Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бугерко, Я.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2002р.,N 3/4
Цікаві статті :
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) Кл.слова: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ
Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) Кл.слова: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ
Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) Кл.слова: ПАРАДИГМА
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) Кл.слова: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284)
Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) Кл.слова: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА
Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216)
Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) Кл.слова: Психодидактика
Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) Кл.слова: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугерко Я.
Назва : Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 142-159. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): інноваційне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--мислення--уявлення
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2003р.,N 4
Цікаві статті :
Гуменюк О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу/ О. Гуменюк (стр.10-28) Кл.слова: самореалізація,Я-концепція
Мединська Ю. Чотири виміри міфу/ Ю. Мединська (стр.29-36) Кл.слова: міфологія,ритуал,лібідо
Лазарук А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук (стр.37-45)
Бугерко Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі/ Я. Бугерко (стр.46-53)
Буян І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема/ І. Буян (стр.54-60)
Ложкін Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах/ Г., Лазорко О. Ложкін Г. (стр.61-74)
Ребуха Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу/ Л. Ребуха (стр.75- 95 )
Ревасевич І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, (стр.96- 109 )
Комар Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями/ Т. Комар (стр.110-118 )
Павліченко А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів/ А. Павліченко (стр.119-127 )
Гірняк А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.128-136 )
Сагач Г. Павло Флоренський про магічність слова/ Г. Сагач (стр.137-140)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугерко Я.
Назва : Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 46-53. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Модульно-розвивальна система
Рефлексія
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження) (стр.5-8)
Фурман А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання/ А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко (стр.9-80)
Гуменюк О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу/ О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко (стр.86-108)
Ревасевич І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання/ І. Ревасевич ; Я. Бугерко (стр.109-127)
Бугерко Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання/ Я. Бугерко (стр.128-135)
До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка (стр.136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугерко Я.
Назва : Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2007. - N1. - С. 128-135. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2007/1). - ISSN 966-654-090-8
Предметні рубрики (Галузі знань): вікова психологія
педагогічна психологія
навчання модульне
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Фурман А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов]/ А. Фурман (стр.5-8)
Рибалка В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження/ В. Рибалка (стр.9-24)
Морщакова О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури/ О. Морщакова (стр.25-34)
Карпенко З. Предмет і метод аксіопсихології особистості/ З. Карпенко (стр.35-62)
Надвинична Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології/ Т. Надвинична (стр.63-87)
Яценко Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні/ Т. Яценко (стр.88-92)
Бугерко Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості/ Я. Бугерко (стр.93-105)
Андрух А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування/ А. Андрух (стр.106-114)
Когутяк Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель/ Н. Когутяк (стр.115-126)
Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/ І. Авдєєва (стр.127-129)
Сціборовська Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі/ Н. Сціборовська (стр.130-133)
Городецька Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема/ Н. Городецька (стр.134-137)
Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників/ А. Гірняк (стр.151-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугерко Я.
Назва : Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості
Місце публікування : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2008. - N1. - С. 93-105. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2008/1). - ISSN 1810-2131
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія особистості
Анотація: Мета статті - розглянути рефлексію як комплексну внутрішньопсихологічну проблему, конкретизувати наукові уявлення про сутність даного категоріального поняття, показати, що рефлексія є єдиним активним смисловим центром особистості.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Шинкарюк А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб’єкта/ А. Шинкарюк (стр.5-18)
Фішман І. Сповідь Нового Праксису/ І. Фішман (стр.19-27)
Мартинюк О. Розвиток професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів/ О. Мартинюк (стр.28-40)
Надвинична Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання/ Т. Надвинична (стр.41-55)
Ревасевич І. Психокультурна взаємодія людини та економіки/ І. Ревасевич (стр.56-62)
Бугерко Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності/ Я. Бугерко (стр.67-92)
Фройд А. Техніка дитячого психоаналізу/ А. Фройд (стр.93-115)
Москаль Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти/ Ю. Москаль
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугерко Я.
Назва : Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності
Місце публікування : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2008. - N3. - С. 67-92. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2008/3). - ISSN 1810-2131
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 31802
Кількість відвідувачів 1444
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя