Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєлєнька, Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Мельник Н.
Назва : Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 7. - С. 35–42. (Шифр ВМДЗ/2018/7)
Примітки : Зміст: Які особливості організації ; Як налаштувати дітей на денний сон ; Як організувати спокійний сон ; Додаток 1 : Віршики потішки та примовлянки ; Додаток 2 : Колискові.
УДК : 373.2.091.2:613.79](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- денний сон
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--денний сон--ритуали--організація--віршики--потішки--колискові
Анотація: У статті вміщено поради щодо організації денного сну дітей в закладах дошкільної освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.212.5(477)/Б 11
Автор(и) : Бєлєнька Г., Половіна О.
Назва : Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 4. - С. 23–27. (Шифр ВМДЗ/2018/4)
Примітки : Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
УДК : 373.212.5(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- розпорядок дня
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--режим дня--заняття--заохочення--зацікавлення
Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Товкач І.
Назва : Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 5. - С. 24–29. (Шифр ВМДЗ/2018/5)
Примітки : Зміст: Готуйтеся до прогулянки послідовно ; Навчайтеся самістійності планомірно.
УДК : 373.2.091.217:379.8](477) + 373.2.035(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- прогулянки дітей
Дошкільне виховання-- соціальне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--прогулянки--підготовка--одягання--взування--самостійність--ігри--соціальне виховання
Анотація: У статті йдеться про використання педагогічних "родзинок" в процесі організації прогулянок у закладах дошкільної освіти, в навчанні правильної послідовності одягання і взування, у фомуванні самостійності дитини.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г.
Назва : Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 11. - С. 57–61. (Шифр ВМДЗ/2018/11)
Примітки : Зміст: Форми організації трудової діяльності дітей різного віку ; Аби праця дитини не стала тягарем ; Додаток : Чек-ліст вивчення стану роботи з трудового виховання.
УДК : 373.2.035:331](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- трудове виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трудове виховання дошкільників--трудові доручення для дітей--трудова діяльність
Анотація: У статті йдеться про організацію трудової діяльності дітей дошкільного віку.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Гаращенко Л.
Назва : Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 7. - С. 49–57. (Шифр ВМДЗ/2018/7)
Примітки : Зміст: Які типові помилки допускають вихователі ; Які особливості рухливих ігор ; На які види поділяють рухливі ігри ; Що врахувати, аби діти захопилися грою ; Як правильно розподілити ігри впродовж дня ; Додаток : Особливості організації та проведення рухливих ігор у різних вікових групах.
УДК : 373.2.091.33-027.22:796.1](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- ігри-- рухливі ігри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--рухливі ігри
Анотація: У статті подано поради щодо організації та проведення рухливих ігор.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.212.5(477)/Б 11
Автор(и) : Бєлєнька Г., Кондратець І.
Назва : Ранок радісних зустрічей
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 1. - С. 27–35. (Шифр ВМДЗ/2018/1)
Примітки : Зміст: Ранок починається вдома ; Структура ранку в дошкільному закладі ; З рук до рук: зустрічаємо дітей ; Коло радості: ранкові зустрічі ; Рефлексійні кола ранкового спілкування ; Підсумковий акорд ; Додаток : Форми роботи з дітьми.
УДК : 373.212.5(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- вихователь і дошкільник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--ранкові зустрічі в здо--дошкільники--форми роботи--емоційний настрій--емоційний стан
Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у дошкільному навчальному заклалі.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.037.1(477)/Б 11
Автор(и) : Бєлєнька Г., Гаращенко Л.
Назва : Ранкова гімнастика від А до Я
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 2. - С. 41–46. (Шифр ВМДЗ/2018/2)
Примітки : Зміст: Структура ранкової гімнастики ; Педагогічний супровід ; Додаток 1 : Особливсті педагогічного супроводу в кожній віковій групі : рек. для педагогів ; Ранкова гімнастика на повітрі ; Сучасні підходи ; Додаток 2 : Домагаємося оздоровчого ефекту ранкової гімнастики : рек. для педагогів
УДК : 373.2.037.1(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--фізичне виховання--ранкова гімнастика--структура--педагогічний супровід--сучасні підходи--рекомендації--гімнастика на повітрі--оздоровчий ефект
Анотація: У статті йдеться про сенс ранкової гімнастики та особливості її проведення у закладі дошкільної освіти.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Машовець М.
Назва : Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 6. - С. 52–58. (Шифр ВМДЗ/2018/6)
Примітки : Зміст: Що слід врахувати ; Від чого залежить тривалість і вид ; Як створити оптимальні умови ; Як організувати і провести ; Аналізуємо результати прогулянки.
УДК : 373.2.091.217:379.8](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- здоров’я дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--прогулянки--організація--проведення
Анотація: У статті подано поради стосовно того, що слід врахувати, аби щодня проводити прогулянку цікаво, корисно й радісно.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті/ К. Л. Крутій. Природа й типологічні особливості дитячої творчості/ В. Л. Захарова. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників/ Ю. О. Демидова. До питання формування культури мовної особитстості педагога/ Н. М. Шацька. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога/ Т. Андрущенко. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми/ С. В. Дяченко. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку/ Н. Нападій. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості/ Т. В. Котирло. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки/ Л. Лохвицька. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи/ С. Дем’яненко. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів/ Н. Є. Химич. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю/ Л. О. Калмикова. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою"/ І. О. Мордоус. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови/ О. Бойко. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів/ І. В. Грушевська. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання"/ Г. В. Бєлєнька. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів/ К. М. Поліщук. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти/ В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку/ К. С. Лупінович. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови/ К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи)/ К. Й. Борисова. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку/ Л. В. Білоусько. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я/ Т. К. Андрющенко. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти/ Л. Пісоцька. Формування екологічної культури у закладах освіти/ Т. В. Зінченко. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания/ В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку/ Н. С. Останіна. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці/ Ю. Г. Новгородська. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників/ Н. М. Кот. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ Н. П. Пихтіна. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ О. Л. Богініч. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят/ І. І. Заплішний. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР/ Н. Терещенко. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів/ С. В. Зінченко. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання/ О. І. Крюкова. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей/ О. Бурова. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху/ О. Г. Брежнєва. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності"/ О. О. Долманова. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів/ М. Г. Криловець. / О. Н. Байер. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін/ З. О. Суддя. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти/ О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа"/ Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а./ Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти/ Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Кочерга; Н. Карпенко. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції/ Н. Карпенко; А. В. Василюк. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші/ А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії/ О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема/ Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця/ Р. Г. Новгородський.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Б 11
Автор(и) : Бєлєнька Г.
Назва : Зростання дошкільника в праці
Місце публікування : Дитячий садок. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 8(серпень). - С. 3-112 (Шифр Д958996/2010/8(серпень))
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- трудове виховання
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): праця дітей--я у світі (програма розвитку)--базова програма я у світі (програма розвитку)--дошкільний заклад
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 42051
Кількість відвідувачів 1234
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя