Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гурковська, Тетяна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : 10 секретів ефективного спілкування, або До чого тут хотдог
Місце публікування : Практика управління закладом освіти: щомісячний спеціалізований журнал/ видається за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти України. - Київ: ТОВ Видавничий будинок "Аванпост-прим", 2023. - N 8. - С. 49-53. (Шифр ПУЗО/2023/8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Спілкування-- підвищення майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неефективні техніки у спілкуванні--ефективне спілкування--співрозмовники--активне слухання--підвищення майстерності
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : 10 секретів ефективного спілкування, або До чого тут хотдог
Різночитання назви :: Десять секретів ефективного спілкування, або До чого тут хотдог
Місце публікування : Практика управління дошкільним закладом: щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. Державна служба якості освіти України. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2023. - N 10. - С. 51-55. (Шифр ПУДЗ/2023/10)
Предметні рубрики (Галузі знань): Спілкування-- ефективне спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективне спілкування--конфліктні ситуації--активне слухання--забезпечення психологічного комфорту
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.062.1(477)/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Індивідуальні особливості адаптації малюків
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013. - № 6. - С. 48-49. (Шифр ВМДЗ/2013/6)
УДК : 373.2.062.1(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу)
Анотація: У статті підкреслено залежність адаптації малюків до дитячого садочку від їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей. Розглянуто основні принципи роботи з непосидючими, а також пасивними й малорухливими дітьми. Відмічено необхідність узгоджених дій батьків та вихователів для успішної адаптації малюків до умов дошкільного закладу
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Г 95
Автор(и) : Гурковська, Тетяна
Назва : Адаптація малюків: чи бути батькам у групі
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011. - N 8. - С. 56-59 (Шифр ВМДЗ/2011/8)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- співпраця ЗДО і сім’ї
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): присутність батьків у групі--тривожність дітей
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Савінова Н. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним/ Н. Савінова (стр.4-9.)
Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів (стр.10-12.)
Скрипка Г. EduScrum у методичній роботі/ Г. Скрипка (стр.13-17.)
Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum (стр.18-19.)
Термінологічне поле EduScrum (стр.20.)
Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19 (стр.24-25.)
Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік (стр.26-27.)
Бадер С. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності/ С. Бадер (стр.28-31)
Волинчук А. Педагогічні комітети як форма методичної роботи/ А. Волинчук (стр.32-35.)
Маленкова Н. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами/ Н. Маленкова (стр.36-39.)
Філомошкіна Н. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня/ Н. Філомошкіна (стр.40-43.)
Гурковська Т. Міфи та реальність адаптаційного періоду/ Т. Гурковська (стр.44-47.)
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році (стр.52-53.)
Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році (стр.54-58.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Савінова Н. Генеральне прибирання в методичному кабінеті/ Н. Савінова (стр.4-8.)
Пропозиції до організації методичного кабінету (стр.8-10.)
Як готувати стендову інформацію (стр.10-12.)
Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст (стр.12-14.)
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень (стр.14-17.)
Бровінська Ю. Конфліктна ситуація? Захистіть себе/ Ю. Бровінська (стр.17-22.)
Фокіна О. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог?/ О. Фокіна (стр.22-27.)
Якою має бути дитяча іграшка (стр.27-30.)
Святенко О. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій/ О. Святенко (стр.30-34.)
Приклад діагностичної картки (стр.34-35.)
Швайгерт Н. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду/ Н. Швайгерт (стр.35-38.)
Приклади оформлення графіків оперативного контролю (стр.38-40.)
Кравчишина О. Як організувати систему контролю в новому навчальному році/ О. Кравчишина (стр.40-43.)
Гурковська Т. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку/ Т. Гурковська (стр.43-47.)
Перший день дитини в дитячому садку (стр.47-48.)
Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем (стр.48-50.)
Шаповал Н. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія/ Н. Шаповал (стр.50-54.)
Панченко О. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо/ О. Панченко (стр.54-57.)
Стаєнна О. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії/ О. Стаєнна (стр.57-60.)
Що відзначити у вересні (стр.60-62.)
Вітаємо мптодистів-новаторів (стр.62-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Стаєнна О. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки/ О. Стаєнна (стр.4-6.)
Гурковська Т. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри/ Т. Гурковська (стр.7-9)
Никончук В. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації/ В. Никончук, А. Деговець (стр.10-13)
Рома О. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів/ О. Рома (стр.14-19)
Безпала С. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес/ С. Безпала (стр.20-26)
Макарова Є. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога/ Є. Макарова (стр.27-32)
Геращенко Т. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри/ Т. Геращенко (стр.33-35.)
Геращенко Т. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри/ Т. Геращенко (стр.33-35.)
У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів (стр.36)
Герасименко К. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології/ К. Герасименко, М. Онищук (стр.37-41.)
Сосенкова В. Навчаємо презентувати LEGO-моделі/ В. Сосенкова (стр.42-48.)
Овдій Л. На порозі школи: співпраця з батьками/ Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган (стр.49-52)
Кушнерук Т. Виховуємо креативну особистість/ Т. Кушнерук (стр.53-58)
Пасічник Н. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності/ Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз (стр.59-64)
Фастовець Т. Подорож до планети Легкоокеанії/ Т. Фастовець (стр.68-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 7
Цікаві статті :
Савінова Н. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить/ Н. Савінова (стр.4-11.)
Орієнтовний розпорядок дня на період карантину (стр.11-12.)
Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину (стр.12-13.)
Шість правил літніх прогулянок (стр.13-14.)
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень (стр.14-17.)
Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин (стр.17-20.)
Бондар Л. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року/ Л. Бондар, Н. Савінова (стр.20-24.)
Савченко А. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка/ А. Савченко (стр.24-26.)
Гурковська Т. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу/ Т. Гурковська (стр.26-32.)
Фортунатова М. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток/ М. Фортунатова (стр.32-37.)
Лахненко І. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі/ І. Лахненко (стр.37-40.)
Мій рівень стресостійкості (стр.40-42.)
Як щоденно підвищують рівень стресостійкості (стр.42-43.)
Околович О. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика/ О. Околович (стр.43-46.)
Шинкар І. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку/ І. Шинкар (стр.46-52.)
Гагаріна Н. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців/ Н. Гагаріна, Л. Сорока (стр.52-57.)
Повертаємось у дитячий садок! (стр.57-58.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Омельяненко Н. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту/ Н. Омельяненко (стр.4-7.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень (стр.8-9.)
План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників (стр.10-11.)
Шелестова Л. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків?/ Л. Шелестова (стр.12-13.)
Гавриш Н. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам/ Н. Гавриш (стр.14-17.)
Шелестова Л. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти/ Л. Шелестова (стр.18-22.)
Шелестова Л. Як організувати заняття з основ грамоти/ підгот. Л. Шелестова (стр.23.)
Гордієнко С. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти/ С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень (стр.24-26.)
Швайгерт Н. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку/ Н. Швайгерт (стр.27-30.)
Гавриш Н. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів/ Н. Гавриш (стр.32-35.)
Як підготувати та провести тренінг (стр.36-37.)
Скрипка Г. Тренувати, а не розповідати/ Г. Скрипка (стр.38-41.)
Савінова Н. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно/ Н. Савінова (стр.42-45.)
Гурковська Т. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти/ Т. Гурковська (стр.46-49.)
Бернацька О. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам/ О. Бернацька (стр.50-54.)
Як відпочити за один день (стр.55.)
Бишова. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста/ Ксенія Бишова (стр.56-58.)
Терновецька Х. Googl Календар - органайзер методичних заходів/ Х. Терновецька, С. Жолоб (стр.59-61.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023р.,N 9
Цікаві статті :
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. (стр.4-5.)
Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. (стр.6-7.)
Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби (стр.8.)
Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. (стр.9-15.)
Стаєнна О. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами/ О. Стаєнна (стр.16-19.)
Савінова Н. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту/ Н. Савінова (стр.27-31.)
Олексенко С. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички/ С. Олексенко (стр.36-41.)
Гурковська Т. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку/ Т. Гурковська (стр.44-45.)
Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі (стр.50-52.)
Гурковська Т. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків/ Т. Гурковська (стр.53-56.)
Юзмухаметова Л. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах/ Л. Юзмухаметова (стр.58-61.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 88126
Кількість відвідувачів 892
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя