Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Братко, Валентина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Голобородько Я. Українська література як філософія відкриття/ Я. Голобородько (стр.2-7)
Братко В. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка/ В. Братко (стр.8-11)
Маншина А. Тарас Шевченко і Поділля/ А. Маншина (стр.12-13.)
Бурко О. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії/ О. Бурко (стр.14-15)
Бабійчук Т. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання/ Т. Бабійчук (стр.16-18)
Гричаник Н. Структура і функції навчальної книги з літератури/ Н. Гричаник (стр.19-21)
Шульган В. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної/ В. Шульган, Н. В. Дига (стр.21-23)
Охріменко Н. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля"/ Н. Охріменко (стр.24-25.)
Гаврилюк О. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі/ О. Гаврилюк (стр.25-27.)
Прядка Н. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ"/ Н. Прядка, Г. Шулешко (стр.27-29.)
Неживий О. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство/ О. Неживий (стр.30-33.)
Бондаренко Л. Ігровий майданчик на уроках української літератури/ Л. Бондаренко (стр.34-35.)
Логвіненко Н. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури/ Н. Логвіненко (стр.36-40)
Паламар С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки/ С. П. Паламар (стр.41-43)
Лук’яненко О. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми"/ О. Лук’яненко, М. Кудрявська (стр.43.)
Парфенюк О. Шоу "Я люблю Україну!"/ О. Парфенюк, С. Борейчук (стр.44-45.)
Овдійчук Л. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна/ Л. Овдійчук (стр.46-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братко, Валентина
Назва : Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас
Місце публікування : Укр. л-ра в загальноосвіт. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2013. - № 6. - С. 8-11 (Шифр УЛЗО/2013/6)
Примітки : Бібліогр.: 17 назв.
ББК : 83.3(4УКР)5-8
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література, 19 ст.
Українська література-- персоналії
Анотація: У статті розглядається культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка на уроках української літератури в 5-му класі загальноосвтньої школи.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2013р.,N 9
Цікаві статті :
Семеног О. Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної/ О. Семеног (стр.2-4)
Жила С. "Майстер творення світів"/ С. Жила (стр.5-10)
Кремінь Т. Віршований дискус новітньої української літератури Дмитра Кременя/ Т. Кремінь (стр.11-14)
Шуляр В. Вивчення епістолярію Дмитра Кременя під час лабораторного заняття у старшій профільній школі/ В. Шуляр (стр.15-19)
Братко В. Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті/ В. Братко (стр.20-23)
Дига Н. Біографічна модифікація принципу діалогізму в методиці навчання української літератури/ Н. Дига (стр.24-26)
Галушко М. Формування художньо-читацької компетентності у процесі вивчення літератури/ М. Галушко (стр.27-29)
Черненко В. Ідейно-художня цінність поезї Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати"/ В. Черненко (стр.30-32.)
Марусин Г. Образи руських князів і Ярославни в "Слові о полку Ігоревім"/ Г. Марусин (стр.33-34.)
Мартинюк І. Планування уроків української літератури у 5 класі/ І. Мартинюк (стр.34-44.)
Бабійчук Т. Читацька конференція за романом "Зоряний Корсар" Олеся Бердника в педагогічному коледжі/ Т. Бабійчук (стр.45-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3(4Укр)-21/Б 87
Автор(и) : Братко, Валентина
Назва : Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті
Місце публікування : Укр. л-ра в загальноосвіт. шк.: наук.-метод. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2013. - № 9. - С. 20-23 (Шифр УЛЗО/2013/9)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.268.3(4Укр)-21 + 82.3(4УКР)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання фольклору в школі
Анотація: У статті розглядаються шляхи вивчення чарівної казки на уроці української літератури в 5 класі загальноосвітніх навчальних закладів у культурологічному контексті, що передбачає формування літературної компетентності учнів на основі творчого засвоєння й осмислення цього жанру як головного носія традицій і цінностей культури рідного народу та інших народів світу.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 60.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми/ В. В. Яценко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм/ Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова (стр.2-7)
Кучеренко І. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти/ Ірина Кучеренко (стр.7-13)
Нищета Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності/ Володимир Нищета (стр.13-18)
Голуб Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі/ Ніна Голуб (стр.18-23)
Шевченко З. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу/ Зоя Шевченко (стр.24-30)
Братко В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко (стр.30-34)
Бондаренко Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального/ Юрій Бондаренко (стр.35-38)
Дригула Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні")/ Марія Дригула (стр.39-42)
Підмурняк Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас)/ Марія Підмурняк (стр.42-44) Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика
Плахотник Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях/ Василь Плахотник (стр.45-48)
Трубачева Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу/ Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса (стр.48-51)
Барановська О. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу/ Олена Барановська (стр.51-54)
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України)/ Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко (стр.55-61)
Міхно Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4УКР)р10/Б 87
Автор(и) : Братко, Валентина
Назва : Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас)
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 30-34 (Шифр Умлш-1/2013/7)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): змістова культурологічна лінія--уроки української літератури--ліричний твір--сучасна проза--інтегративний підхід--5 клас
Анотація: У статті розглядається проблема реалізації змістової культурологічної лінії на уроках української літератури в 5-класах загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі вивчення ліричних та епічних творів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 05.08.2024
Кількість запитів 53590
Кількість відвідувачів 1160
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя