Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бугерко, Я.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Бугерко, Я.
    Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 128-135 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: вікова психологія
   педагогічна психологія

   навчання модульне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

2.


    Бугерко, Я.
    Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N3. - С. 67-92 . - ISSN 1810-2131


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Бугерко, Я.
    Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 93-105 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія особистості
Анотація: Мета статті - розглянути рефлексію як комплексну внутрішньопсихологічну проблему, конкретизувати наукові уявлення про сутність даного категоріального поняття, показати, що рефлексія є єдиним активним смисловим центром особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Бугерко, Я.
    Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 46-53. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальна система
   Рефлексія



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.


    Бугерко, Я.
    Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 142-159. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: інноваційне навчання
Кл.слова (ненормовані):
РЕФЛЕКСІЯ -- МИСЛЕННЯ -- УЯВЛЕННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
88
Б 90


    Бугерко, Я.
    Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 3. - С. 137-153 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Експериментальна психологія
   Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: П3/2023/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2023р. N 2
Зміст:
Фурман, Анатолій. Категорійна матриця вітакультурної методології: від мислевчинення до канону / А. В. Фурман. - С.6-50.
Гайдеггер, Мартін. Лист про гуманізм / М. Гайдеггер. - С.51-74.
Дикий, Ярослав. Психосоціальне деталювання як методологічна процедура / Я. Дикий. - С.75-83.
Бугерко, Я. Життєві ритми духовної буттєвости у засновках канонічної психології / Я. Бугерко ; Я. Бутерко. - С.84-105.
Хайрулін, Олег. Онтологічне моделювання психологічного поля гри / О. Хайрулин ; О. Хайрулін. - С.106-141.
Фурман, Оксана. Джерела та засади осягнення позитивно-гармонійної Я-концепції як структурно-функціональної цілісності / О. Фурман. - С.143-168.
Болтівець, Сергій. Завдана війною моральна школа особистості та її психологічна експертиза / С. Болтівець. - С.169-181.
Москалець, Віктор. Інтелектуальна функція продуктивного соціального характеру / В. Москалець, Ю. Карпюк. - С.182-193.
Швед, Мар’яна. Особливості формування ранніх моделей / М. Швед. - С.194-203.
Фурман, Анатолій. Особистісні наративи як інтенційно-екзистенційні свідчення / А. Фурман. - С.204-220.
Шаюк, Ольга. Безумовне особистісне самоприйняття / О. Шаюк, М. Підгурська, Я. Шаюк
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: П3/2011/3
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2011р. N 3
Зміст:
Мединська, Ю. Психологічний аналіз кризи ідентичності українського суспільства / Ю. Мединська, Р. Гривул. - С.6-13
Рудакевич, О. Католицьке духовенство у польській моделі суспільної самоорганізації / О. Рудакевич. - С.22-27
Зейналзаде, Ш. Етнокультурні уявлення про сім’ю у буденній свідомості українських та іранських студентів / Ш. Зейналзаде. - С.66-69
Бакаюк, О. Молодь і психоактивні речовини: фактори ризику і захисту / О. Бакаюк, Н. Олійник. - С.70-95
Олексюк, В. Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства / В. Олексюк. - С.96-103
Лашук, В. Особливості соціальних потреб та оцінок осіб юнацького віку з різним рівнем переживання самотності / В. Лашук. - С.104-109
Успенський, В. Основні смисли портрета як артефакту культури / В. Успенський. - С.110-118
Стеценко, Н. Нераціональне сприйняття вимог як фактор дезадаптації спортсменів / Н. Стеценко. - С.125-127
Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко. - С.137-153
Москаль, Ю. Класичний вищий навчальний заклад у регіоні: реалії і перспективи розвитку в кризовий період / Ю. Москаль. - С.163-170
Гірняк, Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк. - С.171-186
Фурман, А. В. Субкультура / А. В. Фурман, А. Литвин. - С.187-192
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: П3/2008/3
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 3
Зміст:
Шинкарюк, А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб’єкта / А. Шинкарюк. - С.5-18
Фішман, І. Сповідь Нового Праксису / І. Фішман. - С.19-27
Мартинюк, О. Розвиток професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів / О. Мартинюк. - С.28-40
Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Т. Надвинична. - С.41-55
Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки / І. Ревасевич. - С.56-62
Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я. Бугерко. - С.67-92
Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу / А. Фройд. - С.93-115
Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: П3/2003/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 4
Зміст:
Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28
Кл.слова: самореалізація, Я-концепція
Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36
Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53
Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60
Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74
Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109
Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118
Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136
Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 38662
Кількість відвідувачів 1501
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя