Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гладун, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладун Ольга
Назва : Семеро сліпих мишенят : вистава в стилі "люди і ляльки" (за мотивами давньоіндійської притчі)
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 30-33. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2019/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- виховання толерантності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): театралізована казка--інклюзивна освіта --інклюзивний освітній простір--виховання засобами театру--толерантність--кольоротерапія--художня діяльність
Анотація: "Мета інклюзивної освіти - дати кожній дитині відчути себе повноцінним членом соціуму. Але не менш важливо підготувати соціум до прийняття людей, які є в чомусь інакшими. Основи толерантності, любові до ближнього закладаються змалку, і значною мірою в цьому допомагає казка. До вашої уваги - приклад вистави, показаної дорослими дітям, яка дала поштовх широкому обговоренню важливих проблем".
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладун Ольга
Назва : Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2020/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- інклюзивна освіта
Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): робота з колективом--діти з порушеннями зору--методична робота--тренінги для педагогів здо--семінар-практикум--інклюзивне освітнє середовище
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 78963
Кількість відвідувачів 851
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя