Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Вернидуб, Роман Михайлович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Соціальний статус учителя/ В. П. Андрущенко (стр.5-9)
Самчук З. Ф. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери/ З. Ф. Самчук (стр.10-19)
Уваркіна О. В. Особливості сучасного розвитку української національної освіти/ О. В. Уваркіна (стр.20-24)
Кивлюк О. П. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки/ О. П. Кивлюк (стр.25-30)
Корсак К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі/ К. Корсак (стр.31-37)
Касьянов Д. В. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку/ Д. В. Касьянов (стр.38-41)
Дуденко В. П. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні?/ В. П. Дуденко (стр.42-48)
Вернидуб Р. М. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя/ Р. М. Вернидуб (стр.49-55)
Линовицька О. В. Автономія і відповідальність навчального закладу/ О. В. Линовицька (стр.56-60)
Макаренко С. О. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей/ С. О. Макаренко (стр.61-66)
Прудченко І. І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя/ І. І. Прудченко (стр.67-74)
Слюсаренко О. М. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко (стр.75-80)
Косенко О. І. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті/ О. І. Косенко (стр.81-86)
Коваль Т. В. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції/ Т. В. Коваль (стр.87-92)
Капера І. С. Українська молодь у контексті соціальних змін/ І. С. Капера (стр.93-100)
Сахневич І. А. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей/ І. А. Сахневич (стр.101-105)
Іващенко О. А. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби/ О. А. Іващенко (стр.106-112)
Клепко С. Ф. Прецедентний текст української освітології/ С. Ф. Клепко (стр.113-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/В 35
Автор(и) : Вернидуб, Роман Михайлович
Назва : Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 49-55 (Шифр ВОУ1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна освіта-- зміст освіти
Підготовка вчителів-- психолого-педагогічна підготовка
Підготовка вчителів-- формування дослідницьких умінь
Анотація: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті формування науково-дослідницьких компетенцій майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; дослідницька діяльність майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Університетська освіта: тенденції змін/ Віктор Андрущенко (стр.5-15)
Богданов І. Т. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку/ Ігор Богданов (стр.16-21)
Гончаров В. І. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти/ Володимир Гончаров (стр.22-27)
Бевзенко Л. Д. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді/ Любов Бевзенко (стр.28-36)
Кочубей Н. В. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота/ Наталія Кочубей (стр.37-42)
Касьянов Д. В. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства/ Дмитро Касьянов (стр.43-49)
Тарутіна З. Є. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках/ Зінаїда Тарутіна (стр.50-54)
Хоменко О. В. Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства/ Олександр Хоменко (стр.55-61)
Дівінська Н. О. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ/ Наталія Дівінська (стр.62-67)
Лисенко В. П. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ/ Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх (стр.68-74)
Вернидуб Р. М. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів/ Роман Вернидуб (стр.75-79)
Калашнікова С. А. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири/ Світлана Калашнікова (стр.80-84)
Слюсаренко О. М. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів/ Олена Слюсаренко (стр.85-91)
Павлюк С. В. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини/ Світлана Павлюк (стр.92-97)
Козієвська О. І. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах/ Олена Козієвська (стр.98-107)
Рідченко Л. О. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик/ Людмила Рідченко (стр.108-113)
Українське шкільництво в Канаді: бути канадцем і залишатися українцем (стр.114-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58(4Укр)/В 35
Автор(и) : Вернидуб, Роман Михайлович
Назва : Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 75-79 (Шифр ВОУ1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна освіта-- інформатизація-- вища освіта
гуманізація освіти
Вища освіта в Україні-- інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--освіта--інформаційні технології--інформаційно-освітнє середовище--підготовка педагогічних кадрів--педагогічна освіта
Анотація: Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2012
Кільк.характеристики :642 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 85572
Кількість відвідувачів 912
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя