Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гурковська, Тетяна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2011р.,N 12
Цікаві статті :
Зедгенідзе В. Конфліктні ситуації у педагогічному колективі дошкільного закладу/ В. Зедгенідзе (стр.4-12)
Пахарь О. Ситуаційний аналіз для розв’язання конфліктних ситуацій: крок за кроком/ О. Пахарь (стр.13-16)
Кононко О. Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови/ О. Кононко (стр.18-30)
Гурковська Т. Сучасні "Важкі діти": які вони/ Т. Гурковська (стр.31-36)
Кучеренко М. Емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку/ М. Кучеренко (стр.46-56)
Сиротич Н. Мова мистецтва, або Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми раннього віку/ Н. Сиротич (стр.57-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2011р.,N 8
Цікаві статті :
Жебровський Б. Монтессорі Марія і українська освіта XX - XXI століття/ Б. Жебровський (стр.4-9)
Михальчук Т. Філософські аспекти педагогічної системи Марії Монтессорі/ Т. Михальчук (стр.10-14)
Грядовкіна Ж. Методика Марії Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу/ Ж. Грядовкіна (стр.15-20)
Прибильська Н. Організація роботи педагога за методом спостереження у педагогічній системі Марії Монтессорі/ Н. Прибильська (стр.21-26)
Пахарь О. Інтерактивні методи навчання педагогів/ О. Пахарь (стр.28-38)
Саприкіна О. . Інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії старших дошкільників/ О. Саприкіна, О. Мартинюк (стр.39-44)
Чернишова Л. Розвиваємо мовлення малюків/ Л. Чернишова (стр.50-55)
Гурковська Т. Адаптація малюків: чи бути батькам у групі/ Т. Гурковська (стр.56-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Гурковська Т. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною/ Т. Гурковська (стр.4-7.)
Гладкова Ю. Технології педагогічного спілкування з батьками/ Ю. Гладкова, Н. Баринова (стр.8-15.)
Грядовкіна Ж. . Співпраця дошкільного закладу і сім’ї за системою Монтессорі/ Ж. Грядовкіна (стр.16-19.)
Ільченко Т. . Розширюємо можливості спілкування з батьками: електронні засоби інформування/ Т. Ільченко (стр.20-24.)
Садова Н. . Розробляємо сайт дошкільного навчального закладу/ Н. Садова (стр.25-32.)
Туженкова Ю. Профілактика жорстокого поводження з дітьми/ Ю. Туженкова (стр.33-42.)
Осадча В. Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук/ В. Осадча (стр.43-50.)
Безруких М. Десять кроків до письма/ М. Безруких (стр.51-56.)
Сухенко І. . Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ/ І. Сухенко (стр.57-66.)
Малишева О. Атестація вихователя-методиста, що працює за сумісництвом вихователем./ О. Малишева (стр.67-68.)
Свята та цікаві події травня (стр.69-70.)
Джемула Г. День Землі/ Г. Джемула (стр.71-79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Ладивір С. Сьогодення дошкілля/ С. Ладивір (стр.4-12.)
Гурковська Т. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною/ Т. Гурковська (стр.13-18.)
Морозова Л. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчальног закладу/ Л. Морозова (стр.19-28.)
Морозова Л. Складання аналізу роботи закладу за минулий рік:: крок за кроком/ Л. Морозова (стр.29-32.)
Косачова Т. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період/ Т. Косачова, І. Резніченко (стр.33-44.)
Галяпа М. Планування й організація оздоровчої роботи з дітьми в літку/ М. Галяпа (стр.45-50.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на травень (стр.51-52.)
Садова Н. Створюємо сайт дошкільного навчального закладу/ Н. Садова (стр.53-57.)
Кучеренко М. Ніколи не пізно: вчимося мислити/ М. Кучеренко (стр.58-65.)
Дитячий журнал "Малятко" - інструмент виховання дитини (стр.66-67.)
Клименко А. Тривалість робочого часу вихователя-методиста/ А. Клименко (стр.68-69.)
Свята та цікаві події червня (стр.70-71.)
Джемула Г. День захисту дітей: дошкільникам про права дитини/ Г. Джемула (стр.72-79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 5
Цікаві статті :
Дятленко Н. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки/ Н. Дятленко (стр.4-8.)
Кіндрат І. Застосування інтелект-мап у методичній роботі/ І. Кіндрат (стр.9-15.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень (стр.16-18.)
Гурляєва Т. Виховуємо відповідальність у дошкільників/ Т. Гурляєва (стр.19-29.)
Сварковська Л. Граємо у футбол/ Л. Сварковська (стр.30-39.)
Сварковська Л. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол/ Л. Сварковська (стр.40-42.)
Вовчик-Блакитна Л. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність/ Л. Вовчик-Блакитна (стр.43-49.)
Голота Н. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти/ Н. Голота (стр.50-54.)
Безруких М. Під знаком прискорення/ М. Безруких (стр.55-58.)
Гурковська Т. . Щоб дитина не загубилася у школі/ Т. Гурковська (стр.59-61.)
Дитина йде до школи (стр.62.)
Садова Н. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу/ Н. Садова (стр.63-70.)
Петрова О. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу/ О. Петрова, Л. Погорєлова (стр.71-77.)
Свята та цікаві події липня і серпня (стр.78-79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Гавриш Н. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору/ Н. Гавриш (стр.4-12)
Кіндрат І. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації/ І. Кіндрат (стр.13-20)
Плосконна М. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі/ М. Плосконна, Л. Клименко (стр.21-28)
Активний читач: хто він (стр.30-31)
Степанович К. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів/ К. Степанович (стр.32-34.)
Каралашвілі О. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу/ О. Каралашвілі, Н. Малахова (стр.35-47)
Гурковська Т. Індивідуальні особливості адаптації малюків/ Т. Гурковська (стр.48-49.)
Білоус С. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку/ С. Білоус (стр.50-53)
Вільгоцька Н. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном/ Н. Вільгоцька (стр.54-60)
Резенчук Н. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку/ Н. Резенчук (стр.61-65.)
Ячник Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками/ Н. Ячник ; Н. Янчик (стр.66-70)
Безпека дитини - турбота дорослих (стр.71)
Шаповал О. Здрастуй, любий наш садок!/ О. Шаповал, Л. Ляшенко (стр.74-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Стаєнна О. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки/ О. Стаєнна (стр.4-6.)
Гурковська Т. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри/ Т. Гурковська (стр.7-9)
Никончук В. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації/ В. Никончук, А. Деговець (стр.10-13)
Рома О. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів/ О. Рома (стр.14-19)
Безпала С. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес/ С. Безпала (стр.20-26)
Макарова Є. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога/ Є. Макарова (стр.27-32)
Геращенко Т. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри/ Т. Геращенко (стр.33-35.)
Геращенко Т. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри/ Т. Геращенко (стр.33-35.)
У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів (стр.36)
Герасименко К. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології/ К. Герасименко, М. Онищук (стр.37-41.)
Сосенкова В. Навчаємо презентувати LEGO-моделі/ В. Сосенкова (стр.42-48.)
Овдій Л. На порозі школи: співпраця з батьками/ Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган (стр.49-52)
Кушнерук Т. Виховуємо креативну особистість/ Т. Кушнерук (стр.53-58)
Пасічник Н. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності/ Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз (стр.59-64)
Фастовець Т. Подорож до планети Легкоокеанії/ Т. Фастовець (стр.68-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 7
Цікаві статті :
Савінова Н. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить/ Н. Савінова (стр.4-11.)
Орієнтовний розпорядок дня на період карантину (стр.11-12.)
Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину (стр.12-13.)
Шість правил літніх прогулянок (стр.13-14.)
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень (стр.14-17.)
Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин (стр.17-20.)
Бондар Л. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року/ Л. Бондар, Н. Савінова (стр.20-24.)
Савченко А. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка/ А. Савченко (стр.24-26.)
Гурковська Т. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу/ Т. Гурковська (стр.26-32.)
Фортунатова М. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток/ М. Фортунатова (стр.32-37.)
Лахненко І. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі/ І. Лахненко (стр.37-40.)
Мій рівень стресостійкості (стр.40-42.)
Як щоденно підвищують рівень стресостійкості (стр.42-43.)
Околович О. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика/ О. Околович (стр.43-46.)
Шинкар І. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку/ І. Шинкар (стр.46-52.)
Гагаріна Н. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців/ Н. Гагаріна, Л. Сорока (стр.52-57.)
Повертаємось у дитячий садок! (стр.57-58.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Савінова Н. Генеральне прибирання в методичному кабінеті/ Н. Савінова (стр.4-8.)
Пропозиції до організації методичного кабінету (стр.8-10.)
Як готувати стендову інформацію (стр.10-12.)
Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст (стр.12-14.)
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень (стр.14-17.)
Бровінська Ю. Конфліктна ситуація? Захистіть себе/ Ю. Бровінська (стр.17-22.)
Фокіна О. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог?/ О. Фокіна (стр.22-27.)
Якою має бути дитяча іграшка (стр.27-30.)
Святенко О. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій/ О. Святенко (стр.30-34.)
Приклад діагностичної картки (стр.34-35.)
Швайгерт Н. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду/ Н. Швайгерт (стр.35-38.)
Приклади оформлення графіків оперативного контролю (стр.38-40.)
Кравчишина О. Як організувати систему контролю в новому навчальному році/ О. Кравчишина (стр.40-43.)
Гурковська Т. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку/ Т. Гурковська (стр.43-47.)
Перший день дитини в дитячому садку (стр.47-48.)
Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем (стр.48-50.)
Шаповал Н. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія/ Н. Шаповал (стр.50-54.)
Панченко О. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо/ О. Панченко (стр.54-57.)
Стаєнна О. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії/ О. Стаєнна (стр.57-60.)
Що відзначити у вересні (стр.60-62.)
Вітаємо мптодистів-новаторів (стр.62-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Савінова Н. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним/ Н. Савінова (стр.4-9.)
Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів (стр.10-12.)
Скрипка Г. EduScrum у методичній роботі/ Г. Скрипка (стр.13-17.)
Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum (стр.18-19.)
Термінологічне поле EduScrum (стр.20.)
Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19 (стр.24-25.)
Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік (стр.26-27.)
Бадер С. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності/ С. Бадер (стр.28-31)
Волинчук А. Педагогічні комітети як форма методичної роботи/ А. Волинчук (стр.32-35.)
Маленкова Н. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами/ Н. Маленкова (стр.36-39.)
Філомошкіна Н. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня/ Н. Філомошкіна (стр.40-43.)
Гурковська Т. Міфи та реальність адаптаційного періоду/ Т. Гурковська (стр.44-47.)
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році (стр.52-53.)
Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році (стр.54-58.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 88181
Кількість відвідувачів 892
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя