Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бурнос, Евгения Юрьевна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 132.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України/ Н. О. Ворона. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді/ Є. Ю. Липовецька. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема/ Н. О. Падун, А. О. Падун. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі/ А. І. Рожнова. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи/ О. Ю. Сагадіна. Проблема готовності дитини до школи/ І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти/ О. А. Барило. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх/ Л. В. Бобро. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі/ В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі/ Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі/ О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів/ Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів/ Л. О. Дубровська [та ін.] ; Катерина Вадимівна. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра/ В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків/ Д. І. Конончук. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз/ П. І. Кузьменко. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів/ Л. В. Мелешко. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах/ С. В. Толочко, В. І. Хомич. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов/ С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України/ Т. І. Горпініч. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи/ Л. Я. Вилка. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд/ Т. В. Гордієнко. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США/ О. В. Михайленко. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект")/ С. В. Романовський. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія)/ І. В. Федорчук.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Бурнос, Евгения Юрьевна, Пилипенко-Фрицак, Наталья Анатольевна
Назва : Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 7-11 (Шифр 15/Н 34-135774)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Медицина-- медичний дискурс
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медичний дискурс
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 140.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків/ В. О. Головня. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання/ Л. А. Гуцан. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів/ Ю. В. Ївженко. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх/ Р. В. Козубовський. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура”/ И. Н. Козубцов. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні/ Ю. В. Коргуник. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості/ О. В. Лісовець. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін/ І. О. Ніколаєску. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості/ О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі/ Ж. В. Петрочко. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом/ Л. А. Пєтушкова. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога/ Т. В. Розвадовська. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів/ Т. О. Савченко. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам/ М. С. Сидорчук. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації/ Н. Д. Сойма. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб)/ С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти/ Т. О. Атрощенко. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху/ Т. І. Бутурлим. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины/ Н. А. Ворона. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців/ Ю. М. Жданович. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі/ Т. В. Качалова. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників/ І. І. Киричок. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ/ С. М. Коляденко. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні/ М. З. Кузів. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни/ Б. П. Мисак. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників/ О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку/ О. Д. Вєтрова. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів/ О. І. Гуренко. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю/ О. М. Денисюк. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі/ Т. В. Зінченко. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери/ А. І. Конончук. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді/ В. В. Костіна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь/ Ю. Г. Новгородська. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів/ К. В. Носова. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу/ Н. С. Останіна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу/ О. І. Падалка. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії/ Л. В. Пахомова. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі/ Н. О. Сайко. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури/ Т. Р. Струтинська. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах/ І. С. Сурсаєва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США/ О. О. Байбакова. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття)/ В. В. Безлюдна. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства/ В. Ю. Белан. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі/ С. О. Борисюк, Г. Бейгер. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні/ З. П. Кияниця. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти/ Н. П. Павлик. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії/ І. Є. Попович. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції/ Л. В. Школяр. РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ ; Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920)/ Л. Д. Березівська. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової/ І. В. Дяков. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності/ Є. І. Коваленко.
Примірники : всього : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Вільні : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Бурнос, Евгения Юрьевна, Пилипенко-Фрицак, Наталья Анатольевна
Назва : Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 102-106 (Шифр 15/Н 34-936403)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Тестування-- оцінювання-- старшокласники
Навчання-- контроль знань
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тестування--контроль знань--оцінювання знань--тестові завдання--методики ркі--тестовий контроль
Анотація: Стаття присвячена проблемі тестування як формі перевірки здобутих знань, подано теоретичне обґрунтування системи тестів, а також наведена система тестових завдань на заняттях з російської мови як іноземної у групах з російською мовою навчання у медичних інститутах.
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 72893
Кількість відвідувачів 1176
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя