Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гончаров, Володимир Іванович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Університетська освіта: тенденції змін/ Віктор Андрущенко (стр.5-15)
Богданов І. Т. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку/ Ігор Богданов (стр.16-21)
Гончаров В. І. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти/ Володимир Гончаров (стр.22-27)
Бевзенко Л. Д. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді/ Любов Бевзенко (стр.28-36)
Кочубей Н. В. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота/ Наталія Кочубей (стр.37-42)
Касьянов Д. В. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства/ Дмитро Касьянов (стр.43-49)
Тарутіна З. Є. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках/ Зінаїда Тарутіна (стр.50-54)
Хоменко О. В. Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства/ Олександр Хоменко (стр.55-61)
Дівінська Н. О. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ/ Наталія Дівінська (стр.62-67)
Лисенко В. П. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ/ Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх (стр.68-74)
Вернидуб Р. М. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів/ Роман Вернидуб (стр.75-79)
Калашнікова С. А. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири/ Світлана Калашнікова (стр.80-84)
Слюсаренко О. М. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів/ Олена Слюсаренко (стр.85-91)
Павлюк С. В. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини/ Світлана Павлюк (стр.92-97)
Козієвська О. І. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах/ Олена Козієвська (стр.98-107)
Рідченко Л. О. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик/ Людмила Рідченко (стр.108-113)
Українське шкільництво в Канаді: бути канадцем і залишатися українцем (стр.114-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Г 65
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 22-27 (Шифр ВОУ1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна освіта-- філософія освіти
Учитель-- новий учитель
Підготовка вчителів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--освіта--педагогіка--підготовка вчителів--шкільна освіта--навчально-виховний процес--нові пріоритети--формування особистості вчителя--педагогічна освіта--вища освіта--модернізація--глобалізація--суспільні зміни--нова парадигма--філософія освіти--новий учитель--освітній простір внз--педагогічний внз
Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Академічна співпраця/ Віктор Андрущенко (стр.5-7)
Пілов П. І. Вірність традиціям і відповідність часу/ Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько (стр.8-15)
Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/ Беата Косова (стр.16-23)
Зеленков А. І. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира/ Анатолій Зеленков (стр.24-37)
Уваркіна О. В. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору/ Олена Уваркіна (стр.38-44)
Касьянов Д. В. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення/ Дмитро Касьянов (стр.45-50)
Перглер Т. І. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення/ Тетяна Перглер (стр.51-58)
Гончаров В. І. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя/ Володимир Гончаров (стр.59-65)
Кофанова О. В. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів/ Олена Кофанова (стр.66-74)
Козлакова Г. О. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті/ Галина Козлакова, Наталія Сура (стр.75-82)
Дідков О. М. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку/ Олександр Дідков (стр.83-88)
Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/ Світлана Ганаба (стр.89-95)
Кірейчева Є. В. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя/ Євгенія Кірейчева (стр.96-100)
Слюсаренко О. М. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом/ О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено (стр.101-108)
Корсак Ю. К. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"/ Юрій Корсак (стр.109-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 59-65 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- новий вчитель
Педагогічна технологія-- поняття-- структура
Підготовка майбутніх вчителів-- формування нового вчителя
Педагогічна освіта-- освітні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка вчителів--вища освіта--педагогічна освіта--новий учитель--вчитель нової формації--компетентність вчителя--освітні технології--технології освіти--педагогічні технології--технологія навчання--технологічне середовище--педагогічний внз
Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Суліма Є. М. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу/ [Є. М. Суліма] (стр.5-8)
Андрущенко В. П. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти/ Віктор Андрущенко (стр.9-12)
Куляс П. П. Вся і давність, і обнова - українська мова/ Павло Куляс (стр.13-24)
Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/ Беата Косова (стр.25-30)
Майборода В. К. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України/ Василь Майборода (стр.31-36)
Бутівщенко С. В. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою/ Станіслав Бутівщенко (стр.37-43)
Гончаров В. І. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя/ Володимир Гончаров (стр.44-51)
Яременко Л. А. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність/ Лілія Яременко (стр.52-58)
Блохін О. В. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способу життя особистості/ Олег Блохін (стр.59-71)
Шугалій Н. Є. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих/ Наталія Шугалій (стр.72-78)
Чорнойван Г. П. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні/ Ганна Чорнойван (стр.79-85)
Дебич М. А. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття/ Марія Дебич (стр.86-91)
Зварич І. М. Тестування педагогічної компетентності викладачів США/ Ірина Зварич (стр.92-99)
Семенюк Н. В. Безперервна освіта: світова практика й Україна/ Наталія Семенюк (стр.100-106)
Стеценко К. В. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/ Катерина Стеценко (стр.107-111)
Конончук А. І. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя/ Антоніна Конончук (стр.112-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58.2/Г 65
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 44-51 (Шифр В551/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 74.58.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Інноваційні технології навчання
Підготовка вчителів-- навчальний процес-- традиції-- інновації
Майбутні вчителі-- виховання-- духовно-моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка вчителів--педагогічна освіта--формування особистості вчителя--педагогічні інновації--інноваційність педагогічної діяльності--новий учитель--підготовка нового вчителя--психолого-педагогічна модель сучасного вчителя--інноваційна діяльність вчителя--релігійний складник освіти--навчання--виховання--християнський ідеал--релігійно-культурологічна освіта--релігієзнавча освіта--етноконфесійна освіта--світськість освіти
Анотація: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 24938
Кількість відвідувачів 708
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя