Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Васьківська, Галина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 8. - С. 14-19. (Шифр Умлш-1/2011/8)
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Риторична освіта
Особистісно зорієнтоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--риторичні вміння
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2012. - N 2. - С. 52-57. (Шифр Умлш-1/2012/2)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): комунікативна компетентність учнів
Навчальна діяльність учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): знання про людину--людина--компетентність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 3. - С. 25-30: рис., табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- старша школа
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 82/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Міф як першоджерело пізнання світу і людини
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2012. - N 4. - С. 39-41 (Шифр УЛЗО/2012/4)
ББК : 82
Предметні рубрики (Галузі знань): Міфологічний світогляд
Духовна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільство--людина--міф
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)р/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Знання про людину як основа формування соціальної компетентності
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2012. - N 8. - С. 22-25 (Шифр УЛЗО/2012/8)
ББК : 83.3(4Укр)р
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- навчання-- компетентнісний підхід
компетентнісний підхід у навчанні
освіта літературна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність учнів--знання про людину--соціальна компетентність--соціальне пізнання навколишнього світу
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5/Ф 79
Автор(и) : Васьківська, Галина Олексіївна, Кизенко, Василь Іванович, Косянчук, Сергій Володимирович, Барановська, Олена Володимирівна, Трубачева, Світлана Едуардівна, Чорноус, Оксана Володимирівна, Кравчук, Ольга Павлівна, Доброскок, Ірина Іванівна
Назва : Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Конві Прінт, 2018
Кільк.характеристики :260 с.: іл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Бібліогр.: с. 233-258
ISBN, Ціна 978-617-7724-02-4: 126.00 грн.
УДК : 373.5.011.33-044.227
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання-- старшокласники
Зміст освіти
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст навчання--старша школа--соціалізація старшокласників
Примірники : всього : фб(2), НМК ф-т ПСР(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(2), НМК ф-т ПСР(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Ш67
Назва : Школа першого ступеня: Теорія і практика : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький; Київ: СПД "Самойлова І. П.", 2004
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ISBN, Ціна 966-308-021-3: 35.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74.20я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Диференційоване навчання
Педагогічні технології
Початкова школа
Учнівське самоврядування
Підготовка вчителів
Сучасний педагог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференціація освіти--молодші школярі--учні початкових класів--сільські школи--конкурентоспроможні педагоги--комунікативна компетентність--самовдосконалення вчителя--дидактична діяльність вчителя
Зміст : Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку)/ В. П. Коцур. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів/ Н. М. Бібік. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування/ С. П. Бондар. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки/ Л. А. Липова, С. М. Ренський. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання/ О. В. Барановська. Профільне навчання в умовах сільської школи/ Г. О. Васьківська. Особливості організації повторення в початкових класах/ О. В. Вашуленко. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів/ Н. В. Ігнатенко. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва/ О. С. Монастирська. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів/ Р. І. Осадчук. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах/ А. В. Лопухівська. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема/ Н. І. Коцур. Психічне здоров’я молодших школярів/ Л. С. Гармаш. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти/ О. Я. Савченко. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ/ В. І. Бондар. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки/ Л. Я. Бірюк. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя/ Л. Л. Хоружа. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму/ Д. С. Мазоха. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації/ О. Г. Коханко. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології/ Ю. М. Криворучко. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект/ А. П. Лозенко. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ О. Д. Замашкіна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів/ Н. І. Опанасенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :229 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 65.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Зміст : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 6. - С. 41-46. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.202.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Тестування-- оцінювання-- старшокласники
Людинознавство-- курс за вибором-- тестування
Анотація: У статті розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться. що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвивається ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. автор ознайомлює читача з розробленим курсом за вибором "Людинознавство" (10-11 кл.), у якому використовуються тести як засіб вимірювання знань учнів. Водночас визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 28.0р10/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Наукова картина світу як теоретична основа формування системи знань про людину
Місце публікування : Біологія і хімія в школі: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К.: "Педагогічна преса", 2011. - N 6. - С. 25-28 (Шифр БіХШ-2/2011/6)
ББК : 28.0р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання біології в школі
формування наукового світогляду
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природно-наукова картина світу (пнкс)
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 61809
Кількість відвідувачів 1563
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя