Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєлєнька, Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Кононко О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано?/ Олена Кононко (стр.4–15.)
Як виховати чесну дитину (стр.[16].)
Агіляр Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності/ Вікторія Агіляр Туклер (стр.17–22.)
Буданцева Н. Самооцінка старших дошкільників/ Наталія Буданцева (стр.23–31.)
Безсонова О. Полілог: просто про складне/ Ольга Безсонова (стр.32–37.)
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом (стр.[36–40].)
Бєлєнька Г. Ранкова гімнастика від А до Я/ Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко (стр.41–46.)
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики (стр.[47].)
Проводимо ранкову гімнастикку правильно (стр.48–50.)
Тоцька Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови/ Тетяна Тоцька (стр.51–57.)
Міжнародний день води (стр.58–59.)
Лизогуб М. Вода – джерело життя/ М. Лизогуб (стр.60–64.)
Рубальська Н. Музично-дидактична казка як форма розваги/ Н. Рубальська (стр.65–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Попова Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об’єднатися/ Юлія Попова (стр.4–9.)
Білоус С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних/ Світлана Білоус (стр.10–13.)
Інтернет-технології: термінологічний путівник (стр.14.)
Дарадан Т. Як спілкуватися з батьками на рівних/ Тетяна Дарадан (стр.15–20.)
Тоцька Т. Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною/ Тетяна Тоцька (стр.21–28.)
Гавриш Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків/ Наталія Гавриш, Наталія Шкляр (стр.29–34.)
Бєлєнька Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон/ Ганна Бєлєнька, Наталія Мельник (стр.35–42.)
Готуємо дошкільників до денного сну (стр.43–44.)
6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон (стр.45–47.)
Дитину мучать кошмари: як допомогти (стр.[48].)
Бєлєнька Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії/ Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко (стр.49–57.)
Життя як спорт, або Розумна фізкультура (стр.59–60.)
Абакумова К. Морська подорож/ Катерина Абакумова (стр.61–65.)
Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році (стр.66–70.)
7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників (стр.[58].)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Половіна О. Педагог для дошкільника: хто він?/ Олена Половіна (стр.4–10.)
Святенко О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста/ Олена Святенко (стр.11–17.)
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід (стр.18–20.)
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі (стр.[21].)
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста (стр.22–23.)
Алєксєєнко К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат!/ Катерина Алєксєєнко (стр.24–26.)
Бєлєнька Г. Ранок радісних зустрічей/ Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець (стр.27–35.)
Черешнюк О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників/ Олена Черешнюк (стр.36–40.)
Соціально-економічне виховання дошкільників (стр.41–44.)
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття (стр.45.)
Корнєєва О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих/ Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова (стр.46–53.)
День спонтанного прояву доброти (стр.54–55.)
Джемула Г. Хай живе доброта!/ Галина Джемула (стр.56–60.)
Михайленко О. Співчуття і доброта здатні творити дива/ Оксана Михайленко, Анастасія Василенко (стр.61–64.)
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів] (стр.[69–71].)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Горбенко І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо/ Інна Горбенко (стр.4–7.)
Горбенко І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я/ Інна Горбенко (стр.8–15.)
Горбенко І. Хто та як вивчає ефективність ІПР/ Інна Горбенко (стр.16–17.)
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить (стр.[18–20].)
Термінологічний путівник інклюзивною освітою (стр.21.)
Якщо дитина народилася особливою (стр.[21].)
Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі (стр.[23].)
Черешнюк О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників/ Олена Черешнюк (стр.24–29.)
Стягунова О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників/ Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко (стр.30–38.)
Стягунова О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих/ Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва (стр.39–48.)
Панфілова М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно/ Марія Панфілова, Наталія Подкур (стр.49–55.)
Увага! Корисні знаки (стр.[56].)
Бєлєнька Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення/ Ганна Бєлєнька (стр.57–61.)
Малишева О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду/ О. Малишева (стр.62–63.)
Малишева О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти/ О. Малишева (стр.63.)
Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу (стр.65–66.)
Джемула Г. Хай живе сніг!/ Галина Джемула (стр.67–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Кіндрат І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації/ Інна Кіндрат (стр.4–14.)
Половіна О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти/ Олена Половіна, Наталія Савінова (стр.15–19.)
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить (стр.[20–23].)
Бєлєнька Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки/ Гання Бєлєнька, Ірина Товкач (стр.24–29.)
Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно (стр.30–31.)
Терещенко І. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо/ Ірина Терещенко (стр.32–37.)
Замедянська Т. Спілкуємося з дитиною правильно/ Тамара Замедянська, Інна Литвин (стр.38–41.)
Дідус І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників/ Ірина Дідус (стр.42–48.)
Свято Івага Купала: традиції та символи (стр.49–50.)
Войтко М. "Ой, на Івана, та й на Купала"/ Мирослава Войтко, Інга Михайлова (стр.51–53.)
Карабаєва І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.54–57.)
Карабаєва І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.58–61.)
Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти (стр.63–65.)
Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти (стр.66–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Терещенко Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування/ Людмила Терещенко (стр.4–11.)
Савінова Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту/ Наталія Савінова (стр.12–15.)
Кіндрат І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес/ Інна Кіндрат (стр.16–24.)
Бондаренко А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання/ Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова (стр.25–33.)
Грицишина Т. Моделюємо навколишній світ/ Таїсія Грицишина (стр.34–41.)
Терещенко І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників/ Ірина Терещенко (стр.42–46.)
Савінова Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку/ Наталія Савінова (стр.47–51.)
Бєлєнька Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання/ Ганна Бєлєнька, Марина Машовець (стр.52–58.)
Організовуємо прогулянку для дошкільників (стр.59–60.)
Настільки добре я виконую свою роботу? (стр.61.)
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником (стр.[62–63])
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота (стр.64–65.)
Джемула Г. . Котячі справи/ Галина Джемула (стр.66–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога (стр.4–10.)
Молчанюк К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером/ Кароліна Молчанюк (стр.11–17.)
Безсонова О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства/ Ольга Безсонова (стр.18–24.)
Лохвицька Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку/ Любов Лохвицька (стр.25–33.)
Чернишова Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою/ Лана Чернишова (стр.[34–35].)
Бєлєнька Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування/ Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк (стр.36–42.)
Як поліпшити апетит дитини (стр.43.)
Якщо дитина відмовляється від їжі (стр.44.)
Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно (стр.45–47.)
Джемула Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків/ Галина Джемула (стр.48–53.)
Всесвітній день перелітніх птахів (стр.54–55.)
Джемула Г. Прилітайте, птахи, прилітайте!/ Галина Джемула (стр.56–60.)
Карабаєва І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.61–68.)
Карабаєва І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.69–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Романюк І. Формулювання завдання на новий навчальний рік/ Ірина Романюк (стр.4–9.)
Дралюк Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи/ Яна Дралюк, Людмила Гриненко (стр.10–15.)
Кіндрат І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія/ Інна Кіндрат (стр.16–22)
Бєлєнька Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки/ Ганна Бєлєнька, Олена Половіна (стр.23–27.)
8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять (стр.[28].)
Карабаєва І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.29–32.)
Карабаєва І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ Ірина Карабаєва (стр.33–35.)
Дуброва Н. На варті безпеки життєдільності дітей/ Наталія Дуброва (стр.36–39.)
Як оповістити про лихо – пожежа в дитсадку! (стр.[40–41].)
9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги (стр.[42–44].)
Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей (стр.45–47.)
Лісіченко О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників/ Олена Лісіченко (стр.48–53.)
Лісіченко О. Хвилинки безпеки/ Олена Лісіченко (стр.[54–56].)
Загартовування замість лікування (стр.56.)
Лісіченко О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками/ Олена Лісіченко (стр.57–60.)
Гуцол С. День батька: святкуємо спільно з родинами/ Світлана Гуцол (стр.61–63.)
День батька (стр.64–65.)
Лебедєва Н. Хата на тата/ Наталія Лебедєва (стр.66–69.)
Загартовування замість лікування (стр.56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Бєлєнька Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку/ Г. Бєлєнька (стр.4-10.)
Варламова Л. Партнерська взаємодія педагога з дитиною/ Л. Варламова (стр.11-18.)
Тест для визначення характеру взаємодії вихователя з дітьми (стр.19.)
Шалда Н. Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку/ Н. Шалда (стр.20-29.)
Садова Н. Замовляємо видання напряму "МЦФЕР : Освіта" через інтернет; крок за кроком/ Н. Садова (стр.30-32.)
Миронова С. . Оформлення документації вчителями-дафектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного навчального закладу/ С. Миронова (стр.33-44.)
Нмзковська О. . Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання/ О. Нмзковська (стр.45-53.)
Старченко В. . Рідний дім - центр просторового буття дитини/ В. Старченко (стр.54-62.)
Кущова Т. Реалізація творчого освітнього проекту "Батьківські родзинки для кожної дитинки"/ Т. Кущова, О. Мельник (стр.63-67.)
Користуємося календарем (стр.68-69.)
Джемула Г. День родини/ Г. Джемула (стр.70-75.)
Суховерха Г. Свято шоколаду/ Г. Суховерха (стр.76-78.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва газети: Дитячий садок -2010р.,N 9(березень)
Цікаві статті :
Бєлєнька Г. З любов'ю про любов, або Дорослі міркування про дитячу закоханість/ Г. Бєлєнька (стр.2)
Веракса М. Структкрно-діалектичний підхід у психології розвитку/ М. Веракса (стр.4-6)
Борисова О. Потреба виправлення мовленнєвих дефектів у системі виховання й навчання дітей/ О. Борисова, Н. Сєдих (стр.1-2 (Вкладка))
Цікаві статті :
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 2678
Кількість відвідувачів 947
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя