Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Буркалець, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8/Н34
Назва : Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка : збірник наукових праць. Вип. 6 : У 95-річчя народження Уласа Самчука
Вихідні дані : Тернопіль: ТДПУ, 2000
Кільк.характеристики :151 с
Колективи : Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Серія: Літературознавство
ISBN, Ціна 966-7425-09-6: 2.10 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83я43
Зміст : ПРО СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ УЛАСА САМЧУКА/ Р. Гром'як. Особливості часу-простору в структурі роману "Кулак" У. Самчука/ С. Бородіца. Мистецтво Уласа Самчука-публіциста (за матеріалами газети "Волинь")/ Н. Буркалець. Засоби розкриття дитячої психології у романі Уласа Самчука "Куди тече та річка"/ Л. Вашків. Самчукова рецепція Польщі/ О. Веретюк. Український образ світу у трилогії У. Самчука "Волинь"/ М. Данилевич. "Дух руїни" у романі Уласа Самчука "Марія"/ І. Добрянська. Життя на чужині (до проблеми пізнання української еміграційної прози/ Г. Ільєва. Поетика роману У. Самчука "Гори говорять!"/ Н. Лисенко. "Морозів хутір" Уласа Самчука/ Р. Мовчан. Концепція героя в романах "Темнота" Уласа Самчука та "Архіпелаг ГУЛАГ" Олександра Солженіцина/ О. Пасічник. Концепція віталізму в романі "На твердій землі" у контексті творчості Уласа Самчука/ Н. Плетенчук. До проблеми жанрово-стильової своєрідності трилогії У. Самчука "Ост". Передні зауваги/ Г. Штонь. Естетична роль кольоропозначень у романі У. Самчука "Марія"/ І. Бабій. Діалектизми як важлива риса мови художніх творів Уласа Самчука/ З. Бичко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник. Вип. 8 : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2006
Кільк.характеристики :600 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 19.50 грн.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури
Викладання української літератури в школі
викладання народознавства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна гра--аналіз художнього твору--національне виховання--вчитель літератури
Зміст : Співтворчість як мета художнього сприймання/ П. Білоус. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури/ О. Бицько. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі/ В. Братко. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця/ С. Васюта. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури/ Г. Гаврилова. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій/ А. Вітченко. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Дибка. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах/ Н. Дига. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників/ О. Загарук. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня"/ І. Зарудня. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі/ О. Ісаєва. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору/ Ж. Клименко. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків/ Н. Крецул. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури/ О. Куцевол. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору/ А. Мельник. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне")/ А. Нагорна. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв/ Л. Овдійчук. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури/ І. Одинець. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок/ Н. Буркалець. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів/ Р. Радкіна. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю)/ Ю. Рибінська. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору/ А. Ситченко. Діалогічна сутність методики викладання літератури/ Г. Токмань. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас)/ В. Уліщенко. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі/ А. Фасоля. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості/ С. Бєлякова. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія"/ А. Льовочкіна. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників/ О. Руденко. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі/ М. Богданова. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка/ Е. Боєва. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору)/ П. Кириченко. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати"/ Л. Козубенко. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука/ Г. Косарєва. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка/ Л. Македон. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг/ О. Мацько. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея"/ С. Нестерук. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки"/ О. Олійник. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор"/ Т. Сагайдак. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди")/ Л. Ткаченко. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше"/ М. Турчин.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2006р.,N 7
Цікаві статті :
Донченко Т. Методика навчання української мови як наука і предмет вивчення у педагогічних ВНЗ/ Т. Донченко (стр.2-5)
Верзацька Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Верзацька (стр.6-9)
Філоненко Л. Стан роботи над переказами в сучасній школі/ Л. Філоненко (стр.10-12)
Шелехова Г. Особливості технології уроків з розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою)/ Г. Шелехова (стр.13-18)
Скуратівський Л. Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі/ Л. Скуратівський (стр.18-23)
Привалова С. Шкільний аналіз мови художнього твору/ С. Привалова (стр.24-27)
Буркалець Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою)/ Н. Буркалець (стр.28-31)
Подранецька Н. Проектна технологія на уроках української мови та літератури/ Н. Подранецька (стр.32-35)
Рекіта Г. Урок з літератури у 7 класі на тему "З Україною в серці" (українці в діаспорі)/ Г. Рекіта (стр.35-38)
Любашенко О. Українська мова як мова навчання та дисципліна у вищій школі (історико-культурологічний аспект)/ О. Любашенко, (стр.39-42)
Новиков А. Театральне мистецтво як естетична проблема (Матеріали до вивчення української драматургії межі XIX-XXcт.)/ А. Новиков (стр.43-47)
Лавринчук В. Проблемно- тематичні тенденції прози Олександра Катренка/ В. Лавринчук (стр.47-50)
Кіт Д. Багатогранний талант/ Д. Кіт (стр.51-53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буркалець Н.
Назва : Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N7. - С. 28-31 (Шифр Умлш-1/2006/7)
Предметні рубрики (Галузі знань): жанр казки
аналіз художнього твору
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Урок української -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Токмань Г. Якщо мій досвід знадобиться...Ст. 15: З урахуванням специфіки лірики як літературного роду/ Г. Токмань (стр.31-34)
Буркалець Н. Шлях у край свій: Вивчення оповідпння Олени Пчілки "Сосонка" у 5 класі/ Н. Буркалець (стр.35-38)
Полюга Л. Збірний образ "еліти" в посланні Тараса Шевченка "І мертвим, і живим...". 9 клас/ Л. Полюга (стр.38-41)
Погиба Л. Державна мова - для майбутніх правознавців (Система вправ)/ Л. Погиба, Т. Грибіниченко (стр.42-44)
Мінчак Г. Письмо крила дає: Сценарій мовознавчого вечора/ Г. Мінчак (стр.45-48)
Салига Т. Народоствердне слово поета: До вивчення творчості Миколи Вінграновського/ Т. Салига (стр.49-51)
Роговик С. Спадкові носії мови: характеристика і потреби/ С. Роговик (стр.63-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буркалець Н.
Назва : Шлях у край свій: Вивчення оповідпння Олени Пчілки "Сосонка" у 5 класі
Місце публікування : Урок української: Науково-публіцистичний журнал. - К.: Редакція журналу "Урок української", 2007. - N1. - С. 35-38 (Шифр УУ-1/2007/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Гладіліна О. Кому однаково? До проблеми осмислення поезії тараса Шевченка та вивчення її у школі/ О. Гладіліна (стр.12-17)
Манзюк С. Підготувати до реального самостійного життя. Розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання/ С. Манзюк (стр.18-24)
Перенчук Л. Вектори особистісно орієнтованого уроку. З практики застосування інновацій на уроках української мови та літератури/ Л. Перенчук (стр.25-32)
Міхальцова Т. Межа історії та сьогодення проходить через театральні вистави. Конспект уроку-дослідження з теми "Розвиток драматургії другої половини ХІХ сторіччя. Створення українського театру" у 10 класі/ Т. Міхальцова (стр.33-40)
Буркалець Н. Жанровим шляхом аналізу (Плани-конспекти уроків з вивчення оповідання "Скарб" Олекси Стороженка у 7 класі)/ Н. Буркалець (стр.51-57)
Мовчан Р. Поетичний світ раннього Василя Барки/ Р. Мовчан (стр.78-89)
Монахова Т. Концепти "дім" і "дорога" у творах Валерія Шевчука: коментар письменника/ Т. Монахова (стр.90-92)
Стратілат А. Думи - окраса національного фольклору/ А. Стратілат (стр.147-153)
Пісні про правду (стр.154-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буркалець Н.
Назва : Жанровим шляхом аналізу (Плани-конспекти уроків з вивчення оповідання "Скарб" Олекси Стороженка у 7 класі)
Місце публікування : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах/ Міністрество освіти і науки України, Видавництво "Педагогічна преса". - К.: "Педагогічна преса", 2007. - N1. - С. 51-57 (Шифр УМЛ:ШГЛК-1/2007/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Кисла Т. Специфіка маски автора фемінного постмодерністського роману ( на матеріалі О.Забужко " Польові дослідження з українського сексу", С.Пиркало " Зелена Маргарита" та Н.Зборовської " Українська Реконкіста")/ Т. Кисла (стр.11-14)
Буркалець Н. Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений"/ Н. Буркалець (стр.15-18)
Халін В. Методика викладання української літератури та її місце у формуванні художнього сприймання студентів - філологів/ В. Халін (стр.26-27)
Ситченко А. Дарунки долі ( за казкою Івана Липи "Близнята") 5 клас/ А. Ситченко, Н. Огренич (стр.28-29)
Надворна Є. Поетичний образ Орисі ( за однойменним твором Пантелеймона Куліша) 6 клас/ Є. Надворна (стр.30-32)
Подранецька Н. Світла нота " Сонячних кларнетів" Павла Тичини. 10 клас/ Н. Подранецька (стр.32-37)
Сергієнко А. Організація групових форм роботи під час вивчення творчості письменників-шістдесятників. 11клас/ А. Сергієнко (стр.37-40)
Привалова С. Особливості поетичної мови інтимної лірики Івана Франка ( на матеріалі вірша " Чого являєшся мені у сні? ")/ С. Привалова (стр.40-41)
Ленська С. Дитячий світ Анатолія Дімарова ( за повістю " На коні і під конем")/ С. Ленська (стр.46-49)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буркалець Н.
Назва : Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений"
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N5. - С. 15-18 (Шифр УЛЗО/2007/5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- вивчення творчості письменників, поетів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гер переможений (критика)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 19016
Кількість відвідувачів 1429
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя