Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Васюта, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник. Вип. 8 : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2006
Кільк.характеристики :600 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 19.50 грн.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури
Викладання української літератури в школі
викладання народознавства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна гра--аналіз художнього твору--національне виховання--вчитель літератури
Зміст : Співтворчість як мета художнього сприймання/ П. Білоус. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури/ О. Бицько. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі/ В. Братко. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця/ С. Васюта. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури/ Г. Гаврилова. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій/ А. Вітченко. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Дибка. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах/ Н. Дига. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників/ О. Загарук. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня"/ І. Зарудня. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі/ О. Ісаєва. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору/ Ж. Клименко. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків/ Н. Крецул. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури/ О. Куцевол. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору/ А. Мельник. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне")/ А. Нагорна. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв/ Л. Овдійчук. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури/ І. Одинець. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок/ Н. Буркалець. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів/ Р. Радкіна. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю)/ Ю. Рибінська. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору/ А. Ситченко. Діалогічна сутність методики викладання літератури/ Г. Токмань. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас)/ В. Уліщенко. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі/ А. Фасоля. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості/ С. Бєлякова. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія"/ А. Льовочкіна. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників/ О. Руденко. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі/ М. Богданова. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка/ Е. Боєва. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору)/ П. Кириченко. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати"/ Л. Козубенко. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука/ Г. Косарєва. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка/ Л. Македон. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг/ О. Мацько. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея"/ С. Нестерук. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки"/ О. Олійник. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор"/ Т. Сагайдак. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди")/ Л. Ткаченко. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше"/ М. Турчин.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2007р.,N 9
Цікаві статті :
Федоренко В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури в системі профільної освіти у 2007-2008 н.р. (скорочено)/ В. Федоренко (стр.5-11)
Поліщук Я. Література: високе чи масове мистецтво?/ Я. Поліщук (стр.12-15)
Мимоход М. "Не бійся смутку, що пливе з великої любові". Використання мемуарів на уроках української літератури в старших класах/ М. Мимоход (стр.15-19)
Васюта С. Сприйняття образного поетичного слова і розвиток естетичних смаків старшокласників. Матеріали до уроків з вивчення інтимної лірики В. Симоненка/ С. Васюта (стр.20-26)
Розвозчик П. Система завдань з розвитку творчих здібностей старшокласників у процесі аналізу художнього твору/ П. Розвозчик (стр.27-30)
Бабійчук Т. Як написати сценарій відеофрагмента/ Т. Бабійчук (стр.32-34)
Ситченко А. Урок за оповіданням Григора Тютюнника "Дивак". 5 клас/ А. Ситченко (стр.35-36)
Пам’яті вченого (стр.55-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васюта С.
Назва : Сприйняття образного поетичного слова і розвиток естетичних смаків старшокласників. Матеріали до уроків з вивчення інтимної лірики В. Симоненка
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N9. - С. 20-26 (Шифр УЛЗО/2007/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2007р.,N 11
Цікаві статті :
Погребенник В. Кулішева дума про велич і славу України/ В. Погребенник (стр.5-7)
Зінченко Н. І. Нечуй-Левицький і російська культура/ Н. Зінченко (стр.8-10)
Баліна К. Постмодерністський дискурс Юрія Андруховича/ К. Баліна (стр.14-18)
Бандура О. Шляхами життя : Автобіографічний нарис/ О. Бандура (стр.19-20)
Васюта С. Роль методу наочності у розкритті образності поетичного слова на уроках літератури в старших класах/ С. Васюта (стр.23-28)
Бабійчук Т. Як підготувати відеофрагмент до зйомки і провести зйомку/ Т. Бабійчук (стр.29-33)
Базиль Л. Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників/ Л. Базиль (стр.34-37)
Підвисіцька Н. Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках літератури/ Н. Підвисіцька (стр.44-45)
Балабко О. Скарб родини Коцюбинських/ О. Балабко (стр.55-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васюта С.
Назва : Роль методу наочності у розкритті образності поетичного слова на уроках літератури в старших класах
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N11. - С. 23-28 (Шифр УЛЗО/2007/11)
Предметні рубрики (Галузі знань): уроки літератури
Наочність у школі
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Голобородько Я. Новітні художні тенденції та постаті : Огляд репрезентативних явищ початку XXI ст. Стаття 2/ Я. Голобородько (стр.2-4)
Криволінська О. Внутрішній світ " малої" прози Мирослава Ірчана ( на матеріалі оповідання " Смерть Асуара")/ О. Криволінська (стр.4-7)
Гордієнко О. Ознайомлення старшокласників зі сценічним втіленням драматургії ( на уроках української і зарубіжної літератури)/ О. Гордієнко (стр.11-13)
Мор’єва О. Ідейно-художній аналіз поеми В. Сосюри " Мазепа"/ О. Мор’єва (стр.17-21)
Єсипенко Д. Чи знають Бога герої новел Василя Стефаника ? : Вивчення творчості письменника у світлі християнського віровчення/ Д. Єсипенко (стр.28-30)
Васюта С. Проект програми спецкурсу "Українська постмодерна література"/ С. Васюта (стр.31-36)
Бевзо Т. Комп’ютерні проекти, лото, тексти : Урок з української мови у 10 класі/ Т. Бевзо (стр.37-39)
Розвозчик М. Подорож у країну Лексику : Сценарій позакласного заходу для учнів 5 класу/ М. Розвозчик (стр.42-43)
Семеног О. Комп’ютерний навчальний комплекс у мовно-професійній підготовці/ О. Семеног, А. Семеног (стр.44-45)
Земка О. Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-філологів/ О. Земка (стр.46-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васюта С.
Назва : Проект програми спецкурсу "Українська постмодерна література"
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2009. - N1. - С. 31-36 (Шифр УЛЗО/2009/1)
ББК : 83.3(4Укр)р
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- літературні напрями та течії
Українська література-- літературні течії
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 75741
Кількість відвідувачів 1236
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя