Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Голуб, Наталія Миколаївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Голуб, Наталія Миколаївна, Проценко, Лариса Іванівна
Назва : Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4: П’яті Бугайківські читання. - С. 147-150 (Шифр 15/Н 34-975036)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна компетентність учителя
Компетентність вчителя
Вчитель-словесник
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : П’яті Бугайківські читання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 116.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк/ Т. В. Бабійчук. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми/ Т. А. Бронзенко. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд/ Н. І. Гричаник. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики/ О. М. Косінова. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас)/ Т. П. Матюшкіна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи/ О. П. Пелех. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей/ Ю. О. Сидоренко. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі/ Л. О. Сулімова. Літературна освіта у вимірах постмодернізму/ Г. В. Хоменко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко/ Н. О. Баранник. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку/ Ю. І. Бондаренко. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас)/ Т. І. Бутурлим. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури/ О. В. Глеб. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник"/ С. О. Жила. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом/ С. Р. Молочко. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі/ С. В. Нестеренко. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко)/ Н. В. Романишина. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища/ Н. В. Скриннік. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі/ Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання/ І. А. Тригуб. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі/ Т. О. Яценко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання/ О. А. Гордієнко. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями/ О. О. Лілік. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови/ Л. В. Рускуліс. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.)/ О. А. Гальонка. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко/ О. М. Куцевол. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ О. Б. Петрович. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича/ М. А. Ткачук. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст./ О. М. Чайка.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4У(075.3)/Г 62
Автор(и) : Голуб, Наталія Миколаївна, Проценко, Лариса Іванівна
Назва : Методика навчання лексикології та фразеології в шкільному курсі української мови : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 51.75 грн.
ББК : 81.411.1-923 + 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська мова-- підручники та посібники для ВНЗ
Українська мова-- лексикологія
Українська мова-- фразеологія
Викладання української мови в школі-- лексика
Викладання української мови в школі-- уроки-- лексикологія
Викладання української мови в школі-- фразеологія
Кафедра української мови
Примірники : всього 1: ав(1), Ч.З.№3(13), аб(10)
Вільні : ав(1), Ч.З.№3(13), аб(10)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 210.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку/ І. Е. Артеменко. Вплив учнівського менеджменту на формування соціальної активності особистості/ С. Д. Булавенко. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи/ Т. В. Гордієнко, М. П. Долматова. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці/ О. В. Лісовець. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти/ Т. В. Качалова. Теоретико-методичні засади роботи з хореографічним колективом/ В. М. Кирилюк. Теоретичні основи формування конкурентоспроможного менеджера освіти в умовах євроінтеграції/ Ю. Г. Новгородська. Деякі аспекти розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. О. Падун, І. В. Стельмашенко. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору/ С. І. Самаріна. Методологічні підходи до формування професійної майстерності хорових диригентів у процесі магістерської підготовки/ Л. Ю. Шумська. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема/ К. О. Ющенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Дидактичні умови організації самостійної роботи молодших школярів/ А. А. Бобро, Т. В. Коваль. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики/ Н. О. Бугаєць. Система корекційно-профілактичних заходів з подолання девіантної поведінки підлітків/ О. Д. Замашкіна. Супервізія в діяльності освітнього тренера/ С. В. Івашньова. Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ/ Н. О. Корсунська [и др.]. Застосування медіації для врегулювання конфліктів/ М. З. Кузів. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку/ Н. Г. Кьон, Л. Ліцюань. Зміст професійної діяльності екрівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва/ Є. Ю. Липовецька. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор/ Н. П. Пихтіна. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень/ С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови/ С. В. Яблоков, Г. О. Адамова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації/ Н. М. Голуб. Готовність до створення здоров’яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів/ О. І. Завидівська. Про питання про подолання виконавсько-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності/ Н. Г. Кьон, Чжу Юньжуй. Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до ефективної партнерської взаємодії/ Н. А. Перхайло. Педагогічні умови формування корпоративної культури майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки/ О. В. Самойленко, А. Г. Мостовенко. Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу/ Ян Сяохан. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історія шкільного підручника США/ О. М. Ельбрехт. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика/ М. І. Матвійчук. Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні/ С. Б. Фурдуй.
Примірники : всього : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Вільні : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Голуб, Наталія Миколаївна
Назва : Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4: Шості Бугайківські читання. - С. 58-66 (Шифр 159.9(06)/Н 34-777165)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови
Національне виховання-- школярі
Інноваційні технології-- методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національні цінності
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : Шості Бугайківські читання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :170 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 226.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі/ А. В. Вождаєнко. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі/ Л. В. Галаєвська. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи/ В. А. Каліш. На перехресті тексту та підтексту/ О. М. Косінова. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі/ С. В. Нестеренко. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму/ Г. В. Хоменко. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування/ Ю. І. Бондаренко. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови/ Н. М. Голуб. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів/ О. А. Гордієнко. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса)/ О. В. Забарний. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей/ О. М. Корчова. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект/ І. О. Кухарчук. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури/ Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах/ І. М. Орищенко. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт/ В. М. Пугач. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь")/ Н. В. Романишина. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови/ Л. В. Рудик. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу/ Ю. О. Сидоренко. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/ І. А. Тригуб. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі/ С. П. Шевченко. РАФТ та кубування на уроках української мови/ В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями/ О. О. Лілік. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями/ С. В. Цінько. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури/ С. П. Привалова.
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Голуб, Наталія Миколаївна
Назва : Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 161-167 (Шифр 159.9(06)/Н 34-396015)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Взаємодія викладача і студентів
Сучасні технології навчання та виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лекція-візуалізація
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 60.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми/ В. В. Яценко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4У(075.3)/З-14
Автор(и) : Голуб, Наталія Миколаївна, Проценко, Лариса Іванівна
Назва : Загальні питання методики навчання української мови : курс лекцій
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :179 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 22.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
ББК : 81.411.1-923 + 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови
Примірники : всього 45: фб(1), ав(2), Ч.З.№3(15), аб(29)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№3(15), аб(29)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4У(070.3)/Г 62
Автор(и) : Голуб, Наталія Миколаївна, Драчук, Любов Іванівна, Проценко, Лариса Іванівна
Назва : Шляхи підвищення фахової майстерності вчителя-словесника : програма спецкурсу для студентів спеціальностей "Українська мова та література", Українська мова та література. Практична психологія", "Українська мова та література. Мова та література (англійська)"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Рек. літ. с. 15-20
Ціна : 1.40 грн.
ДРНТІ : 16.01.45
ББК : 81.411.1-9
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№3(13), аб(36)
Вільні : фб(1), Ч.З.№3(13), аб(36)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 88228
Кількість відвідувачів 1445
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя