Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гетьман, Тетяна Олександрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.35)/Г 44
Автор(и) : Гетьман, Тетяна Олександрівна
Назва : Профілактика, збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку : (методичні матеріали до практичних зянять з "Вікової та педагогічної психології"): Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :95 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Список літ.: с. 94-95
Ціна : 12.40, 14.45, грн.
ББК : 88.834я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Молодші школярі-- психологія
здоров’я дітей-- молодший шкільний вік
ігри рухливі
Ігротерапія
Ігри спортивні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізкультхвилинки
Примірники : всього 20: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(15)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(15)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.33)/П 86
Назва : Психологія педагогічна : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :316 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 314-315
ISBN, Ціна 978-617-527-083-7: 33.25, 50.00, 30.00, грн.
ББК : 88.840я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Кафедра загальної та практичної психології
Педагогічна психологія-- хрестоматії
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
психологія педагогічна
Психологія навчання
Психологія виховання
Зміст : ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ; Сучасний гуманізм і освіта/ Г. Балл. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии/ А. Н. Леонтьев. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики/ Н. И. Непомнящая. Об условиях надежности психологического эксперимента/ В. И. Аснин. Обучение и развитие/ С. Л. Рубинштейн. Связь обучения и психического развития детей/ Д. Б. Эльконин. Взаємозв’язок виховання і розвитку/ Г. С. Костюк. Розвиток як спосіб світобудови/ Т. М. Титаренко. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез/ Т. М. Титаренко. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ; Значение ранних периодов детства для формирования детской личности/ А. В. Запорожец. Этапы формирования личности в онтогенезе/ Л. И. Божович. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников/ Л. А. Венгер. Сказка/ Л. С. Выготский. Готовность детей к обучению/ В. Д. Шадриков. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников/ Давыдов В. В. Психология обучения младшего школьника/ Д. Б. Эльконин. Леворукий ребенок/ М. М. Безруких, С. П. Ефимова. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться/ А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. Подросковый возраст и половое воспитание/ А. Адлер. Неуспевающие дети/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Педагогически запущенные дети/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Природные особенности ребенка и трудности учения/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Аффект неадекватности/ Л. И. Божович. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников/ К. Н. Волков. Различные дидактогении у детей и подростков/ Н. В. Жутикова. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта/ А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності/ М. В. Папуча. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці/ С. О. Ставицька. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления/ Д. И. Фельдштейн.
Примірники : всього : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(5), аб(2)
Вільні : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(5), аб(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.33)/П 86
Назва : Психологія педагогічна : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :285 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 284-285
ISBN, Ціна 978-617-527-084-4: 32.00 грн.
ББК : 88.840я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Кафедра загальної та практичної психології
Педагогічна психологія-- хрестоматії
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
психологія педагогічна
Психологія навчання
Психологія виховання
Зміст : / ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ. Психологическая ситуация опроса на уроке/ Б. Г. Ананьев. Ожидания учителя/ Р. Бернс. Я-Концепция учителя/ Р. Бернс. Школьная организация и стиль преподавания/ Р. Бернс. Психология усвоения знаний в школе/ Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская. О проблемах воспитания и их комплексной разработке/ А. А. Бодалев. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний/ Л. И. Божович. Организация учебной деятельности в малых группах/ К. Н. Волков. Биологический и социальный факторы воспитания/ Л. С. Выготский. Методы обучения и умственного развития ребенка/ П. Я. Гальперин. О методе поэтапного формирования умственных действий/ П. Я. Гальперин. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования/ Давыдов В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения/ Давыдов В. В. Прямые методы угашения конфликта/ А. Б. Добрович. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения)/ А. Б. Добрович. О значимости получаемых учащимися знаний/ Н. Ф. Добрынин. Индивидуальность школьника и компьютеры/ О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина. Обучение и развитие/ Л. В. Занков. Стиль педагогического общения/ В. Н. Карандашев. Психологические аспекты анализа урока/ И. Н. Козлова. Проблема соотношения умственного развития и способностей/ Н. С. Лейтес. Індивідуальний підхід до учня під час уроку/ С. Д. Максименко. Психологический анализ труда учителя/ А. К. Маркова. Учебная деятельность как предмет психологического исследования/ А. К. Маркова, Г. С. Абрамова. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников/ А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. Психологические проблемы активности личности в обучении/ Н. А. Менчинская. Психолого-педагогические вопросы воспитания/ Ш. А. Надирашвили. Педагогические ситуации и конфликты/ М. М. Рыбакова. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления/ Л. С. Славина. Мотивация учения/ Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина. О структуре учебной деятельности/ Д. Б. Эльконин. Значение аналитической психологии для воспитания/ К. Г. Юнг. Что такое школьная психологическая служба?
Примірники : всього : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(5)
Вільні : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(5)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.33)/П 78
Назва : Проблеми вікової психології : хрестоматія : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :469 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 54.17, 54.17, грн.
ББК : 88.374я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- хрестоматії
Кафедра психології
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(4), НМК ф-т ПСР(5), аб(2)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(4), НМК ф-т ПСР(5), аб(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 222.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, Т. В. Коваль. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок/ О. І. Завидівська. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання/ А. Ю. Ковтун, Т. О. Гетьман. Компетентність медіатора та її особливості/ М. З. Кузів. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Пархоменко. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов/ О. О. Українська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій/ Л. М. Кнорозок, О. Г. Шевчук, М. О. Шевчук. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти/ Р. Г. Новгородський, Л. Б. Махоткіна. Середовище розвитку дитини різновікової групи/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу/ М. Ф. Шмир. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі/ О. В. Ярошенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині)/ С. О. Борисюк, І. М. Гнат, І. О. Борисюк. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей/ О. В. Лісовець.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Ковтун, Алла Юріївна, Гетьман, Тетяна Олександрівна
Назва : Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 3. - С. 31-37 (Шифр 159.9(06)/Н 34-653458)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта
Програмоване навчання
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.07.2024
Кількість запитів 62866
Кількість відвідувачів 1253
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя