Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Васьківська, Галина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Назва журналу :Історико-педагогічний альманах -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Васьківська Г. Генеза системного підходу в радянській педагогічній науці/ Г. Васьківська (стр.4-7)
Іващенко К. Педагогічний зміст поняття "важкі діти" в радянській педагогіці (20-30 роки XX століття)/ К. Іващенко
Новицька О. Стан досліджень з історії педагогіки в Україні у ранній радянський період/ О. Новицька (стр.12-15)
Петренко О. Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до вітчизняної освіти й виховання у радянський період/ О. Петренко (стр.16-20)
Кравченко О. Історіографія дослідження педагогічної і просвітницької діяльності Пантелеймона Куліша (друга пол. XIX ст. - перша пол. 80-х рр. XX ст.)/ О. Кравченко (стр.21-25)
Мироненко В. Виховання дбайливого ставлення до природи у педагогічній спадщині І. П. Деркачова (1834-1916)/ В. Мироненко (стр.26-28)
Полєхіна В. Долі репресованих освітян крізь призму сучасних студентських досліджень/ В. Полєхіна (стр.29-32)
Сараєва О. Педагогічна спадщина В. Сухомлинського в доробку радянських учених/ О. Сараєва (стр.33-37)
Шпарик О. Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція/ О. Шпарик (стр.38-43)
Березівська Л. Періодизація реформування шкільної освіти в Україні за радянської доби (1919-1991)/ Л. Березівська (стр.44-48)
Венгловська О. Основні тенденції розвитку дошкільної освіти Київщини (1958-1984 рр. XX століття)/ О. Венгловська (стр.49-53)
Коляда Н. Дослідження історії вітчизняного дитячого руху радянського періоду : джерелознавчий аспект/ Н. Коляда (стр.54-60)
Місечко О. Підготовка вчителя іноземної мови в Україні як предмет історіографічних досліджень/ О. Місечко (стр.61-65)
Пєтухова І. Тести 20-30-х рр. XX ст. у структурі української освітньої практики/ І. Пєтухова (стр.66-70)
Слюсаренко Н. Радянський період розвитку трудової підготовки дівчат у школах України/ Н. Слюсаренко (стр.71-75)
Федосова І. Історіографія дослідження розвитку вищої інженерно-технічної освіти в Україні (друга половина XIX - перша половина XX ст.)/ І. Федосова (стр.76-80)
Шевченко С. Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку XX ст./ С. Шевченко (стр.81-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Біологія і хімія в школі -2011р.,N 6
Цікаві статті :
Маруненко І. Водорозчинні вітаміни в житті людини/ І, Маруненко (стр.2-4)
Казарян І. Моніторинг сформованості екологічного мислення учнів 8 класу/ І. Казарян, Н. Титаренко (стр.4-7)
Комарова О. Організація дослідницької роботи учнів на екологічній стежці/ О. Комарова (стр.7-10)
Тимофєєва В. Уранові родовища в біологічній еволюції природи/ В. Тимофєєва (стр.10-12)
Нечипуренко П. Вивчення кислотно-основних індикаторів з використанням комп’ютера/ П. Нечипуренко (стр.21-24)
Васьківська Г. Наукова картина світу як теоретична основа формування системи знань про людину/ Г. Васьківська (стр.25-28)
Даниленко Є. Зарубіжний досвід використання дидактичних коміксів/ Є. Даниленко (стр.29-32)
Самусенко Ю. Становлення теорії хімічної будови органічних сполук О. М. Бутлерова/ Ю. Самусенко (стр.33-35)
Фурсов В. Природа і людина: єдність чи боротьба?/ В. Фурсов (стр.36-38)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 6. - С. 41-46. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.202.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Тестування-- оцінювання-- старшокласники
Людинознавство-- курс за вибором-- тестування
Анотація: У статті розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться. що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвивається ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. автор ознайомлює читача з розробленим курсом за вибором "Людинознавство" (10-11 кл.), у якому використовуються тести як засіб вимірювання знань учнів. Водночас визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Генеза системного підходу в радянській педагогічній науці
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2011. - N 1. - С. 4-7 (Шифр ІПА-1/2011/1)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України, 1917-1991
історія педагогіки Росії-- 1917-1991
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системний підхід в педагогіці--радянська педагогіка
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)р/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Знання про людину як основа формування соціальної компетентності
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2012. - N 8. - С. 22-25 (Шифр УЛЗО/2012/8)
ББК : 83.3(4Укр)р
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- навчання-- компетентнісний підхід
компетентнісний підхід у навчанні
освіта літературна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність учнів--знання про людину--соціальна компетентність--соціальне пізнання навколишнього світу
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 82/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Міф як першоджерело пізнання світу і людини
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2012. - N 4. - С. 39-41 (Шифр УЛЗО/2012/4)
ББК : 82
Предметні рубрики (Галузі знань): Міфологічний світогляд
Духовна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільство--людина--міф
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :229 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 65.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Зміст : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 28.0р10/В 19
Автор(и) : Васьківська, Галина
Назва : Наукова картина світу як теоретична основа формування системи знань про людину
Місце публікування : Біологія і хімія в школі: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К.: "Педагогічна преса", 2011. - N 6. - С. 25-28 (Шифр БіХШ-2/2011/6)
ББК : 28.0р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання біології в школі
формування наукового світогляду
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природно-наукова картина світу (пнкс)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Рідна школа -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Кузьмінський А. "Науковий дебют" - спільні наукові студії українського і польського студентства у Варшаві/ А. Кузьмінський (стр.3-6)
Радул В. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості/ В. Радул (стр.7-12)
Абсалямова Я. Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації/ Я. Абсалямова (стр.13-16)
Завалевський Ю. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя/ Ю. Завалевський (стр.17-19)
Набок М. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону/ М. Набок (стр.20-24)
Островерхова Н. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації/ Н. Островерхова (стр.25-30)
Митник О. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці/ О. Митник (стр.31-35)
Захаренко С. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка/ С. Захаренко, О. Коваленко (стр.36-40)
Васьківська Г. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи/ Г. Васьківська (стр.41-46)
VІ Всеукраїнська виставка-фестиваль "Обдаровані діти України" (стр.46.)
Майорський В. Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства/ В. Майорський (стр.47-51)
Люшин М. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах/ М. Люшин (стр.52-56)
Литвиненко Г. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування/ Г. Литвиненко (стр.57-63)
Бондар Л. Розвиток змісту початкової освіти/ Л. Бондар (стр.64-68)
Шевченко Н. Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників/ Н. Шевченко (стр.69-73)
Поліщук О. Хай світлий вогник в серці гріє і людям віддає тепло/ О. Поліщук, К. Плівачук (стр.74-75.)
Цокол О. "Діти+літо"/ О. Цокол (стр.76.)
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського інформує (стр.77-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Рідна школа -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Кремень В. Василь Кремень: "Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності"/ В. Кремень (стр.3-6.)
Пустовіт Г. Один з підходів до констуювання змісту навчальних програм екологічного спрямування/ Г. Пустовіт (стр.7-12)
Скиба Ю. Дидактичні принципи підготовки майбутніх екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку/ Ю. Скиба (стр.13-17)
Онопрієнко В. Виховання екологічної свідомості студентів-аграріїв у позааудиторній діяльності/ В. Онопрієнко (стр.18-21)
Вороненко Т. Екологічні знання як компонент екологічної освіти і виховання/ Т. Вороненко (стр.21-24)
Васьківська Г. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика/ Г. Васьківська (стр.25-30)
Столяренко О. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності/ О. Столяренко (стр.31-35)
Зобенько Н. Деякі аспекти дослідження проблеми девіантної поведінки неповнолітніх/ Н. Зобенько (стр.36-40)
Скільський Д. До питання естетичного виховання школярів у навчальному процесі/ Д. Скільський (стр.41-44)
Ковмір О. Педагогічна діагностика сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури/ О. Ковмір (стр.45-51)
Матвєєва О. Формування позитивних видів сценічного хвилювання у школярів/ О. Матвєєва (стр.51-54)
Свирида Л. Історію і філософію освіти гімназії творимо разом/ Л. Свирида (стр.55-56.)
Флегонтова Н. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику/ Н. Флегонтова (стр.57-60)
Дубовий С. Роль позакласної роботи у формуванні творчої особистості учня/ С. Дубовий (стр.61-63.)
Кричевська Ю. Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі гімназії/ Ю. Кричевська (стр.64-65.)
Варгас О. Залишаймося відкритими для казки!/ О. Варгас (стр.65-67)
Кузнєцова Г. Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії/ Г. Кузнєцова (стр.68-70.)
Олекса В. Впровадження курсів за вибором як елемент допрофільної підготовки з іноземної мови/ В. Олекса (стр.71-76.)
Рябих С. Активний туризм як альтернатива беззмістовному дозвіллю підлітків/ С. Рябих (стр.76-78)
Барзиловська Н. Виготовлення вишитого виробу/ Н. Барзиловська (стр.79-80.)
Кирій С. Феєрія кольору в живописних творах на склі Тетяни Грицай/ С. Кирій (стр.40.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 23231
Кількість відвідувачів 1288
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя