Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Голуб, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(07)/М 34
Автор(и) : Ярмаченко М. Д., Яковець, Василь Павлович, В’ялий М. Г., Ростовський О. Я., Юцевич Ю. Є., Яковець, Наталія Іванівна, Володченко Ж. М.
Назва : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Професійна підготовка майбутнього вчителя" (31 березня - 3 квітня 2003 року)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Музичний факультет, Кафедра вокально-хорової майстерності, Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому
Серія: Другий Всеукраїнський юніорський конкурс вокальної та диригентської майстерності. Ніжин - 2003
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 3.90 грн.
ДРНТІ : 18.41.07
ББК : 85.31р30я46 + 74.200.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель музики-- майстерність
Зміст : Підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання молодших школярів/ С. І. Тітов. Визначення критеріїв поняття "музичності" живопису як засіб інтерпретації художніх знань майбутніх учителів музики/ Л. Г. Котлінська. Ансамблеве музикування - ефективний засіб творчого розвитку майбуиніх вчителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Професійне становлення майбутніх вчителів музики у процесі вивчення творів Й. С. Баха/ Л. І. Пащенко. Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя музики/ Л.Я. Люлюк, О. В. Люлюк. Сценічна підготовка майбутніх вчителів музики/ Н. А. Мірошниченко. Особливості вивчення народнопісенної музичної творчості при підготовці майбутніх вчителів музики/ В. М. Курсон. Психолого-педагогічна та методична підготовка майбутнього вчителя музики/ А. М. Афанасенко. Підготовка майбутнього вчителя в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу/ В. О. Неретін. Особливості вокально-хорової педагогіки Глухівської співацької школи/ Н. А. Галішевська. До питання організації та проведення виробничо-виконавської практики студентів музичного факультету в класі основного інструменту/ Т. Г. Даллада. Структура музично-слухових уявлень студентів-піаністів музичних факультетів/ В. А. Розен. Інтерпретація камерної вокальної лірики С. В. Рахманінова в концертмейстерському класі/ М. Б. Петренко. Удосконалення майстерності виконання камерної музики у вокальному класі музичних факультетів педагогічних вузів/ В. І. Коробка. Формування творчих здібностей студентів у навчально-виховному процесі/ В. О. Касьянова. Духовне спілкування у становленні та розвитку творчого потенціалу студента як особистості (з досвіду роботи клубу "Ліра")/ О. Г. Гроздовська. Специфіка формування навичок гри на додатковому інструменті (студентів-піаністів на баяні)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Методика цілісного формування музичних здібностей першокурсників на уроках музики/ О. В. Коваль. До проблеми розвитку самостійності студентів та виховання їх виконавської майстерності в класі постановки голосу на музичному факультеті/ А. Б. Хоменко. До питання удосконалення музичного інструментарію/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Використання пісенно-обрядового фольклору у процесі підготовки вчителя музики як педагогічна проблема/ О. І. Кравченко. Українська народна пісня - основа формування національної свідомості школяра на уроках музики/ М. Г. Колос. Внесок українських композиторів-класиків у становлення та розвиток сучасної музичної педагогіки/ Ю. В. Петлій. Глухівська співацька школа - колиска музичної культури/ В. В. Мішедченко. Наукова та педагогічна спадщина викладача Ніжинської вищої школи професора І. М. Забарного/ С. І. Матвієнко. Пізнавальне та виховне значення хорової музики та роль хорового співу у професійній підготоці майбутнього вчителя музики/ В. Г. Розгон.
Анотація: В книгу ввійшли матеріали конференції ІІ Всеукраїнського юніорського конкурсу вокальної та диригентської майстерності (м. Ніжин, 2003 р.)
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(5), ІБв(1), ав(1), фб(2)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(5), ІБв(1), ав(1), фб(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.90 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічне дослідження
Моделювання-- діяльність вчителя
Педагогічна творчість
Менеджмент-- педагогічний
Виховання-- виховання здорового спосібу життя
Виховання-- національне виховання
Педагогічна практика
Виховання-- естетичне виховання
Громадянське виховання
Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;
Дошкільна освіта в Україні-- історія
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинський історико-філологічний інститут
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- дошкільна освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--мовлення--вільне виховання--українські педагоги--жіноча професійна освіта--вільна українська школа, часопис
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження/ В. П. Курок. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів/ О. Р. Копієвська. Педагогіка свободи як оснащення для життя/ А. М. Растригіна. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді/ Ю. В. Локарєва. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя/ М. А. Михаськова. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів/ О. В. Коваль. До суті поняття "педагогічна взаємодія"/ В. В. Ревенчук. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості/ С. Г. Іващенко. До сутності поняття "естетичний досвід особистості"/ М. П. Долматова. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами/ Г. М. Тимошко. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності/ М. М. Солдатенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти/ С. Р. Хлєбік. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі/ О. М. Грисюк. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет/ О. М. Базар. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі/ В. Ю. Кузьменко. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури/ В. Ф. Лащенко. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні)/ Т. Г. Зякун. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. Квак. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ/ Т. М. Турчин. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів/ В. М. Семикліт. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів/ В. М. Благінін, С. В. Павлюк. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка/ Є. І. Коваленко. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть/ О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді/ О. А. Кавунник. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм/ Г. Ю. Ніколаї. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди/ І. О. Кулик. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця/ Р. Г. Новгородський. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916)/ О. В. Аніщенко. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа"/ О. А. Барило. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття/ Н. С. Останіна. Уроки історії музичної педагогіки/ О. Я. Ростовський. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології/ Н. В. Коваленко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної музичної освіти : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності
Ціна : 5.40 грн.
ДРНТІ : 18.41
ББК : 85.31я431
Предметні рубрики (Галузі знань): Музична освіта в Україні
Зміст : Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки/ Л. О. Дорохіна. Предмет і завдання педагогічної діагностики/ Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу/ Ж. М. Володченко. Ансамбль як звуковий соціум/ Н. П. Волосовець. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики/ В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. Звичайне і співацьке дихання/ І. П. Заболотний. До полеміки про роль гортані у співочому процесі/ І. Г. Присталов. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями/ Н. В. Голуб, О. Мусієць. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці/ Л. Г. Котлінська. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена/ С. В. Городенко. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів/ В. М. Курсон. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики/ Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект)/ І. О. Журавель. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості/ Л. І. Гасенко. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики/ Г. Г. Кондратенко. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування/ Т. В. Ющик. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів/ Л. Люлюк, О. Люлюк. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі/ Л. В. Дягло, М. О. Шумський. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект/ В. І. Курило, Н. Л. Біла. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету)/ Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. В. Качалова. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта/ О. М. Павленко. Український танець: специфіка виконання/ О. М. Волосок, М. О. Шумський. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу/ С. І. Матвієнко. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра"/ О. Г. Гроздовська.
Примірники : всього : аб(2), Ч.З.№2(5), фб(1), муз.(2)
Вільні : аб(2), Ч.З.№2(3), фб(1), муз.(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8(070.2)/М 54
Автор(и) : Забарний, Олександр Вадимович
Назва : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури : Науково-методичний збірник. Вип. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: до 15-річчя кафедри методики викладання української мови та літератури
Ціна : 6.20 грн.
ДРНТІ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- методичні посібники
Викладання української літератури в школі-- методичні посібники
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Зміст : Урок-конференція на тему "Лев Толстой і Україна" в системі уроків за романом Л. Толстого "Війна і мир"/ Г. В. Самойленко. Історична образність узагальнювального типу та методика її вивчення (на матеріалі оповідання Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною")/ Ю. Бондаренко. Виховання ціннісних орієнтацій у школярів під час вивчення творчості І. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Особистісно орієнтоване навчання на уроках української літератури/ О. В. Забарний. Краєзнавчі матеріали на уроках зарубіжної літератури/ Л. С. Лушник. Загадка А. А. Фета. Поэзия и судьба (урок по изучению лирики А. А. Фета)/ Н. М. Жаркевич. Формування духовних цінностей учнів 5-7 кл. у процесі вивчення загальних питань про мову/ Н. М. Голуб. Альтернація голосних звуків (на допомогу старшокласникам у процесі підготовки до зовнішнього оцінювання з української мови)/ В. М. Пащенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№3(5), Ч.З.№2(1), аб(3)
Вільні : фб(1), Ч.З.№3(5), Ч.З.№2(1), аб(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.013/П78
Назва : Проблеми мистецької освіти : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 15.60 грн.
ДРНТІ : 18.01.21
ББК : 74.200.55 + 74.58.055 + 85.31я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики-- підготовка
Зміст : Методологічний аналіз формування музичного сприймання школярів/ О. Я. Ростовський. Роль естетичного ідеалу у формуванні художнього світогляду особистості/ М. В. Піскунова. Мистецтво слова як засіб формування естетичного досвіду особистості/ М. П. Долматова. Проблеми формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Проблеми формування ціннісно-орієнтаційного компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Діагностичні уміння у музично-виконавському процесі та умови їх формування у студентів мистецьких факультетів/ Л. І. Рузан. Інтерпретаційно-педагогічний аналіз у музично-виконавській підготовці/ В. М. Крицький. Педагогічні умови забезпечення ефективної навчальної взаємодії викладача і студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. Теоретичне обгрунтування критеріїв і показників сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. До проблеми інтерпретації фортепіанних творів В.-А. Моцарта/ О. М. Щербініна. Деякі особливості виконання прикрас у фортепіанних творах Й. Гайдна/ Л. Г. Котлінська. Стильові особливості фортепіанних творів Л. Ревуцького/ Т. М. Тімашева. Педагогічні проблеми формування музично-слухової активності студентів мистецьких факультетів у процесі інструментально-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Музично-ритмічне виховання майбутніх учителів музики у процесі виконавської підготовки/ Ю. Д. Пономарьов, С. Ю. Драган. Мовна інтерпретація музичного образу як складова професійної підготовки майбутнього вчителя у класі хорового диригування/ З. В. Хоменко. Особливості виконання поліфонічної музики у класі бандури/ Н. В. Голуб. Педагогічна спадщина В. П. Голубєва у формуванні вокальної майстерності майбутнього вчителя музики/ В. М. Курсон. До сутності поняття "музично-педагогічні здібності"/ О. В. Береза. Роль сучасних комп’ютерних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики/ Ю. Ф. Дворник. Деякі питання соціально-педагогічного супроводу музично обдарованих дітей/ С. Р. Хлєбік. Методичні засади формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Особливості викладання музики в Вальдорфській школі/ В. О, Спіліоті В. О. Педагогічні умови формування художньої саідомості учнів/ В. С. Вергунова. Музично-педагогічна спадщина Ф. Колесси у контексті сучасних вимог до викладання музики у школі/ К. В. Кабриль. Музичне краєзнавство як історико-культурологічна проблема/ О. А. Кавунник. Музыкально-просветительская деятельность хоров духовных учебных заведений Чернигова начала ХХ столетия/ Л. А. Дорохіна. Сьогодення народної хореографії/ В. М. Кирилюк. Становлення українського народно-сценічного танцю і сучасність/ О. М. Пархоменко. До сутності поняття "музична інтонація"/ С. В. Корма. Рок-музика у контексті сучасної молодіжної культури/ Н. А. Сидоренко. Особенности интерпретации на баяне сонаты № 9 Д. Скарлатти/ В. Г. Дорохін.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), муз.(10), аб(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), муз.(10), аб(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.013/П78
Назва : Проблеми мистецької освіти : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :243 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 27.00 грн.
ДРНТІ : 18.01.21
ББК : 74.200.55 + 74.58.055 + 85.31я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики-- підготовка
Зміст : Методика викладання фахових дисциплін у системі музично-педагогічної освіти/ О. Я. Ростовський, Ю. О. Ростовська. Музичні комп’ютерні технології як предмет педагогічних досліджень/ Ю. Ф. Дворник. Метод інтерпретаційно-педагогічного аналізу в музично-педагогічній підготовці/ В. М. Крицький. Організація навчальної взаємодії у класі музичного інструменту як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Діагностика стану сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Музично-слухова активність в інструментально-виконавському процесі/ С. А. Сливко. Етапи роботи над музичним твором у класі основного інструменту (фортепіано)/ Т. В. Ляшенко. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів при вивченні оперних сцен у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. До проблеми виховання самостійності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Н. І. Семикліт. Виховання естетичної культури студентів у класі хорового диригування/ Н. І. Семикліт; Н. В. Строганова. До питання співтворчості концермейстера і студентта в процесі підготовки до виконавської діяльності в класі хорового диригування/ Н. В. Строганова. Особливості концертмейстерської роботи на уроках класичного танцю/ І. Є. Ваніна. До питання професійної підготовки майбутніх учителів музики в оркестровому класі/ М. О. Шумський. Стан сформованості музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Кобзарське мистецтво як засіб виховання майбутнього вчителя музики/ Н. В. Голуб. Сучасні вимоги до виховання бандуриста-співака у руслі пошуку нових тенденцій та перспектив розвитку бандурної творчості/ С. В. Овчарова. Народна пісня як засіб формування музичної культури майбутнього вчителя музики/ В. М. Курсон. До проблеми вивчення українських солоспівів у класі постановки голосу/ В. І. Коробка. Формування мотивації музичної діяльності як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Педагогічна спрямованість як якісна характеристика особистості вчителя музики/ О. О. Морозова. До сутності поняття "творча самостійнсть"/ Т. М. Тімашева. Виховний потенціал дитячої фортепіанної музики/ О. М. Щербініна. Методика діагностики сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Проблема психолого-педагогічної діагностики музичних здібностей учнів загальноосвітньої школи/ О. В. Коваль. До проблеми музично-естетичного виховання учнів у позакласній роботі/ Я. В. Могильна. Естетична парадигма у навчанні англійської мови/ М. П. Долматова. Дослідження музичної інтонації як фундаментального явища музичної культури/ О. В. Спіліоті. До питання виконання старовинної музики/ Г. Г. Брюзгіна. До проблеми перекладення органних хоральних прелюдій Й.-С. Баха та подальшого розвитку сучасного бандурно-академічного репертуару/ С. В. Овчарова. Вокально-хорова творчість Кирила Стеценка: риси стилю/ З. В. Хоменко, О. Г. Мірошник. "Ліричні п’єси" Едварда Гріга/ О. Г. Скляр. Забіла-Врубель Н. І. - видатна представниця чернігівської мистецької родини/ А. Б. Хоменко. Оксана Петрусенко й українська народна пісня/ Н. В. Крутько. Музично-педагогічні ідеї Г. Сковороди/ М. Г. Батрак, Л. В. Костенко. Розвиток музичного виховання у закладах початкової освіти в Чернігівській губернії (60-80-і рр. ХІХ ст.)/ С. І. Матвієнко. Духовные концерты как фактор музыкального просвещения (страницы истории музыкальной жизни Чернигова начала ХХ века)/ Л. А. Дорохина. Митці Ніжина першої третини ХХ ст.: М. К. Заньковецька і Ф. Д. Проценко/ О. А. Кавунник. Стилістичні особливості танців Чернігівського Полісся/ О. М. Пархоменко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), муз.(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), муз.(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся . Вип. 43 : До 80-річчя від дня народження академіка Ф. С. Арвата
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 14.50, 15.00, грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 83.3(4Рос)5-8 (Гоголь)
Зміст : Людина з великої літери/ О. Д. Бойко. Життя та творча доля академіка Ф. С. Арвата/ Г. В. Самойленко. Арват Ф. С. о переводах произведений Н. В. Гоголя в Украине (Иван Франко как переводчик поэмы "Мертвые души")/ Н. Н. Арват. Федір Арват і розвиток методичної думки на Україні/ О. В. Забарний. Микола Гоголя і поляки (про деякі проблеми вивчення)/ П. В. Михед. Наименования лиц в "Мертвых душах" Н. Гоголя и их перевод на украинский язык/ Н. А. Бондарь. Жестовое поведение персонажей (на материале произведений Н. В. Гоголя)/ Т. Ф. Бассак. Творчість Івана Величковського на контексті європейського бароко/ Т. О. Сидоренко. Європейський характер романтичної суб’єктивності Михайла Петренка/ О. М. Моціяка. Епітетні сполуки в ідіолекті В. Винниченка/ Л. І. Коткова. Фразеологічні одиниці із гендерним компонентом у творах Є. Гуцала/ Т. В. Рудюк. Маркована лексика в ідіолекті Марії Матіос/ Т. Л. Хомич. Звичаї та традиції українців у повісті Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять" як засіб формування духовного багатства світу школярів/ Л. І. Драчук. Художнє мовомислення: до проблеми окреслення терміна/ А. І. Бондаренко. Проблема експресивної маркованості лексичних одиниць у працях українських мовознавців/ Н. І. Бойко. Новозапозичення в українській мові/ В. М. Бережняк. Давньоязичницький пантеон у слов’янській культурній традиції/ А. М. Кайдаш. Визначальні особливості керованого та усвідомленого оволодіння фонетикою та фонологією у вищому навчальному закладі/ В. М. Пащенко. Гіпо- та гіперсемантизація ономастичних компонентів у структурі фразеологічних одиниць/ Н. М. Пасік. Віддієслівні іменники опредметної дії: структурно-морфологічний аспект/ О. М. Петрик. Граматична адаптація субстантивних галліцизмів в українській мові (аспект родової маркованості)/ Ю. М. Топчій. Мотивація кличок в українській зооніміці/ В. М. Топтун. Пропозиційна мотивація англійських номенклатурних назв ссавців у когнітивно-ономасіологічному аспекті/ Н. С. Рибалка. Семантико-синтаксична характеристика каузальних відношень у структурі простого речення/ Г. М. Вакуленко. Складнопідрядні речення-афоризми/ Г. М. Чирва, М. С. Судденко. Проблема ідентифікації складнопідрядних речень із займенниково-означальними підрядними частинами/ М. С. Судденко. Украинско-русское двуязычие: миф и реальность/ Л. И. Гетман. Особливості відтворення українських фразеологізмів російською мовою/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Линвокультурологический аспект изучения русской фразеологии в вузе/ О. В. Данич. Українське ділове мовлення та проблеми перекладу/ Т. В. Жук. Готовність майбутніх вчителів-філологів до використання емпатії як умови розвивального впливу у міжособистісних стосунках/ І. І. Киричок. Роль комунітивно-ситуативних вправ у формуванні мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Вивчення стилістики у школі/ О. В. Банзерук. Форми інтерактивного навчання на уроках української літератури/ О. Міщенко. До питання про технологію самотворення себе як особистості (на матеріалі книги-самопрезентації І. А. Зязюна "Педагогіка добра: ідеали і реалії")/ В. Г. Кучерявець. Розвиток вищої педагогічної освіти в роки радянської влади/ О. А. Жук.
Примірники : всього : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(1), фб(1)
Вільні : фб Гоголіана(1), Ч.З.№3(1), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Марцінко Т. Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови/ Т. Марцінко (стр.2-7.)
Чемоніна Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеніки/ Л. Чемоніна (стр.7-12.)
Голуб Н. Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система/ Н. Голуб (стр.12-18.)
Бондаренко Ю. Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури/ Ю. Бондаренко
Байчук Т. Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури під час вивчення прозових творів/ Т. Байчук (стр.30-32.)
Телехова О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури (10-11 класи0/ О. Телехова (стр.32-35.)
Бійчук Г. Програма спецкурсу "Укроїнська постмодерна література" 10-11 (11-12) класи/ Г. Бійчук (стр.36-38.)
Почтар К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури: Педагогічний досвід/ К. Почтар (стр.39-42.)
Єрмоленко С. Мова і література в школах нового типу та ВНЗ/ С. Єрмоленко (стр.49-54.)
Перехід загальноосвітньої школи на 12-річну систнму навчання (бібліографічний покажчик) (стр.69-72.)
Слово - культура - духовність: яльфа і омега (повість-реконструкція) (стр.63-66.)
Фасоля А. Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса/ А. Фасоля (стр.60-61.)
Горболіс С. Народнорелігійна мораль і проблема збереження довкілля у світорозумінні героїв української прози кінця XIX - початку XX ст./ С. Горболіс (стр.55-59.)
Шишко О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі)/ О. Шишко (стр.42-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Н.
Назва : Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N3. - С. 12-18. (Шифр Умлш-1/2006/3)
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Донченко Т. Підручники мають будуватися на чітких наукових засадах/ Т. Донченко (стр.4-7)
Садовнікова О. Метод проектів на уроках української мови як засіб формування пізнавально-творчих умінь старшокласників/ О. Садовнікова (стр.8-13)
Плетньова Л. Системи завдань у тестовій формі на уроках української мови ( на матеріалі морфології)/ Л. Плетньова (стр.17-20)
Дятленко Т. Тестування як ефективний засіб контролю навчальних досягнень учнів ( на прикладі вивчення монографічної теми " Ольга Кобилянська", 10 клас)/ Т. Дятленко (стр.25-29)
Єрмолаєва Л. "Празька школа" українських письменників ( урок української літератури в 11 класі)/ Л. Єрмолаєва (стр.30-33)
Почтар К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка ( уроки української літератури)/ К. Почтар (стр.34-38)
Стецюк Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів / Н. Стецюк (стр.39-43 (далі буде))
Голуб Н. Тестові завдання з риторики ( для студентів вищих педагогічних навчальних закладів)/ Н. Голуб (стр.44-48)
Іванова-Георгієвська Н. Сучасна українська культура в світовому контексті пошуків справжності : мода на традицію/ Н. Іванова-Георгієвська (стр.64-67)
Пасісниченко Г. Міфопоетичне мислення і художня творчість Олександра Довженка/ Г. Пасісниченко; Т. Чумак (стр.53-56)
Чумак Т. Уроки духовності Олеся Гончара/ Т. Чумак; О. Матюшенко (стр.49-52)
Матюшенко О. Носій естетики світлих і сонячних тонів/ О. Матюшенко (стр.61-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Н.
Назва : Тестові завдання з риторики ( для студентів вищих педагогічних навчальних закладів)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N4. - С. 44-48 (Шифр Умлш-1/2007/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): риторика
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4У/Г 62
Автор(и) : Голуб Н. Б., Дяченко Л. М., Остапенко Н. М.
Назва : Основи наукових досліджень : навчально-методичний посібник для студ. філологів
Вихідні дані : Черкаси: Відлуння, 1999
Кільк.характеристики :80 с
Ціна : 1.20 грн.
ББК : 81.411.1
Примірники : всього : Ч.З.№3(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№3(1), фб(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8(070.2)/М 54
Автор(и) : Забарний, Олександр Вадимович
Назва : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури : Науково-методичний збірник. Вип. 11
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 38.00 грн.
ДРНТІ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови в школі-- методичні посібники
Викладання української літератури в школі-- методичні посібники
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ україни
Зміст : Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба/ О. О. Кучеренко. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба"/ М. С. Судденко. Гоголівський "антіісторизм" і українська історична література/ І. Ю. Юрова. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя/ Н. І. Головченко. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля/ О. І. Кобзар. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини")/ В. М. Школа. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара)/ Л. Г. Рева. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного/ С. В. Підопригора. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край"/ Г. Дейна. Біографія письменника як предмет дослідження/ Г. О. Островська. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя/ Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. Содержание и смысл основных произведений Гоголя/ С. М. Сандомирський. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя/ Н. П. Волченкова. Питербург Н. В. Гоголя/ С. И. Шашков. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя/ Т. П. Целехович. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь?/ И. Н. Клеутина. Вечно живая классика/ В. К. Сенина, И. П. Калинина. Гоголь и крест/ Л. В. Ольховская. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова/ Т. Н. Усольцева. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет"/ Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ О. А. Головачова. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи/ И. М. Логинова. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи)/ О. В. Пилипенко. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам)/ В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи/ О. О. Лілік. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди"/ Т. А. Бронзенко. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури)/ Л. В. Дідик. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка)/ А. І. Бондаренко. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань)/ Н. М. Пасік. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі/ Т. В. Жук. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне/ Л. І. Драчук. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць/ Т. В. Рудюк. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умовах педагогічного коледжу/ Н. М. Юрченко.
Примірники : всього : фб Гоголіана(1), ав(1), Ч.З.№3(8)
Вільні : фб Гоголіана(1), ав(1), Ч.З.№3(8)
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Ярмолюк А. Удосконалення власного писемного мовлення як умова формування комунікативної компетенції учнів/ А. Ярмолюк (стр.2-5.)
Остапенко Н. Теоретичні основи форування комунікативної компетентності учня загальноосвітньої школи на уроках української мови/ Н. Остапенко (стр.5-8.)
Кулик О. Вивчення складних комбінованих речень (граматико-стилістична робота)/ О. Кулик (стр.8-13.)
Попович І. До проблеми підвищення орфографічної та пунктаційної грамотності учнів/ І. Попович (стр.13-18.)
Котляренко С. Виразне читання на уроках літератури (5 клас)/ С. Котляренко (стр.19-23.)
Овдійчук Л. Лірична драма у прозі про непереможне кохання (вивчення новели Івана Франка "Сойчине крило" у 10 класі)/ Л. Овдійчук (стр.23-25.)
Симоненко Т. Педагогічні умови організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у ВНЗ/ Т. Симоненко (стр.37-39.)
Руденко В. Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів/ В. Руденко (стр.40-44.)
Голуб Н. Становлення риторики як науки і навчальної дисципліни/ Н. Голуб (стр.45-51.)
Портретна галерея: Біляєв О. М. (стр.62-64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-9/Г 62
Автор(и) : Голуб Н.
Назва : Становлення риторики як науки і навчальної дисципліни
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - N 3. - С. 45-51. (Шифр Умлш-1/2010/3)
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра методики викладання української мови та літератури
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Риторика-- історія
риторична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): риторична школа
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-9/П 60
Назва : Портретна галерея: Біляєв О. М.
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - N 3. - С. 62-64. (Шифр Умлш-1/2010/3)
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра методики викладання української мови та літератури
Кафедра української мови
Педагоги-науковці
Викладання української мови у ВНЗ
Зміст : Життя, наповнене глибоким змістом: Біляєв Олександр Михайлович (27.02.1925-27.03.2006) ; Мистецтво жити: пам’яті видатного українського вченого-лінгводидакта Біляєва О. М./ Н. Голуб.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : збірник наукових праць. Вип. 59 : Спадщина П. Куліша і її роль у розвитку української мови, літератури та культури
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :204 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 30.83 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Кафедра світової літератури та історії культури
Зміст : Репрезентація мегаконцепту-образу "Україна" в романі Пантелеймона Куліша "Чорна Рада"/ Н. І. Бойко. Відображення концепту "Козаччина" у функціонально-семантичних полях епітетних словосполучень (на матеріалі історичного роману "Чорна Рада")/ Н. Ю. Коновалова. Військова лексика в історичній прозі П. Куліша/ О. В., Шакура Ю. О. Банзерук О. В. Структурно-функціональні особливості антропонімів у романі П. Куліша "Чорна Рада"/ С. В. Соколова. Стилістична роль старокнижних елементів у романі П. Куліша "Чорна Рада"/ С. П. Шевченко. Концепт воля у поезії Т. Шевченка і П. Куліша/ Б. І. Циганок. Мова Тараса Шевченка в оцінці Пантелеймона Куліша/ Л. І. Мацько. Розмаїття синтаксичних структур у поезії Пантелеймона Куліша/ Г. М. Чирва. Особливості поетичного синтаксису Пантелеймона Куліша/ Г. О. Козачук. Формули мовного етикету в епістолярії П. Куліша/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Діяльність П. Куліша в контексті становлення української літературної мови в другій половині XIX століття/ В. Г. Коваленко. Роль Пантелеймона Кулиша в истории славянской языковой культуры/ А. С. Белая. Пантелеймон Куліш - дослідник української літератури/ В. М. Владимирова. Народнозмовні елементи в художньому мовленні П. Куліша/ Н. М. Пасік. Термінологічна лексика у мовотворчі П. Куліша/ Л. О. Симоненко. Доробок П. Куліша в контексті вчення про міфоніми/ А. М. Кайдаш. Ієрархія морфологічної реалізаціі предикатів стану сучасної української мови на формально-граматичному рівні (на матеріалі мовної практики П. Куліша)/ Р. Г. Шрамко. Порівняння як стилістичний засіб актуалізації художніх образів (на матеріалі прозових творів П. Куліша)/ В. М. Пащенко. Форми іменників II відміни в мові першодруків П. Куліша/ О. П. Кумеда. Прикметникова синоніміка в художньому мовленні П. Куліша/ Г. М., Клипа Н. І. Вакуленко Г. М. Семантична взаємодія префіксально-суфіксальної конструкції роз-...ся з дієслівними основами на позначення мовленнєвих актів (на матеріалі творів П. Куліша)/ Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. Граматичні особливості функціонування предикативних форм на-но,-то у творах П. Куліша/ В. М. Пугач. Паралельне функціонування сполучників і прийменників для вираження тотожних семантико-синтаксичних відношень (на матеріалі поетичних творів П. Куліша)/ Т. М. Фесенко. Ступені порівняння в тексті перекладу П. Куліша книг Мойсея/ С. В. Зінченко. Чернігівське культурне оточення Пантелеймона Куліша/ С. В., Коновалова Н. Ю., Шкурко М. П., Вишнівська С. В. Пантелеймон Куліш і Ніжинська вища школа/ О. В. Забарний. Роль педагогічної спадщини П. Куліша у формуванні духовного світу школярів/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. "Граматка" П. Куліша - перший підручник для школярів/ В. М. Бережняк. Вивчення життєпису Пантелеймона Куліша на уроках української літератури в школі/ Л. М. Овдійчук.
Примірники : всього : фб Гоголіана(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб Гоголіана(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 8
Цікаві статті :
Голуб Н. Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти/ Н. Голуб (стр.2-7)
Шелехова Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників (академічний рівень)/ Г. Шелехова (стр.8-12)
Бондаренко Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах/ Н. Бондаренко (стр.13-16)
Федорчук Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення/ Т. Федорчук (стр.17-21)
Варзацька Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці/ Л. Варзацька (стр.22-25)
Ярмолюк А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції/ А. Ярмолюк (стр.26-31)
Симоненкова Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів/ Т. Симоненкова (стр.32-37)
Дороз В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови/ В. Дороз (стр.37-45)
Яценко Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання/ Т. Яценко (стр.46-48)
[Українська мова у школах національних меншин] (стр.49-65)
Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіщих відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників)/ В. Новосьолова (стр.72-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Г 62
Автор(и) : Голуб Н.
Назва : Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - N 8. - С. 2-7 (Шифр Умлш-1/2010/8)
ББК : 74.2 + 83.7
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта мовна
Риторика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): риторична компетентність--ієрархічна система компетентностей
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 152927
Кількість відвідувачів 1352
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя