Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Білоус, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 53(07):37.042:3/Б11-457840
Автор(и) : Білоус, Світлана Юріївна
Назва : Розвиток дослідницьких здібностей старшокласників у процесі діяльності Малої академії наук (на матеріалі фізики) : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання фізики
Вихідні дані : Б.м., 2005
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ДРНТІ : 14
УДК : 53(07):37.042:374.3
ББК : 22.3р + 74.262.22
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання фізики
Мала академія наук України
Дослідницька діяльність учнів
автореферати дисертацій-- педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика динамічного моделювання--дослідницькі ланцюжки--система "школа-мала академія наук"--мала академія наук--розвиток дослідницьких здібностей
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Гавриш Н. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору/ Н. Гавриш (стр.4-12)
Кіндрат І. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації/ І. Кіндрат (стр.13-20)
Плосконна М. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі/ М. Плосконна, Л. Клименко (стр.21-28)
Активний читач: хто він (стр.30-31)
Степанович К. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів/ К. Степанович (стр.32-34.)
Каралашвілі О. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу/ О. Каралашвілі, Н. Малахова (стр.35-47)
Гурковська Т. Індивідуальні особливості адаптації малюків/ Т. Гурковська (стр.48-49.)
Білоус С. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку/ С. Білоус (стр.50-53)
Вільгоцька Н. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном/ Н. Вільгоцька (стр.54-60)
Резенчук Н. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку/ Н. Резенчук (стр.61-65.)
Ячник Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками/ Н. Ячник ; Н. Янчик (стр.66-70)
Безпека дитини - турбота дорослих (стр.71)
Шаповал О. Здрастуй, любий наш садок!/ О. Шаповал, Л. Ляшенко (стр.74-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус, Світлана
Назва : Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 6. - С. 50-53: фотогр. (Шифр ВМДЗ/2013/6)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу)
Анотація: Визначено чинники, що впливають на процес адаптації дітей до дошкільного закладу. Розглянуто особливості використання авторської казки у роботі з дітьми. Наведено приклади авторських казок, що сприяють полегшенню адаптації дітей ранього віку до умов дитячого садочку.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Попова Ю. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську/ Ю. Попова (стр.4-8.)
Левченко Л. Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами/ Л. Левченко (стр.9-12.)
Кирманова Н. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості/ Н. Кирманова (стр.13-16.)
Кульчиковська Т. Формування духовності дошкільників засобами мистецтва/ Т. Кульчиковська (стр.17-20)
Фортунатова М. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей/ М. Фортунатова (стр.21-28.)
Плотниченко Ю. Ляльковий театр руками дітей/ Ю. Плотниченко (стр.29-32.)
Путіліна А. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей/ А. Путіліна, С. Постнікова (стр.33-38)
Швайгерт Н. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі/ Н. Швайгерт (стр.39-43)
Сахно С. Професійна складова образу Я дошкільника/ С. Сахно, І. Єршова (стр.44-48)
Мінченко Т. Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами/ Т. Мінченко (стр.49-51)
Варфоломєєва Т. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення/ Т. Варфоломєєва, К. Шрамко (стр.52-56)
Білоус С. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства/ С. Білоус (стр.57-60)
Заповіді для мами й тата (стр.61.)
Донська Г. Весняна казка/ Г. Донська (стр.64-68.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Б 11
Автор(и) : Білоус, Світлана
Назва : Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 12. - С. 57-60: фотогр. (Шифр ВМДЗ/2013/12)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- сім’я і ЗДО-- взаємодія з батьками
Освіта батьків-- форми роботи-- дошкільні заклади
Анотація: У статті розглянуто питання взаємодії родин вихованців з педагогічним колективом дошкільного навчального закладу. Проаналізовано напрямки педагогічної просвіти батьків, висвітлено форми роботи з ними.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 8694
Кількість відвідувачів 1149
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя