Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гриценко, Г. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Історія та правознавство -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Десятов Д. Л. Формування просторової компетентності учнів під час навчання історії/ Д. Л. Десятов (стр.2-7.)
Баханов К. О. Творчий потенціал учителя/ К. О. Баханов (стр.8-9.)
Сичик О. В. Релігія стародавніх греків. 6 клас/ О. В. Сичик (стр.10-12.)
Москаленко Т. М. Окупаційний режим і Гологост в Україні. Бінарний урок з історії України та курсу "Основ правознавства". 11 клас/ Т. М. Москаленко (стр.13-18.)
Бєльська А. С. Наслідки Першої світової вйни. Всесвітня історія. 10 клас/ А. С. Бєльська (стр.19-20.)
Гриценко Г. В. Проголошення УНР. III Універсал Центральної Ради. Історія України. 10 клас/ Г. В. Гриценко (стр.21-22.)
Старіченко С. М. Київська держава за часів правління Володимира Великого. Історія України. 7 клас/ С. М. Старіченко (стр.23-26.)
Загадкові місця України: Чуфут-Кале; Кам'яна Могила (стр.27-28.)
Чорна В. І. Історична гра "Ерудит". 8 клас/ В. І. Чорна (стр.29-31.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4УКР)р10/Г 85
Автор(и) : Гриценко Г. В.
Назва : Проголошення УНР. III Універсал Центральної Ради. Історія України. 10 клас
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013. - N 2. - С. 21-22. (Шифр ІПУ/2013/2)
ББК : 63.3(4УКР)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії України в школі-- уроки-- комбіновані уроки
Викладання історії України в школі-- уроки в 10 класі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): третій (iii) універсал цр--центральна рада--українська народна республіка--унр--більшовики
Анотація: Мета уроку: поглибити знання учнів про хід державотворчого процесу в Україні, охарактеризувати основні ідеї III Універсалу, показати, що проголошення УНР було його підсумком, який тривав від початку Української революції; розвивати історичне та логічне мислення учнів на основі опрацювання джерел інформації.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Історія та правознавство -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Зарубіна Л. І. Організація проектної роботи на уроках історії та правознавства/ Л. І. Зарубіна, Г. В. Гриценко (стр.2-4.)
Добриця М. В. Використання історичного кіно на уроках історії/ М. В. Добриця (стр.5-8.)
Баханов К. О. Стиль навчальної взаємодії/ К. О. Баханов (стр.9-11.)
Горяїнова Л. Є. Всесвітня історія (10 клас) у таблицях і схемах/ Л. Є. Горяїнова (стр.12-14.)
Загадкові місця України: Скелі Довбуша; Печера "Оптимістична" (стр.15-16.)
Пилипюк Є. В. Міжнародні відносини наприкінці XIX - на початку XX ст. Всесвітня історія. 10 клас/ Є. В. Пилипюк (стр.17-20.)
Паламарчук Г. В. Запорозька Січ у другій половині XVII ст. Історія України. 8 клас/ Г. В. Паламарчук (стр.21-23.)
Заікіна В. Перська держава. Історія давнього світу. 6 клас/ В. Заікіна (стр.24-27.)
Гатченко С. Н. СРСР у період "застою" (1964-1985). Всесвітня історія. 11 клас/ С. Н. Гатченко (стр.28-31.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(0)р10/З-35
Автор(и) : Зарубіна Л. І., Гриценко Г. В.
Назва : Організація проектної роботи на уроках історії та правознавства
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013. - N 5. - С. 2-4. (Шифр ІПУ/2013/5)
ББК : 63.3(0)р10 + 67.0р
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки історії-- проектні технології
Уроки правознавства-- проектні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод проектів--проектний метод навчання--проекти на уроках історії--проекти на уроках правознавства
Анотація: Стаття присвячена темі використання методу проектів на уроках історії та правознавства, приведено переваги проектного методу навчання, порівняно з традиційними.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Історія та правознавство -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Скакун О. Ф. Юридична енциклопедія з теорії держави та права/ О. Ф. Скакун (стр.2-4)
Возна З. О. Педагогічні умови реалізації проектної діяльності в практиці суспільствознавства/ З. О. Возна (стр.5-7)
Зарубіна Л. І. Організація проектної роботи на уроках історії та правознавства/ Л. І. Зарубіна, Г. В. Гриценко (стр.8-12)
Нагорнюк В. О. Завдання для тематичного оцінювання з теми "Кримінальне право"/ В. О. Нагорнюк (стр.13-14)
Тутова А. Становлення та розвиток судової системи Російської імперії у XVIII- на початку XX ст./ А. Тутова (стр.15-16)
Шостак О. Л. Із досвіду підготовка учнів до ЗНО/ О. Л. Шостак (стр.вкладка "Фаховий сервер" № 10. - С. 16/1-16/4)
Морозова Н. М. Глосарій із всесвітньої історії/ упоряд. Н. М. Морозова (стр.вкладка "Фаховий сервер" № 10. - С. 16/4-16/8)
Бондаренко Я. Г. Курс "Людина і світ". Академічний і профільний рівні. 11 клас/ Я. Г. Бондаренко, Л. Г. Чабан (стр.17-26)
Вешняковська О. Уявна мудрість/ О. Вешняковська (стр.22-23)
Олійник Н. В. Виховний захід "З історії гендерного питання в Україні: від сарматських амазонок до сьогодення"/ Н. В. Олійник (стр.27-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(0)р10/З-35
Автор(и) : Зарубіна Л. І., Гриценко Г. В.
Назва : Організація проектної роботи на уроках історії та правознавства
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013. - N 7. - С. 8-12 (Шифр ІПУ/2013/7)
Примітки : Продовження. Початок в № 5 - 2013.
ББК : 63.3(0)р10 + 67.0р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки історії-- проектні технології
Уроки правознавства-- проектні технології
Навчання-- метод проектів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод проектів на уроках--проекти на уроках історії--проекти на уроках правознавства--групові освітні проекти--індивідуальні освітні проекти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :408 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Педагогічні науки
Примітки : Фахове видання з педагогічних наук
Ціна : 65.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-технології
Зміст : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 78570
Кількість відвідувачів 2097
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя