цікаві статті :
Кремень В. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України/ В. Кремень (стр.3-6.)
Квіт. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні/ Сергій Квіт (стр.6.)
Гриневич Л. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти/ Л. Гриневич (стр.7.)
Курило В. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності/ В. Курило (стр.8-9.)
Топузов О. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення/ О. Топузов (стр.10-11.)
Савченко О. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту/ О. Савченко (стр.12-16)
Красняков Є. Державна політика у сфері позашкільної освіти/ Є. Красняков (стр.17-20)
Бех І. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості/ І. Бех (стр.21-26)
Радул В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості/ В. Радул (стр.27-31)
Мариновська О. Інтегроване навчання/ О. Мариновська (стр.32-36)
Митник О. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки/ О. Митник (стр.37-40)
Кириленко К. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти/ К. Кириленко (стр.41-46)
Кіян О. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії/ О. Кіян (стр.47-52)
Сидоркін Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій/ Є. Сидоркін (стр.53-56)
Бережна Т. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі/ Т. Бережна (стр.57-61)
Кирій С. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського/ С. Кирій (стр.61.)
Войцях Т. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога/ Т. Войцях (стр.62-67)
Головко М. Видатні постаті вітчизняної дидактики/ М. Головко (стр.68-72)
Бондар Л. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України/ Л. Бондар (стр.72-76)
Компетентнісний підхід в освіті/ підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах (стр.77-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4Укр)6/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст.
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 4/5. - С. 72-76. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/4/5). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.03(4Укр)6 + 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова освіта в Україні-- історія, 20 ст. 40-80 рр.
Початкова освіта в Україні-- підручникотворення
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розглянуто тенденції розвитку підручникотворення в галузі початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. Досліджено та здійснено аналіз процесу вдосконалення підручників у зазначений період. Розкрито роль навчальних книг в опануванні учнями знань. Подається перелік офіційних документів 1930-х рр. (новий етап розвитку початкової освіти).
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Рідна школа -2014р.,N 7
Цікаві статті :
Квіт С. Лише спільними зусилями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі/ С. Квіт (стр.3-5.)
Гриневич Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Гриневич (стр.6-7.)
Сушкевич В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві/ В. Сушкевич (стр.8-10.)
Дзоз В. На захист дитини має стати держава/ В. Дзоз (стр.11.)
Бабічев О. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство/ О. Бабічев (стр.12-13.)
Уманець Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини/ Г. Уманець (стр.14-15.)
Ленів З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект/ З. Ленів (стр.16-17.)
Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект/ Г. Таргонський (стр.18-19.)
Загрева В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині/ В. Загрева (стр.20-22.)
Луценко Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства/ Л. Луценко (стр.23.)
Король І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру/ І. Король (стр.24-25.)
Коморна В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази/ В. Коморна (стр.26.)
Яковенко О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами/ О. Яковенко (стр.27.)
Шлях до знань дітям зі зниженим зором (стр.28.)
Красняков Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров’ята соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників/ Є. Красняков, С. Кузнєцова (стр.29-31.)
Топузов О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики/ О. Топузов (стр.32-37)
Михальченко І. Закон "Про вищу освіту" ухвалено Верховною Радою України/ І. Михальченко (стр.37.)
Дем’яненко Н. Всеукраїнські Морозівські читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова/ Н. Дем’яненко (стр.38-41.)
Всеукраїнський науково-практичний семінар з проблем діяльності районних (міських) методичних кабінетів і центрів (стр.41.)
Бондар Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів/ Л. Бондар (стр.42-46)
Важливе розуміння дітей, що війна - антигуманний спосіб розв’язання проблем (стр.46.)
Шумбар О. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського/ О. Шумбар (стр.47-51)
Всеукраїнська військово-патріотична спортивна гра "Зірниця": обласні змагання (стр.51.)
Грабовий А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах/ А. Грабовий (стр.52-57)
Сіренко А. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності/ А. Сіренко (стр.58-63)
Решетняк В. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив/ В. Решетняк (стр.64-67)
У МОН України обговорили питання гендерної рівності в освіті (стр.67.)
Життя, осяяне мистецтвом (стр.68-69.)
З інноваційними педагогічними ідеями - до справжніх наукових висот (стр.70.)
Сисоєва С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими/ С. Сисоєва (стр.71-78)
Щербатенко І. Мелодії вітру/ І. Щербатенко (стр.79.)
Пугач В. Чорнобривці під вікнами/ Володимир Пугач (стр.80.)
Міжнародний освітній конгрес: нові напрями професійного партнерства (стр.2-га с. обкл.)
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття, Тебе своїм сучасником звемо!" (стр.3-тя с. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 7. - С. 42-46. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка України-- персоналії педагогів
Молодші школярі-- розумовий розвиток
Анотація: У статті висвітлено теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів, показано новаторство і значущість його педагогічних положень, зокрема для сучасної початкової школи.
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Рідна школа -2015р.,N 5/6
Цікаві статті :
Дічек Н. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому/ Н. Дічек (стр.3-9.)
Хайруліна В. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу/ В. Хайруліна (стр.9-13.)
Бондар Л. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Л. Бондар (стр.13-17.)
Стребна О. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіки В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини/ О. Стребна (стр.17-20.)
Кравченко Т. Сімейні цінності в Об’єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції/ Т. Кравченко (стр.20-24.)
Каменькова Т. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям/ Т. Каменькова (стр.24-26.)
Гавриш Н. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу/ Н. Гавриш, Н. Курило (стр.26-32.)
Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба. Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи (стр.32-37.)
Бондар В. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. драгоманова: зміст і основні напрями/ В. Бондар, О. Митник (стр.37-43.)
Кушнір І. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації у міжкурсовий період/ І. Кушнір (стр.43-47.)
Костюк В. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови/ В. Костюк (стр.47-53.)
Надтока О. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі/ О. Надтока (стр.53-58.)
Роговець О. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності/ О. Роговець (стр.58-62.)
Яременко Л. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті/ Л. Яременко (стр.62-67.)
Радул О. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI-XVII ст./ О. Радул (стр.67-72.)
Турчин Т. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (XX-XXI ст.)/ Т. Турчин (стр.72-76.)
Січкар А. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907)/ А. Січкар (стр.76-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Людмила
Назва : Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Місце публікування : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2015. - N 5/6. - С. 13-17. (Шифр РШ/2015/5/6)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки України, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 53002
Кількість відвідувачів 975
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя