Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Губенко, А. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Губенко, А. В.
    Диагностика творческого мышления в техническом изобретательстве [Текст] / А.В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2003. - N6. - С. 31-37.
ДРНТІ
ББК 88.351.3
Рубрики: мислення
   Творчість

   психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.
88
Г 93


    Губенко, А. В.
    Игры со свойствами предметов [Текст] / А. В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 4. - С. 26-33
ББК 88
Рубрики: Гра--психологія
   Творче мислення

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
бисоциации -- свойства предметов


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88.37
Г 93


    Губенко, А. В.
    Личность в условиях нормативного кризиса / А. В. Губенко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 230-240. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--типи особистості--суспільні норми
Кл.слова (ненормовані):
нормативна криза суспільства -- суспільні норми -- соціальна поведінка -- аномія -- аномічні розлади
Анотація: Розглядається проблема нормативної кризи у суспільстві. Зокрема, аналізуються протиріччя між формальними й неформальними суспільними нормами та наслідки для поведінки людей, які випливають з цих протирічь. Для аналізу проблеми використовується теорія аномічних розладів Дюркгейма і Мертона, вивчаються аномічні порушення та розглядаються типи особистості, які формуються під впливом цих соціальних аномалій. Вказується на необхідність профілактики та попередження деяких девіацій соціальної поведінки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: МП-1/2012/4
   Журнал

Мир психологии [Текст] : научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж : Московский психолого-социальный институт, 1994 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 4
Зміст:
Сайко, Э. В. Пространства организации социальной эволюции в универсуме Бытия и Человек в пространственной организации Социума / Э. В. Сайко. - С.3-17. - Библиогр.: 30 назв.
Розин, В. М. Понятие "пространство" и его эволюция (от естествознания к гуманитарным и социальным наукам) / В. М. Розин. - С.18-29. - Библиогр.: 24 назв.
Пигалев, А. И. Социальное пространство и культура: философские аспекты / А. И. Пигалев. - С.30-41. - Библиогр.: 19 назв.
Петров, В. М. Дивергентное "расщепление" духовного мира и повседневные концепции Пространства-Времени (Дедуктивное конструирование в рамках системно-информационного подхода) / В. М. Петров. - С.42-58. - Библиогр.: 31 назв.
Мухина, В. С. Человек в пространстве пересечения созданных им реалий / В. С. Мухина. - С.58-68. - Библиогр.: 9 назв.
Анисимов, О. С. Субъективное пространство и его рефлексивный источник / О. С. Анисимов. - С.68-75. - Библиогр.: 29 назв.
Болдышева, В. А. Методы игры в формировании высоких способностей как управление Отражением пространства-времени индивида и общества / В. А. Болдышева, А. В. Иванов, Г. А. Иванов. - С.75-91. - Библиогр.: 40 назв.
Зубко, Г. В. Пути в пространстве и пространство в пути мифического героя / Г. В. Зубко. - С.91-96. - Библиогр.: 8 назв.
Галич, З. Н. Город в динамике структурирования исторического пространства / З. Н. Галич. - С.96-107. - Библиогр.: 20 назв.
Погодин, И. А. Пространство психотерапевтического контакта: метапсихологические аспекты / И. А. Погодин. - С.107-114. - Библиогр.: 5 назв.
Заднепровская, Г. В. Портрет героя в пространстве современной отечественной оперы / Г. В. Заднепровская. - С.114-120. - Библиогр.: 9 назв.
Запорожец, И. Ю. Пространство в жизни дошкольника и пространство его Я / И. Ю. Запорожец, Д. М. Логунцова. - С.121-131. - Библиогр.: 19 назв.
Цымбаленко, С. Б. Социальное пространство первого интернет-поколения России (новая медиасреда детей и подростков) / С. Б. Цымбаленко. - С.131-137. - Библиогр.: 6 назв.
Кириллов, Я. А. Эволюция учения о среде в культурно-исторической психологии / Я. А. Кириллов. - С.137-148. - Библиогр.: 19 назв.
Соловьёв, И. О. Многохарактерность действия и принципы моделирования среды в пространстве-времени профессионального образования / И. О. Соловьёв. - С.149-159. - Библиогр.: 13 назв.
Фельдштейн, Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в пространственно-временной ситуации ХХІ века : доклад на общем собрании РАО / Д. И. Фельдштейн. - С.160-179.
Волкова, Е. В. Пространство знаний и современное образовательное пространство / Е. В. Волкова. - С.179-185. - Библиогр.: 15 назв.
Селезнёва, Е. В. Человек в пространстве организационных взаимодействий / Е. В. Селезнёва. - С.186-196. - Библиогр.: 12 назв.
Полякова, О. Б. Профессиональная среда как детерминанта возникновения профессиональных деформаций / О. Б. Полякова. - С.196-204. - Библиогр.: 21 назв.
Манолова, О. Н. Формирование антикоррупционного профессионального пространства / О. Н. Манолова. - С.204-216. - Библиогр.: 20 назв.
Завгородняя, Е. В. Экзистенциальное содержание личности и варианты её становления / Е. В. Завгородняя. - С.216-230. - Библиогр.: 34 назв.
Губенко, А. В. Личность в условиях нормативного кризиса / А. В. Губенко. - С.230-240. - Библиогр.: 17 назв.
Куличкин, П. А. Время и полушарная детерминация художественного творчества: сезонный аспект / П. А. Куличкин, Л. А. Мажуль, В. М. Петров. - С.241-248. - Библиогр.: 6 назв.
Рубцов, В. В. Психологический институт Российской академии образования: история и современность (к 100-летию Психологического института им. Л. Г. Щукиной) / В. В. Рубцов. - С.249-260. - Библиогр.: 16 назв.
Семёнов, И. Н. Этапы, методология и направления исследований рефлексии в Психологическом институте на Моховой / И. Н. Семёнов. - С.261-275. - Библиогр.: 27 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ОД1/2011/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 5
Зміст:
Любарт, Т. Що робить творчий процес творчим? / Т. Любарт. - С.2-6
Токарєва, М. Нездоланна тяга до пізнання / М. Токарєва. - С.7-11
Вітко, М. А. Ігровий комплекс для розвитку творчого мислення (закінчення) / М. А. Вітко. - С.27-37
Макаренко, Н. М. Методика "Самооцінка творчого потенціалу" / Н. М. Макаренко. - С.38-39
Губенко, А. В. Периферическое мышление и креативность личности / А. В. Губенко. - С.57-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ОД1/2011/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 4
Зміст:
Герасименко, Л. В. Проектний підхід у роботі європейських клубів з молоддю: теорія і пратика / Л. В. Герасименко, О. І. Овчаренко, С. Г. Овчаренко. - С.18-26
Губенко, А. В. Игры со свойствами предметов / А. В. Губенко. - С.26-33
Макаренко, Н. М. Методики визначення творчих здібностей, потенціалу / Н. М. Макаренко. - С.34-35
Вітко, М. А. Ігровий комплекс для розвитку творчого мислення / М. А. Вітко. - С.38-47 (Далі буде)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ОД1/2011/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 3
Зміст:
Губенко, А. В. Творческая кентавристика как наука о сочетании несочетаемого / А. В. Губенко. - С.2-7.
Галушко, О. М. Развитие творческих способностей детей на уроках литературы / О. М. Галушко. - С.27-30.
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової освіти у школі / Е. В. Ситник. - С.31-36.
Данильєва, Т. Ю. Програма "Країнознавство. Філософська думка англомовних країн" / Т. Ю. Данильєва, О. В. Воскресенська, А. Б. Скоморохова. - С.37-43.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ОД1/2010/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 10
Зміст:
Губенко, А. В. Основні прояви інтелектуальної обдарованості / А. В. Губенко. - С.2-8
Качур, О. Робота практичного психолога школи з батьками обдарованих дітей / О. Качур. - С.50-57
Лицик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Лицик. - С.57-60
Кузьменко, Л. А. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми / Л. А. Кузьменко. - С.60-67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ОД1/2011/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 2
Зміст:
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти / Е. В. Ситник. - С.19-24.
Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций (для детей от 11 лет) / А. В. Губенко. - С.25-29.
Кашапов, М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "простые предметы" / М. М. Кашапов, А. В. Лейбина. - С.30-33.
Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.37-42 (далі буде).
Кузьменко, В. Діагностика виналідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.60-65.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ОД1/2012/10
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2012р. N 10
Зміст:
Арутюнян, Л. В. Профильное обучение как условие повышения качества образования / Л. В. Арутюнян. - С.2-8
Корбут, С. Ю. Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії / С. Ю. Корбут. - С.9-13
Билецкая, С. В. Активация и повышение интереса учащихся к изучению математики / С. В. Билецкая. - С.13-16
Редько, З. В. Використання дидактичних віршів у роботі з дошкільнятами / З. В. Редько. - С.17-20
Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приемов дробления, разъединения на части и соединения : для учеников среднего и старшего школьного возраста, педагогов, психологов и родителей / А. В. Губенко. - С.21-26
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: ОД1/2013/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 9
Зміст:
Біла, І. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. Біла. - С.2-5
Мельник, А. О. Розвиток творчих можливостей учнів початкових класів на уроках математики / А. О. Мельник. - С.6-11
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках георгафії з метою розвитку креативності учнів (на прикладі розробки уроків) / Т. О. Філіпенко. - С.12-17
Петренко, Л. Б. Вивчення частини мови через театральну ейдетику / Л. Б. Петренко. - С.17-25
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного Олімпу : методичні рекомендації з формування загальнонавчальних умінь як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.26-32
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих завдань дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.33-36
Зверик, А. П. "Испытай сам себя": 4-й тест на выявление творческой технической одаренности / А. Н. Зверик. - С.37-41
Настасенко, В. А. Анализ батареи тестов на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя" А.П. Зверика / В. А. Настасенко. - С.41-47
Губенко, А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приема компактности (для детей среднего и старшего школьного возраста) / А. В. Губенко. - С.48-52
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения / Е. В. Заика. - С.53-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребенка создает его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання та ігри для учнів 2-го класу / А. О. Мельник. - С.62-66
Коровай, А. Неслухняйко із нашого класу / А. Коровай. - С.67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: ОД1/2004/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 9
Зміст:
Смульсон, М. Л. Технології інтелектуального тренінгу та їх розвивальний вплив / М. Л. Смульсон. - С.2-12.
Кл.слова: Інтелектуально-творчі ігри, ігрова діяльність, психотехнічний прийом "очуження"
БолтІвець, С. І. Методика оцінювання продуктів уяви дитини / С.І. БолтІвець. - С.13-15.
Кл.слова: психогігієнічне прогнозування
Чорна, О. Роль шкільного психолога в розвитку фантазії у молодших школярів / О. Чорна. - С.16-20.
Кл.слова: творча уява, розвиток творчої особистості
Губенко, А. В. Тренинг готовности школьников к решению учебных творческих задач / А. В. Губенко, Т. Н. Третяк. - С.21-31.
Кл.слова: развитие пространственного мышления
Замліла, Н. С. Мультимедійні проекти - одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі / Н. С. Замліла. - С.32-
Кл.слова: інформаційні технології
Шульга, Л. М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання / Л. М. Шульга. - С.43-63.
Кл.слова: творча діяльність дітей, психогімнастика, сенсомоторні вправи
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: ОД1/2003/6
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2003р. N 6
Зміст:
Моляко, В. О. Технічна творчість і її структура / В.О. Моляко. - С.2-4.
Кл.слова: творча діяльність , обдарованість
Губенко, А. В. Диагностика творческого мышления в техническом изобретательстве / А.В. Губенко. - С.31-37.
Кл.слова: творча діяльність
Тест на практический интеллект. - С.38-45.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: ОД1/2004/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 5
Зміст:
Принципы, по которым можно создать программу для развития одаренности. - С.7-10
Греник, Ж. А. Програма "Розвиток інтелекту та логічного мислення дітей 5-6 років" / Ж. А. Греник ; А.В. Губенко; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - С.11-19
Губенко, А. В. Тренинг способности к усвоению учебной информации / А. В. Губенко ; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - 20-31 ( прод.след.)
Тесты Вильямса. - 32-35 (прод.след.)
Субтест "Умозаключение" интеллектуального теста Фланагана. - С.36-39
Венгер, Л. А. Предложите эти задачи вашему ребенку / Л.А. Венгер, А.Л. Венгер. - С.40-50
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: ОД1/2013/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 1
Зміст:
Кушнірчук, В. В. "В кожній дитині сонце..." / В. В. Кушнірчук. - С.2-11
Войчишин, О. Д. Інформаційні технології в гімназії - успіх перших кроків / О. Д. Войчишин, В. Г. Дяків. - С.12-14
Дяків, В. Г. Формування творчо-пізнавальної активності школярів шляхом залучення їх до роботи МАН / В. Г. Дяків. - С.15-17
Білинська, Л. Використання проектної методики на уроках англійської мови / Л. Білинська. - С.18-19
Беркита, З. Є. Організація роботи зі структурними компонентами підручника на уроці в початковій школі / З. Є. Беркита. - С.20-24
Голда, Я. В. Інтелектуальні ігри або розумові види спорту / Я. В. Голда, В. Гулик. - С.25-29
Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приемов дробления, разъединения на части и соединения : для учеников среднего и старшего школьного возраста, педагогов, психологв и родителей / А. В. Губенко. - С.30-34
Червоняк, С. Як організувати підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання (просвітницьке заняття з учнями з елементами тренінгу) / С. Червоняк. - С.35-40
Остапчук, О. М. Від зовнішнього управління до шкільного менеджменту / О. М. Остапчук. - С.41-44
Гусак, А. "У колі друзів": програма діагностики та формування позитивних взаємин учнів 5 класів / А. Гусак. - С.45-53. - Библиогр. в конце ст.
Розвиваємо увагу (завдання для старших дошкільників). - С.54-58
Струк, Н. І. Вплив сім’ї на формування обдарованої особистості / Н. І. Струк. - С.59-62
Досліди з водою (для дітей молодшого шкільного віку). - С.63-66
Хім'як, Ю. Казка про душу (суцільна алегорія) / Ю. Хім'як. - С.67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
74.2
Г 93


    Губенко, А. В.
    Основні прояви інтелектуальної обдарованості [Текст] / А. В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 10. - С. 2-8
ББК 74.2
Рубрики: обдаровані діти--ІНТЕЛЕКТ
   діти обдаровані

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
88.840
Г 93


    Губенко, А. В.
    Переструктуирование как важный механизм творческого обучения [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 62-71.
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання--учні--творче мислення
   Психологія навчання--творче навчання--методики

   Кафедра фізики

   Уроки фізики--задачі

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення учнів -- психологія навчання учнів -- задачі на розвиток творчого мислення -- гештальтпсихологія -- творче навчання -- вдосконалення творчого навчання -- задачі творчого типу -- творчі задачі з фізики -- уроки фізики
Анотація: Цель статьи - проанализировать проблему совершенствования приемов и методов творческого обучения. В статье приводятся разработки и задачи репродуктивного типа по темам "Основы аэродинамики", "Паровые двигатели и тепловые установки", написанные в нестандартном ключе, отличающемся от типичных параграфов в школьных учебниках.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
88
Г 93


    Губенко, А. В.
    Переструктуирование как важный механизм творчества и научения [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 75-80
ББК 88
Рубрики: Психологія творчості
   Гештальт-психологія

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
творчо-пізнавальна діяльність -- творче переструктурування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
88.8
Г 93


    Губенко, А. В.
    Периферическое мышление и креативность личности [Текст] / А. В. Губенко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 5. - С. 57-64
ББК 88.8
Рубрики: мислення креативне
   Кафедра психології

   Творчі задачі--рішення

Кл.слова (ненормовані):
периферичне мислення -- креативність особистості -- задачі творчі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
88.85
Г 93


    Губенко, А. В.
    Перформативные и констативные изменения творческой деятельности [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 72-80
ББК 88.85
Рубрики: Психологія творчості--особистість
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- перформативна діяльність -- констативна діяльність
Анотація: Досліджуються найбільш загальні особливості творчої діяльності в мові, творій активності та культурі, а також аналізуються деякі її закономірності. Діяльність розглідається в єдності двох основних проявів - перформативного й констативного.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
Статистика
за 23.09.2024
Кількість запитів 46405
Кількість відвідувачів 1566
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя