Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєлєнька, Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.212.5(477)/Б 11
Автор(и) : Бєлєнька Г., Половіна О.
Назва : Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 4. - С. 23–27. (Шифр ВМДЗ/2018/4)
Примітки : Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
УДК : 373.212.5(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- розпорядок дня
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--режим дня--заняття--заохочення--зацікавлення
Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Кіндрат І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації/ Інна Кіндрат (стр.4–14.)
Половіна О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти/ Олена Половіна, Наталія Савінова (стр.15–19.)
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить (стр.[20–23].)
Бєлєнька Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки/ Гання Бєлєнька, Ірина Товкач (стр.24–29.)
Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно (стр.30–31.)
Терещенко І. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо/ Ірина Терещенко (стр.32–37.)
Замедянська Т. Спілкуємося з дитиною правильно/ Тамара Замедянська, Інна Литвин (стр.38–41.)
Дідус І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників/ Ірина Дідус (стр.42–48.)
Свято Івага Купала: традиції та символи (стр.49–50.)
Войтко М. "Ой, на Івана, та й на Купала"/ Мирослава Войтко, Інга Михайлова (стр.51–53.)
Карабаєва І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.54–57.)
Карабаєва І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.58–61.)
Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти (стр.63–65.)
Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти (стр.66–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Товкач І.
Назва : Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 5. - С. 24–29. (Шифр ВМДЗ/2018/5)
Примітки : Зміст: Готуйтеся до прогулянки послідовно ; Навчайтеся самістійності планомірно.
УДК : 373.2.091.217:379.8](477) + 373.2.035(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- прогулянки дітей
Дошкільне виховання-- соціальне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--прогулянки--підготовка--одягання--взування--самостійність--ігри--соціальне виховання
Анотація: У статті йдеться про використання педагогічних "родзинок" в процесі організації прогулянок у закладах дошкільної освіти, в навчанні правильної послідовності одягання і взування, у фомуванні самостійності дитини.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога (стр.4–10.)
Молчанюк К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером/ Кароліна Молчанюк (стр.11–17.)
Безсонова О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства/ Ольга Безсонова (стр.18–24.)
Лохвицька Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку/ Любов Лохвицька (стр.25–33.)
Чернишова Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою/ Лана Чернишова (стр.[34–35].)
Бєлєнька Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування/ Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк (стр.36–42.)
Як поліпшити апетит дитини (стр.43.)
Якщо дитина відмовляється від їжі (стр.44.)
Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно (стр.45–47.)
Джемула Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків/ Галина Джемула (стр.48–53.)
Всесвітній день перелітніх птахів (стр.54–55.)
Джемула Г. Прилітайте, птахи, прилітайте!/ Галина Джемула (стр.56–60.)
Карабаєва І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.61–68.)
Карабаєва І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.69–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Кондратюк С.
Назва : Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 3. - С. 36–42. (Шифр ВМДЗ/2018/3)
Примітки : Зміст: Готуємося до прийому їжі ; Організовуємо процес прийому їжі ; Вивчаємо правила етикету ; Правила для вихователя ; Додаток : Віршики й загадки для супроводу гігієнічних процедур дошкільників.
УДК : 373.2.034:613](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- валеологічне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--валеологічне виховання--культура харчування--прийом їжі--організація--етикет--правила--гігієнічні процедури--вірші--загадки
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Романюк І. Формулювання завдання на новий навчальний рік/ Ірина Романюк (стр.4–9.)
Дралюк Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи/ Яна Дралюк, Людмила Гриненко (стр.10–15.)
Кіндрат І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія/ Інна Кіндрат (стр.16–22)
Бєлєнька Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки/ Ганна Бєлєнька, Олена Половіна (стр.23–27.)
8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять (стр.[28].)
Карабаєва І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.29–32.)
Карабаєва І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.33–35.)
Дуброва Н. На варті безпеки життєдільності дітей/ Наталія Дуброва (стр.36–39.)
Як оповістити про лихо – пожежа в дитсадку! (стр.[40–41].)
9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги (стр.[42–44].)
Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей (стр.45–47.)
Лісіченко О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників/ Олена Лісіченко (стр.48–53.)
Лісіченко О. Хвилинки безпеки/ Олена Лісіченко (стр.[54–56].)
Загартовування замість лікування (стр.56.)
Лісіченко О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками/ Олена Лісіченко (стр.57–60.)
Гуцол С. День батька: святкуємо спільно з родинами/ Світлана Гуцол (стр.61–63.)
День батька (стр.64–65.)
Лебедєва Н. Хата на тата/ Наталія Лебедєва (стр.66–69.)
Загартовування замість лікування (стр.56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Терещенко Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування/ Людмила Терещенко (стр.4–11.)
Савінова Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту/ Наталія Савінова (стр.12–15.)
Кіндрат І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес/ Інна Кіндрат (стр.16–24.)
Бондаренко А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання/ Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова (стр.25–33.)
Грицишина Т. Моделюємо навколишній світ/ Таїсія Грицишина (стр.34–41.)
Терещенко І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників/ Ірина Терещенко (стр.42–46.)
Савінова Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку/ Наталія Савінова (стр.47–51.)
Бєлєнька Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання/ Ганна Бєлєнька, Марина Машовець (стр.52–58.)
Організовуємо прогулянку для дошкільників (стр.59–60.)
Настільки добре я виконую свою роботу? (стр.61.)
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником (стр.[62–63])
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота (стр.64–65.)
Джемула Г. . Котячі справи/ Галина Джемула (стр.66–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Гаращенко Л.
Назва : Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 7. - С. 49–57. (Шифр ВМДЗ/2018/7)
Примітки : Зміст: Які типові помилки допускають вихователі ; Які особливості рухливих ігор ; На які види поділяють рухливі ігри ; Що врахувати, аби діти захопилися грою ; Як правильно розподілити ігри впродовж дня ; Додаток : Особливості організації та проведення рухливих ігор у різних вікових групах.
УДК : 373.2.091.33-027.22:796.1](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- ігри-- рухливі ігри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--рухливі ігри
Анотація: У статті подано поради щодо організації та проведення рухливих ігор.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Горбенко І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо/ Інна Горбенко (стр.4–7.)
Горбенко І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я/ Інна Горбенко (стр.8–15.)
Горбенко І. Хто та як вивчає ефективність ІПР/ Інна Горбенко (стр.16–17.)
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить (стр.[18–20].)
Термінологічний путівник інклюзивною освітою (стр.21.)
Якщо дитина народилася особливою (стр.[21].)
Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі (стр.[23].)
Черешнюк О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників/ Олена Черешнюк (стр.24–29.)
Стягунова О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників/ Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко (стр.30–38.)
Стягунова О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих/ Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва (стр.39–48.)
Панфілова М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно/ Марія Панфілова, Наталія Подкур (стр.49–55.)
Увага! Корисні знаки (стр.[56].)
Бєлєнька Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення/ Ганна Бєлєнька (стр.57–61.)
Малишева О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду/ О. Малишева (стр.62–63.)
Малишева О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти/ О. Малишева (стр.63.)
Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу (стр.65–66.)
Джемула Г. Хай живе сніг!/ Галина Джемула (стр.67–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г.
Назва : Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 11. - С. 57–61. (Шифр ВМДЗ/2018/11)
Примітки : Зміст: Форми організації трудової діяльності дітей різного віку ; Аби праця дитини не стала тягарем ; Додаток : Чек-ліст вивчення стану роботи з трудового виховання.
УДК : 373.2.035:331](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- трудове виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трудове виховання дошкільників--трудові доручення для дітей--трудова діяльність
Анотація: У статті йдеться про організацію трудової діяльності дітей дошкільного віку.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 10219
Кількість відвідувачів 842
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя