Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гавриш, Наталя@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Гавриш, Наталя
    Відійти від подвійних стандартів. Новий підхід до планування педагогічної діяльності [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 11-16 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічна діяльність--планування
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна карта -- блочно-тематичне планування -- педагогічна діяльність в ДНЗ -- принцип методичного конструктора -- освітній процес в ЗДО
Анотація: Запропоновано технологію блочно-тематичного планування освітнього процесу за принципом методичного конструктора.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Гавриш, Наталя
    Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи
Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.


Дод.точки доступу:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2016/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 4
Зміст:
Гавриш, Наталя. Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо / Н. Гавриш. - С.4-8
Піроженко, Тамара. Психологічний аспект педагогіки розуміння / Т. Піроженко, Л. Соловйова. - С.9-13
Герлянд, Наталя. Старший дошкільник: який він і як з ним спілкуватися / Н. Герлянд. - С.14-17
Бєлєнька, Ганна. Створюємо розвивальне середовище для сенсорного розвитку власноруч / Г. Бєлєнька, К. Корічєва. - С.18-23
Левковська, Галина. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників у процесі формування елементарних математичних уявлень / Г. Левковська. - С.24-34
Подоліна, Тетяна. Гіпнопедія - нетрадиційний метод мовленнєвого розвитку дітей-логопатів / Т. Подоліна. - С.35-38
Коршенко, Наталія. Запам’ятовуємо сюжет казки-зв’язки за допомогою мнемотаблиць / Н. Коршенко. - С.39-44
Сварковська, Ліна. Фізичне виховання дітей із порушеннями мовлення / Л. Сварковська. - С.45-52
Становлення мовленнєвої особистості дитини. - С.53
День захисту людей літнього віку. - С.56-57
Кондратенко, Наталія. Бабусю й дідуся я поважаю, їм завжди допомогаю : конспект заняття до Міжнародного дня людей літнього віку для дітей з порушеннями зору / Н. Кондратенко, Л. Єпик. - С.58-61
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особистісно-оцінної компетенції : емоційна складова / І. Карабаєва. - С.62-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ВМДЗ/2016/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 8
Зміст:
Піроженко, Тамара. Навчитися довіряти дитині / Т. Піроженко. - С.4-6.
Гавриш, Наталя. Соціо-ігрова педагогіка як особливе перехрестя поколінь, або Роздуми напередодні нового навчального року / Н. Гавриш. - С.7-11.
Кузь, Ганна. Моніторинг як інструмент забезпечення якості освіти: індивідуальні освітні маршрути / Г. Кузь. - С.12-18.
Цапкалова-Старченко, Юлія. Діагностична гра для дітей старшого дошкільного віку / Ю. Цапкалова-Старченко, І. Погорєлова. - С.19-26.
Долганова, Ольга. Плекаємо обдарованість / О. Долганова. - С.27-39.
Самсонова, Олена. Корпоративний імідж дошкільного закладу як чинник фахового зростання педагогів / О. Самсонова, З. Каржова, Л. Логвінова. - С.40-44.
Безсонова, Ольга. Авторська творча майстерня для педагогів / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.45-51.
Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : лист...від 25 липня 2016 р. № 1/9-396. - С.52-57.
Кулинич, Людмила. Козаками хочемо ми стати, рідну Україну захищати! : патріотичне свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Л. Кулинич. - С.58-63.
Міжнародний день музики. - С.66-67.
Кирильчук, Наталія. Подорож на Планету барвистої музики : сценарій музичної розваги до Міжнародного дня музики / Н. Кирильчук. - С.68-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ВМДЗ/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5.
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10.
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16.
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26.
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31.
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35.
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41.
Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48.
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52.
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55.
Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ВМДЗ/2013/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12 : фотогр.
Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20 : схеми
Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28 : фотогр.
Активний читач: хто він. - С.30-31 : фотогр.
Степанович, Кіра. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів / К. Степанович. - С.32-34.
Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47 : фотогр.
Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49.
Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53 : фотогр.
Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60 : фотогр.
Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65.
Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник ; Н. Янчик. - С.66-70 : фотогр.
Безпека дитини - турбота дорослих. - С.71 : фотогр.
Шаповал, Олена. Здрастуй, любий наш садок! : розвага для дошкільників / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.74-79 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Д958996/2005/2
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2005р. N 2
Зміст:
Гавриш, Наталя. Художнє слово і дитяче мовлення / Н. Гавриш
Дитина в сім’ї
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: Д958996/2006/2
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 2
Зміст:
Гавриш, Наталя. Розвиток зв’язного мовлення дошкільнят : навчально-методичний посібник / Н. Гавриш
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   дошкільне виховання--читання

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Анотація: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Гавриш, Наталя.
    Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-12 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--роль книги
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітній процес -- дошкільники -- художній твір -- книжка -- практично-чуттєвий досвід -- смислоутворення -- "кліпове мислення" -- вправи на зосередження -- текстоцентризм -- текстоцентричний підхід -- інтелектуальна карта -- дослідно-експериментальна робота -- мовленнєвий етикет знайомства -- тіньовий театр -- психологічні вправи -- етичні бесіди
Анотація: У статті проаналізовано вплив книги та літературного твору на виховання дошкільників. Запропоновано та охарактеризовано технологію організації освітнього процесу на основі текстоцентризму, переваги якої полягають у можливості занурити дітей у сприйняття і прийняття ідей літературного твору, допомогти їм у виявленні власних смислів і набуття життєвого досвіду через осмислення дій персонажів в описаних подіях.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 13.09.2024
Кількість запитів 69929
Кількість відвідувачів 1301
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя